Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107342 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #75 : 06.07.12 - klo:16:50 »
Sagu, sopisiko Maybellinen Fit Me? Sen peittävyys on kevyt ja kuultava, hinta on myös kohdillaan.
Olen kokeillut ja sudeksi todennut :-\
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #76 : 06.07.12 - klo:17:38 »
Mites olisi Lumene Hydra Drops? En tiedä onko koostumus miten muuttunut siitä vanhasta mutta itse ainakin silloin tykkäsin tosi paljon  :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 06.07.12 - klo:18:59 »
^ Tota voisi kokeilla! Olenkin muistaakseni joskus vuosia vuosia sitten käyttänyt sitä :) Osaatko yhtään sanoa miten ne sävyt menevät? Olen tosi huono arvioimaan niitä myymälän keinovalossa, mä jopa ostin tossa alkukesästä 40 e maksavan meikkivoiteen vain todetakseni että se on mulle ihan liian punainen ::)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #78 : 06.07.12 - klo:23:02 »
Hmm, en kyllä osaa sanoa. En enää edes muista mitä sävyä käytin, jotain vaaleaa kumminkin. Osaiskohan joku muu valaista?
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 07.07.12 - klo:07:27 »
^^Sagu, keltapohjaiselle iholle sopivimmat sävyt olis varmaan 1 Inkiväärikerma tai 3 Aurinkokaakoa. 0 on tosi tosi vaalea, ja 2 ainakin mun silmään selkeästi punapohjainen. Taitaa Lumenella mennä nuo sävyt niin, että parittomat numerot on keltapohjaisia ja parilliset punapohjaisia. Onnea etsintään! :)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 07.07.12 - klo:09:25 »
^ Kiitos! Mä käytänkin talvisin Lumenen meikkipuuterista sävyä 3 Aurinkokaakao, joka on selkeästi keltainen mutta myös todella vaalea. Tuossa meikkivoiteessa ko. sävy taas voisi mätsätä aika hyvin mun tänhetkiseen pärstän väriin :)

Taidankin käydä tänään kotiuttamassa (yh, blogitermistö ;D) tuon meikkivoiteen, kiitos kovasti kaikille avusta!

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 23.07.12 - klo:00:57 »
Onko kukaan juures kokeillut airbrush meikkiä? Nämähän oli joitain vuosia sitten pinnalla, mutta taas elelleet hiljaiseloa. Olisin todella kiinnostunut ostamaan tälläisen masiinan, youtube videoiden ja arvostelujen perusteella ylipäänsä. Lumiess Air maksaisi brittiebayssa n.100€, eli aika kallista. Mutta olisikohan lopputulos sen arvoinen? Meikkiongelmani on se, että tarvitsemallani peittokyvyllä meikkipohjasta ei saa tarpeeksi hienojakoista ja kevyttä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 30.07.12 - klo:14:46 »
Etsin kesäkäyttöön markettihintaista meikkivoidetta, jossa olisi ohut, kevyt peittävyys. Mun nahka on keltapohjainen, tällä hetkellä NC 20-25, poskilta pintakuiva sekaiho. Onko mulle olemassa tuotetta? :D
Jos se Lumenen Hydra drops ei toimi niin kokeile ihmeessä Avonin Calming Effects Skin Revival meikkivoidetta. Mä käytän myös Lumenen meikkipuuterin kolmosta (paitsi kesällä nelosta) ja tuossa Avonissa sävy nude on sopiva. Hinta pyörii siinä 10-13e kieppeillä muistaakseni. :ts Tuota mä käytän talvella kun iho on liian pintakuiva meikkipuuterille.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 30.07.12 - klo:14:50 »
^ Hydra Dropsin ykkössävy on mulle just eikä melkein ja itse tuotekin on ihana, mutta kiitos vinkistä, pistän korvan taakse! :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 26.08.12 - klo:17:54 »
Mä olen väriltäni kylmä, ja mun tekisi mieli sellaista heleän persikkaista poskipunaa (Lumenen Touch of Radiancen sävy 2) niin olisko se ihan kiellettyä laittaa tuollaista lämpimämpää sävyä viileälle iholle? Oon käyttänyt vaan pinkkejä ja punaisia...

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 26.08.12 - klo:17:57 »
^ Ei kai sitä auta kuin sanoa että kokeile. :) Olen huomannut, että omalla kohdallani (kullansävyinen iho) lämpimät sävyt korostavat omaa, luonnollista väritystäni ja tuovat sellaista hehkua, mutta viileät sävyt taas luovat mielenkiintoista kontrastia.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 26.08.12 - klo:18:23 »
^^ Komppaan Sagua. Kokeilemalla se selviää, mikä sopii ja mikä ei. Ei kannata rajoittua tuohon lämpimälle sopii lämpimät sävyt ja viileälle kylmät ajatteluun. Omasta mielestäni meikki, johon yhdistetään lämpimiä ja viileitä sävyjä on mielenkiintoisempi, kuin kokonaan sama sävylämpötilaa oleva meikki. Esim. viileän sävyistä silmämeikkiä voi tasapainottaa persikkaisella poski- ja huulipunalla.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 26.08.12 - klo:20:51 »
Ymmärrän toki sen että kun on kyse meikkipohjasta niin sen on oltava esim. viileä jos ihokin on ettei näytä oudolta, mutta värikosmetiikassa tyyliin poskipunissa ja huulipunissa en ole oikein ymmärtänyt mitä väliä on ihon pohjasävyllä...  ???

Ostin äsken sen persikkaisen, mutta mun mielestä tämä ei edes ole mitenkään kovin lämmin persikkainen, mulla tosin on huono silmä. Eikös tämä ole aika neutraali?

http://2.bp.blogspot.com/-ZX6KqBwb5WI/TywPs7GDamI/AAAAAAAAATM/REKx4XtSnBU/s1600/lumene3.jpg

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 26.08.12 - klo:20:57 »
^ No ei kyllä ainakaan lämmin ole, ei huolta :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 26.08.12 - klo:21:02 »
No sitä minäkin, mä en edes pahemmin näe tuossa persikkaa mutta tuo on Lumenen mukaan heleä persikka.   :) Joten tyytyväisenä vaan sutimaan ja muutenkin vois unohtaa liian tiukat säännöt meikkauksessa.  ;)