Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107955 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #90 : 26.08.12 - klo:21:09 »
Kyllä mienä näen tuossa aavistuksen persikkaakin ;D, mutta ei se minustakaan miltään perus-persikkaiselta näytä. Luulen, että tuon sävyn lämpöisyys / viileys näkyisi parhaiten verrattaessa sitä muihin puniin. Kaunis sävy joka tapauksessa.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #91 : 26.08.12 - klo:21:37 »
Poskipunanhan pitäisi muka olla sen värinen kuin mitä ihmisen oma luonnollinen punastus on. Mikä minusta on ihan kukkua! Mulla ainakin on poskipunia ihan laidasta laitaan ja vaikka olen sävyltäni keltainen/lämpöinen, mielestäni erityisesti kylmät sävyt käy mulle kuin nenä päähän. Erityisesti kylmät pinkit. Pätee muuhunkin kosmetiikkaan. Ja vaatteisiin. Ja hopea käy mulle paljon paremmin kuin kulta. Että ei se ihan niin justiinsa ole.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 26.08.12 - klo:21:58 »
Mä sain muutama vuosi sitten lahjakortin johonkin meikkijuttuun ja se meikkitäti teki mulle myös jonkinlaisen värianalyysin ja totesi mut viileäksi ja että villeälle viileää, käytä hopeakoruja jne. Mutta kun ainakin omasta mielestäni mä näytän kauniimmalta kultakoruissa vaikkei ne mulle tuon mukaan mukamas sovikkaan.  :-\ Koitin käyttää hopeaa mutta siirryin takaisin kultaan jonkin ajan päästä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 26.08.12 - klo:22:08 »
^ Mä oon lämminsävyinen, enkä ikinä käyttäis kultakoruja. Se johtunee siitä että oon niin tumma, keltakulta saa mut näyttämään tosi tunkkaiselta. Hopea raikastaa ihanasti. Joten ehkä kulta sulla lämmittää kivasti omia viileitä sävyjä? :)
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 26.08.12 - klo:22:11 »
^^ Ihan oikein arvattu! Mun mielestä kulta saa mun ihon näyttämään lämpimämmältä ja... Pehmeämmältä?  :D

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #95 : 28.08.12 - klo:01:43 »
Mä olen väriltäni kylmä, ja mun tekisi mieli sellaista heleän persikkaista poskipunaa (Lumenen Touch of Radiancen sävy 2) niin olisko se ihan kiellettyä laittaa tuollaista lämpimämpää sävyä viileälle iholle? Oon käyttänyt vaan pinkkejä ja punaisia...

Mä olen selkeästi kylmäsävyinen, mutta tykkään käyttää poskilla nimenomaan persikkaisia ja jopa oransseja sävyjä. Mielestäni se näyttää paremmalta, tasapainoisemmalta ja jotenkin pehmeämmältä kun kylmäsävyisellä iholla käyttää lämpimiä (mutta ei tunkkaisen lämpimiä) poskipunia, ja toisinpäin että selkeästi lämpimillä keltapohjaisilla kasvoilla pohjasävyltään kylmiä poskipunia. Ja toki se näyttää aina paremmalta että koko meikki ei ole yksiselitteisen viileä, vaan sekoittelee siihen myös neutraaleja ja jopa lämpimiä sävyjä. Jotenkin raikkaamman ja eloisamman näköistä, kuin sellainen kaavan noudattaminen. :) Mielestäni tärkeintä on se, että meikkipohja on oikean sävyinen ja toki se että muut meikkisävyt sopivat kasvojen väritykseen. Toisille sopii selkeämmät värit ja voimakkaammat kontrastit, toisille pehmeämpi harmonisempi meininki, ja joku näyttää aivan sairaalle liian tummissa tai lämpimissä sävyissä.  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 30.08.12 - klo:18:33 »
^
Munkin mielestä viileäsävyiselle voi sopia persikkainen poskipuna. Varsinkin todella vaaleaihoiselle noi sopii aurinkopuuterin korvikkeeksi ja niillä saa vähän väriä pintaan. Ehdoton no-no mun viileäpohjaiselle iholle ovat puolestaan lämpimän sävyiset/keltapohjaiset meikkivoiteet, joiden kanssa iho näyttää heti väsyneeltä ja tunkkaiselta. 

