Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142684 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #135 : 26.10.12 - klo:14:09 »
Kenelläkään kokemusta Maybellinen Falsies Feather look mascarasta?

Ps. Lorealin million lashia en kyllä suosittele kenellekään, lopputulos oli todella mitäänsanomaton vaikka yleensä saan kaikilla ripsareilla edes jonkinlaista jälkeä.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #136 : 27.10.12 - klo:13:34 »
^Mie olen yhden putkilon käyttäyt, en tykännyt. Harja tuntui joustavan liikaa, väriä oli enemmän luomissa kuin ripsissä ja päivän mittaan ripsari varisi pahasti. Kovin näyttäviä ripsiä tällä en myöskään saanut. Omat ripseni ovat pitkät, mutta melko hennot ja vaaleat.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Paikalla Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #137 : 27.10.12 - klo:13:52 »
Olen käyttänyt nyt reilut 2kk Loreal Telescopicin false lashes -versiota. Alkuun ripsari tuntui hyvältä, ja edelleen saan sillä ihan ookoon tuloksen, mutta niitä kuituja varisee silmiin ja poskillekin vähän turhan paljon. Alan nyt vasta ymmärtää eron kuituja sisältävän ja tavallisen välillä, ja jotenkin tuntuu, että tavallinen sopii minulle paremmin. Tykkään pienestä ja epäsymmetrisestä harjasta, joten kokeilen ehkä seuraavaksi tavallista Telescopicia. Yksi ripsari on varastossa, Max Factorin sinisten silmien uutuus.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 27.10.12 - klo:16:38 »
Minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia alkuperäisestä Telescopicista, false lash -versiossa nuo kuidut tosiaan kuivuvat ja joskus vaikuttaa siltä että ripset hajoavat kuivana pienestäkin kosketuksesta muruiksi. Mut aitoa ja oikeaa teleskooppia voin varauksetta suositella  :ts.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #139 : 27.10.12 - klo:23:00 »
Kävin testaamassa Sokoksella (juu, kauhistelkaa nyt ;D), ja ei tuo mitenkään ihmeellistä ollut. Massa aika löysää, sai aikaan luonnolliset ripset. Pidensi kyllä, mutta tuuheutta ei tullut ollenkaan. Erittäin kiva arkimascara, ei varissut eikä levinnyt :)

Ostin kauppareissun lomassa tämän uuden Cloudberry maskaran ja testasin sitä ensin kaupassa ja vaikutti yllättävän hyvältä ja erottelevalta, joten lähti mukaan ostoskärryyn ja Prismassa maksoi 15,90 € eli aika siinä normihinnoissa.
Täytyy vielä kokeilla huomenna paremmin. Pidän siitä, että maskara erottelee ripset ja antaa pituutta.

Nyt on kyllä pakko kysyä että niitä myyntipakkauksiako kokeilette ripsiinne? Kai tiedätte että avattu pakkaus on ostopäätös sille kyseiselle tuotteelle? Voin kertoa että ottaa suunnattomasti päähän ostaa Suomen riistohinnoilla valmiiksi pilaantunut (=jonkun kokeilema) ripsiväri, ja huomata se luonnollisesti vasta kotona.  :# Juuri teidänkaltaistenne takia olen alkanut tilaamaan ripsivärini netistä, sillä ulkomaillahan ripsiväreissä on useimmiten sinetti, tai kunnollinen pakkaus ettei tuotetta pysty huomaamattomasti avaamaan. Pelkkä ajatus siitä että joku on kokeillut minun ripsiväriäni on todella ällöttävä. Kivasti leviää pöpöt.  :-X
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 27.10.12 - klo:23:45 »
^ Muakin ärsyttää tuo. Joskus availin paketteja, mutta nykyään en tee enää niin. Myyntituotteita saatan haistaa, mutten koskaan testaa. Jos haluan testata tuotetta kaupassa, käytän testeriä. En ole koskaan saanut mitään pöpöjä ainakaan tietääkseni, mutta en just halua, että kukaan joutuu viemään kotiin tuotetta jota mä olen kokeillut. Itse kun ostan jotain, kaivan aina pinon alimmaisen, koska sitä on todennäköisesti kähmitty vähiten.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 28.10.12 - klo:00:12 »
^^ Mä toivon että myös Suomessa myytävät ripasarit alettaisiin pakkaamaan kunnolla! Vaikkei niistä kokeilluista mitään tulehdusta saisikaan, niin ripsiväri kuitekin kuivuu nopeammin kun sitä on availtu. Minäkin kaivan aina jostain takaa sen minkä ostan, jotten saisi kenenkään näpelöimää pöpöripsaria  :-X

