Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107581 kertaa)

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #540 : 08.10.16 - klo:14:35 »
^Käsittääkseni koostumusta muutettiin silloin kun putelin ulkonäkö muuttui

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 08.10.16 - klo:14:41 »
No niimpä tietysti  >:( Kiitos tiedost Marja. Enpähän nyt sitten ryntää turhaan ostamaan uutta putelia eri sävyssä.

Onkohan tämä joku meikkivalmistajien salaliitto, että kun vanhaa hyvää ei enää saa, niin joutuu taas ostamaan kymmenet hutiostoputelit, ennenkuin taas löytyy uusi itselle sopiva.
« Viimeksi muokattu: 08.10.16 - klo:14:44 kirjoittanut Mermaid »

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 30.10.16 - klo:21:22 »
Haluaisin opetella viimeinkin tekemään smokey eye -meikin. Ajattelin ruskeaa. Onko suositeltavissa jonkin brändin palettia, jossa olisi valmiina erisävyisiä mattaruskeita värejä tähän tarkoitukseen?

Kun teette smokey eyen, käytättekö nestemäistä eyelineriä vai kynää, jonka voi sitten sormella tai siveltimellä pehmentää? Ja minkälaista kynää voi käyttää vesirajaan? Mulla on aina ongelmana, että mitkään kynät ei pysy vesirajassa eikä silmän sisäkulmassa. 5 minuuttia ja rajaus on pitkin nenänpieltä.

Tuotesuosituksia otetaan vastaan :)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 31.10.16 - klo:12:56 »
^Isadoran matte chocolates-paletti on mainio tuohon tarkoitukseen. Siinä on kaikki tarvittava ja luomivärien laatu on tosi hyvä.

Itse käytän ylhäällä ripsirajassa aina nestemäistä rajausta, mutta on ihan makuasia haluaako käyttää kynää ja pehmentää sen sitten vai vetääkö tussilla terävät rajat.

Vesirajaongelmassa en osaa auttaa, mulla ei kans ne pysy millään kun silmät on tosi vuotavat. Sisärajaukset pahentavat mulla silmien vuotamista kun meikki tukkii kyynelkanavan. Kyllähän ne sisärajaukset tekee meikistä intensiivisemmän, mutta näyttävän smokey eye-meikin saa mielestäni toteutettua ilmankin.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #544 : 23.11.16 - klo:14:12 »
Hmmm...mulla on aika öljyinen ja rasvoittuva iho ja bongasin youtubesta jonkin kauneustubettajan (tai miksi näitä nyt sanotaan, en pysy enää kärryillä näissä termeissä) jolla on ilmeisesti hyvin samantyyppinen iho kuin mulla. Helposti rasvoittuva iho, suurehkot huokoset mm. poskissa jne. Tämän niksi meikkipohjan hyvänä pysymiseen oli suihkauttaa meikinkiinnityssuihketta ennen meikkipohjan tekoa ja lisäksi hän helposti rasvoittuvaan nenäänsä levitti silmäluomien pohjustajaa. Viimeiseksi vielä (puuteroinnin jälkeen) suihkaus samaa meikinkiinnityssuihketta, mitä hän laittoi aivan ensimmäiseksi.

Onko joku rasvoittuvan ihon tyyppi kokeillut nouta meikinkiinnityssuihkeita, ilmeisesti Suomessa ainakin Urban Decayllä on, kai myös Nyxillä? Toimiiko ne mitenkään merkittävästi, vai onko hukkaan heitettyä rahaa?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 23.11.16 - klo:14:37 »
Mun mielestä meikinkiinnityssuihke pohjustajana ehkäisee rasvoittumista tosi hyvin. :) Itse olen käyttänyt Freedomin Fixing Spraytä, muita en ole kokeillut. Essencelläkin muuten on!
3a F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 23.11.16 - klo:16:15 »
Minulla taas on ihan päin vastainen kokemus: olen kokeillut useita meikinkiinnityssuihkeita (mm. UD de-slickiä ja Skinfood red orange matta-suihketta) eikä niillä ole ollut mitään vaikutusta T-alueeni rasvoittumiseen. Olen siis kokeillut suihkeita meikkipohjan alla, meikkipohjan päällä ja  sekä alla että päällä mutta ei eroa toimivuudessa.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #547 : 23.11.16 - klo:22:02 »
Ahaa, kiitos vastauksista Memmuuh ja Hilippa. Joo, olen lukenut aika ristiriitaisia käyttökokemuksia noista kiinnitys-mattasuihkeista - joidenkin mielestä parantaa meikin pysyvyyttä selvästi, joidenkin mielestä taas ei tee mitään.

