Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142034 kertaa)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #255 : 18.08.13 - klo:19:44 »
^ Onko tuo Lorealin Manga ripsiväri tosi hyvä, vai miksi Anttilassa oli hyllyt tyhjinä? Jäi vain kiinnostamaan, kun Anttilassa tuota oli laitettu esille kahteen eri hyllyyn ja molemmat paikat tyhjinä, ja joku toinenkin asiakas siinä harmitteli tyhjiä hyllyjä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 19.08.13 - klo:08:42 »
Siis pitkästä aikaa todella hyvä ripsiväri, suorastaan upea :T.
 Sillä saa aikaan kunnon räpsyttimet ja pituutta sekä voluumia tarpeen mukaan.
Ja vielä aivan sattumalta ostin ton Lorealin Mangan ja harja siinä on omaan makuun aivan mahtava, ei liian pieni, eikä iso, vaan just sellanen sopiva ja taipuva. Väri tarttuu kunnolla ripsiin ja alaripsetkin saavat voluumia, voin vain hehkuttaa :D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #257 : 19.08.13 - klo:10:42 »
Kiitos vinkistä, tuo menee kokeiluun!  ;D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 21.08.13 - klo:06:34 »
Harmi, että tuosta Manga-ripsiväristä ei ole vesikestoversiota  :-\ Ainakaan Prismassa ei ollut.

Itse olen parhaaksi ripsariksi tähän mennessä kokenut Maybellinen Falsies Volum Expressin. Tilasin tuon Feeluniquesta, mutta muistelin, että tuota myydään suomessakin? Tekee ripsistä todella tuuheat ja myös pidentää niitä  :) Minulla on vesikestoversio ja tämä ei varise ja taivutuksetkin pysyvät koko päivän. Mikä on minulle ongelma monissa ripsareissa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #259 : 21.08.13 - klo:07:53 »
Kokeilin tänään Mangaa ekan kerran, ja olin kyllä pettynyt.

Harja olisi loistavan erotteleva, mutta se on pilattu oudolla nivelellä harjan varressa, eli harjan varsi joustaa siitä nivelen kohdalta. Hyvä juttu sinänsä että näin ollen harjalla ei ainakaan tule tökättyä itseään silmään, mutta nuo nivelsysteemi aiheuttaa sen, että harjaa ei saa vietyä voimalla aivan ripsien tyviin asti. Jos yrittää vähänkin "työstää", tulee pelkkää sotkua ja harja aina "väistää" ripsiä sen nivelen ansiosta.

Ripseni klimppaantuivat aivan takkuun tällä, mutta onneksi massa ei kovetu heti vaan jää hyvinkin joustavaksi, eli erottelu ripsikampaa käyttäen on helppoa. Eli vaikka klimppiä tulee, ne on myös helppo selvittää.
Samoin kerrostaminen onnistuu hyvin, ja toisella kerroksella sainkin jo todella näyttävät ripset.

Summa summarum: olisi hyvä tuote muuten, mutta nivelharja pilaa koko jutun. En jatka tämän kanssa temppuilua vaan tämä lähtee kiertoon.
Onko kukaan kiinnostunut kokeilemaan? Voin lähettää tämän postareiden hinnalla, jos joku haluaa.
Edittiä: Lähtee uudelle omistajalle
« Viimeksi muokattu: 21.08.13 - klo:21:44 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #260 : 21.08.13 - klo:21:41 »
Huomasin tuosta lorkun voluminousista, että alkaa sekin varista kun on jonkin aikaa käyttänyt. Myös Maybellinet varisee aina mun ripsissä, että pitää varmaan käyttää vaan vedenkestäviä versioita noista merkeistä. Esim. Max Factorit ei mulla oo varissut. Tuo Manga ripsari vaikuttaa kivalta, mutta tuo nivel-juttu vaikuttaa sellaiselta, että pitää käydä jotain testeria katsomassa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 22.08.13 - klo:08:12 »
Isadoran joku Build-up mascara oli aika mitäänsanomaton, sellainen enemmän vahamainen. Rupesi tekemään hämähäkinjalkoja loppuvaiheessa joten heitin pois. Ostin varmaan ekaa kertaa oikeasti kalliimman puoleisen mascaran (Max Factor clump defy) ja vaikka viime aikoina olen tykästynyt enemmän normi nylonharjaksiin kumi- tai muoviharjasten sijaan, tää kyllä teki tosi hyvää erottelevaa jälkeä niin että kaikkiin ripsiin tuli siististi väriä, ja tuntui pidentäväkin hiukan. Mitään super tuuheutusefektiä ei odotetusti tullut. Toivottavasti tää ei kuivahda ihan heti, käytän nimittäin ripsari lähinnä viikonloppuisin ja sillointällöin arkena (eli aika harvoin).
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 22.08.13 - klo:13:54 »
Mulla ei toistaiseksi ole ollut minkäänlaista ongelmaa Lorealin Manga ripsivärin kanssa. Saa värin hyvin juuresta asti ja pelittää muutenkin hyvin. Nyt vaan tuntuu, että sitä massaa on jo liikaakin, mutta kunhan ei kerrosta liikaa, ripset saa pitkiksi ja tuuheiksi ilman klimppejä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #263 : 03.09.13 - klo:19:10 »
Lumenen Blueberry curlin koostumus on vissiin uudistunut jo jokin aika sitten. Tuo ripsari (vedenkestävänä) oli mun suosikki pitkään, ENNEN kuin kokeilin tätä "New formula"-pötköä.. Siis voi helkkari, en tiiä oliko mulla joku maanantaikappale vai mitä, mut tuo oli aivan järkyttävää kamaa! Siis hyviä ripsiä ei meinannu saada millään, jo muutaman vedon jälkeen ihan kökköset ja semmoset sotkusen näköset. Sit taas yks kerros ei riittänyt mihinkään. Melko pitkään jaksoin taistella josko se tästä-asenteella mut rajansa kaikella :D Ostin Max Factorin 2000 Calories-ripsarin wp:nä, jota mulla oli ennen tuota. En edes tiedä miksi vaihdoin siitä pois, koska toimii mahtavasti. Kai ajattelin että noh, ostetaan vaihteeksi tätä vanhaa suosikkia koska toimii varmasti. Jep!
« Viimeksi muokattu: 04.09.13 - klo:20:07 kirjoittanut Venin »
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #264 : 04.09.13 - klo:06:10 »
Ostin eilen Max Factor Wild Mega Volume ripsarin.
Ihan vain koska se putkilo on niiin kiva (jostain kumman syystä) ja rakastan tuuheuttavia ripsareita.
Kokeilin eilen ja hieman olin pettynyt. Kaksi kerrosta kun laittaa, niin kivat tulee.
Olin vain jo tottunut Maybellinen ripsarin kanssa, että yksi kerros riittää.
Harjakin on hieman outo... vaatii vähän totuttelua, kun olen iät ja ajat suosinut sellaisia "perusharjoja".

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #265 : 04.09.13 - klo:09:17 »
Ostin eBaysta kokeiluun Max Factor Masterpiece Max -ripsarin ja kyllähän se tuo ihan kivasti tuuheutta sekä pitää taivutuksetkin hyvin paikoillaan. Saman merkin FLE on ollut suosikkini pitkän aikaa ja siihen verrattuna Masterpiece Max on hiukan erilainen. FLE erottelee ripset todella hyvin, vaikka tuuheutta ei tulekaan ihan niin paljon kuin Masterpiece Maxilla, mutta MM taas tuppaa klimpittämään ripsiä yhteen FLE:tä enemmän. Molemmissa on puolensa, mutta ehkä se FLE on edelleen suosikkini :D .

Edit: jostain syystä Sokoksen nettikaupassa FLE-ripsari on tällä hetkellä tarjouksessa hintaan 12,80 € ja kirjetoimituksen sai vielä ilmaiseksi. Edullisille ostoksille siis hopihopi, jos tykkäät FLE:stä ;D .
« Viimeksi muokattu: 04.09.13 - klo:10:32 kirjoittanut ellen »

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #266 : 10.09.13 - klo:01:01 »
^Pitipä laittaa tuo tilaukseen, kun alennuksessa ja vielä ilmaiset postaritkin  ;D Itse kaipaan ripsiin juurikin erottelua, pituutta on ihan riesaksi asti muutenkin. Vielä pitäisi taivuttimet hommata ja opetella käyttämään, kosmetologi joskus 90-luvulla yritti opettaa mut päädyin aina työntämään sen taivuttimen liian pitkälle ja väänsin silmäluomea.. Meni vähän OT:ksi, hups!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #267 : 10.09.13 - klo:09:23 »
^ FLE:n kanssa täytyy taivuttaa ripset ihan mutkalle, kun se tuntuu suoristavan ripsiä, tai näin ainakin mulla FLE käyttäytyy. Mie teen niin, että taivutan ensin ripsentaivuttimella, levitän ripsivärin, harjaan ripset ja sitten taivutan lisää sellaisella patterikäyttöisellä kuumenevalla ripsentaivuttimella. Tuolla konstilla FLE ei suorista ripsiä ja ripset pysyvät kaarevina koko päivän.

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 27.09.13 - klo:20:41 »
Nyt tarvitsisin vinkkejä: äitini kyseli, että mikä mahtaisi olla hyvä ripsari hänelle. Ei ole käyttänyt juurikaan ripsiväriä eikä muutenkaan meikkejä. Joku kakkumascara on tainnut aiemmin olla harvakseltaan käytössä. Eli siis lopputulos pitäisi olla aika luonnollinen eli erotellut ripset ja sellaiset, että sopivat vähän vanhemmalle naiselle.  Lähinnä siis ripsivärin tulisi värjätä ripset ja korostaa kevyesti. Värinä ruskea olisi varmaankin  parempi kuin musta, ettei tule liian jyrkkä vaikutelma? Muutenkin mascaran pitäisi olla helppokäyttöinen ja helposti poispestävä.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 27.09.13 - klo:20:50 »
^ Ensimmäinen mikä tuli itselleni mieleen on Max Factorin Masterpiece. Tuo tekee ripsistä mukavan luonnollisen näköiset mutta silti korostaa ja erottelee niitä kivasti :) Tietääkseni tuota on saatavilla myös ruskeana! Poispestävyydestä en oikein tiedä, sillä itse olen käyttänyt vain vedenkestävää versiota, ja se ei ainakaan ole mitenkään kovin helposti poispestävä  :P
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein