Taas huomasi sen kuinka Juurikasvua on luettava ennen kuin ostaa kosmetiikkaa. Huomasin aamulla FLE-ripsarin kuivuneen aika totaalisesti ja tiesin, etten kerkiä saamaan matkalle mukaan uutta ripsaria tilaamalla edullisesti eBaysta, joten tänään oli pakko ostaa joku edullinen ripsari kaupasta. Onneksi luin tätä ketjua taaksepäin ja näin Lilan kommentit Rimmelin Extra WOW Lash -ripsarista. Voin kyllä täysin yhtyä näihin kommentteihin.
Ostin pihiyksissäni Rimmelin halvinta settiä, Extra WOW Lash ripsarin - ja tämähän on hyvä! Ripsarissa on melko kookas, mutta ei kuitenkaan jättimäinen pehmeäharjaksinen harja ja sitä mainostetaan volyymimascarana. Mitään ultratuuheita ripsiä tällä ei minusta saa, mutta harja on toimiva, massa ei klimpitä ripsiä, lopputulos on yhdellä kerroksella luonnollinen, jossain luonnollisen / näyttävän välimaastossa vielä parillakin kerroksella - eli itse asiassa juuri sitä tasoa, josta itse tykkään.
Ripsistä ei tule kovat, sormilla koskiessa mascaraa ei oikeastaan edes huomaa, niin joustavaksi jää lopputulos kuivuttuaankin. En osaa vielä ihan varmaksi sanoa, mutta itselläni tällaiset ripset pehmeiksi jättävät mascarat eivät yleensä ole pahoja varisemaan.
Paras puoli tässä on kyllä se, että tämä pitää taivutukset paremmin kuin yksikään kokeilemani vesiliukoinen mascara. Siksi ohuempikin levitystulos on itse asiassa melko näyttävä.
Plussana vielä se, että massa on harvinaisen tuoksutonta - ja kunnolla mustaa kuivuttuaankin.
En ole kokeillut ripsaria kuin kerran ennen kasvojenpesua, joten pysyvyydestä en osaa vielä sanoa, mutta ripsari tosiaan tuuheutti, taivutti ripsiä (en taivuttanut niitä ennen ripsarin levitystä ollenkaan), kerroksia lisäämällä saa lisää näyttävyyttä, eikä ripsari haise pahalle, vaan siinä on mielestäni mieto mehiläisenvahan tuoksu. Ja ostos oli edullinenkin, mikä oli yksi tärkeä kriteeri. Kiva tietää, että myös alle 10 €:n ripsareissa on helmiä.
Kiitos siis Juurikasvu ja Lila

!
Edit: muokkaus tuoksusta