Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 141697 kertaa)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #375 : 25.07.14 - klo:15:28 »
^ Onpas ikävää. Se on aina jännä huomata, miten yksi ja sama tuote toimii näinkin eri tavoin eri ihmisillä. Mulla kun tuolla All Day Longilla ei ole mitään saumaa edes jättää tuhruja, koska kuten aikaisemmin kirjoitin, se pestessä vain "sulaa" ripsistä pois. Ei hippusia, ei hankaamista, ei silmänalustuhruja. Nyt helteillä ihon kosteus ja silmäluomien hikoaminenkaan ei ole aiheuttanut tuhraantumista.

Kosmetiikan ihmeellinen maailma; yhden HG voi olla toisen pahin painajainen.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa ÄiskäVärjääTaas

• Haiven
  • *
« Vastaus #376 : 07.08.14 - klo:08:17 »
Maybelline falsies luottoripsari jo (ainakin) parin vuoden ajan. Erityisesti harja miellyttää, sopivan tuuhea ja kaareva. Hintakin kohdallaan ja usein löytää tarjouksessa, viimeksi hamstrasin kun sai -50%  :ts Pientä miinusta siitä että aika helposti tällä saa liiskattua ripset yhteen ja tuloksena on paksut kärpäsenjalkaripset.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 10.08.14 - klo:12:28 »
Sattuisiko joku muistamaan miltä sarjalta on löytynyt hyvin ruskeita ripsivärejä? Asuinpaikkakunnallani on niin pieni kosmetiikkavalikoima, ettei täältä löydy yhtäkään ruskeaa ripsiväriä ja näin ollen olisi kiva tutustua eri vaihtoehtoihin, jos lähden ripsaria varten lähikaupunkiin käymään. Valitettavasti osaa ripsiväreista myydään vain mustana. :(

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 10.08.14 - klo:17:50 »
^ Lumenella on ainakin pari tummanruskeaa ripsiväriä. Lumenen sivuilta löytyy lisätietoja että mitä kaikkia ripsivärejä sai myös ruskeana. Mulla on ollut joskus käytössä lumenen sensitive ripsiväri ruskeana ja se oli ainakin värinä hyvin tummanruskea. :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 15.08.14 - klo:12:40 »
Ostin uudeksi ripsiväriksi IsaDoran Dynamic Lash Growthin. Ei minua kiinnosta tuo hoitovaikutus niinkään, ihastuin pieneen, sylinterimäiseen kumiharjaan. Ja mahtava se onkin käytössä! Tällä harjalla saa värin vietyä ihan ripsien tyveen saakka - ja massakerrosta on helppo tehdä tyvestä paksummaksi, latvoista ohuemmaksi. Ei oikaise taivutuksia ainakaan täysin. Odotin lähinnä ns. pidentävää mascaraa, mutta olen aika varma, että tällä saa myös näyttävää volyymiä. En tosin testannut vielä kerrostamista, sillä lähes poikkeuksetta minulle arkisin yksi kerros riittää - ja yhdeksi kerrokseksi tämä on varsin näyttävä. Väri kuivuu pehmeäksi ja huomaamattoman tuntuiseksi eikä vaikuta varisevan. Poistaminen on vielä testaamatta, mutta jos lähtee normiputsarillani ilman kyyneleitä, niin tässä on kyllä uusi luottoripsarini  :ts.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 17.08.14 - klo:12:56 »
Mä tykkään tosta All Day Long Lashista myös muuten, mutta mulla se ei lähde kyllä helposti pois. Saa lutrata ja nyppiä ripsiä vaikka ja kuinka kauan.
Mulla alkoi tällainen efekti vasta kun ripsari oli jo hiukan kuivahtanut... tai siis pikkuhiljaa oli vaikeampi poistaa ja tuntui että ei millään liukene vaikka kuinka lutraisi lämpimällä vedellä. Tosin tämä tapahtui niin pikkuhiljaa etten edes kiinnittänyt siihen huomiota ennen kuin ostin uuden putkilon. Jopa alkoi taas lähteä! Olin hetken ihan yllättynyt kun ripsari suorastaan katosi kun eilen pesin meikkejä ja oli ollut ekaa kertaa käytössä tuo tuore ripsarituubi. Pitänee ehkä päivittää useammin tuo ripsari jatkossa... :P
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 22.08.14 - klo:15:13 »
Yllätyin, miten pehmeä harja Lumenen Extra volume mascarassa on! Mulla on yleensä ollut kovia ja piikikkäitä ripsareita, joten kivaa vaihtelua. Ei tällä omasta mielestäni mitään hirveän tuuheaa tulosta tule, mutta ihan jees peruskäyttöön kuitenkin. Lähtee hyvin vedellä ja kasvojenpesuaineella :)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 23.08.14 - klo:19:41 »
Mä kaipailisin suosituksia vesiliukoisista tai lämpimällä vedellä poistettavista ripsareista, jotka eivät suoristaisi taivutuksia.

