Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142701 kertaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #315 : 03.01.14 - klo:00:08 »
^ Tuo on kyllä niin totta. Muistan aikoinaan, kun Lumenen Blueberry maskarat tuli markkinoille, sain sellaisen ilmaiseksi testiin ja tykkäsin siitä hirmuisesti ja muistan käyttäneeni sitä useamman tuubin. Sitten kävin ulkomaan vaihdossa ja koostumus olikin sillä välin ehtinyt muuttua. Nyt en edes uskaltaisi lähteä etsimään, että mikähän se minusta hyvä maskara olikaan, kun  en edes tiedä onko sitä enää edes olemassa :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #316 : 03.01.14 - klo:15:49 »
Mun viimeisin ripsiväri ihastus on Avonin Supershock. Käyttäytyy mun ripsissä lähes identtisesllä tavalla FLE:n kanssa, mutta ei haise yhtä pahalta ja on helpompi poistaa. Win-win  :D

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 06.01.14 - klo:21:20 »
Olen käyttänyt jo useamman vuoden samaa hyväksi todettua ripsiväriä (Oriflame Wonder lash), mutta vaihtelun vuoksi voisin kokeilla jotain uutta :) Olen erityisen mieltynyt kumi/silikoniharjoihin ja ripsiväriltä haen maksimaalista tuuheutta ja pituutta, sellaisia todellisia räpsyripsiä. Ei vedenkestävää, mutta kestävä pitää olla! Tuleeko juuresten mieleen jotain must-try tuotetta?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #318 : 11.01.14 - klo:12:14 »
No ainakin Max Factorin Fasle Lash Effect tulee ekana mieleen, mutta sitä sä olet varmaan jo kokeillut?

Diorinshow Iconic kannattaa myös kokeilla. Tosin sellainen varoituksen sana, että Diorin ripsarit aiheuttaa monille silmien ärsytystä, eli ei herkkäsilmäisille! (Jostain luin että ne sisältää nikkeliä tms.)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 14.01.14 - klo:13:02 »
Ostin Loreal False Lash Wings ripsivärin ja aika hintavahan tuo on, mutta niinpä ne useimmat ripsivärit melkein ovat, jos  eivät ole tarjouksessa.
 Mun vaan nyt oli pakko saada toi ja testata tuleeko kunnon räpsyttimet.
Samalla tarttui mukaan Lorelin Super liner. Eiköhän näillä jonkunlaiset säihkysilmät saa aikaan :D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 16.01.14 - klo:21:53 »
Aaarrgh... Kuvittelin pystyväni käyttämään Lumenen Raspberry Lash Volumizer -maskaran loppuun, mutta ei vaan pää kestä. Massa on niin käsittämättömän märkää, ja märemmäksi tuntuu vaan menevän, uskomatonta kyllä. Ripset ovat ihan klimpissä ja kivikovat, mikä on aika lailla vastakohta sille, mitä haluan. Tajusin juuri rassanneeni viimeisen vartin ajan ärsytyksessäni kuivaa maskaraa palkkeina irti ripsistäni.  0_0
1cFii, oma väri.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 17.01.14 - klo:09:10 »
Mun ripset on lyhyehköt ja suorat ja ne on ripsivärin jälkeen yleensä puolessa tunnissa taas suorat. Ainoat tähän asti toimivat ripsivärit on ollu Lumene Blueberry Waterproof mascara ja Maybelline Rocket Volume Waterproof mascara, ne pitää taivutukset koko päivän. :-* Ostin just Blueberry mascaraa lisää kun sitä sai (ja saa yhä viikonlopun ajan) edullisesti Sokoksen verkkokaupasta alle 8 eurolla.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 19.01.14 - klo:10:31 »
^^
Samanlaiset kokemukset tuosta ripsarista - ei vaan tullut tuuhentavaa tulosta ja massa tosi märkää. Mun mielestä oli enemmän pidentävä kuin tuuheuttava.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 02.02.14 - klo:19:41 »
Piheyksissäni ostin MaxFactorin tilalle Lumenen natural code ripsarin... emävirhe! Harja on tosi iso ja väriä tulee harjaan niin paljon, että kun harjan laittaa takas tuubiin ja kiertää korkin kiinni niin tavara tursuaa purkista reilusti ulos >:( Niin pistän koko ripsarin asiakaspalautuksena Lumenelle, kaikkien aikojen surkein viritys koko ripsari.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 03.02.14 - klo:11:48 »
L'Orealin Miss Manga oli alkuun ihan jees, kunhan harjasta otti ensin aina hiukan liikoja värejä pois (tai käytti jotain muuta harjaa, itse käytin MF:n Clump Defyn harjaa). Sillä sai kivat, tuuheat ja mustat ripset, joskin välillä tuntui hiukan klimpittävän ja sai harjailla monee kertaan ettei tullut hämähäkinjalkaefektiä. Loppuvaiheessa tosin massa kuivahti (ja mielestäni aika nopeasti kuivahtikin), ja sitten alkoi poskille variseminen. Aina oli poskilla ja silmien ympärillä mustia hiutaleita iltapäivästä, jos oli aamulla Miss Mangaa laittanut. En taida ostaa uudestaan...

