Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142039 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #360 : 15.05.14 - klo:16:18 »
^Marketista L'orealin beauty tubes ja Isadora, selepuolelta Shiseidon Perfect Mascara. Suomesta saatavia en itse tiedä enempää.

Poissa tirsi

• Haiven
  • *
« Vastaus #361 : 16.05.14 - klo:10:29 »
markettipuolelta saa vielä eliten tapis rouge cinemaa, hinta tais olla jossain kympin keippeillä cittarissa, tokmannilla tms vielä edullisempi kuulemma.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 28.05.14 - klo:07:51 »
Ostinpa kokeeksi Isadoran All Day Long Lash -ripsarin, koska olen todella laiska pesemään silmämeikkejä, ja halusin ripsarin joka halutessa lähtee roiskaisulla lämmintä vettä. Olin suunnitellut tuota arkikäyttöön, jolloin usein en käytä muuta kuin ripsaria silmämeikkinä, ja ajattelin pitää MF:t sitten niitä "näyttävämpiä" meikkejä varten.

Eikä mitä, tuolla Isadorallahan saa vielä MF:ääkin näyttävämmät ripset! :o Aiemmin olen lähinnä etsinyt tuuheuttavia ripsareita, koska mun ripsissä on pituutta aika hyvin itsessäänkin, mutta on näemmä itsestään tuuheuttakin koska tuo pidentävä efekti on kyllä selkeästi mun silmille parempi. Tuuheuttavilla joskus tulee sellainen kökkövaikutelma, etenkin jos ripsaria ei laita tosi huolellisesti. Mutta tuolla pidentävällä ripsarilla saan tosi siistit ja näyttävät ripset jo yhdellä kerroksella, ja kerrostamalla sitten ihan megaräpsyttimet. Olen ällikällä lyöty. Ja lisäksi vielä tuo poistamisen helppous... vähän lämmintä vettä ja tuo ripsari "kuoriutuu" siististi sellaisina hiutaleina pois, ei minkäänlaista leviämistä tai pandaefektiä, mikä mulla yleensä on ongelmana ripsaria poistettaessa.

Mainio ostos, eikä ollut edes kauhean kallis, jotain 13 euroa. :)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 01.06.14 - klo:17:09 »
Mäkin ostin saman ripsivärin All day longin. Vaikuttaa lupaavalta ja pidentää kyllä hyvin. Uskon, että tämä myös erottelee , eikä paakuta. En ole kunnolla päässyt vielä testaamaan, mutta alku vaikuttaa hyvältä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #364 : 01.06.14 - klo:23:16 »
Tuubimascaroista on juttua tässä ketjussa:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2371.0

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #365 : 16.07.14 - klo:11:29 »
Onkohan vieläkään markettitarjonnan puolella lupaavia ei-vedenkestäviä ripsiväriä, jotka pitäisivät taivutukset?

Olen jo monet vuodet käyttänyt lähinnä vain vedenkestäviä ripsivärejä, koska ne ovat olleet ainoita taivutukset pitäviä. Nyt minulla on kuitenkin taas se vaihe menossa kun haluaisin meikinpoiston tapahtuvan nopeasti ja helposti, ilman sitä iänikuista vedenkestävän ripsivärin poistamista. Olen varmaan jo kaikki vedenkestävälle meikille tarkoitetut meikinpoistoaineetkin testannut markettipuolelta ja vain todennut, että ripseni varmaan vain imevät ripsariaineen tosi hyvin itseensä, jotta poisto ei koskaan tapahdu hetkessä.

Olisiko siis mitään kokeilunarvoista ripsaria, jonka avulla iltapesut sujuisivat nopeammin?  :D

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 16.07.14 - klo:17:52 »
^ Kovin hyvin taivutuksia pitävää, ei-vedenkestävää ripsiväriä en ole vielä löytänyt, mutta iltapesujen nopeuteen olen löytänyt aivan mahtavan ratkaisun: Isadoran All Day Long Lash -ripsiväri. Tämän ilmeisesti pitäisi vielä olla sellainen puoliksi lämpimällä vedellä irtoava maskara (en ole testannut vielä irrottamista kylmällä vedellä, voisikin kokeilla..). Mutta siis lämpimän veden avulla maskara aivan sulaa irti ripsistä, jättämättä lainkaan mustia rantuja ympäri silmiä. Loistava kesällä nopeisiin iltapesuihin, eikä lähde vedenkestävien tapaan hikoamisen mukana tuhrimaan silmäluomia jo pitkin päivää.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 17.07.14 - klo:14:02 »
Olen myös tykästynyt Isadoran ripsiväreihin. Mulla on nyt käytössä myös All day long lash sekä Lash booster maskara ja molemmat ovat hyviä.
All day long ehkä parempi.
Pienet sirot harjat ja voi kerrostaa ja tulee pitkät ripset.
Seuraavaksi haluaisin silti kokeilla Kicksin kuitumaskaraa joko Fiberwigiä tai Beautizer maskaraa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 17.07.14 - klo:22:32 »
Otaksun, että tämä laskettaneen markettituotteeksi: mun kokemuksieni mukaan Goshin Amazing Length and Build toimii oikein hyvin. Kokemuksia on sekä vedenkestävästä että tavallisesta ja molemmat ovat olleet ihan kelvollisia. Vedenkestävä versio pysyy ihan hyvin ripsissä koko päivän jopa treenatessa, mutta kumma kyllä se kuluu pois ajan myötä lähes itsestään eli poiston uskoisin olevan aika vaivatonta. Taivutuksien pysyvyydestä en osaa sanoa.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 17.07.14 - klo:23:50 »
Mulla ainoa vesiliukoinen ripsari, joka pitää taivutukset on L'orealin False lash butterfly effect.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 18.07.14 - klo:09:30 »
Mä olen kyllä täysin myyty tolle Isadoran All Day Long Lashille :l

