Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 141693 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #120 : 03.10.12 - klo:08:55 »
Mikä olisi hyvä ja halpa vedenkestävä ripsiväri? Maybellinea en uskalla kokeilla, muutamaa olen kokeillut ja joka kerta on tuntunut siltä että silmät palaa irti päästä ja vuotaa hulluna. Mä hankin tuollaisen vedenkestävän aina vaan talvea vasten ja nyt olisi taas aika... Mutta nuo ripsivärimarkkinat muuttuvat niin nopeasti etten pysy perässä. Viime talvena mulla taisi olla Lumenen Blueberry Curl waterproof tai jotain sinnepäin ja se ei lähtenyt millään ripsistä eli sitä en halua. Pitäisi kestää vesisadetta, ja sitten taas pitäisi kuitenkin lähteä pois Rainbow silmämeikinpoistoaineella (poistaa myös vedenkestävän meikin mutta Lumenen poistaminen oli silti tuskaa). ::) Löytyyköhän tällaista edes...

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 03.10.12 - klo:09:11 »
^ Suomessa kaikki ripsivärit alkavat olla niin kalliita, että joku Rimmel taitaa olla ainoa oikeasti halpa merkki, jolta löytyy wp ripsari. :(
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 03.10.12 - klo:10:56 »
Kiitos Sagu, Rimmelhän se taikasana oli! :-* Muistin just että tykkäsin Sexy Curves wp:stä kauheasti ja sitä saa vielä Ebaysta, ei tarvitse lähteä metsästämään kaupoilta (meidän Prismassa on superhuono valikoima Rimmelin meikeissä). Kurakelit pelastettu!

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 03.10.12 - klo:11:00 »
^ Pitäisiköhän itsekin kokeilla tuota, en ole koskaan tajunnut että Sexy Curvesista löytyy vedenkestävä versio! :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #124 : 03.10.12 - klo:11:23 »
Olen käyttänyt kaksi Rimmelin Extra Wow Lash -ripsaria ja ostin sitten entisen suosikkini Max Factorin FLE:n eBaysta. Jotenkin muistin, että FLE:lla tulee ihan järjettömät megaräpsyttimet, mutta olinkin melkoisen pettynyt, kun sain vain hyvin erotellut ripset. Extra Wow -ripsari tuuheuttaa ja pidentää, mutta ei kyllä erottele paljoakaan, kun taas FLE erottelee, mutta tuuhennusta saisi olla lisääkin ja lisäksi ripsari suoristaa ripsiä, joten ripset täytyy aina saada superrullalle ennen kuin laittaa FLE:tä ripsiin.

Arkikäyttöön Extra Wow on oikein riittävä, mutta taidanpa juhlakäyttöä varten laittaa ensin FLE:tä alle ja sitten vielä tuuheuttaa ripset oikein kunnolla Extra Wow:lla. Tällainen kombo tekee erotellut, mutta kunnolla tuuheat ripset.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 03.10.12 - klo:11:47 »
^ Tuo Extra Wow kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. :) Mun vakkariripsari Avon CT Great Lenghts on ilmeisesti lopetettu sarjan uudistuksen myötä ja joudun etsimään uuden lempparin jahka olen nuo pari varastossa olevaa saanut käytettyä. Tuo GL oli mun mielestä ainoa hyvä ripsari koko Avonin valikoimista ja niitä harvoja jotka ei kuivu kuukaudessa käyttökelvottomaksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 13.10.12 - klo:21:16 »
Pari viikkoa sitten pihistelin ripsiväriostoksilla ja valitsin halvimman jonka sinä päivänä löysin eli Flormar spider lash mascaran. Kohtalaisen hyvä ostos olikin. Ei sentään niin mainio että uudelleen ostaisin, mutta jonkin verran volumia ripsiin antaa eikä varise, että ihan suht tyytyväisenä tämän nyt käytän pois.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #127 : 14.10.12 - klo:09:17 »
ärsyttää jo ostaa huonon ripsarin, ne kun on niin perkuleen kalliita...ainakin mun mielestä.
mutta tossa yksi päivä uskoltauduin ostamaan L´oreal Volume Million Lashes ripsarin, ihan vaan sen takia että se harja vaikutti ihan loistavalta!!! pikkasen hinta kirpas, mutta eipä ole tarvinut katua.tekee ripsistä ihanan näköiset eikä paakkunnu.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 14.10.12 - klo:11:46 »
ärsyttää jo ostaa huonon ripsarin, ne kun on niin perkuleen kalliita...ainakin mun mielestä.
mutta tossa yksi päivä uskoltauduin ostamaan L´oreal Volume Million Lashes ripsarin, ihan vaan sen takia että se harja vaikutti ihan loistavalta!!! pikkasen hinta kirpas, mutta eipä ole tarvinut katua.tekee ripsistä ihanan näköiset eikä paakkunnu.

