Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142477 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #270 : 28.09.13 - klo:15:36 »
Mun mielestä Masterpiecen vedenkestävä versio on ihan kauhea yrittää pestä pois. Vaikka kuinka hinkkasin illalla, mulla oli mustat rinkulat silmien alla aamulla. Se muutenkin mulla valui ja tahrasi, mutta niin mulla tekee kaikki vedenkestävät ripsivärit.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 29.09.13 - klo:14:22 »
^^ Kiitos vinkistä Mindie!  :) Tuo Masterpiece voisi olla aika hyvä ja näyttää tosiaan löytyvän myös ruskeana. Jospa se tavallinen versio peseytyisi helpommin pois.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 29.09.13 - klo:21:14 »
^ Ollos hyvä! Jos äitisi päätyy tuon hankkimaan, niin toivottavasti hän pitää siitä :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 29.09.13 - klo:22:18 »
Olisiko kenelläkään suositella mulle ripsiväriä? Haluaisin kumi/silikoniharjallisen (mitäs lie materiaalia onkaan) ripsarin (mieluiten kaareva harja). Pitäisi olla myös helposti poispestävä mutta joka silti pitäisi taivutukset kohtuullisesti. Tällä hetkellä mulla on Maybelline Colossal Cat Eyes josta olen kyllä tykännyt, ainoa vaan että harjakset on sellaiset perinteiset. Tämä on pitänyt mun pitkät ripset ihan ok taivutettuina ja uskon että se johtuu osaksi koostumuksesta ja osaksi kaarevasta harjasta. Vedenkestäviä en voi käyttää kuin harvoin, mun silmät ja silmänympärykset ärtyy tosi pahasti kun sitä ripsaria joutuu hinkkaamaan ikuisuuden vanulapulla. Mun ripset ei ainakaan pituutta tarvi yhtään joten joku tuuheuttava voisi olla hyvä, kunhan ei klimppaa ripsiä yhteen eli lopputulos pitäisi olla eroteltu. Onkohan tarpeeksi vaatimuksia :D

Saa suositella muitakin kumiharjallisia ja taivutukset pitäviä markettimaskaroita! :)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 29.09.13 - klo:23:14 »
^Max Factorin Clump Defyta kannattaa kokeilla. Siinä on juuri sellainen kaareva muoviharja ja mulla on ainakin taivutukset pysyneet ihan hyvin. Ei suttaa tai varise. Clump Defy on mun tämän hetkinen lempparini  <3
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 30.09.13 - klo:01:14 »
^Voi kiitos, tuohan täyttää kaikki mun vaatimukset! :) Kuulostaa ja näyttää kaikinpuolin täydelliseltä, hankintaan menee ehdottomasti!

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 02.10.13 - klo:12:43 »
Minä ihastuin ihan totaalisesti tuohon Lorkun Miss Manga -ripsiväriin. Ihanan näyttävää jälkeä, saa aikaan pitkät, tuuheat, melkein tekoripsimäiset ripset. Ihan hyvin tuo myös mielestäni erotteleekin, kunhan ei liikaa kerrosta. Minun tarpeisiini se on kyllä aivan täydellinen ripsiväri, en arvosta yhtään sellaista luonnollista jälkeä ripsareissa. Sillä harjalla saa kyllä hyvin väriä kaikkein lyhimpiinkin ripsiin, mutta en ymmärrä, mikä funktio on sillä varressa olevalla "nivelellä", joka oli jotakuta täällä häirinnyt. Mulle siitä ei oikein ole hyötyä, mutta ei kyllä haittaakaan, se vaan on siinä. Laitan varmaankin jotenkin omituisesti ripsiväriä. :D Joka tapauksessa, pitkästä aikaa oikein hehkutuksen arvoinen ripsiväri! :-*

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 02.10.13 - klo:16:31 »
Mä olen myös erittäin erittäin tyytyväinen Miss Mangaan ja se on harvinaista se. Sillä saa hyvin kyllä näyttävää jälkeä, kunhan ei ala kerrostamaan liikaa. Voisin yhtyä täysin Rosildan hehkutukseen :T.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 02.10.13 - klo:17:01 »
Olen pitänyt Rimmel Extra WOW Lashista. Massa on sopiva koostumukseltaan ja ihan nätit ripset tällä saan. Harjakin on toimivan muotoinen – minä en tosin pidä sitä mitenkään erityisen isona, vaikka sen kokoa tuotteen kyljen tekstissä alleviivataankin.
Ja Rimmel merkkinä on vielä sieltä edullisimmasta päästä joten paljoa ei onneksi ripsarin osto kukkaroakaan rasittanut.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #279 : 02.10.13 - klo:17:22 »
Pakko hehkuttaa, että nyt viimein olen löytänyt sen itselleni aivan täydellisen ripsarin, nimittäin max factorin False Lash effect 24! Erottelee, tuuheuttaa, pidentää, ei klimppiinny ja ennen kaikkea ei varise tai suttaa yhtään vaan pysyy hyvänä koko päivän, ei säikähdä sadetta eikä kuivahda puteliinsa kolmessa kuukaudessakaan!  :l

Ainoat miinuspuolet, mitä tästä ripsarista keksin, ovat, että parilla ekalla käyttökerralla massa on hieman turhan kosteaa ja poistaminen ei ole kaikkein helpointa, mutta muuten aivan täydellinen ripsari!

Normi FLE:stä ja FLE fusionista olen tykännyt myös, mutta tämä pesee molemmat mennen tullen.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #280 : 03.10.13 - klo:17:33 »
Hei kiinnostaa! Miten toi poistetaan, lähteekö tavallisella meikinpoistoaineella, vai vaatiiko toi jotain öljypitoista poistoainetta?

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 03.10.13 - klo:22:18 »
^Lähtee mun mielestä melkeenpä jopa paremmin tavallisella meikinpoistoaineella kuin öljyisellä, mutta vaatii hiukan hinkkaamista. Ei siis mitenkään toivottoman vaikeasti poistettava, mutta helpomminkin lähteviä on.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #282 : 09.10.13 - klo:21:47 »
Ok, kiitos tiedoista! Toi täytyy kyllä kokeilla.

Edittiä: Ostin kyseinen FLE 24H:n ja mulla tämä ei toiminut. Siis mä en saanut tätä poistettua millään. Suihkussa hinkkasin silmäni tomaateiksi, silti jouduin liottamaan öljyllä värin ripsistä irti. Ja vielä aamulla sain hinkata öljyllä silmienympärysihosta mustia hippusia irti. Kamalaa tervaa!

Lähetän tämän postareiden hinnalla ekalle kiinnostuneelle, laita privaa jos kiinnostaa.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 09.10.13 - klo:21:57 »
^No hitsi, harmi, ettei toiminut sulla :/ Aika hassua kun mulla lähtee suht nätisti ihan normilla bodyshopin puhdistusmaidolla vaikka pientä hinkkaamista vaatii  0_0 Öljyllä tuntuu kyllä pigmenttiä irtoavan ihan loputtomiin. Hassua kyllä, miten ripsarit toimii eri ihmisillä niin eri tavoin. En sit tiedä, onko mulla jotenkin poikkeuksellisen lasimaiset tai muuten väriä hylkivät ripset kun suurin osa ripsareista tuntuu katoavan jäljettömiin tai rapisemaan poskille puolivälissä päivää.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 12.10.13 - klo:09:53 »
Mä testasin eilen ekaa kertaa Natural Coden pidentävää ripsiväriä. Ei vakuuttanut ja mietin vakavasti pitäisikö heittää suoraan roskikseen... Tosi kuivaa massaa ja sai hinkata tosi paljon harjalla ripsiin että edes tarttui mitään. Mä tykkään että ripsivärin kanssa lopputuloksen pitää olla aika luonnollinen, mutta en mä nyt ihan tätä tarkoittanut että hyvä kun väriä saa. ::) Kävin hierojalla ja ripseni osuivat siihen pääpuolen rinkulatyynyyn, lopputuloksena silmän alle levahtanut parin sentin alue mustaa. Mulla ei ole koskaan mikään ripsari sotkenut tuolla tavalla hieronnassa, ehkä joskus ihan vähän tullut silmän alle väriä. :( Onneksi mulla on vielä yksi Rimmelin pidentävä ripsari odottamassa testaamista, niin ei tarvitse heti juosta kauppaan ostamaan uutta. (Laiska Mena on tilannut Rimmeleitä Ebaysta brittien vähän halvemmalla hinnalla suoraan postiluukusta sisään...)