Se poispesemisen helppous on vaan jotain niin ihanaa. Ei enää pandasilmiä joita täytyy hinkata ties millä aineilla pois! <3
Tosin tuo on hiukan alkanut kuivahtaa putkiloonsa, vaikka ostin sen alle kaksi kuukautta sitten... se on ehkä ainoa miinus. No, uuden samanlaisen ostan joka tapauksessa, vaikka kuivuisi kuukaudessa. Niin ihanaa kun ei tarvitse lutrailla silmämeikinpoistoaineilla ainakaan sellaisina perus "vain ripsiväriä" -päivinä.

Taivutuksista tai niiden pysymisestä tuon All Day Long Lashin kanssa en osaa sanoa mitään, koska olen yksi niitä onnellisia ihmisiä joiden ripset taipuvat luonnostaan... ts. jos taivutan ripset ne kaartuvat kiinni yläluomeen ja näyttävät tosi typeriltä  ;D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #371 : 19.07.14 - klo:07:33 »
Mä tykkään tosta All Day Long Lashista myös muuten, mutta mulla se ei lähde kyllä helposti pois. Saa lutrata ja nyppiä ripsiä vaikka ja kuinka kauan.
Veni, vidi, Visa.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 19.07.14 - klo:19:10 »
Mun tekisi mieli kokeilla tuota Isadoran All Day Longia, mutta huolestuttaa, kun kaikki hehkuttavat sen helppoa poistettavuutta. Poistuuko se liian helposti, eli omia aikojaan, jos on hankalat, jatkuvasti vuotavat silmät. Mulla ei ole ollut pienimpiäkään vaikeuksia minkään tuubiripsarin poiston kanssa, käyn iltaisin suihkussa ja siellä ne huuhtoutuvat ihan omia aikojaan, joten helppo poistettavuus sinällään ole minulle mikään arvo. Haluan hyvin pysyvän ripsarin, tavalliset vesiliukoiset/vedenkestävät eivät pysy, jolla saisi helposti massiivisen lopputuloksen. Kyllästyttää aina tilailla aasiasta, olisi hauska välillä hakea ripsari marketista.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 20.07.14 - klo:14:36 »
Mä tykkään tosta All Day Long Lashista myös muuten, mutta mulla se ei lähde kyllä helposti pois. Saa lutrata ja nyppiä ripsiä vaikka ja kuinka kauan.

Voisiko olla, ettei siun pesuvesi ole tarpeeksi lämmintä? Mie ainakin myyjän puheesta ymmärsin, että se liukeneminen tapahtuisi juurikin semmosessa about 38-asteisessa vedessä. Omalla kohdalla jo perinteisten kolmekasimaskaroiden kohdalla olen huomannut, että sen veden pitää oikeasti olla todella lämmintä, että se irtoamisreaktio tapahtuu. Voisiko tässä olla sama?  Tuohon bubbsin kysymykseen en osaa vastata, koska omat silmäni eivät vuoda kovinkaan helposti, enkä ole vielä sattunut esimerkiksi sateeseen tuon ripsivärin kanssa.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 25.07.14 - klo:14:43 »
Ostin kokeiluun tuon All Day Longin, kun oli tarjouksessa Sokoksella. Ensituntuma nyt ei ole kauhean hyvä pysyvyys. Tämä hellesää pitää mun ihon pinnan jatkuvasti kosteannahkeana ja koska hikoilen erityisesti tuosta silmän alta, silmän räpsiminen kyllä aikaansaa sen, että silmänalus tuhraantuu mustaksi. Niillä ihan klassisilla filmiripsareilla tällaista ei vaan tapahdu, koska irtoamistapa on se mureneminen, tämä näköjään myös liukenee. Niitä hippuja on paljon helpompi sotkuvahingon sattuessa hipaista pois silmän alta, kuin tällaista tuhrua. Myös poispestessä huomasin tätä liukenemisongelmaa, silmänalus jäi mustaksi, ja piti sitten kuitenkin käyttää silmänalusen puhdistamiseen öljyä. Filmihiukkaset eivät samalla tavalla kiinnity ihoon. Plääh, onpa tyhmää, toivoin niin tykkääväni tästä.