Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142854 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Markettiripsivärit
« : 19.03.12 - klo:23:56 »
Muistaako kukaan, kun joskus L'Orealilla oli Longitude ripsiväri? Se oli mun lemppari! Osaisko kukaan sanoa millä tulis samankaltainen tulos? Ebaystä olen katsellut, että on tullut joku Lash Out pidentävä ripsiväri L'Orealilta, niin mä harkitsen ja mietin kovasti, jos se ois samanlainen kuin entinen Longitude.

Oli tuommoinen: http://www.millaj.com/pics/loreallongitude.jpg
On niin ikävä tuota, sai WP:näkin ja kumpikin oli todella hyvä!

Aikaisempi keskustelu markettiripsiväreistä on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 25.04.16 - klo:14:13 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa salute

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #1 : 20.03.12 - klo:00:30 »
^ Lash Out on myös ymmärtääkseni poistuva tuote. :( Harmi, kun se oli ihan perushyvä maskara erottelua ja pidentävyyttä toivovalle. Tuuheutta tai Longituden tönkköripsiä ei maskaralla kyllä mielestäni saanut. Makuasia toki, mutta tykkäsin enemmän tosta Lash Outin luonnollisesta ja pidentävästä lopputuloksesta.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
Markettiripsivärit
« Vastaus #2 : 21.03.12 - klo:09:32 »
Mikäköhän markettiripsareista olisi paras paksuille ja piikkisuorille ripsille? Tuntuu, että kaikkien ripsarien kanssa saa taistella, että taivutukset pysyy hyvin ja ripset ei jää miksikään toisiinsa liimautuneiksi klönteiksi, joita saa sitten ripsiharjalla urakoida auki. Lorkun double extensionia joskus kokeilin ja se toimi ihan hyvin, mutta olisi kiva testata jotain muuta. Olisikohan tuo Max Factorin 2000 calorie toimiva?

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Markettiripsivärit
« Vastaus #3 : 21.03.12 - klo:12:02 »
Muistaako kukaan, kun joskus L'Orealilla oli Longitude ripsiväri? Se oli mun lemppari! Osaisko kukaan sanoa millä tulis samankaltainen tulos? Ebaystä olen katsellut, että on tullut joku Lash Out pidentävä ripsiväri L'Orealilta, niin mä harkitsen ja mietin kovasti, jos se ois samanlainen kuin entinen Longitude.

Sori turha viesti, mutta mä nyyhkin joka kerta kun uuden ripsivärin osto tulee eteen. Longitude oli vaan paras, eikä mikään ole sen jälkeen ollut yhtä hyvä. Chanelin Inimitable pääsee aika lähelle, mutta ei kuitenkaan samaan.
Veni, vidi, Visa.

Poissa tipson

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #4 : 21.03.12 - klo:12:58 »
^^ mulla toi 2000 calorie erottelee ja taivuttaa tosi hyvin, mutta pakko vielä korostaa että (ainakin mun WPyksilö) on tooosi vetinen ja kuivuu ripsissä aivan liian hitaasti. Vaikka kuinka yritän välttää niin aina ripset sotkee kulmaluun ://
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Markettiripsivärit
« Vastaus #5 : 21.03.12 - klo:15:41 »
Näköjään oli Gina Tricotillekin tullut joitakin meikkejä ja ripsivärikin oli 5-6e. Onko joku nopea jo ehtinyt kokeilemaan?
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #6 : 26.03.12 - klo:20:20 »
Taas huomasi sen kuinka Juurikasvua on luettava ennen kuin ostaa kosmetiikkaa. Huomasin aamulla FLE-ripsarin kuivuneen aika totaalisesti ja tiesin, etten kerkiä saamaan matkalle mukaan uutta ripsaria tilaamalla edullisesti eBaysta, joten tänään oli pakko ostaa joku edullinen ripsari kaupasta. Onneksi luin tätä ketjua taaksepäin ja näin Lilan kommentit Rimmelin Extra WOW Lash -ripsarista. Voin kyllä täysin yhtyä näihin kommentteihin.

