Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 108032 kertaa)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #495 : 14.03.16 - klo:21:17 »
^Kiva jos oli apua. :) Mulla on toi Sable ja se on kyllä tosi kaunis ja hyvin levittyvä sävy. :) Se on kauniin hohtava, muttei glitterinen.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 18.03.16 - klo:11:08 »
Mikä olisi hyvä matta musta luomiväri silmien rajaukseen (levitän kostealla siveltimellä koska olen siinä uskossa että näin tekemällä se olisi pysyvämpää??)? Nyt oon käyttänyt Inglotin mustaa mutta siinä on hohtoa mukana. Onko esim. Inglotilla tai MAC:lla mattaa mustaa luomiväriä?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 18.03.16 - klo:15:18 »
^MACin Carbon on mattamusta, Inglotillakin varmaan löytyy. Jos haluat päästä halvalla niin todella pigmenttinen ja mattainen musta luomiväri löytyy Grimasilta (muistaakseni numero 101). Kaveri on käyttänyt tuota veden kanssa rajaukseen varmaan kohta 20 vuotta ja hyvin näyttää toimivan. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 18.03.16 - klo:18:00 »
Ostin kuivien silmien avuksi TearsAgain-suihkeen, joka on siis 10 cm:n päästä suljetuille luomille suihkautettava tuote. Onko kokemusta meikatulle iholle käytöstä, leviääkö pohja, luomiväri tai ripsiväri kovin helposti? Mulla on ongelma lähinnä työvuorojen aikainen silmien kuivuminen, jolloin joudun kostuttamaan silmät ilman mahdollisuutta meikin uusimiseen tai isompaan korjailuun. Olen tähän asti käyttänyt tippoja ennen vuoron alkua, mutta teho ei riitä koko ajaksi ja lisääminen ei onnistu ilman ripsivärin leviämistä. En kovin mielelläni ole ilman meikkiä töissä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #499 : 18.03.16 - klo:19:14 »
^ Mun kokemuksen mukaan mitä oon tuota käyttänyt yhden putelin (pitäiskin ostaa taas uus), niin ei leviä meikit ja mulla on kuitenkin aina kunnolla meikkiä silmissä (ja käytän vesiliukoista ripsaria) :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #500 : 18.03.16 - klo:20:06 »
^^Mä oon käytellyt tuota kans jonkin verran piilareiden kanssa enkä ole koskaan huomannut mitään meikin leviämistä. Käytän silmämeikissä vesiliukoista ripsaria ja luomivärejä, silmämeikin pohjustajaa ja silmänympärysiholla on myös peiteainetta, puuteria yms. Tosi ihana tuote, suosittelen lämpimästi silmien kuivumiseen! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 19.03.16 - klo:20:42 »
^MACin Carbon on mattamusta, Inglotillakin varmaan löytyy. Jos haluat päästä halvalla niin todella pigmenttinen ja mattainen musta luomiväri löytyy Grimasilta (muistaakseni numero 101). Kaveri on käyttänyt tuota veden kanssa rajaukseen varmaan kohta 20 vuotta ja hyvin näyttää toimivan. :)

Saako Grimasia Punanaamiosta (Turku)?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 19.03.16 - klo:20:45 »
^Ainakin Tampereen Punanaamiosta saa joten eiköhän. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 20.03.16 - klo:22:59 »
pinkpepper, saa Turun Punanaamiosta! :)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #504 : 21.03.16 - klo:16:10 »
Ikäkriisiä pukkaa.. Minulla on ongelmana suuret ihohuokoset sekä meikin pysymättömyys. Ensinnäkin, onko mitään keinoa jolla saada ihohuokoset pienemmiksi? Jos ei niin mitkä tuotteet olisivat parhaimmat tähän vaivaan? Ihoni on muuten ihan ok, suht tasaisen värinen eikä näppyjä. Vain nuo suuret ihohuokoset tekevät siitä karsean näköisen. Voisin hyvin olla ilman meikkivoidetta jos niitä ei olisi. Alan olla jo epätoivoinen joten hinnasta viis.
1cFii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 25.03.16 - klo:12:25 »
Olisiko kenelläkään hyvää ehdotusta vaalean lilan tai vaalean violetin sävyiselle luomivärille, joka sopii nelikymppisen naisen kesämeikkiin? :) Mulla on ollut hankalaa löytää just sitä oikeaa sävyä, ettei se näyttäisi liian kasarimeikiltä tai (anteeksi sananvalinta) halvalta huoralta.

Tarkoitus olisi siis saada sellainen kevyt kesämeikki, johon kuuluisi kuulas mattai tai shimmer lila luomiväri ja ripsari, eikä paljon muuta. Sävy voi sinällänsä olla suhteellisen voimakas, koska käytän 99% ajasta voimakkaita silmälaseja jotka pienentää mun silmät.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 26.03.16 - klo:11:55 »
^ ;D

MACin Beautiful Iris tai Parfait Amour? Makeup Geekin Pop Culture näyttää myös kuvissa kivalta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 26.03.16 - klo:13:11 »
Kiitti, tsekkaan nuo sävyt :) Lancomen My Parisian Pastels -paletti näytti myös kuvissa kivalta, mutta en löydä sitä ainakaan Sokoksen tai Stokkan verkkokaupoista.  Pitää kait jaksaa raahautua paikanpäälle.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 26.03.16 - klo:14:55 »
^Jos menet Sokokselle, niin kannattaa katsastaa myös Urban Decayn luomivärit. Yleensä kylmät lilat saattavat olla heikkopigmenttisiä, mutta UD:n liloissa näyttäisi kuvien perusteella olevan reilusti pigmenttiä.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 26.03.16 - klo:16:21 »
^^Mulla on tuo Parisian Pastels ja siinä sävyt ovat enemmän hohdetuotemaisia kuin luomivärimäisiä, väripigmentit eivät ole varsinaisesti kovin voimakkaita. Ainakin mun silmääni näyttävät kuvahaulla ihan sikana värikkäämmiltä kuin todellisuudessa.