Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142703 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #165 : 12.01.13 - klo:16:30 »
Nyt oon käyttänyt jo useamman viikon Maybelline The Falsies feather look - mascaraa wp:nä. Oon tykännyt kovasti tästä! Levittyy hyvin, joskus varsinkin ihan alkuviikkoina saattoi harjan mukana tulla vähän liikaa massaa mutta nyt enään ei ole sitäkään ongelmaa. Tämä ei varise eikä luometkaan ole mustana. Ja mulla ainakin taivutuksetkin ovat pysyneet hyvin. Tuuheutta ripsissä toki saisi olla enemmän. Harjastakin tykkään, on joustava muttei tosiaan sotke alaripsiäkään sutiessa. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #166 : 12.01.13 - klo:17:47 »
Isadoran Big Bold käyttäjät!
Pitääkö teillä kyseinen ripsiväri taivutuksia? Haluttais niin kokeilla Big Boldia, mutta mulla ei pidä taivutuksia muutakuin vedenkestävät ripsivärit.. ???
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 13.01.13 - klo:12:43 »
Mun mielestä ei hirmuisen hyvin. Ei mikään ihan järjetön susi, mutten voi oikein kehuakaan.  Tosin kyseisen maskaran käytöstä on kulunut jo melkeinpä puolisen vuotta, joten en voi täysin luottaa muistiini.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 13.01.13 - klo:13:25 »
Rimmel Extra WOW Lash oli ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen positiivinen yllätys. Harja on tuuhea, kapenee kärkeen ja sillä on helppo levittää ripsiväri sotkematta. Ripsistä tuli tuuheammat ja vähän pidemmät, ja tätä pystyy kerrostamaan ihan kivasti ilman hirviöripsiä. Ei ärsyttänyt silmiä ja peseytyi hyvin pois. Mii laik. :)

Tämä on edelleen myös yksi minun markettisuosikeista (Max Factorin hyvin erottelevien kumiharjaisten ohella, on vaan paljon halvempi) - ja hinta-laatusuhteeltaan ihan huippukamaa. Ei myöskään suttaa tai murene helposti ja kestää myös pienet tihkusateet, silti lähtee tosiaan puhdistaessa helposti pois. Ostin uuden pötkön!

Välillä oli testissä Maybellinen Illegal Lengths, joka ei ole ihan huono sekään, mutta vähän mureneva minulla, vaikeampi puhdistaa - enkä ole koskaan oikein ymmärtänyt noita kuitumascaroita. Pitäisikö niiden kuitujen muka jotenkin mystisesti tarttua ripsien kärkiin ja pidentää? Minulla ne ainakin jäävät vaan ripsiin miten sattuu ja tekevät lopputuloksesta helposti vähän suttuisen. Ja ai-jai, kun kuitu menee silmään! Mutta tykkäänkin erotellusta lopputuloksesta, ja kerrostettavuudesta, arkiripseni saavat olla hyvin luonnolliset - ja juhlaripsiin sitten useampi kerros.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 13.01.13 - klo:16:38 »
Rimmel Extra WOW Lash oli ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen positiivinen yllätys. Harja on tuuhea, kapenee kärkeen ja sillä on helppo levittää ripsiväri sotkematta. Ripsistä tuli tuuheammat ja vähän pidemmät, ja tätä pystyy kerrostamaan ihan kivasti ilman hirviöripsiä. Ei ärsyttänyt silmiä ja peseytyi hyvin pois. Mii laik. :)

Saakos tätä vedenkestävänä? Voisinkin kokeilla Rimmeliä seuraavaksi, eikä mahdollinen hutiostos hinnan puolesta sitten harmittaisi paljoa.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #170 : 14.01.13 - klo:21:41 »
Rimmelin ripsivärit on musta aina olleet ihan hyviä. Kestosuosikki markettimerkeistä on ehdottomasti Max Factor, mutta Rimmelinkin on ihan hyviä ja ne ei varise. Maybelline on varmaan omalla kohdallani pahin varisija ikinä. Ehkä voisikin seuraavaksi ostaa taas jonkun Rimmelin ripsivärin  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 15.01.13 - klo:07:05 »
Tässä ketjussa oli aikaisemmin puhettä ko. merkistä, mutta mitenköhän tämä punainen versio sitten eroaa siitä vihreästä putelista? Violetti taisi wp olla, mutta tämä punainen ei..?
Mun vihreä on wp. Olisko toi punainen joku eri versio siitä?

Saakos tätä vedenkestävänä? Voisinkin kokeilla Rimmeliä seuraavaksi, eikä mahdollinen hutiostos hinnan puolesta sitten harmittaisi paljoa.
Mä en ainakaan ole törmännyt Rimmel Extra WOWn wp-versioon. :-[

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 15.01.13 - klo:07:47 »
^Voi harmi. Nyt tuo normiversio olisi vain 3,75 e Sokoksen alessa. Mulla vuotaa silmät niin usein että pakko olla wp-versio aina. :(

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #173 : 15.01.13 - klo:09:37 »
Rimmelin Extra Wow Lash alkaa veteleen viimeisiään. Hintaansa nähden oikein hyvä ripsari, en vaan osaa levittää sitä sotkematta luomia samalla.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 16.01.13 - klo:15:48 »
Isadora Whigwham testattu. Klimpittää, mutta toisaalta massa tuntuu hyvältä: riittävästi pigmenttiä sekä tuuheuttava/paksuntava vaikutus. Ripsari on vasta vähän aikaa sitten korkattu, joten ehkäpä paranee kun hieman kuivahtaa... Ei pahin kokeilemani klimpittäjä ja ripsikammalla tuloksesta saa ihan hyvän.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 17.01.13 - klo:08:23 »
Rimmelin Extra Wow Lash yllätti vieläkin enemmän. Ratsastin lumisateessa tunnin ja ei hievahtanutkaan. :ts Normaalisti lumesta suttaantuu ripsari enemmän tai vähemmän, mutta tämä ei. :-*

Okei nyt yritän lopettaa tän hehkuttamisen....

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 18.01.13 - klo:17:50 »
 Onko olemassa ripsiväriä joka jättää ripset pehmeäksi? edesmenneen Fulln Softin kaltainen?
 Ärsyttää korppuripset!!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 18.01.13 - klo:18:09 »
^Extra WOW.  :P Ihan totta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #178 : 22.01.13 - klo:14:17 »
Maybellinen ripsareita olen tähän asti aiempien huonojen kokemuksien takia vältellyt, paitsi että muutama Full n soft on tullut käyteltyä (ebaystä ostin). Nyt kuitenkin halusin vaihtelua ja tilasin The colossal volum express ripsivärin Cat eyes versiona. Harjan kaareva muoto yllätti, mutta on kuitenkin mukava käyttää. Tällä saa ihan hyvin pituutta ja erottelevuutta, mutta ei nyt mikään täydellinen tuote. Plussaa siitä, että väri lähtee ripsistä helposti. Esimerkiksi suihkun jälkeen ripsissä ei ole paljoa väriä jäljellä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 22.01.13 - klo:18:26 »
Pakko kysyä kun tuota Rimmelin Extra WOW:ta on täällä hypetetty, että paljonko sille on lätkäisty hintaa? :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä