^hmm.. pitäisiköhän itsekin tuo katsastaa tänään kun olen menossa ripsiväriostoksille...

tarvitsisin uuden ripsivärin sillä FLEFissä on jotain vikaa.. Ikuinen luottoripsivärini on pilattu; massa on nykyään hirmu kuivaa, väri ei ole kunnolla mustaa ja tuote vieläpä varisee. Aluksi luulin että minulle on sattunut vain maanantaikappale tai vanhahko versio, mutta pakko se on nyt myöntää, että vika on kyllä tuotteessa itsessään. Viimeisin kappale oli ihan uusi, myyjä juuri hyllytti uutta erää hyllyyn ja silti tuo uusinkin on ihan samanlainen.. Ei liu'u nätisti ripsiin niinkuin ennen, vaan jää ikävästi paakuksi ripsiin kun sitä levittää, ripsen kärkiin tulee helposti sellaiset ''pampulat'' ja jälki on säröilevän epätasaista
-Ostin sitten tuon WOW ripsivärin ihan sokkona kun kaupassa ei ollut testeriä.. En ole ikinä oikein tajunnut tuollaisia ripsiväriharjoja, jotka eivät ole kauttaaltaan tasaisia.. En oikein tiedä, että miten väri tulisi tuollaisella harjalla levittää. Itse en saanut kovinkaan nättiä lopputulosta wow-ripsarilla, mutta onneksi mukaan tarttui myös Maybellinen colossal 100% black ripsiväri, sillä tämä on täydellinen! Jälki on ihan mielettömän upeaa ja näyttävää, eikä ainakaan tämä versio varise, mielestäni perusversio jäi minulta aikanaan käyttämättä varisemisen takia. Nukuin itseasiassa meikit naamassa viime yönä, ja ripset olivat edelleen sen näköiset että olisin voinut lähteä vaikka ulos niissä..