Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142459 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #345 : 21.02.14 - klo:22:42 »
Mulla on ollut nyt aika pitkään käytössä vuorotellen (joka toinen päivä vaihdellen) Max Factorin Masterpiece ja Masterpiece Max. Molemmista pidän tosi paljon, tosin Maxista enemmän, kun se nimensä mukaan tekee tuuheamman tuloksen, mutta silti tulos on siisti. Kumpikaan noista ei varise päivän mittaan lainkaan ja väri on kunnon musta. Normaali Masterpiece erottelee todella hyvin, sen harjasta pidänkin enemän ja silläkin saa kerrostamalla tosi näyttävän tuloksen ja ihmeen kauan sekin kestää käytössä, vaikka millejä sen 4,5. Voisin siis hyvin kumpaakin ostaa uusiksi, muttei nämä silti vedä vertoja muutamalle L'Orealille, esim. tuolle False Lash Wingsille.

Myöskin tuli testattua Rimmelin Lash Accelerator Endless ja se ei ollut yhtä hyvä joten käytän loppuun alaripsissä, jossa se taas toimii tosi hyvin! Oon huomannut, että mun pitkissä alaripsissä toimii pidentävät maskarat parhaiten, antaa niihin väriä siististi hyvin, korostaen niitä sopivasti. Tuuheuttavat ripsarit tekee alaripsistä vaan lyhyemmän ja "liian paksun" näköiset. Rimmelin normaali Lash Accelerator on paljon parempi, tekee nätit ripset, muttei tarpeeksi näyttäviä omaan makuuni. Yleensä pidän näistä silikoniharjoista enemmän, mutta Rimmelin kohdalla täytyy sanoa, että normaali kuituharja toimii paremmin itselläni.

Silti pidän pidentävien ripsareiden lopputuloksesta, on yleensä siistimpi ja kun käyttää hyvää pohjustajaa alla, niin sillä hoituu se tuuheutus ja taivutuskin (edelleen käytössä se Majolica Majorcan Lash Bone mitä oon kehunut pohjustaja-ketjussa ja siitä en ole luopumassa, ennen tuota pohjustajaa mulla ei koskaan pysynyt taivutukset vesiliukoisen ripsarin kanssa, niin suorat ja paksut vahvat ripset mulla on, että tahtoo mennä vaan suoraan :D Tuon kanssa pysyy, koko päivän, enää käytän WP-ripsaria vaan sadepäivinä). Yleensä mulla tuntuis toimivan parhaiten ripsarit, jotka lupaa sekä tuuheutusta, että pidennystä :D Että ota tästä nyt selvää...
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 22.02.14 - klo:12:07 »
Nyt tarvittaisiin ripsarisuosituksia, sillä en itse ole löytänyt sopivaa tuotetta. Äiti kaipaili vinkkejä, sillä ongelmana on tuhriutuvat ripsarit vaikka kaikenlaista on jo kokeillut. Ongelmana on varmaan rasvaisempi sy-iho ja hieman roikkuvavat luomet jolloin ripsari alkaa helposti sotkemaan. Äidin silmät ovat myös herkät, joten kaikki ripsarit eivät välttämättä käy. Itselläni ripsarit eivät sotkeennu kun on sy-iho sen verran kuiva, joten en osannut antaa mitään muuta vinkkiä kuin vedenkestävän ripsarin hankkiminen. Kokeiltu on Cliniquet ja 38-ripsarit sekä muut herkkien silmien versiot. Äidin ripset ovat aika lyhyet + suorat ja hakusessa siis myös hieman näyttävämmän tuloksen antava tuote.

Auttaisiko tähän esim. joku ripsarin pohjustaja? Pitää varmaan tilata aasialaisilta merkeiltä, mutta kuinka hyvin pohjustajat sopivat herkille silmille? Mielessä kävi myös Fiberwig, mutta itselläni ei ole noista kuitujutuista kovin hyviä kokemuksia. Entäpä apteekkimerkkien ripsarit? Itse olen kokeillut muistaakseni Acoa ja se oli ihan ok ja LRP:täkin taitaa olla nykyään myynnissä. Nuo ehkä sopivat herkilel silmille, mutta mitenkähän sitten tuhriutuvuus...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 22.02.14 - klo:12:31 »
Lainaus
Itselläni ripsarit eivät sotkeennu kun on sy-iho sen verran kuiva, joten en osannut antaa mitään muuta vinkkiä kuin vedenkestävän ripsarin hankkiminen.

Hmm.. Eikös rasvaiselle iholle sopisi kestävyyden kannalta paremmin vesiliukoinen ripsiväri? Mulla on jonkin verran rasvoittuvat luomet, ja täältä sain vinkin vaihtaa ripsiväri vesiliukoiseen. Alkoi toimimaan, ripsiväri ei sottaa enää :). Tuli mieleen tämä vinkki. Joku muu varmaan osaa suositella sopivia ripsivärejä herkille silmille, jotka ei sotke.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 22.02.14 - klo:18:54 »
^^ Mulla on aikas rasvaiset (ja löysätkin) silmäluomet, ja koskaan ei ole silti vesiliukoinen maskara (joita siis aina käytän) sotkenut, joten suosittelen samaa kuin Kristiina yllä, eli aidosti vesiliukoisissa pysymistä, koska niitä ei ainakaan se pelkkä rasva liuota. Mulla on kroonisesti semitulehtuneet allergikon silmät, ja mulle useimmat Lumenen vesiliukoiset maskarat ovat sopineet ärsytys-mielessä hyvin - jopa parhaiten. Apteekkimerkkien maskarat (tai muutkaan tuotteet) eivät ole itselleni olleet sen sopivampia tai turvallisempia kuin muutkaan, mutta tietysti se sopivuus on jossain määrin yksilöllistä sen mukaan mille kukin on mahdollisesti herkitynyt. Esimerkiksi Lumenen Blueberry Volume voisi olla ihan hyvä vaihtoehto äidillesi, paitsi jos sekin on jo kokeiltu ja ei ole toiminut. Jos Blueberry Volumen parafiinipitoinen koostumus on koettu sotkevaksi, niin voisi ajatella tavallista Blueberry Curlia, jossa on vielä vetisempi koostumus.

Lisäys: Mun äiti tykästyi juuri noihin Blueberryihin, kun monien muiden merkkien väriaineet aiheuttivat ärsytystä, ja Lumenelta sopikin myös ruskea. Tein aikoinaan äidin puolesta inci-vertailua, ja esim. Maybellinen maskaroissa käytettiin enemmän ärsyttäviksi tunnettuja ruskean maskaran värineita kuin Lumenen maskaroissa.
« Viimeksi muokattu: 22.02.14 - klo:19:00 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 24.02.14 - klo:18:52 »
^ ^^
Kiitos vinkeistä! Multa löytyykin tällä hetkellä Lumenen ripsarit - NC:n Triple shock on ollut tosi hyvä erotteleva ja siihen tuuheutukseksi Bold and Curlya. Blueberryjä en ole pahemmin itse kokeillut, joten pitääpä kysäistä onko ne jo kokeiltu läpi...

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #350 : 24.02.14 - klo:20:05 »
Mä olin vannonu etten ostaisi ikinä L'orealin ripsivärejä, ne on perinteisesti olleet kehnoja ja silmiä ärsyttäviä. Kuitenkin satuin saamaan Miss Manga -ripsivärin ja pakkohan sitä oli kokeilla. Yllätyksekseni tykkään, vaikka tässähän pitäisi olla kaikki ihan huonoa: merkki ja kuituharja.  ;D Antaa nätit ripset, tosin vaatii yritystä, ettei tule karvaiset ripset mutta yllättävän nopeasti tämänkin käytön olen oppinut. Ei varise tai sotke enempää kuin mitkään muutkaan ripsarit. Helppo poistaa. En ole vielä itkenyt tämän kanssa, mutta tänään salilla hikoilin ihan reilusti ja näytin edelleen ihan hehkeältä treenin päätteeksi. Edelliset käyttämäni ripsarit on rahatilanteen mukaan olleet FLEF ja Rimmelin Wow Lash.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #351 : 24.02.14 - klo:21:59 »
ellen, mä oon tykännyt tosi paljon siitä L'Orealin False Lash Wings ripsarista, sekä WP että vesiliukoinen vaihdellen käytössä siitä :)

Ostin tätä putkilon eBaysta kokeiluun. Mielenkiinnolla odotan ripsarin saapumista, josko ripseni saisivat lisää pituutta ja tuuheutta. Muutenkin kiva päästä kokeilemaan jotain ihan uutta, varsinkin kun yleensä en ole käyttänyt L'Orealin ripsareita, vaan olen tainnut jämähtää Max Factorin räpsytinaineisiin :D .

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 26.02.14 - klo:19:56 »
Mä ostin kokeeksi vähän aikaa sitten maxfactorin ripsivärin, täälläkin kun monet ovat kehuneet merkkiä ja tarjouskin sattui olemaan todella hyvä niin mikäs siinä kokeilemaan.

Aiemmin ollut käytössä lähinnä lumenen sekä rimmelin ripsivärejä, muutama perusripsari joita tulee ostetua aina uudestaan ja uudestaan. Lumenen blueberry volume mascara kaikista eniten käytössä ja lähinnä harjansa takia joka on mun mielestäni ollut niin hyvä ettei millään muulla ole saanut aikaiseksi yhtä nättiä lopputulosta. Mä haluan ripsistäni luonnollisen näköiset, pitkät,tuuheat ja erotellut.  ;D

Tämä maxfactorin masterpiecemax ripsari on ollut nyt ihan joka päivä käytössä, ja vaikka harja onkin ehkä aavistuksen kömpelömpi kuin mainitsemassani lumenen ripsarissa, niin tällä saa ihan uskomattoman täydellistä jälkeä! Ripsarin massa vaikuttaa ehkä hyvin oleellisesti myös lopputulokseen, tämä pysyy ihan prikuulleen ripsissä päivän loppuun asti varisematta ja ripset pysyy juuri niin taipuneina kuin olen ne taivuttanut. Mun mielestäni ripset näyttää myös tällä ripsarilla aavistuksen pidemmiltä mitä ennen, mä olen niin tyytyväinen etten melkein sanotuksi saa.  ;D

Melko kallishan tämä ripsari on, varsinkin verrattuna siihen mitä olen ennen tottunut maksamaan.(18€ taisi olla normaalihinta?) Pitänee käydä tsekkaamassa onko tarjous vielä voimassa tai jos jotain uutta tarjousta pukkaa, niin ostaa samantien jemmaan lisää. Välillä kannattaa näköjään vaihtaa/kokeilla jotain muuta, oli niin hyvä kokeilu että vaihtuu uudeksi vakituotteeksi tämä.  :)
« Viimeksi muokattu: 26.02.14 - klo:19:59 kirjoittanut wilma »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 06.03.14 - klo:08:20 »
Ei ole pitkään aikaan tarvinnut ripsareista mitään kirjoitella, mutta nyt on pakko vinkata hyvästä uutuudesta! :) Pongasin jo jokin aika sitten Isadoralta Volume 2.0 Mascaran, mutta päädyin kuitenkin vanhaan max factorin clumb defy volumeen.. Nooh, hyvä tuokin mutta jälleen kerran kuivui viikossa hylsyyn. Olen aina tykännyt Isadoran massoista, mielestäni ne ovat kestäviä ja sopivan vaha-, tai geelimäisiä olematta kuitenkaan liian kuivia tai märkiä. Hintakin Isadoran ripsarilla oli myös kohtuullinen, anttilassa 13.90e. Tykästyin itse tähän ripsariin todella! Tekee ripsistä erittäin tuuhean näköiset, etenkin jos on vielä rajaukset :) Jälki on pehmeää ja viuhkamaista eikä klimppistä hämähäkin jalkoja muistuttavaa. Huolellisella levityksellä useampikin kerros meni ihan näppärästi ilman sen suurempia paakkuuntumisia tms.

Ripsari todellakin yllätti sillä itse harjassa ei todella ole mitään ihmeellistä tai uutta, vaan se on ihan perus tasapaksu ripsiväriharja. Itse tykkään kovasti ja minulla tämä syrjäytti kertaheitolla kaikki aikaisemmat ripsarit :)

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #354 : 07.03.14 - klo:22:08 »
Mites Rimmelin ripsivärit?? Voisitteko nostaa niistä esille suosikkinne, jos sellaisia sattuu olemaan? :)
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 12.03.14 - klo:14:31 »
Max Factoryn Clumb Defy tuli ostettua, olen tykännyt. Suttaa kyllä alaluomelle päivän mittaan vaikka alaripset jättäisi meikkaamatta, mutta niin tekee kaikki ripsivärit, vesiliukoiset ja vedenkestävät. Tällä tulee kuitenkin tosi kaarevat ripset ilman taivutustakin, samoin pituutta tulee. Pitääkä kokeilla joskus laittaa FLE:tä ripsien juuriin ja tätä sitten koko matkalle ja katsoa millainen tulos tulee. :) Kalliitahan nämä MaxFactoryn ripsarit ovat, mutta mulla kuluvat niin hitaasti, että pitkässä juoksussa ei kirpaise niin pahasti.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 17.03.14 - klo:12:42 »
Yllätyin positiivisesti Isadoran Lash Booster maskarasta.
 Ostin sen Prisman kanta-asiakaspäiviltä -15% ja tekee erotellut ja pitkät ripset. Helppo käyttää pienen harjan ansiosta ja voi annostella kerroksia.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #357 : 11.04.14 - klo:06:39 »
Ostin lyhyen tauon jälkeen Maxfactorin False lash mascaraa. Tilasin ripsarin Briteistä ja yllätyin, kun huomasin että sekä puteli (purkin pinta on erilainen, tekstit tummemmalla kultaisella sävyllä, purkin suuaukko on pienempi) että harja on muuttunut (kapeampi ja pidempi) Tuntuu myös että koostumus on muuttunut  ja parin käyttökerran jälkeen kultainen teksti on kulunut pois. Oonkohan ostanut feikin vai onko nämä muuttuneet (huonommiksi)?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #358 : 26.04.14 - klo:16:47 »
Tämä räpsyripsi otti riskin, ja kokeili Lumene Trudly Bold and Curly mascaraa. Ja kannatti! Parin viikon kokemuksella, hyvältä näyttää! Hintakin on kohtuullinen, n.10€. Nykyään monet mascarat menee nopeeta pilalle.  :-\ Ja maksaakin vaikka mitä.

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #359 : 15.05.14 - klo:15:46 »
Olen mielestäni joskus nähnyt listan näistä lämpimällä vedellä irtoavista ripsiväreistä, mutta millään en saa päähäni missä sen täällä näin... Clinuque, sensai, estee lauder ja fiberwig, mutta mitä muita niitä on?