Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107724 kertaa)

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #585 : 04.04.17 - klo:20:31 »
MAC plot on käytössä ja toimii jonkun tunnin. Miten tuota grimasta käytetään? Laitetaan puuterin alle?
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 04.04.17 - klo:22:43 »
Mä olen käyttänyt Grimasia ihan niin kuin irtopuuteria, eli kiinnittämään meikkivoiteen (tai omassa tapauksessani useimmiten bb-voiteen), puuterivipalla. En laita sen päälle enää mitään (paitsi jos laitan jauhemaista poskipunaa).
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #587 : 12.05.17 - klo:17:23 »
Nyt pääsee itku. Jälleen yhden ystävällisen myyjän jäljiltä kaulassa on oranssi laikku meikkivoidetta jonka piti sulautua ihoni väriin täydellisesti.. En yksinkertaisesti uskalla enää ostaa - saatika tilata - mitään meikki-/bb-voidetta kun värit menee niin metsään  :-\ Onko olemassa joku pomminvarma tapa saada selville oman ihon sävy? Olen huomannut joidenkin käyttävän jotain koodeja oman ihonsa sävyyn viitatessaan, missä tämmöinen juntti voisi käydä diagnosoimassa omansa? Koreakosmetiikassa olen ymmärtänyt olevan tosi tosi vaaleitakin meikki-/bb-voiteita, mutta en ole sentään ihan paperinvalkoinen  :D Käsittääkseni aasialainen kosmetiikka olisi kuitenkin budjettiystävällisempää kuin meidän kivijalkakemmarit.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 12.05.17 - klo:18:36 »
Kun saan ne Ordinaryn kaikki sävyt, niin tulet tänne testattavaksi. Saat takuulla oikean sävyn ja voiteen hintakin on enemmän kuin kohdallaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 12.05.17 - klo:19:16 »
Eikös Mac merkillä ole sellaiset koodit.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 13.05.17 - klo:08:44 »
Macin meikkivoiteiden sävyistä puhutaan usein täällä ja blogeissa. Vaikka tietäisi, mikä sävy Macilta olis itselle sopiva, niin se ei takaa, että kyseisen sävyn, kuten nc15 perusteella löytäisi hyvänsävyinen bb- tai meikkivoiteen. Mullakin on Macilta montaa eri sävyä käytössä, koska sävyn sopivuus vaihtelee meikkivoiteesta ja puuterista toiseen. Useammat Macin meikkivoiteet ei tunnu sopivan mulle ollenkaan. Nuo sävyt antavat kuitenkin osviittaa siitä, kuinka vaalea/tumma iho kyseessä.

Suosittelen viemään myyjän kanssa valitun epäsopivan sävyn takaisin kauppaan. Asia kannattanee hoitaa kokeneen myyjän tai tämän esimiehen tai palvelupisteen kautta, koska useammat myyjät kuvittelevat, ettei mitään käytettyä saa palauttaa.

Mä pyydän aina näytteen pikkupurkkiin kotitestailuun ennen ostopäätöstä. Joidenkin voiteiden sävy muuttuu kasvoilla päivän mittaan ja toisaalta sävyn lisäksi on järkevää testata voiteen levittyvyys, peittävyys ja "istuvuus" omalle iholle. Uskoisin, että näytteen saa myös bb-voiteista, kun vaan kysyy.

Mä käytän Misshan bb-voiteita. Joskus sävy 13 on sopiva, mutta se on toooosi vaalea. Usein sekoitan sitä 21:een, mutta viime aikoina olen käytellyt pelkkää 21:sta. Kaupan bb-voiteet on usein oransseja jostain kumman syystä, mutta nuo korealaiset sulautuvat ihn sävyyn nätisti. Oon käyttänyt tosi monen merkin meikkivoiteita ja pääsääntöisesti kaikista vaalein Suomesta saatavilla oleva sävy on sopivin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 13.05.17 - klo:08:58 »
Oiskohan joku Deciemin voiteista samaa sävyä Klairsin BB-voiteen kanssa?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 13.05.17 - klo:18:33 »
^Vastaan tuohon heti kun saan tilaukseni.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 18.05.17 - klo:12:10 »
Onko kellään käsitystä Makeup Geekin varjostuspuutereista? Kuvien perusteella vähän kiinnostelee sävyt Break up, ehkä Love Triangle. Tai toisaalta kuvissa noi näyttää aika harmailta, eli ei sellaista punertavuutta, joka mua esim. Nyxin Taupessa häiritsee. Mut sit niiden esimerkkimeikkikuvat on tosi huonoja. ;D Varmaan niissä on tarkoitus tuoda esille, miltä sävy näyttää iholla. Meikkikuvissa varjot näyttää just ikävän punertavilta, mutta swatcheissa ja pannun itsensä kuvassa en näe punertavuutta. Mulla on selvästi kellertävä lämmin iho, ei kalpea. Joten en tiedä, pitäisikö olla sitten tuo Love Triangle, joka on lämmin. Lämpimissä sävyissä vaan pelkään sitä mutamaisuutta.

https://www.makeupgeek.com/makeup-geek-contour-powder-pan-love-triangle.html
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 18.05.17 - klo:13:39 »
^Minulla on Makeup Geekin varjostussävy Infidelity. Ihossani on keltainen taitto, ei voimakas. Kuvailen ihoani vaaleaksi oliiviksi, siinä on sellainen epämääräinen vähän tuhkainen vivahde. Päädyin MG:n varjostussävyistä viileään siksi, että minusta näyttää siltä, että näissä Cool-sarjan sävyissä nimenomaan ei ole punertavuutta, lämpimissä näyttäisi olevan. Olen tykännyt tuosta tosi paljon, enemmän kuin mistään muusta varjostustuotteesta. Sävy on tosiaan taupe ilman punertavaa taittoa ja tekstuuri on hyvä, ei pölyinen. Ei mielestäni tee likaisennäköistä, mutaista vaikutelmaa liian helposti. Jos sitä punataittoa haluat välttää, niin ottaisin noista astetta vaaleammista sen Break Up:in.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 18.05.17 - klo:14:45 »
^ Haa, kiitos! :) Mä olen muistaakseni selkeesti tummempi kuin sä, joten toi Infidelity saattais toimiakin. Mietin, että jos Break up on hyvin vaalea, alanko kerrostaa sitä liikaa. Pitääpä punnita noiden kahden välillä.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 18.05.17 - klo:14:54 »
Joo, ota tummempi. Tuo ei ole millään tavalla vaikeasti kontrolloitava. Tummempi pigmentti = vähemmän tuotetta varjostuksessa.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #597 : 18.05.17 - klo:15:24 »
Kun saan ne Ordinaryn kaikki sävyt, niin tulet tänne testattavaksi. Saat takuulla oikean sävyn ja voiteen hintakin on enemmän kuin kohdallaan.

Yes ma'am! :D

Kuvista katseltuna mun kasvot on ihan eri paria kaulan kanssa, punoitusta on niin runsaasti. Vaalea minä kyllä olen, mutta esim Misshan 13 teki ihostani harmahtavan  0_0 Voi toki olla et olen vain suunnattoman ronkeli ja kasvojani ei voi meikkivoiteella edes pelastaa :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 18.05.17 - klo:20:29 »
Missha on harmaa.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 21.05.17 - klo:19:42 »
Eikä ole, kun neutraali.. Jotakuinkin ainut meikkipohja mitä olen kohdannut, mikä ei taita voimakkaasti punaiseen, keltaiseen tai oranssiin. Näin valkoisella pohjalla kaikki taitot ovat tosi näkyviä.