Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142035 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #105 : 22.08.12 - klo:13:44 »
^ Minusta niitä hileitä ei kyllä juurikaan ripsissä huomaa. Mutta muutenkaan tuo eye brightening-sarja ei tunnu mitenkään erikoiselta, se massa ei näytä ripsissä edes niin intensiiviseltä (eli lopputulos on halju) kun se ei ole ihan mustaa. Mutta se kai se idea juuri on. Mielestäni aika mitäänsanomaton tuote.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 22.08.12 - klo:18:01 »
^ ja ^^ Juu lopputulos on tosiaan normaalia mustaa haljumpi, mä vetelen tota aika monta kerrosta, joten saan ihan ok lopputuloksen mutta tykkään kyllä enemmän sellasista kunnon dramaattisen mustista ripsistä. Niitä kimalteita ei ripsissä huomaa, paitsi jos katsoo tosi tosi läheltä.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #107 : 30.08.12 - klo:20:14 »
Lumene Natural Code Eye Dramatizer Volumen Maximoiva Mascara Waterproof on kyllä näin parin viikon käytön jälkeen ollut aika pettymys; saa sutia ja sutia eikä lopputulosta voi sanoa tuuheaksi millään uhalla >:( Klimppaa kyllä ripset yhteen mutta tuntuu ettei väriä jää oikein ollenkaan, ainakaan toivotusti. Iso harja lähinnä vain sotkee. Jos on hyvin... hyvin kärsivällinen saattaa saada ihan siedettävän lopputuloksen, mutta en todellakaan osta uudelleen.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #108 : 04.09.12 - klo:23:04 »
Sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta Lorkun False Lash Architect 4D:sta, jota Suvi Tiilikainen mainostaa ko. firman meikkimainoksessa...? En löytänyt haulla yhtään osumaa tuohon, joten ajattelin kysyä suoraan.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 06.09.12 - klo:10:36 »
Pakko oli kokeilla Max Factorin sinisille silmille tarkoitettua Eye brightening-mascaraa kun oma lemppari ripsari (Rimmelin vastaava tuote) on poistunut myynnistä jo aikaa sitten ja vika hylsy menossa. Max Factorin versio ei kyllä vedä vertoja tälle Rimmelin vanhalle mutta on ihan kiva tuote. Väri on kuitenkin mulle vähän liian valju vaikka useamman kerroksen olen laittanut. Rimmelin vanha korosti tosi hyvin siniharmaita silmiäni ja siinä sävy oli aikalailla sama mutta vain tummempi. Harmi, ei löytynyt seuraajaa vanhalle lempparille.

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 10.09.12 - klo:11:13 »
EVELINE 3D Glam effect mascara. long&curl up.

Nuukuuksissani ostin, osittain myös sen vuoksi, että halusin tietää mistä tämä on kotoisin.
Jestas mikä tuote! Ripset näyttää pitkiltä ja paksuilta. Olen käytellyt max factoria ja Lorealia, niin tämä kyllä hintaansa nähden ohittaa nuo molemmat. 5,20€ maksoin tarjoustalossa tuosta.
Moni on luullut, että mulla on ripsipidennykset ja kyllä siltä näyttää  :)
Pysyy kauniina, ei varise.   <3

Mä olen kans tykästynyt tähän! Ihan alkuun ei oikein vakuuttanut kun vaikutti vähän lirulta, mutta nyt kun ripsiväri on ollut avattuna hetken aikaa niin aine on muuttunut hivenen jämäkämmäksi ja toimii kuin unelma! Oli täällä pari euroa kalliimpi, mutta edullinen silti ja hinta-laatusuhde on todellakin kohdillaan.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 10.09.12 - klo:12:38 »
^ Mulle tuo Eveline taas oli vähän hutiostos. Suoristaa taivutukset aika tehokkaasti, enkä mä saa tuolla mitään näyttävyyttä aikaiseksi, lähinnä klimpit ja paakut vaan. Pienellä säätämisellä ihan menettelee, mutta ei kyllä ole mikään kiireisten aamujen pelastus... Onneksi ei ollut kallis.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 12.09.12 - klo:14:34 »
Ostin uuden max factor eye brightening mascaran vihreille silmille ja sielmien väriä kirkastavasta efektistä nyt en tiedä, mutta kyllä tuolla mielestäni ihan passelia jälkeä saa.. Eikös tuo harja ole täysin sama kuin tavallisessa masterpicessa?

Ainakaan tuote ei varise tai leviä.. Kesti juoksutreenit ja rankan spinningtunnin, eikä meinannut oikein kotona pestessäkään irrota.. Onkohan tuo vedenkestävä? Ainakaan siitä ei ollut mainintaa missään..

