Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107942 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #45 : 07.05.12 - klo:18:11 »
^Tällä hetkellä MACin studio fix, eli sellainen kumiharjalla varustettu ripsari. Aikaisemmin on ollut Rimmelin Glam Eyes, jossa on aika samanlainen harja. Rimmelillä oli ainakin aikaisemmin pienemmälläkin arjalla varustettu ripsari, mutten muista sen nimeä enkä osaa sanoa saako sitä enää mistään. L'Orealin telecsopic ripsarin harja on myös aika ohut. Enivei, jos löydät ripsiisi sopivan harjan, niin kannattaa pitää se tallessa ja käyttää muittenkin ripsareitten kanssa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 09.05.12 - klo:12:16 »
^^ Oletko kokeillut lumenen ripsareita? Mulla on tällä hetkellä käytössä tämä : http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/silmat/excellength-mascara ja tuolla harjalla saa levitettyä sen värin tosi tasaisesti kaikkiin ripsiin tyvestä lähtien. Vaatii aluksi vähän kikkailua, kun itselleni varsinkin tuo harja näytti todella pieneltä. Pari harjoituskertaa ja siinäpä se, käyttö sujuu ongelmitta.  :)

Lumenen blueberry volume mascarassa on myös tosi hyvä harja ja sillä saa sitten tuuheammat ja pidemmät ripset mitä aiemmin mainitulla. Tässä on myös kuminen harja ja harja on vähän pidempi.

Molemmat ripsarit on mun mielestä tosi hyviä, jatkossa tulen ostamaan aina jomman kumman. Aiemmin käytin sekalaisesti kaikkia muita marketin ripsareita, mutta nämä on ehdottomasti parhaimmat jo harjansakin puolesta. Pysyy myös ripsissä hyvin eikä varise yhtään, samaten ripsarin koostumus on hyvä, ei ole liian kuivaa.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 10.05.12 - klo:08:46 »
Sarjassamme outoja kysymyksiä, mutta olisiko juureksissa joku taitava ammattimeikkaaja tai sitten joku, joka osaa suositella millaiset meikkisävyt käy toisille? Kymmenen hutiostoksen jälkeen oon sitä mieltä, että mulla ei ole aavistustakaan minkä värinen olen, enkä osta enää ainuttakaan poskipunaa ennen kuin tiedän pitääkö mun ostaa pinkkiä, persikkaista, lämmintä, viileää vai mitä.  ::)

Eli tarvitsisin vinkkiä poskipunan valintaan, voisin jollekin taitavalle lähettää kuvani ja maksaa pienen korvauksen avusta. Kuka täällä olisi sellainen, jolla on silmää näihin värijuttuihin? Plussaa olisi jos tuntisi Macin tai NARSin poskipunat, niistä oisin hankkimassa.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 27.05.12 - klo:13:17 »
Pluplup. Haluisin jonkun ihanan luomivärin, mutta jotain muuta koostumusta kuin perinteistä jauhetta. Ihanteellinen olisi hyvin pehmeä kynä, jota voisi levitellä ja häivyttää luomella haluamaansa kohtaan. Väri saisi olla tummahko ruskea, toisena vaihtoehtona metallinen kupari. Millä merkeillä olisi tällaisia kynässä olevia luomivärejä? Santen kynät kiinnostaisi, en ole vaan varma niiden pysyvyydestä luomella.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #49 : 27.05.12 - klo:13:28 »
^ Jos ulkomailta tilaaminen ei ole ongelma, niin mites olisi Urban Decay 24/7 Glide-On Shadow Pencil? Itse en omista, mutta ovat kuulemma koostumukseltaan pehmeitä ja hyvin levittyviä mutta kuitenkin pysyviä :) Nopealla vilkaisulla näyttäisi löytyvän haluamasi tyyppisiä sävyjäkin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 27.05.12 - klo:13:32 »
^ Ihania kyllä! Tuo kimaltelu on ainoa mikä tökkii, toisen ainakin tahtoisin ihan vaan mattana, mutta tuntuu että mattameikkien löytäminen nykyisin on tosi vaikeaa. Mutta tuo kuparinen näyttää aivan valtavan kauniilta tuon kimaltelun kanssa!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 28.05.12 - klo:11:58 »
Mulla on luomivärien kanssa ongelma, kun hiukset on nykyään hennanpunaiset eli suht räikeät. Aikaisemmin oli mustanruskeat hiukset ja bilemeikissä käytin tummaa ja vaaleaa liilaa, mutta viimeksi meikatessani pääsiäispippaloihin huomasin, että em. värit näyttää halvalta / tunkkaiselta nykyisen hiusvärin kanssa. Mulla on metsänvihreät silmät, joiden väriä haluaisin korostaa.

Olisiko ideoita, mitä sävyjä voisi käyttää? Ruskeita karsastan, miten oliivi / vihreät, syökö ne silmien oman vihreyden? Nimenomaan viihteilykäyttöön on siis värit hakusessa joten voi olla räväkkää.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 28.05.12 - klo:14:00 »
^ Minusta vihreät luomivärit sopii kyllä vihreille silmille, mutta itse käytän niitä aika harvoin (omat silmät sellaiset vaaleat, viileän vihreät).

Oletko ajatellut jotain punaista, pinkkiä, korallia tai persikkaa harmaaseen tai harmaanruskeaan yhdistettynä?

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 28.05.12 - klo:15:08 »
^ Koralli tai persikka harmaan kanssa oli tosi hyvä idea! Kiitos! Tykkään persikasta vaatevärinäkin, mutta enpä ole aikaisemmin älynnyt että voisi kokeilla luomivärinä myös. Ihanan keväinen värikin vielä :).

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #54 : 28.05.12 - klo:17:32 »
^ Kuule miten olis kulta! Sopii täydellisesti punaiseen tukkaan ja myös vihreisiin silmiin korostaen niitä.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 28.05.12 - klo:17:54 »
^ Koralli tai persikka harmaan kanssa oli tosi hyvä idea! Kiitos! Tykkään persikasta vaatevärinäkin, mutta enpä ole aikaisemmin älynnyt että voisi kokeilla luomivärinä myös. Ihanan keväinen värikin vielä :).

Kiva, jos ehdotuksesta oli apua.  :) Hyvä harmaa on itselläni aivan must-have väri. Sen kanssa sopii niin pinkit ja korallit kuin vihreätkin (tai ihan mitkä muut värit tahansa).

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 28.05.12 - klo:21:46 »
Mikä meikki olisi helppo aloittelijankin tehdä kun teemana on Liisa Ihmemaassa? Asusteina sateenkaaren väriset verkkosukkikset, pinkit korkkarit, pinkki jättimäinen sydämen muotoinen pääkoriste/mekkokoriste. Itse asusta ei tietoakaan, mutta luultavasti yksinkertainen mekko, joko valkoinen tai musta. Silmämeikin olisi kiva olla näyttävä, mutta suht yksinkertainen. Rajaukset onnistuvat mutta värien sijoittelu aina vähän haastavaa ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 28.05.12 - klo:22:49 »
Sarjassamme outoja kysymyksiä, mutta olisiko juureksissa joku taitava ammattimeikkaaja tai sitten joku, joka osaa suositella millaiset meikkisävyt käy toisille? Kymmenen hutiostoksen jälkeen oon sitä mieltä, että mulla ei ole aavistustakaan minkä värinen olen, enkä osta enää ainuttakaan poskipunaa ennen kuin tiedän pitääkö mun ostaa pinkkiä, persikkaista, lämmintä, viileää vai mitä.  ::)

Eli tarvitsisin vinkkiä poskipunan valintaan, voisin jollekin taitavalle lähettää kuvani ja maksaa pienen korvauksen avusta. Kuka täällä olisi sellainen, jolla on silmää näihin värijuttuihin? Plussaa olisi jos tuntisi Macin tai NARSin poskipunat, niistä oisin hankkimassa.

Joko sait apua? Mä käytän ite ihan laidasta laitaan punia, vaikka alunperin mulle on suositeltu sinipohjaisia pinkkejä. Nykyään parhaalta omaan silmään näyttää persikkaiset punat, koska ne tuovat lämpöä ja eloa vaalealle iholle. Sinipohjaiset ovat ongelmaisia couperosani kanssa. Mitkä poskipunat ovat olleet huteja? Ihonsävyn lisäksi vaikuttaa hiustenvärikin jonkin verran. Mikään väriasiantuntija en ole, mutta oon tosiaan käytellyt viileitä ja lämpimiä, pinkkejä ja persikkaisia, rusehtaviakin. Riippuu paljon muustakin meikistä, mikä poskipuna milloinkin on hyvä. Ootko itse huomannut nuo poskipunat hudeiksi vai onko joku ihan kommentoinut ettei sovi sulle? Tenderlingiä olit vissiin jo ostamassakin? Mulle on Macin ja Narsin punat tuttuja, mutta en tiedä kuinka paljon osaan avuksi olla.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 30.05.12 - klo:22:22 »
Oon rakastunut Elfin Passion Pink -kynsilakkaan ja nyt haluisin samansävyisen crememäisen huulikiillon tai kiiltopunan, joka antaisi kunnolla sävyä olematta kuiva tai hileinen. Ideoita?

Sävy on siis pinkki kultaisella hohteella, tässä vielä kuva, joka on törkeästi varastettu googlesta:

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 30.05.12 - klo:22:43 »
Millä merkillä olisi punaista luomiväriä? Ja mielellään edulliseen hintaan  ;) hakusessa olisi punainen luomiväri mikä taittaa mieluummin hieman oranssiin kuin pinkkiin, ei mitään viileää punaista kiitos. Sellainen lämmin, näyttävä perus punainen.