Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142466 kertaa)

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #210 : 04.05.13 - klo:18:36 »
Lumene Truly Bold and Curly (pinkki putkilo) ei ollut hyvä ostos. Jotenkin ajattelin, että jes, Lumenelta on tullut tuuheuttava ripsari ja haluan ehdottomasti kokeilla sen! Tuuheutta en saa aikaiseksi millään, sillä Lumenen mascaroille tyypillinen vetinen värimassa ei anna siihen mahdollisuutta. Ripset tarttuvat vaan toisiinsa kiinni. On liian hankala käyttää.

edit. Nyt kuukautta myöhemmin ripsari toimii ihan ok. Kuivahtaminen auttoi asiaa :)
« Viimeksi muokattu: 28.05.13 - klo:19:18 kirjoittanut Mischa »
1b M ii

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 04.05.13 - klo:18:40 »
^Harmi jos tuo Lumene on susi, vaikutti mainoksessa hyvältä. L´Orealin Million Volume Lashes punakultaisessa hylsyssä oli aivan hutiostos. Värjäsi ripset lähes nestemäisellä lirulla ja lisäksi massa haisee tosi vahvasti.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 05.05.13 - klo:00:16 »
Onkos kukaan testannut L'orealin False Lash Wings -ripsiväriä? Teki mieli ostaa se tuossa yhtenä päivänä, mutta ajattelin nyt kerrankin käyttää pari edellistä suunnilleen loppuun ensin. Myös Rimmelillä näytti olevan joku uudehko (?) ripsari, Lash Accelerator Endless, mikä näytti houkuttelevalta. Mulla on pitkästä aikaa joku ripsivärihimo, tekisi mieli kokeilla kaikkia uutuuksia yhtä aikaa!

Rimmelin ripsiväreistä olen yleensä tykännyt, mutta se pinkissä putkilossa oleva Scandaleyes oli kyllä valehtelematta mitäänsanomattomin ripsiväri ikinä! En saanut sillä käytännösssä yhtään mitään aikaan, vähän jotain väriä tarttui ripsiin, mutta ei se tehnyt mitään muuta! :o Skandaalimaista tosiaan, mutta ei ihan Rimmelin mainostyyppien tarkoittamalla tavalla. ;)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 05.05.13 - klo:09:43 »
^ Olen, ja ostin vielä ennen kuin oli tullut tuo wp. Mut tuolla vesiliukoisella Wings-ripsarilla ei kyllä tee yhtään mitään... Se massa on tosi märkää ja liimaa kaikki ripset yhteen, suoristaa heti taivutukset ja lopputulos on tosi vaisu. Pituutta tuolla saa ihan hyvin ja tuo harjakin vaikuttaa muuten ihan ok:lta, mutta tosiaan se massa on luokattoman huonoa ja pilaa koko ripsivärin ja tuon harjan idean. Nyt harmittaa, etten odottanut ja kokeillut tuota wp:tä, enää en viitsi sitä ostaa kun kokemukset tuosta tavallisestakin versiosta oli niin huonot.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 05.05.13 - klo:14:41 »
Mä taas tykkäsin vesiliukoisesta False lash wings-ripsarista. Paras vesiliukoinen ripsari mun alaviistoon sojottaville, melko vaatimattomille ripsille. Vaatimattomilla tarkoitan, että mulla ei ole tuuheat eikä pitkät ripset. Shiseidon taivuttimien kanssa saan jopa taivutuksetkin pysymään melko hyvin tuon ripsarin kanssa ja ripset näyttävät niin tuuheilta kuin näistä ripsistä saa. Nyt ostin vedenkestävänkin version, taivutukset pysyi hyvin, ekalla käyttökerralla massa oli aika löysää, joten vielä tulos ei ollu yhtä tuuhea kuin vesiliukoisella.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 07.05.13 - klo:09:41 »
Mun ripsarin etsintä jatkuu. Tähän mennessä ainoa sottaamaton oli Lumenen Natural Code, mutta tulos oli ehkä vähän tylsä ja väri kuivui putkiloon ennen loppumistaan. Nyt ostin MaxFactorin False Lash Effectin, joka ilmeisesti on monen luottotuote. Ostin vesiliukoisen, koska vedenkestävät auttamatta leviävät rasvaisten luomieni takia. Eilen kokeilin tätä, ja vähän tahraa tuonne kulmaluulle, kun taivutetut ripset osuvat sinne. Mutta tulos näyttää ihan kivalta, tosin ripsikampaa tässä kaivattaisiin. Ehkä mun ripsiä ei vaan pysty erottelemaan täydellisesti. Rankkaa. :P Mutta tänään pääsee FLE oikeaan testiin, kun on koko päivän sekä ylä- että alaripsissä. Katsotaan millainen panda peilistä kurkkii illalla.

Edit: Vähän panda-efektiä, mutta ripsien erottelu parani päivän mittaan, tai siis vähätkin klimpit katosi päivän mittaan silmiä räpsytellessä. Piti kyllä siistiä naamaa välillä, mikä on harmi. Ainakaan alaripsillä ei voi väriä pitää, mikä on harmi myös. Vesiliukoinen onneksi peseytyy ilman hankaamista pois ja naaman siistiminenkin oli suhteellisen kivutonta päivän mittaan. Kauniit ripset tällä sai.
« Viimeksi muokattu: 07.05.13 - klo:22:36 kirjoittanut Harlequina »
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #216 : 07.05.13 - klo:10:35 »
Ostin tarjouksesta Rimmelin Scandaleyesin kun sitä niin monessa blogissa on hehkutettu. Ei kyllä toiminut omalla kohdalla yhtään!  Saan ripset niin ison harjan avulla pelkäksi klimpiksi. Tuuheutta ripsari mielestäni tuo ihan mukavasti, mutta kaipaisin enemmänkin sitä pituutta omiin tynkäripsiini. Jostain syystä olin myös ihan missannut sen faktan, että pinkissä putkilossa olevassa  Scandaleyesissä on mascaramassassa mukana pieniä kuituja ja niistä en tykkää yhtään. Täysi susi tuote mun käytössä ;D

Toinen alennusbongaus oli vanha suosikkini Max Factorin 2000 calories, jota tuli vuosia sitten käytettyä ahkerasti. En tiedä onko mascaran koostumus muuttunut vuosien saatossa vai omat ripseni, mutta eipä tälläkään saa enää niin nättiä lopputulosta kuin ennen.

Miksei ripsareista voisi olla sellaisia minikokoisia testereitä niin pääsisi kokeilemaan kotona ennen ostopäätöstä ::)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #217 : 12.05.13 - klo:17:53 »
Maybellinen Rocketista oli tullut vedenkestävä versio (en tiedä onko tämä kuinka uusi juttu, mutta mulle oli ainakin :)). Ostin sen testiin, kun olin muutenkin ripsaria vailla. Teki tosi nätit ripset, erotellut ja tuuheat ilman paakkuja tai klimppejä. Massa on sopivan kuivaa jo nyt heti avaamisen jälkeen, joten toivottavasti ei heti kuivahda.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 18.05.13 - klo:19:59 »
Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen Lumene uuteen Truly Bold and Curly-ripsariin. Tuuheuttaa sopivasti, ei varise silmiin ja hinta-laatusuhde todella hyvä. Omani sain alennuksella n.6 eurolla, mikä oli loistohinta. Ripsari klimpittää hieman jos ei levitä tarkasti, mutta ripset saa helposti selvitettyä kammalla. Ainoa huono juttu ripsarissa on, että kerroksia on vaikeahkoa lisätä kuivumisen jälkeen.

Raspberry Miraclesta puolestaan en juuri pitänyt, mutta en kaipaakaan ripsiin pidennystä vaan tuuheutta lisää. Ripsarissa olevat kuidut jäivät välillä omituisesti ripsien päihin keikkumaan eivätkä muutenkaan näyttäneet tuovan mitään lisäpituutta. En tykännyt  :(

Rubia

• Vieras
« Vastaus #219 : 23.05.13 - klo:17:43 »
Haluaisin kyllä kuulla lisää kokemuksia false lash wingsistä, houkuttaisi sen ostaminen paljonkin, mutten uskalla ostaa sitä ennen kuin oon kuullu useamman kokemuksia! ;D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 23.05.13 - klo:18:53 »
Citymarketissa oli jokunen aika sitten kaikki maybellinen meikkituotteet  -40%. Ostin ihan mielenkiinnosta one by one volume express mascaran. Ripsiväri on täysin käyttökelvoton.  0_0 Olen varma, että ripsari oli avaamaton koska tänään aamulla avatessani ripsarin ensimmäistä kertaa ja nostaessani harjan pullosta pois, harjassa ei ollut ripsivärimassaa lainkaan.

"Pumppasin" tuota ripsivärimassaa harjaan varovasti, ja väriä ihan selvästi tarttui tuohon harjaan. Niukasti, mutta selvästi näkyy ripsiväriä kyllä harjassa. Siihen harjaan se myös jää, ei tartu ripsiin ollenkaan! Ei ole koskaan ennen käynyt näin, todella kummallista.

Harmittaa ihan vietävästi, vanha ripsiväri on ihan loppunut ja tämä piti ottaa nyt käyttöön mutta vaikea käyttää kun ripsiväri ei tartu ripsiin.  ::)  Rahat meni kyllä ihan hukkaan, uutta en todellakaan osta enkä kyllä halua mitään muitakaan kyseisen merkin ripsivärejä nyt ostaa tämän kokemuksen perusteella.

Onko muilla ollut vastaavaa tämän ripsarin kanssa, tai muiden maybellinen ripsivärien kanssa? Ihan uskomattoman huonoa tuuria ostaa valmiiksi kuiva?, viallinen ripsiväri. harmittaa.  :-\

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 23.05.13 - klo:20:19 »
^ Oho! Itse en ole juuri tuota kyseistä ripsiväriä käyttänyt mutta muuta Maybellinen ripsiväriä kylläkin. Eikä mulle ole ikinä noin käynyt. Mulla on ainakin hyvät kokemukset Maybellinen tuotteista.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 23.05.13 - klo:20:50 »
^^ Kannattaa ehdottomasti tehdä tuosta reklamaatio maahantuojalle/valmistajalle. Mä ostin myös pari vuotta sitten ripsarin, joka oli valmiiksi kuivahtanut ja sain uuden tilalle ilman mitään ongelmia. Oon käyttänyt pari One by One ripsaria (sekä normi että wp) eikä niiden kuulu olla noin kuivia.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #223 : 24.05.13 - klo:15:43 »

Onko muilla ollut vastaavaa tämän ripsarin kanssa, tai muiden maybellinen ripsivärien kanssa? Ihan uskomattoman huonoa tuuria ostaa valmiiksi kuiva?, viallinen ripsiväri. harmittaa.  :-\

Itseasiassa joo mulle kävi kanssa noin kun vierailin joskus Hyvinkään Anttilassa, jossa oli silloin juurikin joku -40% maybellinesta ja ostin yhen ripsivärin (liila hylsy, en muista nyt nimeä). Kotona sitten 150km päässä kokeilin ja ihan käyttökelvoton se oli ja ärsytti kyllä! Harmi, ettei tullut mieleen tehdä reklamaatiota maahantuojalle, kun lähinnä ajattelin, että sinne anttilaan ois voinut mennä valittamaan.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 24.05.13 - klo:15:44 »
Pakko tulla munkin kehaisemaan MaxFactorin Falsh Lash Effectiä, nyt kun oon käyttänyt sitä jonkun aikaa. Ostin vesiliukoisen version, koska vedenkestävät suttaavat mun öljyiset luomet aina sietämättömästi ja niiden poistaminen on ihan kauheaa. Tämä suttaa tosi vähän ja lähtee nätisti ilman hinkkaamista, myös alaluomi pysyy siistinä, jos alaripsiin väriä laittaa maltillisesti. Ei klimpitä kovin pahasti, ja mahdolliset pahkurat ja sotkeentuneet ripset erottelen pestyllä tavallisella ripsiharjalla. Tämä siis erottelee suht hyvin, massaa jää ripsiin sopivasti ja tuo esiin omat ripset. Myös pidentää, ja tuuheuttaakin. Mulla tämä myös taivuttaa ripsiä, tosin oma ripsi mulla on luonnostaan jo valmiiksi vähän taipunut. Levittämisen jälkeen vähän ajan päästä tuote jotenkin asettuu paikoilleen ja ripset jäävät tosi nättii muotoon joka pysyy koko päivän.

Tämä jää vakikäyttöön ihan varmasti. Toivotaan ettei ennenaikaista kuivahtamista tapahdu.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.