Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 141695 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #30 : 17.04.12 - klo:18:49 »
^ Myyjä on amerikkalainen, tai sieltä se ripsari on ainakin tullut. Pakkaus on suht samanlainen, mutta tuubiin printattu teksti ja "koristenauha" on eri väristä kuin alkuperäisessä ripsarissa ja teksti on joissain kohdissa todella vääristynyt ja surkean laatuinen. Myös pohjassa oleva ripsarin värin kertova tarra on erilainen. Lisäksi itse pohjassa on erilainen muottijälki kuin alkuperäisessä. Ripsari on myös puoliksi muoviin kääritty, enkä ole ikinä nähnyt FLE-ripsareita sinetöitävän sillä tavalla.

Eräässä myyjän saamassa palautteessa oli huomautettu pakkauksen erilaisuudesta ja epäilty tuotteen aitoutta. Harmi, että palaute on annettu sen jälkeen, kun itse olen ostanut ripsarin kyseiseltä myyjältä, enkä nähnyt palautetta ennen ostoa, jolloin olisin voinut jättää ripsarin ostamatta.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #31 : 17.04.12 - klo:18:55 »
^ Kuulostaa kyllä todella epäilyttävältä. En kyllä itsekään uskaltaisi sitä ripsiin asti laittaa, kun ei sitten voi olla varma, että mitä pakkaus todella sisältää. Voithan toki olla myyjään yhteydessä asian tiimoilta. Antaa mahdollisuuden selittää/korvata/vaihtaa tuotteen ennen negatiivisen palautteen antamista.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #32 : 17.04.12 - klo:19:27 »
Ton takia en uskaltanut itse tilata lashblastia ebaysta, olen melko varma, että monista noista halvemmistakin meikeistä liikkuu feikkejä, ja jos joku myy esim. mac ja benefit feikkejä mikä estää sitä myymästä halpismeikeistä feikkejä.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Hue

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #33 : 17.04.12 - klo:20:25 »
Olisi hyvin mielenkiintoista saada (vertailu)kuvia, jos ellen viitsit ja pystyt ottamaan!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #34 : 17.04.12 - klo:21:02 »
Olin yhteydessä myyjään ja kerroin, että epäilen tuotteen aitoutta. En saanut mitään vastausta, mutta sain täyden hyvityksen tuotteesta. Suurella todennäköisyydellä FLE-ripsari on siis feikki.

Nyt ongelmana on palautteen jättäminen, eli jätänkö reilusti neutraalia palautetta vai pitäisikö antaa positiivinen palaute, sillä myyjä oli kuitenkin asiallinen ja palautti rahat heti.

Voin kysyä, josko paremmin kuvaamisen haltsaava mieheni ottaisi huomenna otoksia ripsareista. En tiiä saako erot esille hyvin, vaikka ne paljaalla silmällä onkin ihan selvät.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #35 : 18.04.12 - klo:08:32 »
Tuo palautejärjestelmähän on ostajia varten, joten jos tuote oikeasti on feikki, niin sitten olisi reiluinta muita huutajia kohtaan laittaa neutraali palaute. Kirjallisessa kohdassa voi mainita myyjän asiallisen reagoinnin yhteydenottoon. Kyllähän tuo minustakin kuulostaa, että ripsari on feikki, jos hyvitys maksetaan ilman mitään selityksiä :D
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Iia

• HAIRahtanut
Markettiripsivärit
« Vastaus #36 : 18.04.12 - klo:08:58 »
Ostin eilen tuon MF:n False Lash Effect 24 h:n  ja ainakaan ekan käyttökerran jälkeen en huomaa juurikaan eroa (ainakaan parempaan suuntaan) verrattuna entiseen FLE wp rispariini.
« Viimeksi muokattu: 18.04.12 - klo:09:16 kirjoittanut Iia »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #37 : 18.04.12 - klo:09:33 »
Jätin tosiaan neutraalin palautteen ja tekstiosioon kirjoitin, että tuote ei ollut aito, mutta sain täyden hyvityksen. Myyjältä sain vastaukseksi ainoastaan yhden lauseen: täysi hyvitys tehty. Kyllä tämä nyt vahvistaisi epäilyjä kovasti siihen suuntaan, että ripsari oli feikki.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Markettiripsivärit
« Vastaus #38 : 18.04.12 - klo:10:12 »
^ Joo vähän vaikuttaa meiningiltä "jos joku huomaa ettei ole aitoa kamaa niin rahat takaisin, muuten antaa mennä vaan"  ::) olin kanssa just tilaamassa samaa ripsaria eBaysta, pitääkin katsoa tarkkaan keneltä ja mistä tilaan.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #39 : 23.04.12 - klo:10:45 »
Murr minulla menee niin hermo! En jostain syystä saa meikattua ripsaria enää nätisti!  :-\ Ei koskaan ole ollut tällaista ongelmaa mutta nyt jo hetken aikaa on tuottanut suuria vaikeuksia saada ripsiin näyttävyyttä siististi.. Ripsarina on FLEF niinkuin jo pitkään on ollut, ripsiväri on vieläpä suht uusi ja silti meikki on todella suttuinen.. Massa on jotenkin kauhean kuivaa ja sitten kun olen blandannut siitä juoksevampaa, on se sellaista kökköä. Pitää varmaan siirtyä johonkin ihan uuteen ripsiväriin vaihteeksi.. Toki ripsien kasvukausikin vaikuttaa asiaan.

Tuo uutuus FLE 24hr, niin kyseessä ei kuitenkaan ilmeisesti ole vedenpitävä ripsiväri?

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 26.04.12 - klo:08:19 »
^kyllä tämän vedenkestävä pitäisi olla. Mutta minun mielestä huonompi kuin tuo perus vedenkestävä versio. En tiedä johtuuko siitä, että on vasta ostettu, mutta minusta paljon vetisempää se massa. Enkä saa yhtä kivoja ripsiä aikaiseksi kuin tuolla toisella FLE:llä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 03.05.12 - klo:09:27 »
Pongasin eilen Anttilassa Lumenen uuden mascaran:

http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/silmat/cloudberry-excellength-mascara

Täytyy sanoa, että hylsy oli ainakin todella räväkkä ja voisin ostaa tuotteen jo pelkästään herkullisen hylsyn takia.. ;D
Harja itsessään muistuttaa suht pitkälle aikoinaan Nivean valikoimissa ollutta ripsiväriä, joka ei mielestäni ollut kummoinen.

EDIT: näköjään lorealiltakin on tullut uutuus; false lash telescopic.. Tuo kiinnostaisi siitä tehtyjen arvostelujen takia!
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:11:04 kirjoittanut Neriana »

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #42 : 10.05.12 - klo:15:26 »
Mun tarttee kyl liittyä näihin Extra WOW Lash ripsarin kehujiin! Kävin yks päivä Anttilassa pyörähtämässä ja olin autuaasti unohtanut kaikki hyvät juuresvinkit ripsarin hankkimisesta, mut jostain syystä toi WOW oli jääny mieleen ( ;D) ja otin sitten sen.. ja hyvin pelittää! Väriä tulee juuri sopivasti ripsille, tuuheuttaa kivasti ja erotteleekin! Vielä jos olisi taivuttanut ripsiä ni avot, mutta tuohon hintaan olen oikein tyytyväinen näistäkin ominaisuuksita  :ts
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 12.05.12 - klo:09:58 »
^hmm.. pitäisiköhän itsekin tuo katsastaa tänään kun olen menossa ripsiväriostoksille...  ::) tarvitsisin uuden ripsivärin sillä FLEFissä on jotain vikaa.. Ikuinen luottoripsivärini on pilattu; massa on nykyään hirmu kuivaa, väri ei ole kunnolla mustaa ja tuote vieläpä varisee. Aluksi luulin että minulle on sattunut vain maanantaikappale tai vanhahko versio, mutta pakko se on nyt myöntää, että vika on kyllä tuotteessa itsessään. Viimeisin kappale oli ihan uusi, myyjä juuri hyllytti uutta erää hyllyyn ja silti tuo uusinkin on ihan samanlainen.. Ei liu'u nätisti ripsiin niinkuin ennen, vaan jää ikävästi paakuksi ripsiin kun sitä levittää, ripsen kärkiin tulee helposti sellaiset ''pampulat'' ja jälki on säröilevän epätasaista  >:(

-Ostin sitten tuon WOW ripsivärin ihan sokkona kun kaupassa ei ollut testeriä.. En ole ikinä oikein tajunnut tuollaisia ripsiväriharjoja, jotka eivät ole kauttaaltaan tasaisia.. En oikein tiedä, että miten väri tulisi tuollaisella harjalla levittää. Itse en saanut kovinkaan nättiä lopputulosta wow-ripsarilla, mutta onneksi mukaan tarttui myös Maybellinen colossal 100% black ripsiväri, sillä tämä on täydellinen! Jälki on ihan mielettömän upeaa ja näyttävää, eikä ainakaan tämä versio varise, mielestäni perusversio jäi minulta aikanaan käyttämättä varisemisen takia. Nukuin itseasiassa meikit naamassa viime yönä, ja ripset olivat edelleen sen näköiset että olisin voinut lähteä vaikka ulos niissä..  ::)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 15.05.12 - klo:00:08 »
Onko marketeissa saatavilla tällä hetkellä ripsiväriä, joka lähtee pois pelkästään lämpimällä vedellä pestynä? Vähän siis Kanebon 38℃:n tyylinen, mutta edullisemmin. Joskus kauan sitten oli ainakin Maybellinellä sellaisessa harmaassa tuubissa. Sen kaltaiset ripsivärit pysyisivät kuumassa ja kosteassakin säässä siistinä. Vedenkestävää kun en ole ikinä tykännyt käyttää hankalan poistettavuuden takia.