Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 108033 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #435 : 11.08.15 - klo:10:38 »
Primereitä on kyllä monenlaisia, on värittömiö ja värillisiä. Mulla on Cliniquen superprimer se väritön ja tykkään kyllä.
Se vaan pitää itse kokeilla mikä toimii. Voit kokeilla pyytää vaikka pienen samplen, ainakin emotionissa/kicksissä kyllä osataan.
Koko kasvoille olen levittänyt ja muuta en ole toistaiseksi tarvinnut ja yöksi kumminkin hyvä kosteutus.
Irtopuutereita mulla on ollut monia, Clarins, Clinique, YSL ja nyt tilasin ihan Isadoran irtopuuterin.
Cliniquella on hyvä irtopuuteri rasvaiselle iholle ja kestää kyllä kauan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #436 : 12.08.15 - klo:19:57 »
Kiitos vinkeistä! Mukaan tarttui baremineralsin stater paketti kun sattui olemaan alennuksessa. Katsotaan miten ne toimii.
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #437 : 21.08.15 - klo:21:30 »
Olisiko kenelläkään suositella vihreille silmille sopivaa luomiväriä (tai luomivärisävyä) joka olisi kuitenkin melko hienovarainen?

Vihreille silmille suositellaan usein violettia, mutta olen huomannut, että violetista silmämeikistä tulee usein melko näyttävä, ehkä vähän liiankin näyttävä minun makuuni arkikäyttöön. Lisäksi se riitelee vaatteiden värien kanssa.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 21.08.15 - klo:23:45 »
^ Lämpimähköt ruskean sävyt sopivat usein tosi kivasti. Joku persikkaisen nuden ja ruskean duo on helppo valinta arkimeikkiin, näitä löytynee ihan vaikka Lumenen kaksikoista. Lämpimään taittava harmaa ja taupe ovat hyviä myös. Tietysti ne parhaat sävyt riippuvat muustakin värityksestä, ja vihreitä silmiäkin on monessa sävyssä, mutta uskaltaisin väittää että nuo edellä mainitut ovat aika turvallisia kokeiluja kaikille. :)
1cFii, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 22.08.15 - klo:00:07 »
^^ Samoja vinkkejä kuin edelliselläkin. Lisäksi kannataa kokeilla maltillisempia violetin ja luumun sävyjä. Esim. nyt jo lakkautetussa Diorin Stylish move-palvetissa on hillitympiä violetin / luumun sävyjä (vastaavia löytyy varmasti muiltakin merkeiltä, mutta tuo nyt esimerkkinä).

Riippuen silmienärisävystä kannattaa neutraaleista sävyistä kokeilla punapohjaisia ruskeita sekä kultaan tai pronssiin taittavia sävyjä, kuten esim. UD half baked, toasted tai chopper tai MAC handwritten, sable, antiqued, folie tai woodwinked.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 09.09.15 - klo:21:08 »
Miten käytetään valokynän mineraalipohjan kanssa? Miulla on käytössä nyt flow mineraalipohjan ja hommasin dermosilin valokynän. Levitänkö ensin valokynänja päälle mmineraalien vai onko se yhtä tyhjän kanssa? Onnistuuko mineraalien päälle levittää mitään vai pitääkö hommata joku korostuspuuteri mineraalin päälle käytettäväksi valokynän tavoin? En yhtään ajatellut tätä ennen kuin tuon kynän hommasin  ::)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 10.09.15 - klo:09:45 »
^Mä laitan ainakin peitevoiteet ja valokynät mineraalipohjan päälle. Kuulostaa vähän hassulta levittää voidetta puuterin päälle, mutta tällä tavalla ne pysyvät kuin tauti eivätkä lähde karkaamaan minnekään.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #442 : 10.09.15 - klo:09:58 »
Kiitos vinkeistä! Mukaan tarttui baremineralsin stater paketti kun sattui olemaan alennuksessa. Katsotaan miten ne toimii.