Hinnan puolesta tuo Essencen suihke kiinnostaa, ei olisi ainakaan kallis hutiostos!  :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #548 : 29.12.16 - klo:17:26 »
Mayday! Olen saanut päähäni että haluan vihreän luomivärin (vaikka en tiedä sopiiko se edes miulle) ja olen menossa paikalliseen ostoshelv*ttiin katselemaan semmoista. Onko kellään vinkata hinta-laadultaan hyvää vihreää luomiväriä? Sävyn olisi tarkoitus olla murrettu, semmoinen sammaleenvihreä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 09.01.17 - klo:02:54 »
Haussa olisi cruelty free dupe MACin Vanilla-luomivärille! Vanilla alkaa vedellä viimeisiään ja uusi vaalea mattasävy pitäisi löytää. Käytän tuota vaaleaa ohuesti pohjustamaan koko luomen ja pakattuna liikkuvalle luomelle sekä kulmaluulle. Haluan nimenomaan mattaisen/satiinisen sävyn, en lainkaan shimmeriä. Minulle käy myös Lorkun alaiset brändit (esim. UD), mutta valitettavasti suomalaisiin tuotteisiin (kuten WCI) en pääse käsiksi. Etsin myös hyvää laatua, josta voin maksaa vähän enemmänkin. Esimerkiksi NYX levittyy ihan mukavasti, mutta pysyvyys vaaleissa sävyissä on mielestäni ollut huonoa. Pressattu tuote olisi kivempi, mutta jauhemainenkin käy, kunhan sävy on sopivan viileä eikä lainkaan punertava. Ehdotuksia tiukoista kriteereistä huolimatta...? :)
« Viimeksi muokattu: 09.01.17 - klo:03:00 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 09.01.17 - klo:20:36 »
^Ootko katsastanut makeup geekin? En yhtään tiedä onko sillä just tommosta sävyä, mutta ainakin merkin värivalikoima alkaa olemaan aika laaja luomiväripannuissa ja laatu on hyvä. Beautybay toimittaa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 10.01.17 - klo:00:53 »
^ MUGin vaalein satiinisävy on Vanilla Bean joka swatcheissa näyttää aika lämpimältä/punertavalta. :-\ Harmi! Kyllä tuottaa välillä päänvaivaa tämä eläinkokeettomaan kosmetiikkaan siirtyminen!
« Viimeksi muokattu: 10.01.17 - klo:00:56 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 10.01.17 - klo:01:21 »
Villejä veikkauksia, mutta ehkä TheBalmin #11 Satin white? Zoevalla ja Kat Von D:llä on ainakin paleteissa lukuisia erilaisia valkoisen sävyjä, jos paletti kelpaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #553 : 10.01.17 - klo:08:08 »
Mitä on se arganöljy, jota kaikissa meikkitutoriaaleissa pipetillä valutellaan huulille, naamalle, meikkipaletteihin, siveltimiin ja beaytyblendereihin?  :D Onko se joku tietty merkki/tuote?
1c M ii BSL

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #554 : 10.01.17 - klo:08:25 »
^ Se on arganpähkinöistä tehtävää öljyä ihan yleisesti. Löytyy Suomessa Ruohonjuuresta ja luontaistuotekaupoista.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0