Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142686 kertaa)

Poissa karenne

• Haiven
  • *
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #195 : 05.02.13 - klo:14:50 »
Rimmelin Glam eyes on tän hetkinen suosikkini marketti ripsareista. Tekee pitkät, tuuheat ja erotellut ripset eikä varise ja tuhriinnu pitkänkään päivät aikana edes mun rasvoittuvilla luomilla. Harja on muovinen ja napakka, väriä tulee just sopivasti. Nuukuuksissani ostin Prisman ale laarista kuudella eurolla, eikä odotukset olleet kovinkaan korkealla, mutta löytyipä kerrankin ihan nappi ostos! Toivottavasti tätä vaan ei olla lopettamassa, kun kerran alennuksessa olivat...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 06.02.13 - klo:09:58 »
Rimmelin Glam eyes on tän hetkinen suosikkini marketti ripsareista. Tekee pitkät, tuuheat ja erotellut ripset eikä varise ja tuhriinnu pitkänkään päivät aikana edes mun rasvoittuvilla luomilla. Harja on muovinen ja napakka, väriä tulee just sopivasti. Nuukuuksissani ostin Prisman ale laarista kuudella eurolla, eikä odotukset olleet kovinkaan korkealla, mutta löytyipä kerrankin ihan nappi ostos! Toivottavasti tätä vaan ei olla lopettamassa, kun kerran alennuksessa olivat...

Mietin myös tuon ostamista, tuosta on puhuttu paljon hyvää. Prisman hyllyllä tuota olikin jäljellä vain 3 kpl.. Joko suosittu tai hyllyä ei oltu täydennetty. Harmi, kun tuota ei taida saada waterproof-versiona..

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 06.02.13 - klo:16:30 »
Lempparimarkettiripsivareja talla hetkella ovat ehdottomasti Maybellinen the Falsies ja seuraavana hyvana Benefitin They Are Real. Hintaeroa nailla on aikalailla, the Falsies on n. £8 ja Benefit noin £18. Molemmat kestavat about yhta kauan hyvana, noin 2kk, molemmissa on hyva musta vari ja todella hyvat kerrostusmahdollisuudet ja tulee pituutta ja tuuheutta. Todella hyvat.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 10.02.13 - klo:17:48 »
Kukaan ehtinyt vielä testailemaan MF:n FLE Clump Defy -ripsaria? :)

Kata

• Vieras
« Vastaus #199 : 13.02.13 - klo:16:06 »
Laitoin tilaukseen Benefitin They're real -ripsarin. Käytän pelkästään vedenkestäviä ripsareita, koska vesiliukoiset eivät minulla pidä taivutuksia. They're real on valitettavasti vesiliukoinen, mutta jostain olen lukenut, että se pitäisi taivutukset. Onko kenelläkään kokemuksia? Kannattaako edes kokeilla omiin taivutusta vaativiin ripsiini vai annonko suoraan siskolle, joka ei vedenkestävistä välitä?

Edit. Kiitos vastauksista! Täytyyhän tuota kokeilla, kunhan ensin saapuisi.. Laitan tänne sitten paatuneen ja vaativan vedenkestävien ripsareiden käyttäjän kommentit tuotteesta.
« Viimeksi muokattu: 20.02.13 - klo:14:16 kirjoittanut Kata »

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 13.02.13 - klo:16:09 »
^ Tuo on yksi parhaimmista ripsivareista mita itse olen ikina kayttanyt, joten ihan jo sen perusteella sanoisin etta kokeile nyt ainakin. :) Itse en taivuta ripsiani ja en tieda siita mitaan, mutta tuolla saa ehka kauneimmat rapsyttimet ikina ilman taivuttamistakin.  :D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 13.02.13 - klo:16:20 »
^^ Mulla ei ole kokemusta tuosta, mutta ainakin Benefitin Bad Gal Lash (joka on myös vesiliukoinen) pitää taivutukset tosi hyvin, joten kannattaa tosiaan kokeilla.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #202 : 28.02.13 - klo:23:45 »
Kirjoitan nyt arvostelun Kone Helsingin ripsiväristä (hinta 2,50 e/5 e kaksi kpl)  ;D Siis satunnaiskäyttäjän näkökulmasta.
Mielestäni tuo hoitaa homman oikein mainiosti jos vertaan edelliseen ripsariini, joka oli Goshilta. Tämä Koneen ei varise eikä suttaa ja itse olen saanut ihan mukavan ja näyttävän lopputuloksen aikaiseksi. Itse väri on paksua ja harja on sellainen tuuhea keskeltä kapea malli.
Gosh varisi niin pahasti, että se kaihersi silmiä. Ei sellaista viitsi edes satunnaisesti käyttää.