No Sokoksessa oli sitten tarjouksessa L'Orealin Volume Million Lashes -ripsarit 9,95€. Ostin kokeiluun Volume Million Lashes Excessin (puna-kultavärinen putkilo), ja ainakin alkuun vaikuttaa hyvältä. Ei klimpitä ripsiä, lopputulos on tuuhea mutta ei niin "epäluonnollisen tuuhea" kuin Miss Mangalla.

Tähän mennessä olen ollut kaikkein tyytyväisin MaxFactorin ripsareihin. Jos tämä L'Oreal alkaa varista poskille kuivahtaessaan niin loikkaan kyllä takaisin MF:n pariin.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #325 : 03.02.14 - klo:19:33 »
Piheyksissäni ostin MaxFactorin tilalle Lumenen natural code ripsarin... emävirhe! Harja on tosi iso ja väriä tulee harjaan niin paljon, että kun harjan laittaa takas tuubiin ja kiertää korkin kiinni niin tavara tursuaa purkista reilusti ulos >:( Niin pistän koko ripsarin asiakaspalautuksena Lumenelle, kaikkien aikojen surkein viritys koko ripsari.

Aikas sattuma! Minä juuri viime viikolla palautin myös Natural Coden ripsarin asiakaspalautteena juurikin samaisesta syystä. Se oli se Volume Maximazing -maskara wp-versiona ja ostin kyseisen tuotteen Sokoksen alesta vuoden vaihteesta. Itsekin ostin sen ihan säästösyistä, mutta uusihan sitten piti tilalle tietysti ostaa. Seuraavaks Anttilan tarjouksella testiin lähtikin Max Factorin Masterpiece wp.

Nyt vain sitten toivotaan kirjeen menneen perille Lumenelle.  :D

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 04.02.14 - klo:11:02 »
^No just toi sama WP ripsari oli kyseessä  :D Eilen postitin sen Lumenelle. Muuta ripsaria mulla ei ole varalle joten eilen piti kipaista tilalle sitten itselle vanha tuttu maxfactorin 2000calorie wp jota en siis säästösyistä raaskinut alunperin ostaa. Onneksi tuo löytyi stockalta n. 10euron hintaan. Mun kipuraja ripsareissa alkaa olla siitä 12eurosta ylöspäin.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 05.02.14 - klo:17:43 »

Tähän mennessä olen ollut kaikkein tyytyväisin MaxFactorin ripsareihin. Jos tämä L'Oreal alkaa varista poskille kuivahtaessaan niin loikkaan kyllä takaisin MF:n pariin.

Olen ollut kyllä jo jonkin aikaa sitä mieltä, että MF osaa tehdä ripsarit oikein! Useampi MF:n ripsari on omia suosikkejani. Tosin se uusi iso tuubinen ja kaksiosainen ripsiväri taitaa olla aika huttua, mikäli se on sama kuin Cover Girlin Bombshell Volume-maskara. Sitä en siis tule kokeilemaan.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 10.02.14 - klo:19:58 »
Oli kovat odotukset Maybelline The rocket (wp) mascaraa kohtaan, mutta hienoinen pettymys se oli. Harjaan tulee minun makuuni liian vähän massaa, ja tuntuu että vähän vain mustaa väriä saan sillä ripsiin. Olin jo valmis heittämään ripsivärin roskiin (ja itse asiassa ehdin jo ostaa tilalle hyväksi todetun Isadora Big bold mascaran) mutta kun mitään hävittävää ei enää The Rocketin kanssa oikein ollut, niin päätin testata miten mascara toimii jos otan ripsivärin suuaukosta sen "stopperin" pois (se juttu, joka pyyhkäisee harjasta ylimääräisen massan pois kun harjan vetää pois tuubista.)

Nyt harja tulee tuubista tietenkin tosi paljon sotkuisempana ulos, mutta onneksi ylimääräistä ripsiväriä voi pyyhkiä tuubin suuhun. Enemmällä määrällä The rocket toimii hieman paremmin, mutta ei silti tarpeeksi hyvin jotta edes harkitsisin ostavani tätä joskus uudelleen. Tosin tuolla nykyisellä käyttötavalla se varmaan kuluu ja kuivuukin aika nopeasti, joten sitten pääsen korkkaamaan Big bold mascaran :)

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #329 : 10.02.14 - klo:23:27 »
Mä olen kokeillut eri ripsareita ja eri merkkejä ja palaan aina MF:iin. Ne vaan tekee parhaat maskarat!
Lumenen ripsarit oon todennut kaikista huonoimmiks. Sääli, olis kiva ostaa suomalaista, mutta mä en valitettavasti oo vakuuttunut mistään Lumenen tuotteesta.  :-\

Tällä hetkellä mun ehdoton ripsarisuosikki on Clump Defy by False lash mascara (by Max Factor). Ei tule paakkuja, pysyy hyvin ja tekee ripsistä erotellut ja arkikäyttöön juuri sopivan "näyttävät".  :)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...