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #113 : 18.09.12 - klo:07:56 »
Lorkun False Lash Telescopic oli mulle oikein mieluisa uusi tuttavuus. Olen aikaisemmin käyttänyt Max Factorin Masterpiecea, joka on toiminut oikein hyvin, mutta teki kuitenkin mieli kokeilla vaihteeksi jotain uutta, joten Telescopic tarttui mukaan kun sattui olemaan sopivasti tarjouksessakin viime viikolla. (btw ihan hirveita nuo markettiripsarien hinnat nykyään, ovat viimeisen viiden vuoden aikana karanneet ihan käsistä...)

Nyt kahden päivän kokeilun jälkeen olen oikein tyytyväinen.Tämäi pidentää ja erottelee kauniisti vaikka mulla yleensä klimppaantuu ripset tosi herkästi varsinkin vasta avatulla ripsarilla. Parasta kuitenkin on juuri passelin siro harja - isoilla tönkköharjoilla on ihan mahdotonta päästä nätisti ulkonurkan pieniin ripsenhaituloihin käsiksi, tämä puolestaan hoitaa homman oikein mallikkaasti.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #114 : 18.09.12 - klo:12:45 »
Tulen tänne nyt hehkuttamaan omaa ripsariani kun ilmeisesti kovin monet ei sitä käytä. Eli mä oon käyttänyt jo vuosien ajan vakkarina Maybelline Colossal Volum' Express- maskaraa ja se on toiminut oikein hyvin. Välillä oon kokeillut muitakin ripsareita mutta palaan kuitenkin aina tähän koska siinä vaan on hinta-laatu-suhde todellakin kohdillaan.
Maskara on helppo levittää ja harjaosa on juuri sopivan kokoinen, ripsistä tulee erotellut, tuuheat ja pitkät. Mä en käytä vedenkestävää versiota mutta tällä pysyy taivutuksetkin ihan hyvänä koko päivän.

Joskus muistaakseni valitin täällä ko. ripsarista että se karistaa väriä poskille, mutta nykyään tuotakaan ongelmaa ei enää ole, tiedä sitten mistä se johtuu.
Parastahan tässä on se, että ripsaria saa ihan tavan kaupasta, mutta olisin kyllä valmis maksamaan siitä enemmänkin.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 18.09.12 - klo:12:51 »
^ Mä käytän samaa, ja se on suosikkini :) Käytän kylläkin wp-versiota (käytän ainoastaan vedenkestäviä ripsareita), mutta se toimii ihan yhtä hyvin kuin sä kerrot.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #116 : 18.09.12 - klo:12:59 »
Munkin pitäisi jo lopulta uskaltautua ostaa vedenkestävä ripsari, mulla kun on traumoja sellaisesta.  ;D Mutta ihan niiden taivutuksien takia, kyllä ne pysyy hurjan paljon paremmin vedenkestävällä laitettuna kuin tolla tavallisella. Ehkä menee ostoslistalle.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 19.09.12 - klo:17:24 »
Sagu, leviääkö tuo ripsari sulla koskaan ylä- tai alaluomelle? Tuo vaikuttaisi hyvältä ripsarilta, mutta tuo suttaantuminen mietityttää. Vedenkestävää versiota siis mietin.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 26.09.12 - klo:00:27 »
Cover Girlin Lash Blast Fusion WP tarttui taannoiselta jenkkireissulta matkaan, kun muistelin että sitä oli verrattu luottotavaraani FLE:hen. En voi kyllä sanoa olevani erityisen tyytyväinen tähän. Tuuheuttaa ripsiä aika kivastikin, mutta itse etsin enemmänkin pidentäviä ripsivärejä, ja sitä tämä ei kyllä tee. Toki nyt ripsipidennysten poiston jälkeen ripset ovat hiukan nysät, mutta silti tuntuu että jotakin pitäisi tapahtua. Lisäksi tämä ei pidä taivutuksia erityisen hyvin ja tuntuu päivän aikana ikään kuin häviävän ripsistä. Ei varsinaisesti varise tai leviä, katoaa vain. Jos FLE:n massa on vähän liiankin kosteaa niin tämä on kyllä aivan toista ääripäätä, kauhean kuivaa tavaraa vaikka vasta pari päivää sitten avasin putkilon.

Mieli tekisi kauheasti kokeilla Illegal Lengthsiä tai pitkästä aikaa Fiberwigia, mutta pitäisi nyt yrittää kiltisti käyttää tuota CG:ta ja Lumenen Blueberry Volumea, vaikka kumpikaan ei ole erityisen hyvä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #119 : 29.09.12 - klo:18:13 »
Kiitos varoituksesta Lumenen Raspberryn suhteen. Onko suosituksia muiden Lumenen ripsarien suhteen - olisko Excellength hyvä verrattuna perinteiseen Blueberryyn?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii