Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142468 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Markettiripsivärit
« Vastaus #15 : 03.04.12 - klo:11:33 »
^salute, joo siis tiedän, että on outoa, että pitkäripsinen (omat on 10-11 mm) tykkää pidentävistä ripsareista, mutta ne korostaa jotenkin nätillä tavalla ja erottelee hyvin! Monesti tuuheuttavat (esim. ID Big Bold) tuuheuttaa niin paljon, että ripset jotenkin "lyhenee" tai siis näyttää lyhyemmiltä.

Oletko kokeillut/käyttänyt Lumenen Blueberry -ripsareita? Niiden harja on jotenkin sellainen, että sitä käyttäessä ainakin mun ripset on tosi erotellut ja tulee sitä pituutta nimenomaan, näyttää että ripsiä on paljon ja ne on pitkiä. Paras on mulla ollut ihan se perus Blueberry Curl, vaikka olen sitä tuuheuttavaa Volume -versiotakin käyttänyt ja sekin tekee melkein saman efektin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Markettiripsivärit
« Vastaus #16 : 03.04.12 - klo:19:34 »
^ Oon kokeillut noita kolmee eri laatua enkä tykännyt laisinkaan :D Ei vaan ollu mun ripsille tarkoitetut ja se harja vähän raapi. L'Orealin Telescopic on paljon paljon parempi kuin yksikään Lumenen Blueberryistä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Markettiripsivärit
« Vastaus #17 : 03.04.12 - klo:22:21 »
^Tässä sen taas näkee että mikä sopii yhdelle niin ei sovi toiselle.  :D

Mikä Rimmelin ripsareista olisi kaikista tuuheuttavin, olisikohan se tuo Extra WOW mascara mitä täällä on kehuttu, tosin siitä taidettiin todeta että ei ole ihan kauhean tuuheuttava? En ole kokeillut pitkiin aikoihin Rimmelin ripsareita ja tekisi mieli testata jotain, hakusessa olisi mieluusti isoharjainen ja mahdollisimman tuuheuttava ripsari.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #18 : 04.04.12 - klo:08:32 »
Mulla on taas ripsariongelma.

Olen käyttänyt Maybellinen One By One waterproofia. Muuten olen ollut tyytyvänen, mutta se ei pidä kunnolla taivutuksia.
Olenkin sitten laittanut kerroksia myös Max Factorin FLE waterproof- ripsaria, jolloin taivutukset ovat pysyneet ja ripset on hitusen näyttävämmät kuin pelkällä One By One:lla.

Ei jaksais käyttää kahta ripsaria aina päällekkäin ja sen lisäksi kumpikin ripsari on ihan finaalissa..
Joten oiskohan joku wp ripsari, jolla taivutukset pysyisi, saisi kivasti tuuheutta ja pituutta (FLE) mutta erottelisi yhtä nätisti kuin One By One? :P

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Markettiripsivärit
« Vastaus #19 : 04.04.12 - klo:12:59 »
^ Mä sanoisin Max Factorin Masterpiece WP. Mä saan sillä näyttävät ja tuuheatkin ripset, kun jaksaa hetken sutia ja erottelee hyvin ja todella pitää taivutukset :) Ainoa huono puoli tuossa on se 4 ml, mutta on silti riittoisa ripsari, kun ei kuivu liian nopeaan tms.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #20 : 05.04.12 - klo:09:54 »
Olisiko jollain juureksista kokemusta Isadoran Big Bold mascarasta? jotain juttua löysin ihan googlettamalla, mutta en sitä tietoa mitä kaipaisin; variseeko ja jättääkö ripsiin sellaisia pampuloita?  ::) harja näyttää niin epäkäytännölliseltä ja suttuiselta että jotenkin kauhistuttaa koko kapistus vaikka kuvien mukaan jättääkin ihan siistiä jälkeä..

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Markettiripsivärit
« Vastaus #21 : 05.04.12 - klo:10:31 »
^Tässä ketjussa on useampiakin kommentteja Big boldista, löytyy helpoiten kun klikkaa tuota PRINT-nappulaa ja sitten selaimen find-toiminnolla etsii big bold -sanoilla viestit joissa se mainitaan. :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #22 : 05.04.12 - klo:11:25 »
Ok, kiitos vinkistä! Yritin etsiä haun avulla mutta sieltä ei kovin montaa osumaa tullut, kokeilen printtiä!:)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Markettiripsivärit
« Vastaus #23 : 05.04.12 - klo:11:46 »
^Haku etsii muistaakseni vain yhden tuloksen/ketju, joten tuo print-toiminnon kautta hakeminen on kätevämpää jos on tämän tyyppinen ketju josta tietää että siinä voisi olla useampia viestejä etsitystä tuotteesta. :)

Kannattaa muuten ehkä varalta kurkata IsaDora -ketjukin, sielläkin saattaa olla jotain aiheeseen liittyvää, en tosin mene vannomaan kun en nyt ole ihan varma että onko kaikki keskustelu tuosta ripsarista käyty tässä ketjussa vai oliko IsaDora-ketjussakin jotain siitä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #24 : 15.04.12 - klo:10:19 »
Onko kukaan muu pongannut Max Factor uutuutta: FLEstä on tehty joku 24h versio  ::) huomasin anttilan katalogissa sellaisen tänään.. Vaan on tuotteella hintaa 19.90e!!  0_0

Poissa Neve

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #25 : 16.04.12 - klo:10:48 »
Mä ostin ihan kokeilumielessä tuon uuden MF 2000 Calories WP:na ja yllätys oli positiivnen :)

Erottelee ja tuuheuttaa mun räpsyttimiä toivotulla tavalla. Ja mikä parasta, pitää myös taivutukset, eikä karise. Yhdellä kerroksella tulee aika luonnollinen lopputulos, mutta kerroksia lisäämällä saa todella näyttävänkin tuloksen.
Edullinen hinta myös plussaa!

Poissa Angora

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #26 : 17.04.12 - klo:15:41 »
Mahtaakohan täällä kukaan tietää löytyykö markettisarjoista öljytöntä ripsiväriä?
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #27 : 17.04.12 - klo:17:14 »
Onko kukaan muu pongannut Max Factor uutuutta: FLEstä on tehty joku 24h versio  ::) huomasin anttilan katalogissa sellaisen tänään.. Vaan on tuotteella hintaa 19.90e!!  0_0

Näin tämän Sokoksella, ja hyllyn reunaan oli kirjoitettu tarrakirjoittimella "huomio vedenkestävä". Eli mitenhän tämä sitten eroaa siitä varsinaisesta waterproof-versiosta niin en tiedä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #28 : 17.04.12 - klo:18:02 »
Mie olen saanut ilmeisesti väärennetyn Max Factorin FLE:n eBay-kauppiaalta. Jotenkin ajattelin, ettei markettiripsareita viitsitä väärentää, mutta pakkauksen printit eroavat selkeästi alkuperäiseen nähden, joten en kyllä uskalla edes avata tuotetta saatika laittaa sitä ripsiin.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #29 : 17.04.12 - klo:18:17 »
^ Mistä maasta myyjä on kotoisin? Kun joissain maissa pakkausten ulkonäkö saattaa vaihdella. Jotenkin tuntuu tyhmälle, että markettiripsareita (joita muualla saa vielä halvemmalla kuin Suomessa) ruettaisiin väärentämään. Pystytkö laittamaan kuvaa pakkauksesta?
Kyllä se siitä, koska aina se siitä