Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107574 kertaa)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #525 : 11.08.16 - klo:14:55 »
Ehdotuksia hyvästä primeristä? Ongelmana on meikkipohjan häviäminen. Hankin viimeksi Vichyn Dermablend-nestemäisen meikkivoiteen ja odotukset oli korkealla sen suhteen. Mitä vielä, parin tunnin päästä koko meikkipohja tuntui kadonneen kasvoilta. Ihotyyppi on rasvoittuva sekaiho. Vinkkejä hyvään pohjustajaan, joka saisi meikkivoiteen pysymään kasvoilla? Hinnalla ei ole niin suurta merkitystä, kunhan tuote toimii.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 11.08.16 - klo:15:18 »
^ Suosittelen kokeilemaan jotain kiinnityssuihketta meikin alla, toimii mielestäni paremmin primerina kuin meikin kiinnittämiseen vaikka siihenkin on ok ja voi toki laittaa sekä alle, että päälle. :D Mulla tuo vähentää selvästi ihon rasvoittumista ja meikki pysyy paljon kauemmin nättinä ja rasvattomana.

Itsellä on käytössä tämä alla oleva Freedomin Fixing Spray, mutta näköjään niillä on myös ihan Priming Water olemassa ja muiltakin merkeiltä näitä löytyy.
https://www.nordicfeel.fi/meikit/kasvot/pohjustus/freedom-makeup-london-pro-studio-33282
3a F ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 30.08.16 - klo:22:29 »
Mikä näistä Bohon maapuutereista/ aurinkopuutereista olisi hyvä ja varma valinta jos ihonsävy on neutraali ja talvella vaalea, nyt himppusen päivettynyt (hyvä kuvaus eikövaan ;D)

http://www.nudge.fi/search/?q=boho+maapuuteri

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 30.08.16 - klo:22:37 »
Noista en ottaisi Grande Terreä enkä Toscanea, ovat tummia ja oranssisia. Loput näyttävät minusta kaikki mahdollisilta tuohon ihonsävyyn, tuotekuvauksen mukaan 01, 03 ja 05 ovat hohtavia ja 07 matta. Jos talvella on hyvin vaalea, niin tuo 01 on varmaan turvallisin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 30.08.16 - klo:22:59 »
No näin mä itsekin vähän päättelin, että joko 03 tai 07.
Hohtava vai matta? Onko pelkoa diskopalloefektistä jos poskipuna on hohtava (esim TheBalm Hot Mama).

Ihana olla näin uuno meikkiasioissa vaikka maalia on tullut sudittua naamaan ainakin 10v.  ;D
« Viimeksi muokattu: 30.08.16 - klo:23:05 kirjoittanut Malva »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 31.08.16 - klo:07:18 »
Vähän paha sanoa näkemättä tuotetta livenä. Swatchejakin oli netissä kovin vähän, mutta ei tuo hohde minusta mitenkään älyttömän voimakkaalta näyttänyt. Matta tietenkin turvallisempi - ja tavallaan monikäyttöisempi, sitä hohdetta voi aina ottaa kasvoille ja aurinkopuuterin päälle toisesta tuotteesta.

Itse kyllä poskipunissa pidän hohteesta, tulee jotenkin eläväisemmän näköinen iho. Aurinkopuutereissa ehkä valitsen mieluiten matan - tai hyvin hillityn hohteen. Nyt olen viihtynyt tosi hyvin tuon Benefitin täysin mattaisen Hoolan kanssa.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 31.08.16 - klo:20:34 »
Ostin nyt sitten tuon Bohon aurinkopuuterin sävyssä 3, eli hohtavista toisiksi vaalein. Ostin myös samalla EcoToolsin siveltimen. Ihana puuteri! Antaa todella hillityn ja kauniin hehkun eikä ole yhtään liian tumma (mun vanha tuote oli paljon tummempi). Uskon tämän olevan täydellinen tuote syksyn ja talven tullessa.

