Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142690 kertaa)

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #225 : 24.05.13 - klo:20:47 »
Max Factorin Clump Defy on osoittautunut tosi hyväksi ripsariksi. Se ei klimpitä, ei kuivahda nopeasti eikä sotke alaluomia ja puhdistus on helppoa. Napakymppi!  <3
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 24.05.13 - klo:21:07 »
^Mä kävin ostamassa tänään tuota jo kolmannen putkilon :D Ihan loistoripsari!

Tavallista FLE:tä en saa edelleenkään toimimaan mun ripsissä millään. Ihmettelen suuresti, kun niin moni muu hehkuttaa kyseistä ripsaria :(
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 25.05.13 - klo:14:40 »
^ Minullakin se rapisee, eikä levitystulos ole kovin siisti.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 26.05.13 - klo:11:59 »
Max Factorin Clump Defy on osoittautunut tosi hyväksi ripsariksi. Se ei klimpitä, ei kuivahda nopeasti eikä sotke alaluomia ja puhdistus on helppoa. Napakymppi!  <3

Tuota pitää seuraavaksi kokeilla! Luovuin hiljattain ripsipidennyksistä ja muistin taas miten ongelmallisia ripsarit ovatkaan. Suurin ongelma on se, että haluan käyttää ripsaria myös alaripsissä, mutta en ole vielä löytänyt sellaista joka ei suttaantuisi päivän mittaa alaluomille. Myös muita hyvin pysyviä ripsareita saa suositella. Ja mielellään juuri marketista, sillä rahapulan vuoksi pidennyksistä luovuin. Lisäksi se voisi pidentää ja tuuhentaa ja erotella ja... ehkä pitäisi kuitenkin palata niihin pidennyksiin  :D

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 26.05.13 - klo:12:24 »
^Max Factorin  Masterpiece Max on ainakin yksi mun lemppareista (tuon Clump Defyn lisäksi) ja on vielä MF:n edullisimpia maskaroita. Erottelee ja tuuheuttaa mukavasti ja ainakin mulla pysyi myös vesiliukoinen versio aivan loistavasti koko päivän.

Pysy erossa Maybellinen One by One ripsareista, ne suttaa aivan perkuleesti...

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #230 : 26.05.13 - klo:16:41 »
Ostin mainosten uhrina tuon false lash wingsin ja parin käyttökerran perusteella vaikuttaa ihan lupaavalta. Massa on vähän turhan lirua, mutta eiköhän se siitä kuivu ja paksuunnu. Harjalle iso plussa. Mulla on aina ollut ongelmana se että silmän ulkokulmissa ala- ja yläripset menevät ristiin ja ripsiväriä on tosi vaikea levittää uloimpiin ripsiin. Tämän Harjanne terävät "ulokkeet" erottelevat ylä- ja alakerran eikä ongelmaa ole :).

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 28.05.13 - klo:11:41 »
Mä ostin tuon Lumenen Truly Bold and Curvy ja tykkään siitä tosi paljon! Se on vesiliukoiseksi mascaraksi tosi kestävä ripsillä ja pitää taivutuksiakin melko hyvin, mut ei niin hyvin kuin wp:t. Sillä saa ihan mielettömän nätit ripset, sellaiset pitkät ja erotellut. Tuuheutta saa paremmin jos levittää useamman kerroksen. Ja tuo ei kyllä klimpitä yhtään ripsiä! Se on superiso plussa. Inhoan sitä, kun erottelevat mascarat ja wp:t yleensä klimpittää ripset ja saa ne näyttään jotenkin märiltä ja muovisilta. Vaikuttaa vähän siltä, että tästä taisi tulla mun uusi lempiripsari. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 06.06.13 - klo:17:37 »
Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilemaan Maybellinen The Rocketin vedenkestävää versiota? Huomasin tuon ilmestyneen tänne Suomen perukoillekin, ja vähän kiinnostaisi kokeilla  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 07.06.13 - klo:19:48 »
Maybelline Rocket ripsiväri kiinnostaisi minuakin. Yleensä olen käyttänyt vedenkestäviä ripsivärejä rasvaisten silmäluomieni takia, mutta kuulemma perusversio on parempi siinä tapauksessa, ettei väri leviäisi? Onko näin?

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #234 : 07.06.13 - klo:23:02 »
^ Mulla on rasvaiset luomet ja kyllä mun mielestä vesiliukoisissa on parempi rasvankestävyys kuin vedenkestävissä, jotka lähtee mulla ainakin leviämään heti. The Rocketista ei mulla ole kyllä kokemusta, yleisesti vaan puhun.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 07.06.13 - klo:23:15 »
^^ Täällä käytetään kans nimenomaan vesiliukoisia rasvaisten luomien takia. Vedenkestävät suttaa aivan järkyttävästi, ihan turhaa rahanhukkaa ostaa mun silmille sellaisia. Vesiliukoiset pysyy paremmin ja poispeseminenkin on kivampaa.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 07.06.13 - klo:23:19 »
^^^ Komppaan edellisiä. Vedenkestävät ripsivärit ei kestä silmissäni siistinä kuin hetken. Ja miksi pysyisikään sen pitempään, kun WP ripsarit poistetaankin öljypitoisella silmämeikinpoistoaineella tms. tuotteella.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 08.06.13 - klo:00:19 »
Enpä ole koskaan asiaa ajatellut noin, mutta käy kyllä järkeen! Olenkin aina ihmetellyt miksi vesiliukoiset ripsarit mulla on pysyneet ihan mainiosti, vaikka kunnon rasvanaama olenkin :D

Tristy

• Vieras
« Vastaus #238 : 08.06.13 - klo:19:25 »
Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilemaan Maybellinen The Rocketin vedenkestävää versiota? Huomasin tuon ilmestyneen tänne Suomen perukoillekin, ja vähän kiinnostaisi kokeilla  :)

Mulla on ollut Rocket wp käytössä nyt jokusen viikon. Tykkään tosi paljon! Ripsari on tehnyt ekasta kerrasta lähtien tosi hyvää jälkeä. Erottelee ja pidentää kauniisti. En ole ihan kauheasti yrittänyt kerrostaa, mutta vaikuttaa siltä, että tätä voi aika huoletta sutia vähän enemmänkin ilman hämähäkinjalkaefektiä. Harja antaa sopivan määrän massaa kerralla, enkä ole saanut tällä kertaakaan klimppiripsiä aikaiseksi. Alaripsiin en tosin ole saanut tätä kivasti laitettua, joten käytän siihen vanhaa jämäripsaria.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 15.06.13 - klo:16:59 »
Kiitos Tristy  :) Ostinkin tuo The Rocketin jo ja olen sitä parina päivänä käyttänyt. Vaikuttaa ihan hyvältä ripsiväriltä, ei mitään maata mullistavaa (kuten L'orealin False Lash Wings wp  <3 ), mutta hyvä tuuheuttava ripsiväri jota voi myös kerrostaa hyvin. Tuossa minun ostamassani kappaleessa massa ei ole yhtä märkää kuin wp-ripsareissa yleensä, mutta en tiedä johtuuko se vain siitä, että huomasin vasta kotona ostaneeni avatun kappaleen... Miksi ihmeessä niitä ripsareitä pitää mennä aukomaan kun testereitäkin on olemassa  >:(
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein