Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142780 kertaa)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #285 : 17.10.13 - klo:13:18 »
http://www.maybelline.fi/Tuotteet/Silmat/Maskarat/Volum-Express-Falsies-Feather-Look-Mascara.aspx

Onko Juureksilla kokemusta tästä? Siitä lähtien, kun Full'n'Softin myyminen lopetettiin (eli noin 150 vuotta sitten), olen kaivannut ripset pehmeäksi jättävää ripsiväriä. Voisiko tuo olla?
« Viimeksi muokattu: 17.10.13 - klo:13:19 kirjoittanut funkylala »

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #286 : 17.10.13 - klo:14:33 »
^Mulla on tuota juuri tällä hetkellä ripsissä. Tuosta Full'n'Softista ei ole mitään kokemusta, mutta ei tämä mun mielestä tunnu ripsissä sen pehmeämmältä kuin muut ripsaritkaan. Tykkään kuitenkin itse tästä, vaikkakin käytän harjaa ohjeiden vastaisesti. O:) Sopivasti volymia ilman liikaa eroitusta.
Cogito ergo doleo.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 31.10.13 - klo:18:23 »
Miss Manga olisi loistava ripsiväri, jos harja olisi jämäkämpi ja putkilon suuaukko pienempi. Käytin levittämisessä kokeeksi Clump Defyn harjaa ja lopputulos on tosi hyvä. :) Näin muhkeita ripsiä en ole saanut aikaiseksi millään muulla ripsarilla. Näin ekan kokeilupäivän iltana on ripset vieläkin ihan kuosissa, eikä väri ole levinnyt. Pientä rapisemista näkyy alaluomilla, mutta sitä tapahtuu mulle jokaikisen ripsarin kanssa.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 05.11.13 - klo:09:45 »
Mäkin ostin kokeeksi tuon Miss Mangan, ja se harja on kyllä melko kummallinen... muuten kyllä tykkään näin ensimmäisen laiton jälkeen - tuli mukavan tuuheat ja oikeasti mustat ripset. Pitänee kokeilla jollain muulla harjalla niin levittyminen voisi olla parempaa...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #289 : 05.11.13 - klo:13:00 »
Löytyykö markettiripsareista mitään hyvää sellaiselle, jolla on todella herkät silmät ja ripsarinpuhdistus on ankeinta arkirutiineista? Olen käyttänyt Lumenen jotain Sensitiveä mutta se jumittuu ripsiin ihan suhteellisen huolella. Haluaisin tuuheutta ja pituutta.

Entäpä mikä olisi superherkkäsilmäiselle hyvä silmämeikinpoistoaine? Lumenen Sensitive on todella huono ja kirvelee valtavasti. Oliiviöljyäkin koitettu, melkein sokeuduin. Vinkkejä?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 05.11.13 - klo:13:40 »
^ Oletko kokeillut kookosöljyä? Sitä käytän meikinpoistoon itse sellaisina kausina, kun silmät kenkkuilevat kaikesta mahdollisesta.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #291 : 05.11.13 - klo:13:57 »
^En, oliiviöljyä vain ja se meni niin pahasti silmiin, että vielä seuraavanakin päivänä näkö oli sumea. Voisihan tuota kookosta uskaltaa kokeilla. Miten sä tarkalleen käytät sitä? Vanulapulle pieni määrä, sitten kevyt hankaus ripsiin, kö?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #292 : 05.11.13 - klo:14:12 »
Mun mielestä ripasrit on parhainta pestä ihan jollain vaahtoimaisella kasvojenpuhdistustuotteella. Riippuu toki vähän ripsarista, mutta yleensä saan ihan kevyesti hieromalla ripsarit pois, eikä silmiin jää mitään sumuisuutta poistoaineesta. Mielestäni olen saanut tuon mainitsemasi Lumenen Sensitive -ripsarin irtoamaan hyvin tällä menetelmällä.
Cogito ergo doleo.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 05.11.13 - klo:17:42 »
Ellenia, käytätkö vesiliukoista vai vedenkestävää ripsiväriä? Jos vesiliukoista, niin omasta mielestäni kannattaa jättää öljyt sun muut kokeilematta. Itse poistan vesiliukoiset ripsivärit puhdistusgeelillä kasvojenpesun yhteydessä. Öljyä käytän vain poikkeustapauksissa.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 05.11.13 - klo:18:12 »
IsaDoran All day long -tuubimascara lähtee oikeasti pois pelkällä vedellä. Se on ainakin tosi hellävarainen silmille. Itse poistan sen kastamalla vanulapun lämpimään veteen, pidän lappua hetken ripsien päällä ja kevyesti pyyhin mascarat lappuun. Tuon kanssa toi  vedellä poistaminen kyllä toimii, Fiberwigin tai Sensain kanssa taas ei kovin hyvin.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #295 : 05.11.13 - klo:19:30 »
Mullakin on toi All Day Long ja se tosiaan lähtee ihan hipaisemalla lämpimällä vedellä, mitään hinkkaamista ei tarvita. Taisin kirjoittaa tästä ripsarista tarkemmin arvion Isadora-ketjuun, muistaakseni.

Edit: Joo, täältä löytyy: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1713.810
« Viimeksi muokattu: 05.11.13 - klo:19:31 kirjoittanut ainokainen »

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 10.11.13 - klo:15:54 »
Ostin Cittarista tarjouksella L'orealin False Lash Wingsin. Turha ostos! Onneksi oli ainakin alennuksessa, niin ei harmita liikaa.  ;D Ei tehnyt mitään ihmeitä ripsille eikä muutkaan huomanneet mitään eroa, kun kysyin näyttävätkö ripseni erilaisilta. Harja on ihan mielenkiintoinen, mutta värin levitys on jotenkin turhan aikaavievää ja harjan käyttö vaatii ihme kikkailua. Ja lopputuloksesta tulee kaiken lisäksi klimppinen.

Pitäydyn siis ainakin toistaiseksi Lumenen helppokäyttöisessä Blueberryssä. Kamalasti tekee mieli kokeilla uutuuksia, mutta tuntuu aina menevän rahat hukkaan.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #297 : 16.11.13 - klo:15:45 »
Mä oon vannoutuneena vedenkestävien ripsareiden käyttäjänä tykännyt yllättävän paljon Lumenen Truly Bold And Curly mascarasta, joka on siis vesiliukoinen. Kokeilin tätä työkaverin suosituksesta - ja onneksi kokeilin. Mulla ei yleensä muut kuin vedenkestävät pidä taivutuksia, mutta tämä Lumenepa pitää. Tulos ei toki ole yhtä hyvä ja pysyvä kuin vedenkestävillä, mutta tarpeeksi hyvä kuitenkin. Sopii hyvin arkeen, tulos on luonnollinen, mutta kuitenkin näkyvä ja massaa tulee sopivasti. Jälki parani entisestään pari viikkoa ripsarin avaamisesta massan hieman kuivahdettua. Lisäksi olin unohtanut, kuinka paljon helpompi ja mukavampi vesiliukoinen meikki on puhdistaa. Uskon, että silmätkin kiittävät. Niin ja hinta on halpa! Maksaa yleensä joku 6-10 euroa.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #298 : 17.11.13 - klo:21:47 »
Heitin roskiin vähäisen käytön jälkeen Lumene Natural Code Eye dramatizer Dual Drama Mascaran. Kaikin puolin huono: vaatimaton lopputulos, tosi vaikea levittää, massa jää harjan päähän isoksi köntiksi, massassa tosi erottuvia kuituja. En jää kaipaamaan, vaikka maksoinkin jostain poistomyynnistä vain 2e.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 20.11.13 - klo:07:11 »
Siis käääk!! Pakko tulla kauhistelemaan nykyisten markettimaskaroiden hintaa  :o Olen jo pitkään käyttänyt Max Factorin Clump Defy.ta ja muistan kun se tuli alunperin myyntiin jollain n. 17-18euron hinnalla.. Kova hinta jo silloin tosin saahan tuota alennuksista n. 14eurolla mikä on ihan kohtuullinen.. MUTTA eilen meinasin lentää totaalisesti selälleni helsingin anttilassa kun vanha ripsari on loppuun nuoltu ja pakko oli mennä hakemaan uusi, tarjouksessa tai ei.. Hintaa tuolla ripsivärillä on nykyään jo 20,50e!!  :o Kyllä kortti itki tuota kassalla maksaessa..