Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107941 kertaa)

SSpiegel

• Vieras
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #390 : 23.10.14 - klo:15:40 »
Tämä ei ehkä ole paras ketju tälle ongelmalle, mutta en keksinyt parempaakaan. Mulla olisi mieletön himotus Zuiin luomiväriin sävyssä Mermaid (swatch ja kuvia luomilla esim. täällä). Hinta on kuitenkin ihan hemmetin suolainen, 24,80 e suomalaisissa nettikaupoissa, joten en tiedä olenko valmis panostamaan yhteen luomiväriin noin paljon. Onko kukaan törmännyt mihinkään samantapaiseen, mutta halvempaan?

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #391 : 05.11.14 - klo:17:59 »
Olisiko kellään suositella hyvää Suomessa myytävää silmämeikin pohjustustuotetta, joka pitäisi rajaukset rasvaisella luomella?

Tilasin sen legendaarisen Urban Decayn Primer Potionin, mutta sepä puuttui tänään hakemastani FeelUniquen paketista. Kiva, kahdet isot juhlat tulossa viikonloppuna, ja ajattelin ettei nyt tarvitsisi bilettää silmämeikit sotkussa.  :#

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 11.01.15 - klo:22:41 »
Lueskelin tässä meikkiblogeja ja jossain olii puhetta silmien muodosta... Mun on jotenkin tosi vaikea hahmottaa että minkä muotoiset mun silmät on, onko ne "syvällä olevat", alaspäin suuntautuneet, mantelinmuotoiset, mitä ihmettä?

Osaako joku sanoa kuvan perusteella minkä muotoiset nää nyt sit on? Ja onko raskasluomiset, syvällä, jotain muuta? :D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 11.01.15 - klo:23:32 »
^ Tosi kauniit ne ovat.  :)

Sun silmissä ei ole mitään "äärityyppiä". :) Tosi monella suomalaisella on hyvinkin raskaat luomet, mutta sullahan näkyy liikkuva luomi kauniisti koko silmän matkalla. Suomalaiskansalliseen tapaan sun liikkuva luomi on kuitenkin melko matala, eikä sun silmiin mahdu tekemään mittavia banaanivarjostuksia.

Kuva on turhan läheltä ja ilmeisesti vähän vinoon otettu, joten vaikea sanoa, ovatko silmät lähellä/kaukana toisistaan ja kuinka syvällä poskiluuhun nähden.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #394 : 04.05.15 - klo:21:17 »
Mikähän ihme tuohon minun otsaan tepsisi? Olen nyt kokeillut innisfreen mineraalimeikkivoidetta, mizonin snail repair blemis bb-voidetta, misshan perfect cover bb-voidetta ja lauressin mineraalipuuteria (?) ja ne kaikki menevät otsan iholla "hilseileväksi"  ??? ongelmana on ilmeisesti otsan ärhäkkä pintakuivuus jota en saa talttumaan, muualle kasvoihin nämä asettuvat nätisti.  Lisähaastetta tähän soppaan tuo melko kalpea ihoni, about kaikki sokkarilta kokeillut meikkivoiteet hapettuvat ihollani oranssiksi.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 04.05.15 - klo:21:58 »
^ Ootko kokeillut jo suihkuttaa spray-pullolla vettä mineraalien päälle? Auttaa hieman ensihätään juuri jauhemineraalien kanssa eli varmaan myös tuon Lauressin. :) Oma otsani on myös hilseilevää sorttia, talvisin sekoitan aloe veraa meikin alle tulevaan kosteusvoiteeseen. Täysin ongelman poistavia konsteja en kyllä tiedä, juuri mikään voide ei tosiaan kosteuta tarpeeksi tai sitten aiheuttaa finnejä.  :-X

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #396 : 04.05.15 - klo:22:00 »
^Enpä ole kokeillut, kiitos vinkistä :) Lauress on kyllä muuten aivan ihana tuote, mutta tuohon otsaan ei tunnu mikään tepsivän.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 04.05.15 - klo:22:43 »
^Tuo on erittäin vaikea vaiva. Mulla on samaa huulten ympärillä ja leuassa Avitcidin käytöstä johtuen. Meikki näyttää helposti todella epäsiistiltä ja joskus myös yllättää niin, että aamulla nätisti asettunut meikki on parin tunnin päästä aivan karsea. Mulla käytössä olevat keinot:

- kosteuttavat tuotteet alle, jopa kerrostettuna. Tällä hetkellä Paulan Resist Barrier Repair Moisturizerilla olen saanut todella hyviä tuloksia, toisinaan lätkin sen päälle vielä Humektania ja siihen vielä aurinkosuoja, joka on nyt ollut kemiallinen, koska musta on tuntunut, että mineraalisuojatkin jotenkin höttöytyvät iholle.
- tehoaineiden käytön harventaminen (mulla lähinnä BHA päätyi hyllylle, Avitcid yhä käytössä samoin kuin Clindoxyl)
- meikkivoiteen valinta: mikään puuterimainen tai mattameikkivoide ei käy. Kohtuuhyvin sopii Lumenen Blur, parhaiten Lancomen Miracle Cushion, joka on ohutta ja kosteuttavaa.
- ihon varovainen läpikäynti Konjac-sienellä silloin, kun jo ennen meikkaamista näkee, että röpelöongelmaa tulee olemaan.

Tähän yhdistettynä vielä se, että mulla kasvotuotteet rullaavat todella herkästi iholla, joten ei ole harvassa ne kerrat, kun on pitänyt tehdä meikkipohja kokonaan uusiksi.  ::) Kesken päivän taas ei meikkipohjalle pysty enää mitään tekemään. Kosteuttavalla suihkeella suihkuttelukaan ei pahimpia katastrofeja jeesaa.

Mulla kyllä tuo ongelma on ehkä pintakuivuuden lisäksi myös sitä, että iho uusiutuu vain niin kamalaa tahtia. Silloin luulisi, että kemialliset kuorinnat auttaisivat ongelmaa, mutta mulla asia on kuitenkin päinvastoin ja suurin apu on ollut kosteuttavista tuotteista. Että mene ja tiedä. Toisaalta ihoärsytyskin voinee ilmetä hilseilynä, joten se selittäisi, miksi BHA mulla aiheuttaa hilseilyä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 12.05.15 - klo:21:39 »
Mistä saisin saman värisen huulipunan, kuin Melt Cosmeticsin sävy Summer?

Sävy on kuvassa ylärivin keskimmäinen.  <3
3a F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 13.05.15 - klo:11:05 »
Olisiko Etude Housen Color Lips Fit sävy OR201 lähellä:

Nettikuvista on vähän vaikea arvioida, toki.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 13.05.15 - klo:12:10 »
Voisi ollakin, kiitos Lila.  <3

Ainut vaan, että mistä tuotakin saa ja jotta tämä nyt ei ihan helppoa olisi, niin hintakin saisi mieluusti olla alle 20e, tai lähempänä 10e mieluummin. :D
3a F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 13.05.15 - klo:12:45 »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 13.05.15 - klo:12:52 »
Awww, Lila oot kyllä paras!  <3 Missä se meidän Lilan fanitusketju on? :D
3a F ii

Poissa millamagia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #403 : 14.05.15 - klo:08:47 »
Kuuluukohan kysymykseni tähän ketjuun. Eli tarvisin kellertävän meikkivoiteen, joka ei olisi liian vaalea eikä liian tumma. Tykkään nyt keväällä/kesällä käyttää jonkin verran itseruskettavaa ja olisi kiva jos naama sointuisi vartaloon. Olen oikeastaan viime vuoden käyttänyt garnierin bb-voidetta sekaiholle (vaalein sävy) On ollut ihan ok mutta peittävyys voisi olla parempi. Ongelma myös on ettei paikkakunnallani ole mac meikkejä. Ainoastaan Kicks ja marketit. Kicksistä antoivat viimeksi liian punertavan meikkivoiteen. Se ei sovi ollenkaan sävyltään minulle. Olisi myös hyvä jos meikkivoide olisi suht edullinen, en tässä vaiheessa viitsi pulittaa hirveitä summia siihen.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 14.05.15 - klo:19:16 »
^ Löytyisköhän L'Oréal True Match -sarjasta sopivan tummuinen ja keltapohjainen? Esim W3 tai W4 vois olla hyviä riippuen tietenkin siitä kuinka sävyttävää itseruskettavaa käytät. Tummempiakin toki löytyy ja vaaleampia.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.