Suosittelen satunnaiskäyttäjille, koska en ole itse käyttänyt kalliimpia ripsareita varmaan kymmeneen vuoteen. En osaa siis verrata lopputuloksia ns. parempiin merkkeihin.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #203 : 02.03.13 - klo:18:23 »
Ei mikään ihmeellinen minusta. Erottelee ripset kyllä todella hyvin, mistä iso plussa, mutta muutoin tuntuu jättävän niihin lähinnä väriä.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 02.03.13 - klo:18:40 »

Mulla on Clump Defy sekä mustanruskeana että mustana ja minä taas tykkään molemmista todella paljon! Saa sutia paljon, eikä klimpitä tai paakuta. Minusta CD tuuheuttaa myös kivasti ilman, että ripset näyttää tökeröiltä (eli että niissä on hitosti ripsiväriä). Mustanruskean ostin vahingossa, mutta on kyllä todella kivannäköinen ruskean rajauksen kanssa.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #205 : 11.03.13 - klo:05:23 »
onko joku kokeillut maybellinen rocket volume mikälie onkaan ripsaria. sitä uutta sinisessä purnukassa.
katselin, että ainakin harja vaikuttaa kivalta mutta on kuitenkin aika hintaisa niin en viitsi suin päin ostaa. varsinkaan kun mulla en ole maybellinen tuotteita ikinä ostanut...

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #206 : 11.03.13 - klo:10:30 »
^ Muutaman käyttökerran perusteella Rocket-mascara vaikuttaa oikein pätevältä. Tykkään geelimäisestä koostumuksesta eli massa ei tuoreenakaan ole liian märkää, ja tällä saa aikaan melko vaikuttavat räpsyttimet. Maltti on valttia, ettei tule hämähäkkiripset, mutta varovaisella lisäilyllä erotteleekin ihan hyvin. Eikä ainakaan mun nenään haise yhtä pahalle kuin jotkin muut Maybellinen ripsarit (sellainen keltaisessa tuubissa oleva haisi muistaakseni hirveälle).

Viitekehyksenä kerrottakoon, että muita suosikkejani ovat MF:n Masterpiece ja Masterpiece Max sekä Lorkun Million lashes. Tämä on tuuheuttavuudeltaan mielestäni vähintään jälkimmäisen luokkaa, mutta ensiksimainituille häviää erottelevuudessa (tosin Masterpiecet ovatkin erottelevuudesssan ihan huippuluokkaa).

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 14.03.13 - klo:13:50 »
Lumenen Natural Code on muuten unelma mut älyttämön märkää ja sotkevaa..miksi..  :-[ Tuo runsautta ja pituutta, kaarevuutta ei niinkään. Mut liian märkää eikä auta vaikka pitäisi taukoa ja antaisi kuivua putkilossa.
Breathe me.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #208 : 14.03.13 - klo:22:28 »
Sain juuresboxissa Max Factor Masterpiece Maxin ja meni kyllä heittämällä HG:ksi! Erotteli ripset nätisti, antoi luonnollisen lopputuloksen eikä sotannut. Ainut mitä olisi voinut toivoa, on taivuttaminen (tosin enpä tiedä onko millään ripsarilla konkreettista kykyä tähän). Mun ripset kun on niin omapäiset ettei edes ripsipermis tahdo pitää niitä taipuneina.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 04.05.13 - klo:17:49 »
Masterpiece Max on kyllä minunkin yksi lemppareistani ja olen tykännyt myös Clump Defysta, mutta se perinteinen False Lash Effect ei vaan miellytä minua. Olen kokeillut Cover Girlin vastaavaa versiota vuosia sitten ja silloinkin se oli inhokkejani. Nyt päätin antaa FLE:lle uuden mahdollisuuden, mutta ei. Se iso harja vaan sottaa luomia niin hemmetisti. Samanlaisen lopputuloksen saa myös Clump Defylla ja Masterpiece Maxilla ilman, että luomet on myös mustana, joten perus FLE jää minun puolesta kauppojen hyllyille. En tajua miksi kaikki sitä niin hehkuttaa :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers