Mulla on ollut nyt aika pitkään käytössä vuorotellen (joka toinen päivä vaihdellen) Max Factorin Masterpiece ja Masterpiece Max. Molemmista pidän tosi paljon, tosin Maxista enemmän, kun se nimensä mukaan tekee tuuheamman tuloksen, mutta silti tulos on siisti. Kumpikaan noista ei varise päivän mittaan lainkaan ja väri on kunnon musta. Normaali Masterpiece erottelee todella hyvin, sen harjasta pidänkin enemän ja silläkin saa kerrostamalla tosi näyttävän tuloksen ja ihmeen kauan sekin kestää käytössä, vaikka millejä sen 4,5. Voisin siis hyvin kumpaakin ostaa uusiksi, muttei nämä silti vedä vertoja muutamalle L'Orealille, esim. tuolle False Lash Wingsille.
Myöskin tuli testattua Rimmelin Lash Accelerator Endless ja se ei ollut yhtä hyvä joten käytän loppuun alaripsissä, jossa se taas toimii tosi hyvin! Oon huomannut, että mun pitkissä alaripsissä toimii pidentävät maskarat parhaiten, antaa niihin väriä siististi hyvin, korostaen niitä sopivasti. Tuuheuttavat ripsarit tekee alaripsistä vaan lyhyemmän ja "liian paksun" näköiset. Rimmelin normaali Lash Accelerator on paljon parempi, tekee nätit ripset, muttei tarpeeksi näyttäviä omaan makuuni. Yleensä pidän näistä silikoniharjoista enemmän, mutta Rimmelin kohdalla täytyy sanoa, että normaali kuituharja toimii paremmin itselläni.
Silti pidän pidentävien ripsareiden lopputuloksesta, on yleensä siistimpi ja kun käyttää hyvää pohjustajaa alla, niin sillä hoituu se tuuheutus ja taivutuskin (edelleen käytössä se Majolica Majorcan Lash Bone mitä oon kehunut pohjustaja-ketjussa ja siitä en ole luopumassa, ennen tuota pohjustajaa mulla ei
koskaan pysynyt taivutukset vesiliukoisen ripsarin kanssa, niin suorat ja paksut vahvat ripset mulla on, että tahtoo mennä vaan suoraan

Tuon kanssa pysyy, koko päivän, enää käytän WP-ripsaria vaan sadepäivinä). Yleensä mulla tuntuis toimivan parhaiten ripsarit, jotka lupaa sekä tuuheutusta, että pidennystä

Että ota tästä nyt selvää...