Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 69569 kertaa)

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #630 : 21.08.17 - klo:20:59 »
Hieman ot, mutta mulle ei Kicksistä annettu näytettä meikkivoiteesta kotiin testattavaksi, vaikka erikseen pyysin. Piti ostaa koko purkki ja palauttaa se, jos ei kasvoille liikkeessä levitetty ole ok. Toivottavasti kaikissa Kickseissä ei ole yhtä paska palvelu.

Mielenkiintoista. Missä Kicksissä kävit? Mulle taas on Tampereen Kicksissä sanottu että ainoastaan avaamattoman tuotteen saa palauttaa, vaikkei sopiskaan iholle  :( Eli kokeiltua tuote ei voi palauttaa, joten kummalista että sun tapauksessa noin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 21.08.17 - klo:22:04 »
^Eli siis tottakai pitää olla avaamaton. Kicksissä oli meikkivoidetta levitetty kasvoille, mutta piti puteli ostaa saman tien ja jos olisi kotona alkanut kaduttamaan, niin olisi sitten voinut palauttaa.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 11.09.17 - klo:12:10 »
Mulla on ihan sellainen fiilis, että tästä asiasta on kyselty ihan vasta, mutta en nyt löydä - millä merkillä olisi edullinen neste luomivärien käyttöön silmänrajauksissa? En osaa edes googlata tällaista, mutta tiedän että niitä on..

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 11.09.17 - klo:14:02 »
^mixing liquideja löytyy ainakin MUS:ta ja MAC:lta. Googlaamalla löysin myös Mehron-nimisen merkin, jota myy pk-seudulla Punanaamio:

https://www.punanaamio.fi/mehron-mixing-liquid-sekoitusneste-133-ml.html
First, there are people who make things happen. Then there are people who watch things happen. Lastly, there are people who ask, what happened? Which do you want to be?

IG: mannadah

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 11.09.17 - klo:17:11 »
Kosteuttavia silmätippoja voi myös käyttää rajausten tekoon. En ole itse kokeillut enkä osaa suositella merkkiä, mutta google varmaan auttaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 11.09.17 - klo:21:11 »
Ja väritöntä silmämeikin pohjustajaa voi käyttää seosaineena, tulee varsin kestävä jälki.  MUS:illa on ainakin ollut sekä nestemäinen, että silikonipohjainen, hyvin silmämeikin pohjustajan oloinen tuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 12.09.17 - klo:00:58 »
Kiitos vinkeistä :-* Kokeilen primerillä heti huomenna, kun sellainen nyt olisi hallussa jo valmiiksi. Oon tehnyt luomivärirajaukset käytännössä päivittäin viime aikoina ihan veden kanssa, ja kaipaisin vähän jämäkkyyttä siihen hommaan.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #637 : 29.11.17 - klo:08:50 »
Minulla on semmoinen iän myötä tullut ongelma, että rajaukset lähtee kävelee kun taivutan ripset. Aina joutuu paikkomaan rajauksia jos taivuttaa ripset tyvestä. Käytän sellaisia metallisia taivuttimia, oiskohan ne duroyn taivuttimet.
Muuten rajausten pysyvyydessä ei ole ongelmaa, tuo ripsien taivutus vaan pilaa rajaukset aina ja lisää meikkaamiseen käytettävää aikaa. Mikähän olisi ratkaisu?

En käytä silmämeikinpohjustusta. Silmät ärtyvät helposti ja olen saanut monesta punaiset silmät...  onko ratkaisu nyt kuitenkin ainoastaan tuo primer...?

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 29.11.17 - klo:09:43 »
^ Minä ainakin olen aina tehnyt rajaukset viimeisenä, tai ainakin ripsien taivuttamisen ja ripsivärin lisäämisen jälkeen.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 07.12.17 - klo:12:25 »
Kaksi kysymystä.

Too Facedin Semi-sweet Chocolate Bar -paletissa on mieltsin hyvä nappi, Nougat. Se on hyyyvin vaalea ruskeanvaaleanpunainen (....), matta. Toimii mainiosti yksinään yhden sävyn arkimeikissä sekä häivyttäjänä ym. Nappi mun paletistani kuitenkin hupenee, ja kun paletin muut sävyt eivät kummemmin ole vakuuttaneet, en kyllä uutta osta. Ideoita dupesta?

Mikä on paras halpa/edullinen luomiväriprimer?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 07.12.17 - klo:13:23 »
Tässä Temptalian dupe-listaa:
https://www.temptalia.com/makeup-dupe-list/too-faced-eyeshadow/nougat/

Itselleni tuli mieleen kuvauksesta Colourpopin Hanky Panky, mutta eivät nuo ihan samanlaisia ole. CP:n SuperShockit ovat kyllä muuten ihan omia suosikkejani. Noista Temptalian vaihtoehdoista yrittäisin itse ehkä metsästää Stilan Clay:n.

Kaikki kokeilemani NYXin eyeprimerit ovat oikein kelpoja.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.