Tämä on mun eka hohtava meikkituote. ;D

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 31.08.16 - klo:20:52 »
Mä ostin vihdoin Anastasian contour kitin ja nyt tarvisin sille hyvät siveltimet. Netistä tietysti löytyy reilusti erilaisia vaihtoehtoja mutta en haluaisi vain hakuammunnalla ostaa jotakin. Joten osaako kukaan suositella synteettisiä siveltimiä varjostukseen ja korostukseen? En tarvi mitään ihan ammattilaistasoisia siveltimiä eli hyvä hinta-laatu-suhde ja hyvä saatavuus olisi plussaa mutta voin tilaillakin (jostain jossa on suht nopea toimitus, tahtoo päästä kunnolla kokeilemaan :D)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 01.09.16 - klo:10:35 »
Ostin nyt sitten tuon Bohon aurinkopuuterin sävyssä 3, eli hohtavista toisiksi vaalein. Ostin myös samalla EcoToolsin siveltimen. Ihana puuteri! Antaa todella hillityn ja kauniin hehkun eikä ole yhtään liian tumma (mun vanha tuote oli paljon tummempi). Uskon tämän olevan täydellinen tuote syksyn ja talven tullessa.

Kuulostaa tosi hyvältä, kiinnostuin tuosta itsekin  :) . Kevyesti hohtava täydentäisi mukavasti Benefitin Hoolaa...

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 01.09.16 - klo:11:20 »
^Hintalaatusuhde vaikuttaa erinomaiselta. Maksoin alle 16e tuotteesta joten ei ole kovin iso menetys jos ei sovikkaan itselle.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 07.09.16 - klo:12:42 »
Millä tuotteella ja miten voi meikata ihonvärisen haavateipin piiloon? Onko se edes mahdollista?

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 07.09.16 - klo:14:29 »
^Luulen että ei oikein onnistu tai lopputulos on helposti pahempi kuin miltä itse teippi näyttää. Paranemisen kannalta tuskin on myöskään hyvä pakkeloida teippiä ihan tukkoon. Teippi varmasti tuntuu omissa kasvoissa huutomerkiltä, mutta en usko että se muissa ihmisissä herättää juurikaan huomiota.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 07.09.16 - klo:17:49 »
^^Hello Kitty -laastari näyttää hyvältä missä vaan  ;) .

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 07.09.16 - klo:23:05 »
Ihanat juurekset! <3 Naama on teipattu sieltä sun täältä, mutta elättelen toiveita että lääkärin laittamat teipit irtoavat viikonlopun aikana ja saan laitettua pienemmät töihin maanantaiksi. Jostain syystä koen nämä todella kiusallisena, enkä haluaisi herättää mitään keskustelunavauksia näillä. Ehkä muut eivät tosiaan kiinnitä asiaan huomiota niin paljoa kuin minä itse.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 08.10.16 - klo:13:46 »
Nyt tarviisi vähän apuja meikkivoiteisiin perehtyneiltä. Mulla on ollut Lorealin True Match meikkivoide sävyssä rosy ivory ja se on ollut ihan hyvä sävy. Nyt pullo alkaa olla loppu ja menin kauppaan hakemaan uuden. Katselin sävyjä ja tulin siihen lopputulokseen, että Ivory voisi olla kuitenkin parempi sävy kuin tuo rosy ivory. Tänään sitten testasin ja tämä on aivan kamala. Meikkivoide kertyy ihohuokosiin, niin, että naama näyttää siltä kuin se olisi täynnä vaaleita pilkkuja. Onko sävy nyt kuitenkin väärä ja sen takia ihohuokoset korostuvat eikä meikki näytä tasaiselta?
En nyt viitsisi ihan suoriltaan mennä hakemaan taas uutta putelia sitä alkuperäistä sävyä, jos tämä ongelma ei johdukaan siitä. Vai onko kenties meikkivoiteen koostumusta tässä välissä muutettu?