Joo, varsinkin kun käytän ripsaria niin harvoin että heitän ne roskiin varmaan alle 10 käyttökerran jälkeen, kun en uskalla käyttää monta kuukautta sitten avattua ripsaria  ::)

Miten kauan te muut käytette avattuja ripsivärejä? Olisikohan jossain myynnissä minikokoja, joista saisi käytettyä vähän enemmän ennen vanhenemista? Mulla on käynyt monien tuotteiden kanssa niin, että kauan avattuina olleina ne on alkaneet tuntua silmissä ikävältä ja olen huomannut pienen muutoksen hajussa (mulla on kuulemma huumekoiran hajuaisti  ;D) Kun olen ostanut tilalle samanlaisen, uuden tuotteen, olen huomannut selvästi siinä vanhemmassa pistävän tuoksun ja uusi vastaava ei ole aiheuttanut minkäänlaista ärsytystä. Näin on käynyt ainakin meikkivoiteiden, kasvovoiteen ja ripsivärin kanssa.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 15.10.12 - klo:11:33 »
^ Tästä ripsarien ( ja yleensäkkin kosmetiikkatuotteiden) vanhenemisesta on muistaakseni ollut ennenkin jotain puhetta, ja taisi mennä niin että porukka jakautui aika tasaisesti, osa käyttää huoletta vanhempiakin tuotteita ja osa vaihtaa tuotteen hyvin pian uuteen hetken käytön jälkeen.  :D

Itse käytän ripsaria niin kauan, että se alkaa kuivumaan/loppumaan. Mä pyrin siihen että mulla olisi vain yksi ripsari käytössä kerrallaan. Yleensä tulee käytettyä yhtä ripsaria pari kuukautta, sen jälkeen se alkaa olemaan jo kuivahtanut että on aika ottaa uusi kehiin. Vanha ripsari menee yleensä kyllä vielä hetken aikaa alaripsien ripsarina ennenkuin heitän kokonaan pois.  :)

Mä olen tykästynyt Lumenen ripsareihin, erityisesti näihin blueberry ripsareihin. Ne ei varise, sotke ja on helppo laittaa ripsiin. Harja pysyy hyvänä eikä massa paakkuunnu siihen. Ripsari pysyy ripsissä hyvänä koko päivän. Meikinpoisto on helppoa, kun lähtee hyvin pois. Hinnaltaan mun mielestä markettitason yläpäässä, mutta laadultaankin kyllä sielä samalla tasolla.  :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 15.10.12 - klo:12:59 »
En taas tiedä missä mättää, mutta alkaa jo oikeasti kyllästyttää tuon FLE.n ja FLEF.in kuivuminen! Olen joutunut ostamaan n. kolmen viikon välein uuden ripsarin kun kuivuvat hylsyyn eikä massa liu'u tasaisesti ripsiin vaan jää mattaiseksi ja paakkuuntuu + karisee hetken päästä.. En ymmärrä; joskus yksi ripsari voi kestää ja kestää, sitten seuraava voikin olla ihan maanantaikappale :(

Lorealin ripsarit eivät ole minulle kovinkaan tuttuja koska yleisesti ottaen telescopic ripsarien harjat eivät käy minulle eikä muutenkaan heillä ole ollut mitään minua ''puhuttelevaa..'' Silti taidan ottaa testiin nyt Lorealin Volume Million Lashin, siitä on ainakin paljon kehuvia kommentteja netissä luettavana ja se ehkä jossain määrin muistuttaisi FLE.tä mutta jos massa olisi parempaa..(?)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 15.10.12 - klo:13:19 »
^ Mä suosittelen kyllä kokeilemaan tuota Loreali VML-ripsaria, mä en ole tykännyt yhdestäkään aikaisemmin kokeilemasta lorkun ripasiväristä, mutta tuosta olen pitänyt. Muut mitä oon kokeillut, ei ole toimineet mun ripsissä sitten yhtään, vaan ovat olleen ihan katastrofaalisen huonoja. Yleensä Maybellinen riparit taas toimii, samoin Max Factorilla on ollut mulle sopivia :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #132 : 15.10.12 - klo:14:21 »
En taas tiedä missä mättää, mutta alkaa jo oikeasti kyllästyttää tuon FLE.n ja FLEF.in kuivuminen! Olen joutunut ostamaan n. kolmen viikon välein uuden ripsarin kun kuivuvat hylsyyn eikä massa liu'u tasaisesti ripsiin vaan jää mattaiseksi ja paakkuuntuu + karisee hetken päästä.

Itse olen saanut jo kuivumaan alkaneita ripsareita vielä käyttökelpoiseksi niin, että laitan teekuppiin hanasta oikein kuumaa vettä ja ripsarin tietysti huolellisesti kiinni laitettuna kuppiin lämpiämään siksi aikaa, kun taivutan ripset. Ripsariputkilon kuumentaminen kuumalla vedellä notkeuttaa ripsarin sen verran hyvin, että ripsarimassa on taas ihan kuin uutta ja saan käytettyä ripsarin kunnolla loppuun.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 15.10.12 - klo:15:14 »
^ kiitos vinkistä :) eri asia onkin sitten, että miten muistan laittaa ripsarin aamulla ensin uimaan, että se tosiaan olisi käytettävissä sitten kun alan silmiä meikkaamaan :D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #134 : 15.10.12 - klo:20:32 »
^ Ei ripsarin tarvitse kauaa siinä kuumassa vedessä seisoa, alle pari minuuttia riittää oikein hyvin.