Haluaisin löytää jonkun FLE:n jälkeä vastaavan maskaran, jossa ei kuitenkaan olisi alkoholia, tai oleellisesti siis sellaisen, joka ei kuivattaisi ripsiä. Haluan luonnollisen fluttery-mäisen tuloksen ja mustanruskean sävyn, ja FLE antaa nämä paremmin kuin muut käyttämäni, mutta mun ripset alkaa sillä suoristua ja katkeilla. En koskaan taivuta ripsiä, kun ne ovat kaarevat luonnostaan, mutta se luonnollinenkin kaarevuus katoaa jos maskara kuivattaa tai kovettaa ripsiä liikaa.
Päädyn melkeinpä aina takaisin Lumeneen, vaikka niiden maskarat ovat surkeita monella tapaa. Niillä mun ripset kuitenkin pysyvät hyvässä kunnossa, eikä maskara varise. En kuitenkaan ole ikinä Lumenen kanssa tyytyväinen, kun ruskeat ovat liian lämpimän ruskeita ja musta taas ei mulle parhaiten sovi, massa on aina märkää ja harjatkin aika kökköjä.
Kummallista, miten vaikeaa on löytää toimivaa perusviehättävän ja siistin efektin antavaa maskaraa. Kaikki lupailevat niin mieletöntä megavolyymia, pituutta kuiduilla, syvintä mahdollista mustaa tai muuta vastaavaa, mitä en vain halua. Tällaisissa hennoissa, vaaleissa ripsissä kun paljon vähempikin on jo melko näkyvää.