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 05.09.12 - klo:22:02 »
Oisko jollain linkkiä hyvään tutorialiin tämmöisestä silmämeikistä (twiggy-meikki, mutta vähän vähemmän överinä)? Mun silmiin sopii voimakas varjostus luomivakoon, mutten ole ikinä uskaltanut kokeilla silmämeikkiä, jossa on noin voimakkaat kontrastit. Entä millä sävyllä sitä kannattaisi kokeilla lämminvärityksiselle? Tuollaisen silmämeikin kanssa sopisi varmasti parhaiten nudet huulet, mutta mulle sellaiset ei sovi. Persikkaa tms. ajattelin. Oon nykyään ihan onneton meikkaaja. Aikaisemmin onnistuin joskus, mutta nykyään silmämeikit ei onnistu ollenkaan kun liian harvoin niitä teen.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #98 : 05.09.12 - klo:22:18 »
^ Tanya Burrillä ainakin on :)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 10.09.12 - klo:00:07 »
Kaipailisin viileän kullan sävyistä luomiväriä. Mulla oli Urban Decayn Maui wowie, mutta varisevien glittereiden takia sitä ei tullut koskaan käytettyä, joten annoin sen kaverille. Maui wowien sävy olisi ollut muuten hyvä, ilman glitteriä. Onko kenellekään tullut vastaa viileää kullan sävyä? Lämmin kellankultainen multa jo löytyy.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 16.09.12 - klo:14:34 »
^ Kysymyksesi tuli heti mieleeni kun bongasin Rimmeliltä ihanan, viileän kullanvärisen luomivärin. Sävy 102 Backstage näyttää todella samansävyiseltä kuin tuo sinun aiemmin käyttämäsi. Ehkä hitusen tummempi tämä on, mutta mielestäni ei väri ole niin tumma kuin näyttää pakkauksessa olevan. Itse käytän arkimeikissäni yleensä yhtä, vaaleahkoa luomiväriä koko luomelle sormella levitettynä ja tämä soveltuu siihen hyvin - eli mikään kovin tumma ei ole, kun ei tarvi edes oikein häivyttelyä. Pigmenttiä on silti kivasti.

Käy kaupassa kurkkaamassa! Tämäkin on toki hyvin shimmerinen sävy, mutta ei tässä glitteriä kyllä ole. Tosi edullinenkin, olisiko maksanut noin 6€ :)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 17.09.12 - klo:23:05 »
Kiitos Mindela!  :) Täytyykin käydä katsomassa tuota. Munkin arkimeikkiin kuuluu yleensä yksi vaaleahko luomiväri koko luomella, joten tuo voisi käydä siihen hyvin. Shimmeriä saa olla, glitteristä en niinkään välitä.  :)
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 21.09.12 - klo:14:36 »
Mulla alkaa nykyisin silmät vuotamaan kaikista nestemäisistä meikkivoiteista. Mineraalimeikit ei ärsytä, mutta mitään tavallista meikkivoidetta en pysty käyttämään enää ollenkaan. Olen kokeillut monia merkkejä (Dior, Max Factor, Maybelline, Biotherm ja uusimpana Lorealin BB-voide), mutta joka ikinen ärsyttää silmiä pahasti, vaikken edes laittaisi niitä silmien lähelle. Kaikkia silmämeikkejä sen sijaan voin käyttää ihan normaalisti, eivät ärsytä ollenkaan.

Kellään kokemusta tällaisesta? Mikä tuon aiheuttaa, joku hajuste? Tällä hetkellä käytössä oleva Meowin mineraalimeikkivoide on ihan ok, mutta olisi kiva käyttää toisinaan myös nestemäistä meikkivoidetta. Mitähän merkkiä tässä uskaltaisi edes kokeilla?

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 24.09.12 - klo:20:26 »
Millä merkillä olisi hyvä viistopäinen sivellin geelieyelinerin levitykseen? Siis tällaisen http://www.vzits.com/enews/posts/userfiles/indelible-gel-eyeliner-21%281%29.jpg  levitykseen sopiva sivellin hakusessa. Mieluiten tosiaan viistopäinen, napakka mutta joustava... vaikea selittää, mielellään sellainen täydellinen :D ja millainen sivellin sopii geelieyelinerin levitykseen silmien vesirajalle?

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 24.09.12 - klo:20:36 »
^Mulla on useampi Sigman viistopäinen sivellin ja hyvin toimivat geelieyelinereiden kanssa. Jos viitsii/pystyy tilata, niin suosittelen sieltä tilaamista, ovathan nuo kohtuuhintaisiakin.

http://www.sigmabeauty.com/makeup_brushes_s/159.htm
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann