Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142461 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #300 : 20.11.13 - klo:08:20 »
^ Olen katsellut ihan samaa... Ketuttaa ettei tullut ostettua uutta ripsaria varastoon ulkomailta.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 24.11.13 - klo:17:57 »
Lorkun Miss Manga vs Natural Code Triple Shock-taistelussa voittaja on ehdottomasti Natural Code. Mun ripsiin ei toi Manga ainakaan tuonut mitään tuuheutta - tulos oli aika ohut ja pidentävä enemmän kuin tuuheuttava. Triple Shockilla taas tulee tuuheuttavampi ja eroteltu tulos, mutta harja on ehkä hieman kömpelo - liian tasapaksu ja saisi olla kärjestä hieman kapeampi. Tällä tulee kuitenkin hyvä tulos kun yhdistää Lumenen Truly Bold and Curly-ripsariin, jossa massa on paksumpaa ja tuuheuttaa paremmin tyvestä. Lumenen ripsarissa on vaan järjettömän ärsyttävä vika: massaa pursuaa korkin välistä, vaikka kuinka yrittää putsata joten putkilo sotkee aina muita meikkejä  >:(

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #302 : 26.11.13 - klo:12:02 »
^Voi harmi, onkohan sulla joku maanantaikappale tosta Lumenen Truly Bold And Curly -ripsarista, koska mä en ainakaan ole huomannut tuollaista ilmiötä kahden kappaleen kokemuksella. Massaa kyllä tulee joskus liikaa harjaan ja se helposti sottaa hylsyn suun, mutta ei se korkin välistä pursua.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 28.11.13 - klo:11:52 »
Ostin cittarista  Max Factorin Maxin, kun oli tarjouksessa 12 € ja ei tarvinnut pettyä. Ripsiin saa volyymia ,erottelevuutta ja pituutta. Positiivinen yllätys :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 18.12.13 - klo:02:00 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla Lumenen uutta Raspberry Lash Volumizer Mascaraa?  (http://www.lumene.com/fi/silmat/raspberry-huulet-ja-silmat/lash-volumizer-mascara)

Siinä on ohut ja kapeneva kuituharja ja koostumuksessa lyhyitä kuituja. Lupailee tasapuolisesti tuuheutta ja pituutta. Värinä pelkkä musta, kuten Lumenellä näyttää olevan tapana.

Inhoan muoviharjoja ja olen odottanut KAUAN, että kuituharjat (ja tarkkaan työskentelyyn sopivat sellaiset, ei ne megavolyymihirviöt) palaisivat suosioon edes jossain määrin. En tykkää kuituisesta koostumuksesta, mutta tuon harjan takia Raspberry Lash Volumizer viehättää kovasti. Eikä se mitään kovin suttuista kuitusirkusta nyt näyttäisi se koostumuskaan sentään olevan. Itse kaipaisin hyvää perusmaskaraa, en erityisesti pituutta tai tuuheutta, vaan sopivasti kaikkea ja siistin ilmeen. Olen pitkään valinnut 'luonnollisempaa' efektiä lupailevia ripsareita, mutta useimmat ovat kyllä olleet vähän liian mitäänsanomattomia, että kaipa mun pitää ruveta juoksemaan sen pituuden tai volyymin perässä...
1cFii, oma väri.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #305 : 19.12.13 - klo:13:52 »
Millä te poistatte vedenpitävän ripsarin? Mulla on ikävä MF Masterpieceä, joka oli pitkään suosikki (ja olis edelleenkin), mutta poistin sen aina öljyllä ja aloin pelätä silmieni puolesta, niin siirryin Lorealin Beauty Tube -ripsariin, koska se lähtee lämpimällä vedellä. Se on muuten oikein hyvä ripsari arkikäyttöön, mutta välillä haluaisin kunnon räpsyt MF'llä.

Mulla leikattiin kesällä reikiintyneet verkkokalvot ja siitä säikähtäneenä loikkasin oitis tuohon Lorealiin. Kanbon 38 oli aikanaan käytössä, nykyinen Shiseido?, mutta tuo Lorealin on miellyttävämmän hintainen ja ajaa asiansa oikein hyvin.
« Viimeksi muokattu: 19.12.13 - klo:14:30 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 19.12.13 - klo:14:06 »
^Vedenkestävän ripsivärin poistoon ehdoton tuote on ollut mulla Maybellinen Cils Demasq http://www.ostolakossa.com/2010/12/ripsin-rapsin-rapsiaista-hipsin-hapsin.html

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #307 : 19.12.13 - klo:14:40 »
^ Kiitos vinkistä!! Sitähän kehutaan joka puolella, kun vähän googlasin: lähtee saman tien tilaukseen :ts

edit. Nyt on tulossa tuo Cils Demasq ja MF 2000 Calories wp. En ole tuota ripsaria aiemmin käyttänyt, mutta sen verran saanut täällä kehuja, että uskaltauduin tilaamaan. Piru vie kun nuo markettiripsarienkin hinnat tuntuu vaan nousevan kohisten….
« Viimeksi muokattu: 19.12.13 - klo:15:38 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 20.12.13 - klo:13:40 »
Satuimpas vilkaisemaan tätä ketjua, ja onneksi niin tein! Munkin ostoslistalle lähtee ehdottomasti tuo Maybellinen tuote. Tykkään käyttää vain vedenkestäviä ripsivärejä ja vihaan sitä meikinpoistoa.

Jottei ihan ohi aiheen menisi, niin mun nykyinen ripsivärisuosikkini on MF 2000 calorie. Löysin sen vielä noin 10€ anttilasta jonkin aikaa sitten, enkä kadu yhtään. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #309 : 20.12.13 - klo:20:35 »
^ Loistavaa kuulla! Mulle on tulossa Sokoksen verkkokaupasta noi kaksi tuotetta lähikaupan SmartPostilaatikkoon. Siellä maksoi Toi putsari 7,90 ja MF 2000 Calorie wp 11,50. Ja postarit ilmaiset tuohon Smarttiin. Tällaisena kotivankina on kyllä niin mahtavaa kun kehittyy nää nettikauppasysteemit!

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #310 : 20.12.13 - klo:22:56 »
Oma luottoripsari on tällähetkellä Lumenen Blueberry Curl. Aiemmin käytin Lumenen Natural codelta erästä ripsaria joka lopetettiin, ja olin ihan paniikissa että mistä löydän uuden luottoripsarin  :D Minusta tuo Blueberry Curl antaa hyvin pituutta ja tuuheutta sekä kaarevuutta, käytän vesiliukoista versiota. Yksi kriteeri ripsivärille on harjan koko ja muoto, en osaa työskennellä kauhen ison harjan kanssa. Myös harjan malli on tuossa sopiva.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 21.12.13 - klo:14:18 »
^ Loistavaa kuulla! Mulle on tulossa Sokoksen verkkokaupasta noi kaksi tuotetta lähikaupan SmartPostilaatikkoon. Siellä maksoi Toi putsari 7,90 ja MF 2000 Calorie wp 11,50. Ja postarit ilmaiset tuohon Smarttiin. Tällaisena kotivankina on kyllä niin mahtavaa kun kehittyy nää nettikauppasysteemit!

Kokeilin tota putsaria eilen ja pakko sanoa että toimii! Lähti todella hyvin tuo ripsiväri. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #312 : 22.12.13 - klo:20:27 »
Jees mäkin pääsin tänään testaamaan molempia! Huomaa, että kun oon nyt käyttänyt puoli vuotta sitä Lorealin Beauty Tubes -ripsaria, mikä on ollut fine, niin nyt kun sai laittaa wp'tä, niin ero on valtaisa! Pitää taivutukset ja muutenkin toi oli tosi hyvän tuntuinen ripsari heti kättelyssä, ja harja oli tosi mieluinen myös!
Meikinpoistoaine toimi hyvin!

Kiitos teille ihanille juureksille hyvistä vinkeistä!! :-* :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 22.12.13 - klo:21:38 »
Hyvä kuulla, että Maybelline Cils meikinpoistoaine toimii teilläkin :) on kyllä hyvälaatuinen tuote, ja inhottaisi jos ripsarit jäis ripsiin(oon aika fanaatikko meikinpoiston suhteen..)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 02.01.14 - klo:22:35 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla Lumenen uutta Raspberry Lash Volumizer Mascaraa?  (http://www.lumene.com/fi/silmat/raspberry-huulet-ja-silmat/lash-volumizer-mascara)

Vastaanpa ihan itse, kun on tullut nyt Lumenea kokeiltua! Massa on varmaankin märintä, mitä olen ikinä maskarassa kohdannut, voihan...! Siis ihan järkyttävän märkää. Sotkeminen on väistämätöntä varovaisimmallakin työskentelyllä. Mutta positiviisiakin puolia onneksi on: väri pysyy raikkaana ja syvänä mustana (kuten märillä maskaroilla yleensä), kuidut (joita en yleensä maskaraan halua) eivät näy tai sotke, ja lopputulos on märästä klimppautumisesta huolimatta kohtalaisen siisti ja pirteä, ripset näyttävät pidemmiltä ei-överillä tapaa, eivätkä ole laihat hapsut. Käytän tämän varmaankin ihan mielelläni loppuun, mutta tuskin ostan uudelleen liian märän massan takia. Mutta Lumenehan nyt uudistaakin maskaroitaan nykyään sellaiseen tahtiin, että tuskin tätä sitten on enää edes olemassa!  :D
1cFii, oma väri.