Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142782 kertaa)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #240 : 15.06.13 - klo:17:24 »
Tiedän, ettei tämä ole enää mikään uutuusripsiväri, mutta pitää kyllä hehkuttaa uutta lemppariani Maybellinen Illegal Length -ripsaria vedenkestävänä versiona. Minulla on suhteellisen pitkät ja tuuheat mutta aivan tikkusuorat ripset, joiden taivitukset eivät pysy vesiliukoisilla ripsareilla sitten millään. Aikaisemmin turvauduin WP-ripsareissa Max Factoriin, ja ne kyllä kestivät lumipyryt ja itkeskelyt, mutta ne kyllä tarttuivat ripsiin niin kunnolla, että niitä sai olla poistamassa vaikka millä ihmeaineilla ja silti tuntui jäävän jämät jäljelle. IL:n kanssa ei ole samaa ongelmaa, lähtee ihan helposti naamanpesun yhteydessä, joskus pitää vähän kookosöljyllä sipaista. Ja silti kestää vähän isommatkin itkut ja rankkasateet. Eli jos ei kaipaa ripsiin mitään supertuuheutusta vaan enemmän kestävän ja luotettavan ripsien pidentäjän arkeen, niin tässä on hyvä valinta.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #241 : 15.06.13 - klo:22:07 »
^^ No onpa kurja, jos olet saanut avatun tuotteen. :-\ Ei Rocketissa tosiaan ole niin märkä massa kuin useissa vedenkestävissä ripsareissa. Käytin aikaisemmin lähes pelkästään Lumene Blueberry curl wp:tä ja sen massa oli tosi märkää verrattuna tähän Rocketiin.

Rocketista kiinnostuneille: Citymarketeissa on kyseinen ripsari tarjouksessa 11,90 e (muistaakseni 31.7. asti). Ostin jo uuden jemmaan. :)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 16.06.13 - klo:10:56 »
No hyvä tietää ettei tuo mun ripsarini ole ainakaan pahasti ehtinyt kuivahtaa, jos massa ei alunperinkään ole kovin märkää :) Onneksi nuo ripsivärit ilmestyivät tänne ihan äskettäin, joten ei siitä kovin kauaa voi olla kun tuo minun The Rocketini on avattu!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 17.06.13 - klo:03:00 »
Mulla on ollut jälleen hyvän ripsivärin metsästys käynnissä, ja ostinpa sitten minäkin tuon Lorkun False lash wingsin, ja ai että, mutta se on sitten ihana! Mulla on aika normiripset, ei kovin pitkät, muttei pätkätkään, ei piikkisuorat, muttei erityisen taipuisatkaan, ei kovin tuuheat, mutta eivät harvatkaan. Tällä kuitenkin taion itselleni ihan mielettömät ripset! Tykkään ihan mielettömän paljon!
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 17.06.13 - klo:08:51 »
Mun piti saada äkkii joku ripsiväri ja ostin sitten Lorealin Voluminouksen.
Mulla on joskus ollut tuo ja muistaakseni se oli ihan jees ja ei ollut niin kalliskaan 11,50.
Katsoin myös Lorkun False lash wingsiä, mutta hinnan takia jäi nyt tällä kertaa ostamatta.
 Olen etsinyt kauan aikaa täydellistä ripsiväriä ja ei tunnu löytyvän. Pitkään aikaan en ole löytänyt mieleistäni.
Liian pienet harjat ei anna tarpeeksi voluumia, liian iso taas on niin kömpelö jne.
Siis täydellisen ripsivärin metsästys jatkuu edelleen...
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 17.06.13 - klo:15:58 »
Tykkään kovasti tosta False Lash Wingsistä (wp-versio mulla). Yleensä olen karttanut Lorkun ripsareita, koska varsinkin vedenkestävät on tuntuneet olevan kovin kuivia jo ostettaessa tai vähintäänkin kuivuneet tosi nopeasti, mutta tää ei ainakaan toistaiseksi ole osoittanut sellaisia merkkejä. Erottelee ripset nätisti, pitää taivutukset ja pysyy ripsissä eikä katoa mystisesti päivän aikana.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 17.06.13 - klo:21:54 »
Oho, Rocket wp on tuhtia tavaraa. Vetäisin sitä kerroksen pitkäaikaisen suosikkini, 2000 Calories wp:n päälle ja tulos oli huikean musta, paksu ja näyttävä lipsumatta kuitenkaan paakkuisen tai raskaan puolelle.  :T
Raitoja käpälään!

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 18.06.13 - klo:12:36 »
Mulla oli käytössä MaxFactorin se "vihreitä silmiä korostava" ripsari, ja tykkäsin kyllä vaikken varsinaisesti mitään silmiä korostavaa vaikutusta huomannutkaan... No kun se alkoi loppua / kuivahtaa niin kävin sitten ihmettelemässä taas MaxFactorin ripsareita, ja mukaan tarttui tuo Clump Defy.

Täytyy sanoa että tykkää todella paljon. Tuo tuuheutta ja jopa pituutta tosi hyvin. Olen siis "onnekas" ripsieni suhteen ja ne ovat luonnostaan melko pitkät ja ylöspäin kaartuvat, vain väri on melko vaalea ja tuuheutta saisi olla hiukan lisää... Tuo Clump Defy todellakin toimii mun ripsiini aivan mainiosti tuomalla tuuheutta ilman kamalia klimppejä - mulla on ongelmia joskus aivan ulommaisten ripsien kanssa kun tuppaavat kasvaa vähän sikinsokin ja mikä minnekin ristiin, mutta tämä ripsari näyttäisi erottelevan nekin siististi ojennukseen ilman jälkikampaamista ripsiharjalla. Todella hyvä ostos ainakin näin viikon kokeilun perusteella, katsotaan miten käy kunhan tuo massa tuosta hiukan kuivahtaa yms.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Romancious

• Haiven
  • *
  • Masentunut kosmetiikkahirmu
« Vastaus #248 : 24.06.13 - klo:13:08 »
Lumene Natural Code Eye Dramatizer vedenkestävänä: En osta enää ikinä. Ärsyttävämpää ripsiväriä ei ole hetkeen kohdalle sattunut. Harja on aivan liian iso, väriä ei pysty levittämään mitenkään sottaamatta koko yläluomea mustaksi. Olen yrittänyt eri levityskeinoja, aina saa hinkata tuhruja luomelta. Ja koska harja on iso, en pääse sillä ihan ripsien tyveen. Lisäksi tässä on tosi outo haju, ollut avaamisesta lähtien. En usko että olisi vanhentunut kappale kyseessä. Sellainen tosi yökkö haju tulee nenään, kun putilon avaa. Vedenkestävyys pitää kyllä paikkansa, tätä kun ei meinaa kirveelläkään saada poistetuksi. Suureksi harmiksi varastossa on vielä toinen tällainen (saatu ilmaiseksi), enkä oikein mitenkään raaskisi heittää roskiinkaan. Saa nähdä jaksanko tapella toistakin putkiloa loppuun asti.
Ei elämästä selviä hengissä.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #249 : 28.06.13 - klo:15:43 »
Täältä luettujen kehujen innostamana ostin Oriflamen Wonder lash ripsivärin. Minulla ei ollut kummoisia odotuksia ja kun näin ripsivärin muovisen ja lyhyt piikkisen harjan, niin vielä enemmän odotukset laskivat. Mutta kyllähän tällä saa hyvin pituutta ripsiin ja tämä korostaa yksittäisiä ripsiä kauniisti. Eli ei siis mitenkään tuuhenna ripsiä, mutta tykkään tosi paljon lopputuloksesta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #250 : 28.06.13 - klo:19:27 »
Ostin kympillä alennuksesta Max factorin False lash effect fusion-maskaran, ja ainakin nyt ensi kokeiluilla tuntuu aika samanlaiselta kuin normaali FLE. Täähän on jo aika kauan sitten ilmestyny markkinoille mutta vasta nyt raaskin ostaa alesta... :)
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 20.07.13 - klo:23:29 »
Ostin alennusmyynnistä Lumenen Raspberry Miracle Mascaran (alla linkki) ja yhden kokeilukerran perusteella se ei vakuuta. Saan sillä vain värjätyt ja pitemmät ripset, mutta mitään tuuheutta en sillä saa aikaiseksi. Täytyisi löytää joku ripsiväri, joka tuuheuttaisi oikeasti ja saisi olla mielellään vedenkestävä. Kovin paljoa en viitsi investoida, koska meikkaan todella harvoin. Mitenhän tuo alennusmyynnistä ostamani Rimmelin Extra Super Lash mahtaa toimia? Väri on sähkön sininen, kun en älynnyt tarkistaa ostaessa sitä, sillä siinä oli niitä vain pari jäljellä.

http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/silmat/raspberry-miracle-mascara

Edit. Rimmel Extra Super Lash testattu. Suoristi ripset, ei tuuhentanut, mutta väri näyttää pirteältä eikä liian silmiinpistävältä.
« Viimeksi muokattu: 21.07.13 - klo:12:53 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #252 : 22.07.13 - klo:09:41 »
Mulla nyt kokeilussa Lorkun voluminous. Kivan musta väri ja tuuheuttaakin kohtalaisesti. Aika kivat ripset ällä saa ja ripset eivät ole ollenkaan koppuraisen tuntuiset niinkuin joittenkin ripsivärien kanssa vaan tuntuu ettei olisi ollenkaan väriä niissä! Kaikinpuolin ihan jees. Tuskimpa kuitenkaan ostan uudestaan kunhan loppuu.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 22.07.13 - klo:14:55 »
Mulla nyt kokeilussa Lorkun voluminous. Kivan musta väri ja tuuheuttaakin kohtalaisesti. Aika kivat ripset ällä saa ja ripset eivät ole ollenkaan koppuraisen tuntuiset niinkuin joittenkin ripsivärien kanssa vaan tuntuu ettei olisi ollenkaan väriä niissä! Kaikinpuolin ihan jees. Tuskimpa kuitenkaan ostan uudestaan kunhan loppuu.

Mulla on sama ja ihan jees ripsari, sanoisin samaa kuin sinäkin.
Mutta etsin yhä kunnon ripsiväriä, joka tekisi ripsistäni piiitkät ja kauniit ja tuuheat ;D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 08.08.13 - klo:18:16 »
Bongasin kauppareissulla Lorealin Mega Volume Miss Manga ripsivärin ja ainakin harja vaikuttaa tosi lupaavalta.
En ole tätä ennen nähnyt, joten huomenna testataan.