Edelleen kasvot kiiltää muutaman tunnin päästä kuin peili, joten mitä pohjustusvoidetta suosittelette Baremineralsin alle? Tuo niiden oma ei toimi minulla. Toinen asia ihan uutena ilmiönä on se, että ihohuokoset tulee jotenkin kummasti näkyviin ja ne oikein korostuvat. Mistähän se johtuu?
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #443 : 10.09.15 - klo:11:50 »
Jos iho killtelee, voide todennäköisesti vain pahentaa asiaa. Jos käytät mineraalimeikkejä, voisit löytää hyviä vinkkejä täältä:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2918.0

Itselläni siis sama ongelma ja pitkä historia asian kanssa. Mineraalimeikkien kanssa parhaan lopputuloksen saa, kun meikkipohjaan joko sekoittaa jotain mattapinnan antavaa puuteria, tai viimeistelee mattapinnan antavalla tuotteella.
Esim. MAC:n Blot Powder on huippu, samoin ihan puhdas silica. Myös riisipuuteria tai maissitärkkelystä kannattaa kokeilla.

Bare Mineralsilla on muuten sellainen kivipuuteri kuin Touch Up Veil, aivan huippu tuote meikin korjailuun. Tällä kun painelee niin ei naama kiillä enää koko päivänä. MAC:n Blot Powder on toinen jota kannattaa ehdottomasti kokeilla, sitä saa sekä irto- että kivipuuterina.
« Viimeksi muokattu: 15.09.15 - klo:20:19 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 10.09.15 - klo:12:43 »
^Mä laitan ainakin peitevoiteet ja valokynät mineraalipohjan päälle. Kuulostaa vähän hassulta levittää voidetta puuterin päälle, mutta tällä tavalla ne pysyvät kuin tauti eivätkä lähde karkaamaan minnekään.

Hyvä! Testaankin tätä. Tänään laitoin juuri toisin päin tänään :D
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #445 : 14.09.15 - klo:20:44 »
Jos iho killtelee, voide todennäköisesti vain pahentaa asiaa. Jos käytät mineraalimeikkejä, voisit löytää hyviä vinkkejä täältä:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=

Itselläni siis sama ongelma ja pitkä historia asian kanssa. Mineraalimeikkien kanssa parhaan lopputuloksen saa, kun meikkipohjaan joko sekoittaa jotain mattapinnan antavaa puuteria, tai viimeistelee mattapinnan antavalla tuotteella.
Esim. MAC:n Blot Powder on huippu, samoin ihan puhdas silica. Myös riisipuuteria tai maissitärkkelystä kannattaa kokeilla.

Bare Mineralsilla on muuten sellainen kivipuuteri kuin Touch Up Veil, aivan huippu tuote meikin korjailuun. Tällä kun painelee niin ei naama kiillä enää koko päivänä. MAC:n Blot Powder on toinen jota kannattaa ehdottomasti kokeilla, sitä saa sekä irto- että kivipuuterina.

Kiitos vinkeistä! Tuo linkki ei vienyt minua mihinkään?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #446 : 15.09.15 - klo:20:20 »
Hei sori, mokasin jotenkin tuon linkin. Korjasin sen, nyt pitäisi toimia!

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #447 : 18.09.15 - klo:16:30 »

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=

Kiitos vinkeistä! Tuo linkki ei vienyt minua mihinkään?

Lueskelin tuota ketjua jo aikaisemmin, mutta pitää paneutua vielä ihan huolella.  Jos löytäisi jonkun sopivan voiteen/öljyn yökäyttöön ja päivällä ei laittaisi mitään.

Lisäkysymys tuosta Touch up Veilistä. Kävin katsomassa sitä Kicksissä, mutta translucent oli loppu. Kannattaako mielummin ottaa tuo "väritön" vai ihan värillinen. Onko sillä merkitystä näin rasvoittuvalle iholle?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #448 : 18.09.15 - klo:20:54 »
Ei välttämättä, mulla on ollut sekä Translucent että Light Medium, ja siinä Light Mediumissa on väripigmenttiä enemmän eli sillä saa jopa yksinäänkin aika peittävän meikkipohjan, meikin korjailuun taas sopii ehkä paremmin se Translucent.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 30.09.15 - klo:14:06 »
Voi ei, tarvitsisin apua...

Tarvitsisin aika peittävän pohjameikin. Olen käyttänyt meikkipuuteria, mutta se korostaa ryppyjä. Miten saisi rypyt piiloon??
Käytän vain luonnonkosmetiikkaa / mineraaleja.
SUPERKIITOS jos joku osaa neuvoa!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...