Ehkä niitä ei sitten katsota niin tarpeellisiksi pakata sen kummemmin, kun niistä on vaikeampi havaita jos joku on käynyt avaamassa ja testaamassa, toisin kuin esimeriksi huulipunasta, johon jää helposti jälkiä jos joku käy sitä lääppimässä  ::)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #142 : 28.10.12 - klo:00:31 »
Muistan jostain kuulleeni tai lukeneeni, että Suomessa maahantuojat oikein erikseen kieltävät kauppoja teippaamasta tai muuten sinetöimästä ripsivärejä. Asiakkaat ei kuulemma tykkää, just joo. Ei varmaan ne asiakkaat tykkääkään jotka käyvät aukomassa ja kokeilemassa myyntikappaleita. En kyllä ymmärrä miksei täälläkin voisi olla nuo sinetit valmiina, olisi kaikkien kannalta paras ratkaisu. Noh tosin sopii minulle sekin että tilaan ripsivärini ulkomailta, samapa tuo.  ::)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 28.10.12 - klo:01:06 »
Mutta eiväthän Tintu ja Vivianna sanoneet kokeilleensa myyntikappaleita ??? Eikös testerit oo sitä varten, että niitä tuotteita saa kokeilla. Tosin, itse en kyllä kokeilisi ripsivärejä, mulla tulehtuu silmät niin herkästi. Siksi lueskelenkin kokemuksia täältä, ettei tarvis kovin montaa hutiostosta tehdä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 28.10.12 - klo:01:12 »
Ripsiväreistä on todella harvoin testereitä ( ainoastaan puhdas harja), siksi oletus on helposti se, että myyntikappaleita on menty sutimaan. En kyllä suosittele testereitäkään, kivan pöpölastin tulee siirtäneeksi silmien välittömään läheisyyteen, mutta se nyt on tietysti kaikkien oma asia.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #145 : 28.10.12 - klo:01:45 »
Joo nykypäivänä harvoin näkee ripsiväreistä testereitä missään, joten siitä oletus että myyntikappaleita on kokeiltu. Vain niitä puhtaita harjoja tuntuu olevan esillä ripsiväriständeillä. Mikä on mielestäni ihan hyvä juttu, sillä usein se harja kertoo jo paljon ja tykkään tunnustella sitä että onko se pehmeä, jämäkkä vai millainen. Ja tosiaan kun olen pariin kertaan ostanut kalliilla hinnalla ripsivärin jota joku on kokeillut (kuiva massa, pilaantunut tuoksu) ja joutunut pettymään, niin uskon tuon myyntikappaleiden testailun olevan sitten kai aika yleistä.

Testeritkin ovat mielestäni sitä varten että niistä voi katsoa sävyä ja kokeilla koostumusta kämmenselälle, mutta ei niitä mielestäni ole tarkoitettu kokeilemaan suoraan silmiin tai kasvoille. Se nyt ei minua tietystikään haittaa jos joku niin haluaa tehdä, oma asiahan se on, mutta kyllä se aina oudolta näyttää kun joku laittaa testeristä punaa huulille tai kajalia silmiin.  :-X

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 28.10.12 - klo:08:54 »
Nyt huomasin tän ja pakko kommentoida. Ihan testereitä mä testailen, en todellakaan mene aukomaan uusia pakkauksia, pois se minusta ja ihan oma asia, jos testeristä jotain silmääni saan ;). Ei ole kyllä käynyt mielessäkään mennä uusia pakkauksia aukomaan ::).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 28.10.12 - klo:11:38 »
Sittarissa oli vasta alelaarissa jotain ripsareita viidellä eurolla/kpl (en muista minkä merkkisiä) iso kasa ja aloin katsomaan tarkemmin niitä, niin jokaisessa oli sinetti, joka oli rikki. Siis hallooti vaan, en oikein ymmärrä tommosta toimintaa, ilkeyttäänkö ne pitää kaikki aukoa  ??? Ja kukapa noita enää sen jälkeen ostaa. Vaikka ripsareissa ei olisikaan testeriä, niin mulla ei kyllä tule mieleen alkaa niitä aukomaan, vaan ostan sitten sian säkissä. Tai no, yleensähän tilaan netistä, mutta jos ostaisin kaupasta, niin katson eka täältä suositukset. On tää vaan niin hyvä paikka  :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 28.10.12 - klo:12:47 »
^ Mun lähikaupoistani ainoa, jossa myydään meikkejä, on Tokmanni, enkä sieltä kyllä yhtään ainoaa ripsaria uskalla ostaa. Joko sinettejä ei ole ollenkaan, tai ovat ne rikki. Eli ripsariostoksille täytyy lähteä vähän kauempana (okei, ei sinne ole matkaa kuin ehkä kilometri :D) olevaan Prismaan, missä sielläkään ei aina ole sinetit ehjiä.  ::)
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 02.11.12 - klo:09:40 »
Haen hyvää pidentävää, vedenkestävää ripsiväriä. Ajattelin ottaa riskin ja kokeilla Rimmelin Lash Acceleratoria, jos tulee hutiostos niin hinta ei ainakaan kirpaise niin pahasti. Mutta siitä ei taida olla muilla kovinkaan positiivisia kokemuksia?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.