Ostin pihiyksissäni Rimmelin halvinta settiä, Extra WOW Lash ripsarin - ja tämähän on hyvä! Ripsarissa on melko kookas, mutta ei kuitenkaan jättimäinen pehmeäharjaksinen harja ja sitä mainostetaan volyymimascarana. Mitään ultratuuheita ripsiä tällä ei minusta saa, mutta harja on toimiva, massa ei klimpitä ripsiä, lopputulos on yhdellä kerroksella luonnollinen,  jossain luonnollisen / näyttävän välimaastossa vielä parillakin kerroksella - eli itse asiassa juuri sitä tasoa, josta itse tykkään.

Ripsistä ei tule kovat, sormilla koskiessa mascaraa ei oikeastaan edes huomaa, niin joustavaksi jää lopputulos kuivuttuaankin. En osaa vielä ihan varmaksi sanoa, mutta itselläni tällaiset ripset pehmeiksi jättävät mascarat eivät yleensä ole pahoja varisemaan.

Paras puoli tässä on kyllä se, että tämä pitää taivutukset paremmin kuin yksikään kokeilemani vesiliukoinen mascara. Siksi ohuempikin levitystulos on itse asiassa melko näyttävä.

Plussana vielä se, että massa on harvinaisen tuoksutonta - ja kunnolla mustaa kuivuttuaankin.

En ole kokeillut ripsaria kuin kerran ennen kasvojenpesua, joten pysyvyydestä en osaa vielä sanoa, mutta ripsari tosiaan tuuheutti, taivutti ripsiä (en taivuttanut niitä ennen ripsarin levitystä ollenkaan), kerroksia lisäämällä saa lisää näyttävyyttä, eikä ripsari haise pahalle, vaan siinä on mielestäni mieto mehiläisenvahan tuoksu. Ja ostos oli edullinenkin, mikä oli yksi tärkeä kriteeri. Kiva tietää, että myös alle 10 €:n ripsareissa on helmiä.

Kiitos siis Juurikasvu ja Lila :l !

Edit: muokkaus tuoksusta
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:14:04 kirjoittanut ellen »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #7 : 26.03.12 - klo:21:27 »
Voi, olipa kiva olla avuksi!

Voinpa vielä kertoa, että kestokin on hyvä. Kostean sään testiä ei vielä ole ollut, mutta normipäivinä kestää varisematta iltaan saakka hienosti.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #8 : 26.03.12 - klo:22:50 »

Tämä oli niin munkin lemppari ja käytinkin tätä vuosia, kunnes menivät mokomat lopettamaan koko tuotteen. :# Oikeastaan siitä asti mä olen melko heikoin tuloksin etsinyt uutta lempiripsaria. Lumenen Star Effect pääsi aika lähelle, mutta pitihän sekin sitten poistaa valikoimista.

Tästä mun viestistäni ei nyt hirveästi ollut apua, mutta muakin todellakin kiinnostaa, jos joku on sattunut törmäämään tuota Longitudea vastaavaan ripsiväriin. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #9 : 27.03.12 - klo:16:32 »
Muistaako kukaan, kun joskus L'Orealilla oli Longitude ripsiväri? Se oli mun lemppari!

^Oli munkin lemppari. Oli ennen Lancomen Fatalea ja sen jälkeen ei lemppareita ole tullut vastaan, en ole kyllä etsinytkään.
Vaikka ripseni ovat aika pitkät, ne ovat ohuet ja valjut ja olen melko roikkusilmäluominen. Longitude ja Fatale "avasivat" silmät ja saivat näyttämään ihan hereilläolevalta.

