Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107576 kertaa)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #315 : 18.02.14 - klo:18:11 »
^^
Itse teen juuri noin. Käytän harmahtavaa varjostussävyä poskiluun kuopissa ja muuten bronzeria. Kun kaikkea laittaa kevyellä kädellä ja häivyttää hyvin niin ei näytä oudolta :)

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 21.02.14 - klo:17:36 »
Apua tarvitaan kipeästi!

Mulla kuoriutuu naama aivan levottomasti Clindoxylistä ja ok, vaikka ne ihoriekaleet saisikin jotenkin hallintaan ja pinnan kosteutettua, niin jumaliste että ärvöttää punaisena koko pärstävärkki koko päivän ja meikkikään ei meinaa siihen kuoriutuneelle pinnalle levittyä mitenkään (kokeilussa ollut Lumenen cc-voide).

Eli mikä avuksi? Joku sävyttävä päivävoide/bb-voide, joka toisi pientä tasoitusta mutta myös kosteutta? Ei ole tarvetta saada ihoa ihan priimanäköiseksi mutta kuitenkin sen verran siistiksi, että kehtaisi töihin mennä. Levittyisikö joku kosteuttavampi ja kuultavampi tuote paremmin tuohon kaaokseen? Kysyn tätä siksi nyt, koska veikkaan, että kuoriutumisfestiä on vielä Avitcidin kanssa tiedossa muutenkin runsaasti, joten voisin nyt palkkapäivän tullessa tehdä tarvittavia hankintoja.   :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 21.02.14 - klo:22:20 »
Teen myös varjostukset aurinkopuuterilla, mutta jälki on kyllä todella luonnollinen.. Käytössä Rimmelin aurinkopuuteri, jossa on vähän hilettäkin. Haluaisin kyllä oppia tekemään kunnon varjostukset oikeilla tuotteilla. Jossain blogissa oli hyvät ohjeet siihen, varjostuksiin käytettiin muistaakseni tummaa meillivoidetta..

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 22.02.14 - klo:11:58 »
^^
Mulla oli samanlaista ongelmaa kun käytin Basironia ja oli työn ja tuskan takan meikkaus kun iho kiristeli koko ajan. Parhaiten toimi paksu, sävytetty aurinkovoide - muistaakseni käytin Avenen spf 50 sävytettyä. Kiehlsin bb-voide on myös paksua. Ongelmana oli siis kiristelevä ja koppurainen + kuorituva iho. Riekaleita nypin varovaisesit pinseteillä pois aina kuin mahdollista, ei tietenkään kannata repiä ihoa pois. Riekalseiin tosin tarttuu kiinni tuote kuin tuote :( Kannattaa pyytää näyte, molemmista on helppo saada jos vain pääsee apteekkiin tai Kiehlsin myyntipisteeseen.

Kokeilun arvioinen juttu voisi myös olla Konjac-sieni. Sillä saa kuorittua ihoa hellävaraisesti, joten voisi auttaa noihin riekaleisiin. Itselläni on punasavi versio käytössä (en muista oliko kuivan vai herkän ihon sieni) ja se jättää kivan kosteutetun pinnan. Todella kuivaihoisen kannattaa ensin putsata meikit pois ja sitten käyttää sientä ilman putsaria, sillä muuten sen kanssa ei jää niin kosteutettu olo iholle. Sieni ei ole mikään ihmetuote, mutta sopii todella hyvin herkän ihon kuorintaan ja jättää ihon pehmeäksi. Yöksi vielä päälle vaikka joku kosteuttava naamio niin saa riekaleet kyytiä :)

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 22.02.14 - klo:20:46 »
Lalla, kiitos tuhannesti vinkeistä! Pistän Konjac-sienen hankintaan ja käyn noutamassa näytteet noista voiteista. :)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #320 : 22.02.14 - klo:21:09 »
^ Heitän vielä sellaisen vinkin kehiin, että kannattaa testata mineraalipohjaa kuivan ihon kanssa. Itse käytin sinnikkäästi bb-voidetta alkutalvesta, koska kuvittelin sen tuovan kosteutta iholle. Tosiasiassa kuivat kohdat korostuivat viimeistään päivän aikana, yleensä jo voiteen levittämisvaiheessa. Sellaista päivävoidetta en löytänyt, joka olisi pitänyt ihon kondiksessa, eikä muhjaisi tai rullaisi bb-voidetta. Karkkipäivä-blogissa esiteltiin kuivalla iholla molempia vaihtoehtoja ja paremman tuloksen antoi mineraalimeikki, joten uskaltauduin kokeilemaan. Yleensä levitän mineraalit sienellä tai vipalla, mutta nyt käytin kabukia. Tulos on kevyempi, eikä tartu kuiviin kohtiin niin huomattavasti kuin sienellä. Mineraalin alle voin käyttää rasvaisempia voiteitakin, joten sekin on plussaa!

Ostin eilen konjac-sienen, ihan perusversion, ja sekin tekee kyllä kivaa jälkeä. Iho jää pehmeämmäksi kuin pelkällä pesuaineella!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 22.02.14 - klo:21:33 »
^Hyvä vinkki! Täytyy kokeilla tuotakin, koska mulla on noita mineraalipohjia kertynyt melkoinen määrä. Yksi päivä itse asiassa käväisikin mielessä, että pitäisikö niidenkin toimivuutta testata, kun nestemäinen meikkivoide ei oikein kiinnity.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 22.02.14 - klo:22:51 »
^ Entäpä jos kokeilisit sekoittaa mineraalipohjaa johonkin hyväksi havaitsemaasi, tarpeeksi paksuun kosteusvoiteeseen? Jotkuthan käyttävät mineraalipohjaa näin ihan tavakseen, mutta se voisi olla etenkin hankalasti pintakuivalle iholle hyvä juttu. Kosteusvoidetta vain pläjäys pieneen astiaan tai meikkipurkin kanteen, jauhetta sekaan ja sekoitetaan. Mineraalijauhe muodostaa tavanomaisen kosteusvoiteen kanssa ihan sileän ja tasavärisen "meikkivoiteen". Omatekoinen sävyttävä päivävoide siis, ja varsin turvallinen sellainen esimerkiksi jonkin sopivan perusvoiteen kanssa.  :)
« Viimeksi muokattu: 22.02.14 - klo:22:53 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 24.02.14 - klo:10:51 »
^Hyvä idea tuokin. Eipä ollut tullut koskaan mieleen, vaikka noita käyttämättömiä päivävoiteitakin löytyy vaikka millä mitalla. Kiitoksia paljon vinkeistä, eiköhän näillä pääse jo hyvin eteenpäin.  :)

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #324 : 25.02.14 - klo:19:12 »
Siis mistä ihmeestä minä löydän vaalean (ei puhtaanvalkoisen) silmänrajauskynän sisärajauksiin? Jos en väärin muista, niin anytimellä oli joskus joku off white-sävyinen kynä helmiäisellä... Olen kyllä satavarmasti jostain ostanut vastaavantyyppisen sen jälkeenkin mutta tänään en vain löytänyt, ainakaan citymarketista  :P.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #325 : 25.02.14 - klo:19:16 »
^ IsaDoralla ainakin on, Inliner Kajal sävyssä Blonde.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 25.02.14 - klo:19:17 »
Samaa IsaDoran kynää minäkin oli suosittelemassa :) mulla kynä on toiminut myös hätätilassa peiteaineena.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 25.02.14 - klo:19:30 »
^^^ Taisi olla Natural Code-sarjassa juurikin tuo helmiäinen kynä sisärajauksiin, mutta sävy ilmeisesti lopetettiin. Jo edellä suositellun Isadoran lisäksi myös Goshilla taitaa olla valikoimissaan ihonvärinen waterproof-rajauskynä.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #328 : 26.02.14 - klo:14:20 »
Siis mistä ihmeestä minä löydän vaalean (ei puhtaanvalkoisen) silmänrajauskynän sisärajauksiin? Jos en väärin muista, niin anytimellä oli joskus joku off white-sävyinen kynä helmiäisellä... Olen kyllä satavarmasti jostain ostanut vastaavantyyppisen sen jälkeenkin mutta tänään en vain löytänyt, ainakaan citymarketista  :P.

Jos lähellä on Kicks niin muistaakseni BeYu:lla on tuollainen. Kurkkasin nettisivuja ja sieltä löytyi sävynimi, se on Cashmere Highlights Kuva tuotteesta

Anttiloista voi puolestaan koettaa bongailla Elite-merkin Wonderlineria sävyssä 06 Wonder Nude: Kuva tuotteesta

Ja ulkomailla jos tulee käytyä niin markettipuolelta Max Factorilta löytyy myös vaalea "ihonvärinen" kajal, itse kotiutin sen muistaakseni Italian reissulta. Sävyn nimi on Natural Glaze, Suomessa en ole tähän törmännyt. Kuva
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #329 : 26.02.14 - klo:20:36 »
Voi kiitoksia kaikille, toivo ei ole siis vielä mennyttä. Huomenna Turkkusen suuntaan niin eiköhän sieltä ala löytymään, kassoo eksyyko sitten Anttilaan, Sokokselle vai mihin.  :ts Helpottaa se tuokin kun tietää jo miltä merkiltä lähteä katselemaan.