Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142788 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #330 : 14.02.14 - klo:10:54 »
Jaaha, kyllä näemmä tää L'Orealin Volume Million Lashes -ripsarikin varisee... iltaisin on ihan kuin olisi pientä mustaa hilettä silmänalusen täynnä.  >:(

Siirrynpä takaisin MaxFactorin pariin... Clump Defysta ainakin tykkäsin kun mulla oli sitä muutama kuukausi takaperin.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 15.02.14 - klo:17:22 »
^Itse kävin juuri tänään hakemassa itselleni jemmaan yhden purtilon Clump Defyta Anttilasta, kun sieltä sai plussa kortilla Max Factorin tuotteista -30% alennustakin :P Huomasin sen normaalihinnan olevan Anttilassa 18,90€ kun esim. Sokoksella hinta on välillä ollut jopa yli 20€.

Vanhoja, jo aukaistuja ripsareita on jo pari auki, mutta esimerkiksi iHerbistä hankkimani Physician's Formulan Organic Wear Jumbo Lash-ripsari on niin vettä kestämätön, että jo minua hirvittää. Jos edes aivastat ja vedet kohoavat hieman silmänurkkaan, on ripsivärit suttaantuneet poskille. Myös UD:n meikinviimeistely suihkeet saa tuon maskaran leviämään. Mulla ei siis yleensä ole ongelmaa ripsivärien suttaamisen kanssa ja kaikki muut ovat kestäneet myös tuon viimeistelysuihkeen, mutta tuota Jumbo Lashia en kyllä varmaan pysty käyttämään. Niin ja lasken sen markettimaskaraksi, vaikkei sitä Suomen marketeista saakaan :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 15.02.14 - klo:17:38 »
Haluaisin löytää jonkun FLE:n jälkeä vastaavan maskaran, jossa ei kuitenkaan olisi alkoholia, tai oleellisesti siis sellaisen, joka ei kuivattaisi ripsiä. Haluan luonnollisen fluttery-mäisen tuloksen ja mustanruskean sävyn, ja FLE antaa nämä paremmin kuin muut käyttämäni, mutta mun ripset alkaa sillä suoristua ja katkeilla. En koskaan taivuta ripsiä, kun ne ovat kaarevat luonnostaan, mutta se luonnollinenkin kaarevuus katoaa jos maskara kuivattaa tai kovettaa ripsiä liikaa.

Päädyn melkeinpä aina takaisin Lumeneen, vaikka niiden maskarat ovat surkeita monella tapaa. Niillä mun ripset kuitenkin pysyvät hyvässä kunnossa, eikä maskara varise. En kuitenkaan ole ikinä Lumenen kanssa tyytyväinen, kun ruskeat ovat liian lämpimän ruskeita ja musta taas ei mulle parhaiten sovi, massa on aina märkää ja harjatkin aika kökköjä.

Kummallista, miten vaikeaa on löytää toimivaa perusviehättävän ja siistin efektin antavaa maskaraa. Kaikki lupailevat niin mieletöntä megavolyymia, pituutta kuiduilla, syvintä mahdollista mustaa tai muuta vastaavaa, mitä en vain halua. Tällaisissa hennoissa, vaaleissa ripsissä kun paljon vähempikin on jo melko näkyvää.
1cFii, oma väri.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 15.02.14 - klo:23:55 »
evergreen, mieleeni tuli etta oletko kokeillut yota vasten hieroa silmaripsiin esimerkiksi oliivioljya? Nainhan monet pitavat ripset hyvassa kunnossa jos on siina ongelmaa. :)

Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 15.02.14 - klo:23:59 »
^ En ole kokeillut laittaa ripsiin mitään. En sinänsä haluaisi, kun ripsien kunnossa ei ole mitään ongelmaa ilman tiettyjä maskaroita. Ripset ovat itsessään ihan siistit ja hyväkuntoiset. Samaan tapaan kuin hennot hiuksenikin, eivät vaan kestä alkoholia tms. Voisihan sitä toki ruveta jotain lotraamaan, jotta voisi käyttää kuivattaviakin maskaroita, mutta en millään haluaisi, kun silmät ovat äärimmäisen yliherkät ja öljy niiden lähellä tuntuisi aika inhottavalta ajatukselta... Ja rasvaisen ihon kanssa muutenkin tuntuu kurjalta lotrata paljoa millään. :/ Kiitos nyt vinkistä kuitenkin.
1cFii, oma väri.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 16.02.14 - klo:12:16 »
L'Orealin Miss Manga oli alkuun ihan jees, kunhan harjasta otti ensin aina hiukan liikoja värejä pois (tai käytti jotain muuta harjaa, itse käytin MF:n Clump Defyn harjaa). Sillä sai kivat, tuuheat ja mustat ripset, joskin välillä tuntui hiukan klimpittävän ja sai harjailla monee kertaan ettei tullut hämähäkinjalkaefektiä. Loppuvaiheessa tosin massa kuivahti (ja mielestäni aika nopeasti kuivahtikin), ja sitten alkoi poskille variseminen. Aina oli poskilla ja silmien ympärillä mustia hiutaleita iltapäivästä, jos oli aamulla Miss Mangaa laittanut. En taida ostaa uudestaan...

No Sokoksessa oli sitten tarjouksessa L'Orealin Volume Million Lashes -ripsarit 9,95€. Ostin kokeiluun Volume Million Lashes Excessin (puna-kultavärinen putkilo), ja ainakin alkuun vaikuttaa hyvältä. Ei klimpitä ripsiä, lopputulos on tuuhea mutta ei niin "epäluonnollisen tuuhea" kuin Miss Mangalla.

Mä ostin eile Miss Mangan. Toi sun arvio kuulostaa mun makuun siltä et se on hyvä - epäluonnollisen tuuhea ja vielä klönttejäkin tulis, yes !!! Se on just sitä mitä mä etsin.

Noista klönteistä; siis en tietenkään halua joka suuntaan sojottavia kärpäsenjalkoja, vaan oikeanlaisia klönttejä jotka mä oon saanu aikaan niin että levitän ripsivärin ripsiin horisontaalisesti, siis ei tyvestä loppuun, vaan vaakatasossa jollon ripset säilyy irrallaan, ja sitte seuraava tai kolmas kerros, jos tarve vaatii, niin ihan ripsien päihin erilliset pisarat, tai sopiviin kohtiin pari klönttiä. Eikä tässäkään menetelmässä erillisen erotus- tai muun harjan käyttö oo poissuljettu.
Olen toisinaan kokenu et tällasilla ripsareilla joista sitä väriä tulee reilusti heti kättelyssä on just helpompi saada tietynlaiset näyttävät ripset; mielestäni on helpompi harjata väriä pois ripsistä levittämisen jälkeen ku laittaa siistimmällä ripsarilla monta kerrosta päällekkäin, jollon lopputulos on helposti kovan tuntunen, siis näyttää kovalta ja tuntuu ripsissä epämiellyttävältä.
Klönttimaskara jää jotenki silleen pehmeemmän tuntuseks jos se on oikeenlaatusta.

Mutta en oo siis vielä laittanu kertaakaan, et saa nähdä.
Ja mikään ihan arkimaskara tosta ei ehkä tuu, voi jäädä hyvinki lyhytaikaseks ja tilapäiseks, en niin kauheesti jaksa nykyään meikkailla.
Vähän tyyris siihen nähden oli, mul ei oo mitään plussakorttia.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 16.02.14 - klo:12:47 »
Mä ostin pari viikkoa sitten MF Clump defyn ja oon kyllä pettynyt siihen, sillä se murustuu silmien ympärille päivän mittaan. Ehkä just työpäivän saattaa pysyä kohtuullisena, mutta odottaisin kyllä, että pysyy koko päivän. Paakkuja sillä ei tule ja saan sillä ihan näyttävän näköiset ripset, mutta tämä rapiseminen vie miinukselle koko touhun.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 16.02.14 - klo:13:14 »
^ Onkohan sulla joku maanantaikappale?  :o Mulla on ollu noita Clump Defyta varmaan 5-10 kpl käytössä eikä yksikään ole varissut, vaikka olisivat kuivumassa. Olen siis nykyään suorastaan todellinen Clump Defy-fani, kun tuntuu, että kaikki muut ripsarit suttaa, varisee tai klimpittää ripset.

Onko Suomessa myynnissä Clump Defysta muuten vedenkestävää versiota? Jenkeissä on ainakin CoverGirlin Clump Crusherista molemmat versiot. Olisi kiva kokeilla miten se eroaa tavallisesta versiosta.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 16.02.14 - klo:21:18 »
Yves Rocher Sexy Pulp ripsivärin koostumus näköjään paranee vanhetessaan.. Ripsivärin massa ei ole niin märkää, eikä sotke. Massa ei ole kuivunut tönköksi, vaan just hyväksi. Eikä tämä ripsiväri varise yhtään. Mulla on käytössä vesiliukoinen versio. Tein pyörälenkin tihkusateessa, eikä ollut varissut senkään jälkeen. Ja helppo poistaa vaan pesemällä.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 16.02.14 - klo:21:55 »
Yveksen edellämainittu muuten ihan jees, mutta en tykkää sen hirveen isosta harjasta, mun mielestä ripsarissa pitää olla pienempi harja jos haluaa meikata huolellisesti.

Miss Mangaa laitoin tänään ja siinäkin on selkeesti liian iso harja, hmh  :-[ - Mutta tihkusateessa kävelyn jälkeen vaikka rasvaset kynäeyelinerit liukeni toisesta silmästä niin ripsiväri pysy paikoillaan valumatta lainkaan, että siinä mielessä vaikuttaa hyvältä; ja tosiaan vasen silmäni vuoti mutta eipä vaan ripsari.
Ja ripsistä saa jo yhdellä harjauskerralla näyttävät, varmaan pystyy tosiaan tekemään tolla aika upeet ripset kun käyttää ripsikiharrinta ja laittaa kaks siistiä kerrosta ja sitte niitä klönttejä .....

Hiukan työläämpi poistaa ku monet mitä oon viime vuosina käyttäny,  ihan kaikkein hellävarasimmalla poistonesteellä ei lähekkään kevyesti painellen, pitäs ehkä ostaa Rimmelin poistoaine joka on tosi hellävarainen mutta poistaa myös waterproofit.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #340 : 20.02.14 - klo:12:31 »
Onko mitään uusia kokeilemisen arvoisia ripsareita tullut markkinoille tai onko joku keksinyt jonkun helmen? Olen edelleen ihan tyytyväinen FLE-ripsariin, mutta kaipaisin kuitenkin lisää tuuheutta ja pituuttakin, mutta en vain tiedä mitä ripsaria kokeilisin seuraavaksi.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #341 : 20.02.14 - klo:13:50 »
ellen, mä oon tykännyt tosi paljon siitä L'Orealin False Lash Wings ripsarista, sekä WP että vesiliukoinen vaihdellen käytössä siitä :) Tekee tosi kauniit, näyttävät, mutta siistit ripset itselläni. Ja nopeasti (ei siis tarvitse työstää pitkään). Tuo tekee sekä tuuheutusta, että pituutta, siksi tykkään tuosta ja näin ollen sen siistin tuloksen eikä vain paakuta ripsiä yhteen. Tosin tuntuu, ettei moni tuosta ole kai tykännyt, en kovin paljoa ole arvioita lukenut, kun ei musta arviot kerro mitään, pitää vaan itse testailla. Mulla on suorat, tosi pitkät, vahvat ripset ja niitä on paljon ja taivutan aina.

Jos ID:llä ois vielä Wigwham myynnissä, niin suosittelisin todellakin sitä, mutta kun ei ole enää niin ei, jemmailen mun vikaa vielä hetken :'(
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #342 : 20.02.14 - klo:14:08 »
^Pitänee testata tuota L'Orealin False Lash Wingsiä. Mua kiinnostaisi löytää uusia hyviä vesiliukoisia ripsareita, jotka ennen kaikkea tuuheuttaa mutta myös pidentää ja tekee ylipäätään näyttävät ripset. Mulla on niin vahvat miinuslinssit silmälaseissa että ripsetkään ei näytä paljon miltään niiden läpi ellei ole kunnolla ja näyttävästi ripsaria. Suosikkini tällä hetkellä on edelleen selektiiviseltä puolelta YSL:n Volume Effet Faux Cils, mutta olisi kiva löytää myös toimivia markettiripsareita tuohon rinnalle. Tuntuu, että Maybellineltä, Lorealilta, Max Factorilta, Lumenelta ja Isadoralta on tullut kokeiltua suurta osaa ripsareista eikä mikään ole oikein säväyttänyt kunnolla. Jos joku on tykännyt YSL:n ripsarista ja tietää jonkin samankaltaisen ripsarin markettipuolelta, niin vinkit otetaan mieluusti vastaan. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 20.02.14 - klo:17:46 »
Mina olen tykannyt Maybellinen the Rocketista (EI vedenkestava, vedenkestava versio on huomattavasti huonompi) ja Falsiesista. Molemmat on tosi hyvia, mutta Rocketilla saa erotellummat ripset, Falsiella tuuheammat ja jotenkin tummemmat ja dramaattisemmat. Molemmat on tosi hyvia ja Briteista saa naita usein alesta 3 kahden hinnalla tms. Kolmas hyva, mutta jo vahan kalliimpi on Benefit "They are real!" Tama on aivan super, mutta aika kallis markettiripsariksi ja lisaksi kuivuu hintaan nahden kohtuuttoman nopeasti. Ripset ovat kylla upeat talla.

Muita aiempia lemppareia on YSL faux cils ja FLE.
« Viimeksi muokattu: 20.02.14 - klo:17:50 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 20.02.14 - klo:18:11 »
^Mullakin on tuo vesiliukoinen the Rocket juuri nyt käytössä. Tykkään siitä paljon! Ei tosiaan tule kökköä lopputulosta vaan kauniisti erotellut ripset. Taivuttaa ripsiä ihan kivasti (itse kun olen tosi laiska käyttämään ripsientaivuttajaa). En ole itse ostanut, mutta voisin ostaa jatkossa.

Mulle selvästikin sopii Maybellinen ripsarit, kun noin vuosi sitten olen saman merkin Colossal volume express -ripsaria kehunut. :D Kaiketi sitäkin on edelleen kaupoissa?