Jos seuraajia löytyisi, ostaisin oitis.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #10 : 27.03.12 - klo:18:16 »
Ylläoleviin Longitudea koskeviin viesteihin: Mä meinaan kokeilla muutamia pidentäviä mascaroita, mitä vastaan tässä tulee (varsinkin eBaystä halvalla) ja toivon löytäväni yhtä hyvän, tosin vähän veikkaan, että yritykseksi jää. Mutta toki tuo L'Orealin normaali Telescopic on todella hyvä, pidentää ja saa näyttävät ripset. Ei toki yhtä hyvä kuin Longitude, mutta mun mielestä silti hyvä. Pitääkin sitä joskus ostaa pitkästä aikaa!

Tietääkö muuten joku onko Max Factor 2000 samanlainen kuin tämä Cover Girl: http://www.ebay.com/itm/50-new-covergirl-mascara-volume-exact-COVER-GIRL-WHOLESALE-LOT-/300677893136?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item4601cc8c10 Ajattelin, jos on, voisin joskus testata Cover Girlin edullisempaa versiota. Tosin enemmän nyt on hyvät pidentävät ripsarit haussa, koska oon sittenkin huomannut, että pidentävillä saan paremman tuloksen aikaan!
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:18:18 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #11 : 27.03.12 - klo:18:51 »
No teleskooppia en ole kokeillut. Ehkä sitä sitten joskus.
Tuttavalta sain Oriflamen sellaisessa kullanvärisessä hylsyssä olevan ripsarin jonka nimeä en nyt muista ja vaikka siinä on tykkäämäni kapea (ja kuminen) harja, suttaan sillä aina silmäluomet.

Longituden harjasta tykkäsin, samoin Fatalen ja viimeksi mainittua harjaa olen yrittänyt sovittaa joka putkiloon, säästin nimittäin parit Fatalen harjat :) mahdollista uusiokäyttöä varten.

Poissa salute

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #12 : 27.03.12 - klo:19:12 »
Chaos, outoa että katsellaan samoja ripsareita. :D Sulla on kuitenkin kuvista päätellen paljon pidemmät ripset kuin mun tynkäni. Mutta siis nyt on käytössä toi Volume Exact, ja mielestäni sekin on sellainen peruskiva ripsari. Tota Max Factorin 2000 kalorin ripsaria en ole kokeillut, mutta Volume Exactin lopputulos muistuttaa Lash Outia ja Masterpiecea. Eli saan erotellut ripset, joihin kerrostamalla saisi kai halutessaan myös paksuutta ripsiin , pidentää hieman.

Omassa haussa olisi seuraavaksi jokin ultrapidentävä (wp) ripsari. Sitä voisi käyttää jonkin erottelevan maskaran päälläkin. Illegal Lengthia mietin, jos sitä saa vedenkestävänä. Toisaalta piilarien käyttäjänä varisevat kuitumaskarat eivät ole mieleeni, joten kuitujen olisi paras pysyä siinä maskaramassassa niinkuin jossain halpiskuituripsarissa pysyikin. Muistelen kuitenkin jonkun kokeilleen jotain tuon tapaista ripsaria, ja valittaneen pienistä ja mustista karvoista ympäri kasvoja. :/
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:19:14 kirjoittanut salute »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #13 : 27.03.12 - klo:20:21 »
^salute, joo siis tiedän, että on outoa, että pitkäripsinen (omat on 10-11 mm) tykkää pidentävistä ripsareista, mutta ne korostaa jotenkin nätillä tavalla ja erottelee hyvin! Monesti tuuheuttavat (esim. ID Big Bold) tuuheuttaa niin paljon, että ripset jotenkin "lyhenee" tai siis näyttää lyhyemmiltä.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #14 : 03.04.12 - klo:08:24 »
Ostin Maybellinen Illegal lenght ja ei tunnu olevan massaa tarpeeksi, mutta kun laittaa ensin Isadoran Wig whamilla ja sitten tuota Maybelinen maskaraa, niin saan ehkä jotain irti. Mutta jatketaan vielä kokeiluja, jos saisin sillä haluamani piiiitkät erotellut tuuheat ripset ;).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.