Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107722 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #645 : 11.06.18 - klo:11:45 »
^ Kiitos! Täytyy etsiskellä tuota Catricea. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu. :O Olinkin melko varma, että se Essence oli joku kausituote, jota en varmasti onnistu bongaamaan.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 11.06.18 - klo:12:20 »
Essencellä oli viime syksyn yhdessä kokoelmassa tummentaja, ostin sen itselleni, mutta en ole vielä käyttänyt. Nyt sillekin tulee käyttöä, kun iho on päivettynyt, mutta kesämeikkivoide on liian tumma, saa sitten talvivoidetta tuunattua sopivaksi :)

The Body Shopilla on myös tummentaja, Darkening Shade Adjusting Drops. Kuvauksen mukaan se sopii ilmeisesti vain valmiiksi keskitummien ja tummien meikkivoiteiden tummentamiseen, olisikohan tarkoitettu tummempi-ihoisille, jotka tarvitsevat oikeasti kunnolla tumman meikkivoiteen? Mulla on TBS:n vaalentaja ja se on tosi hyvää tavaraa.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 11.06.18 - klo:15:57 »
Osaako jos suositella sellaisia meikkivoiteen tummuusasteen säätöön tarkoitettuja miksausaineita? Siis, että itse saisi tarvittaessa sekoitettua meikkivoiteesta joko tummempaa tai vaaleampaa? Nyt olisi lähinnä tummennukselle tarvetta. Muistelin joskus lukeneeni, että Essencellä olisi noita ollut, mutta en koskaan ole onnistunut löytämään niitä.

NYXiltä ja GOSHilta löytyy. GOSHilla on myös lila ja mintunvihreä. Ostin tuon vihreän ja se ainakin on aivan järjettömän runsaspigmenttistä.
Hintavammassa kategoriassa vastaavia löytyy myös MUFElta ja Illamasqualta (tilattava esim. LF:sta).

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 12.06.18 - klo:08:41 »
No niin, näitähän olisi siis useampiakin saatavilla ja kätevästi. Kiitos kaikille! NYXin hyllyiltäkin olen joskus tuollaista etsinyt, mutta nähtävästi olen ollut sokea. :D Jes, nyt talven meikkivoiteet pääsee kesäkäyttöönkin. Näitä nyt kesälle aivan liian vaaleita on mulla monta, ja jotkut vaaleita myös talvellekin. Eivätpä jää sitten käyttämättä. Ärsyttää heittää hyvää kamaa roskiin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 12.06.18 - klo:10:56 »
^NYXin tuote on siis tämä. Saatavana eri sävyissä.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 18.06.18 - klo:14:28 »
Nyt kaikki vinkit kehiin! Etsinnässä paras meikkivoide/ peitevoide/ pakkeli maksaläiskien peittämiseen. Isoin ongelma on tietysti ylähuuli, joka on yhtä maksaläiskää ja pahenee päivittäin.
Käytän päivittäin arbutinin seerumia aamuin illon, päälle spf 50 rasvat ja päivän mittaan lisään sitä ja muut päivävoiteet. Mutta mikä olisi oikeasti peittävä voide tuohon ruskeaan sävyyn, niin että saisin sen edes vähän häivytettyä muun meikkipohjan sekaan?  :'(
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 18.06.18 - klo:14:40 »
^ Ei ole itselläni kokemusta, mutta Vichyn Dermablendistä olen joskus lukenut hyvää. Heillä on meikkivoidetta (ilmeisesti keskipeittävä), mutta sitten myös peitepuikko, joka soveltuisi erityisesti esim. maksaläiskien, luomien, palovammojen yms. peittämiseen.
https://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/02383198

Sittenhän on myös esim. tämä todella peittävä meikkivoide Dermacolilla, joka on aika suosittu ja löytyy paljon arvosteluita esim. Youtubesta
https://m.ebay.com/itm/DERMACOL-MAKEUP-COVER-FILM-STUDIO-LEGENDARY-WATERPROOF-FOUNDATION-MAKE-UP/331702490459?epid=1040968925&hash=item4d3b02555b:m:mggP4Ok31HPpfz36Ht1y5sQ
3a F ii

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 18.06.18 - klo:14:45 »
Oooh, kiitos vinkeistä! Tuon Vichyn voisin metsästää käsiini, suurin tarve olisi viikonlopulle häihin  ::)
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #653 : 18.06.18 - klo:16:04 »
^Make Up Foreverin Full Cover Concealerilla olen itse saanut pigmenttiläikkiä peitettyä. Dermablendista ei itselläni ole kokemusta, kun heillä sävyvalikoima on aika suppea (ei ole riittävän vaaleaa ja neutraalia sävyä).

MUFEn Full Cover on erittäin hyvä myös näppyjen ym. peittämiseen ja pysyy iholla erittäin hyvin.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 18.06.18 - klo:18:52 »
Mä kävin nyt kauppareissulla ostaan tuon Vichyn Dermablendin, otin tummimman ”Sand”-sävyn, ja koitan sillä saada tasoitettua tätä värieroa. Mä olen ihan julmetun ruskea muuten, katotaan jääkö tämäkin nyt liian vaaleaksi.
Siellä oli joku aika kiva kakkumainen meikkipuuteri, olikohan Avenen, spf 50, tosi kiva! Mutta nyt ei antanut vielä budjetti myöten, testaan ensin tämän puikon!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 18.06.18 - klo:19:32 »
Mulla muuten itselläni on se Dermacolin meikkivoide (se ebayn linkki) ja se oikeasti on ihan superpigmenttinen ja - riittoisa! Se on aika paksua tahnaa ja sellainen puolikkaan herneen kokoinenkin nokare tuota meikkivoidetta on kasvoihin ihan liikaa, mutta kun laittaa todella todella maltilla ja levittää beutyblenderillä niin saa kyllä peittävän, mutta ei liian pakkelimaisen meikkipohjan ja levittyy melko hyvin. Tuon kanssa saa olla todella varovainen, että ei tule kamala pakkelinaama jolloin myös pysyvyys on heikompaa.

Sävyvaihtoehtojahan tuossa on suht paljon myös. Minulla on sävy 218, joka on kyllä kesällä hieman vaalea ja näyttää noissa kuvissa tummemmalta kun oikeasti on. Vaalein sävy 208 on ilmeisesti tosi vaalea.
3a F ii

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 19.06.18 - klo:08:57 »
Testasin eilen tuon Dermablendin ja sehän toimii! Oi mahtavuutta! Kävin napsiin luonnonvalossa kuvia naamasta, jotta saan oikean käsityksen sävystä ja sain kutakuinkin ylähuulen tummumisen peitettyä!
Kiitos Memmuuh vielä vinkistä, ilman tätä uskollista palstaa olisi tämäkin jäänyt pimentoon  <3

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 19.06.18 - klo:09:34 »
^ Hyvä että toimii! En tiedä mistä tuo edes tuli mieleen, kun siitä on aika kauan kun olen kyseisestä tuotteesta kuullut. ;D
3a F ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 21.09.18 - klo:18:16 »
Miten ihon saisi jäämään luonnollisen näköiseksi, kun meikkaa? Max Factorin meikkivoide puuterin kanssa antaa maalatun näköisen ja ihon epätasaisuutta korostavan meikkipohjan. Meikkipohjan pitäisi olla sellainen, että silmämeikki pysyisi luomilla. Meikkipuuterin kanssa ei pysy. Silmien meikkaaminen on hankalaa, koska silmät vuotavat herkästi. Miten saisin silmät esille silmälasien (-) takaa? Kajal-rajaus alaluomella näyttää rumalta. Sisärajaukset ei käy, koska ne eivät pysy. L'Orealin BB-voidetta oli tuubi jemmassa, mutta kädellä se näytti liian oranssilta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #659 : 21.09.18 - klo:18:40 »
Itsellä on käytössä Klairs Illuminating Supple Blemish Cream (itse asiassa luulin että tämä oli cc-voide, mutta lieneekin bb-voide. Ei sillä että edes tietäisin mikä näiden ero on :D), silmien alle ohuesti peitevoidetta ja päälle Lily Lolon Flawless matte väritön puuteri. Näillä ainakin saa luonnollisen, kuulaan lopputuloksen. Mulla vain iho rasvoittuu taas jostain syystä niin paljon että tästä ei ole illasta enää mitään jäljellä, kesällä tämä setti kuitenkin toimi tosi hyvin jopa yöhön asti. Silloin ei ollut tätä rasvoittumisongelmaa. Klairsin voide on ainakin itselle sopivan vaalea, mutta ei kuitenkaan liian vaalea, peittää sopivasti mutta ei kuitenkaan ihan meikkivoidemaisesti. Itse joudun kyllä talveksi etsimään jotain peittävämpää/paremmin pysyvää.

Silmämeikkiin kaipaisin itsekin ohjeita. ::) Samat ongelmat lasien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 21.09.18 - klo:18:41 kirjoittanut Hanzku »