Mun ripseni kun ovat jäykät ja sojottavat alaviistoon, niin mekaaninen taivutus on aika välttämätön ennen ripsiväriä. Oikeastaan kaikki testaamani vesiliukoiset ripsivärit kuitenkin suoristavat ripset, jos eivät heti laitettaessa niin viimeistään päivän mittaan. Vedenkestävä ripsiväri toki ratkaisee tämän ongelman, mutta koska sen poistaminen on niin pirullista tuskaa, niin toivoisin löytäväni jonkin helpomman ratkaisun. Vai onkohan tämä yksinkertaisesti mahdoton yhtälö?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 23.08.14 - klo:21:11 »
^Rimmel Extra Wow Lashes on tähän mennessä kokeilemistani vesiliukoisista ehdottomasti paras taivutusten säilyttäjä. Muutenkin erinomainen perusmascara - ja hinta-laatusuhde ihan huippu.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 23.08.14 - klo:21:15 »
^ Okei, kiitos vinkistä! Mä olen pariakin Rimmelin tuon sarjan ripsiväriä kokeillut, mutta vissiin en juuri tuota Extra Wowta. Eipä ainakaan kalliiksi tule, vaikka olisikin hutiostos. :)

Lisää suosituksia otetaan toki vastaan.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #385 : 23.08.14 - klo:21:36 »
Jenje, oletko kokeillut lämpiävää ripsienkiharrinta? Mun ripsirutiini  ( ;D ) on sellainen, että taivutan ripset ensin mekaanisesti ripsientaivuttimella, sitten laitan Max Factorin FLE-ripsaria tuuheuttamaan ripsiä, taivutan ripsiä lämpiävällä ripsienkihartimella ja lopuksi lisään hiukan Max Factorin Lash Extension Effect -ripsaria ripsien latvoihin lisäämään ripsien pituutta. Kun taivutan ripsiä mekaanisen ripsientaivuttimien lisäksi lämpiävällä ripsienkihartimella, ripset tuntuvat pysyvän taivutettuina paremmin ja pidempään.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #386 : 23.08.14 - klo:22:29 »
^ Minkä merkkistä lämpiävää kiharrinta käytät?  :)  Mulla oli vuosia sitten jostain Primasta ostettu halpa kiharrinvekotin, jota rakastin, mutta se meni heti rikki. Ostin toisen samanlaisen ja sekin meni heti kohta rikki enkä enää viitsinyt ostaa kolmatta. Mutta se kyllä toimi! Ripset oli ihanan erotellut ja taivutukset pysyi upeasti (täällä toinen suorilla ripsillä siunattu).

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #387 : 24.08.14 - klo:17:17 »
^ Mulla on ihan vain merkitön ripsienkiharrin, jonka olen ostanut halvalla eBaysta. Eivät tunnu olevan kovin pitkäikäistä tavaraa ja uusia kihartimia saa olla ostamassa aika ajoin, mutta toimivat kyllä todella hyvin, eli tekevät ripsistä kaarevat ja pitävät taivutukset hyvin.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #388 : 24.08.14 - klo:17:59 »
Ahaa, pitääpä alkaa tutkimaan kiharrinmarkkinoita lähemmin!
Muistan, että lämpiävä kiharrin ratkaisi useammankin ongelman, mm. sai kiharrettua ripsirajojen ulkonurkista ne pisimmät ja suorimmat karvatkin, joita ei aina saanut muuten taivutettua muiden ripsien mukana. Rutiini oli mullakin, että ensin taivutin mekaanisesti taivuttimella, sitten ripsaria ja sitten vielä lämpöä.

Lumenen Blueberry Curl vedenkestävästä maskarasta on enää jämät jäljellä, mitä sitä ostaisi seuraavaksi. Lumenen ripsarilla jälki on ihan siisti, mutta kaipaisin enemmän tuuheutta. Ripsiä saa kerrostaa muutenkin aika paljon, mutta oon huomannut, että tuuheuttavat ripsivärit yleensä klimpittää ne harvat karvat yhteen ja näytän siltä kuin mulla olisi tasan kolme ripseä per silmä. Iso harja enteilee pahaa mun kokemuksien mukaan.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 24.08.14 - klo:19:34 »
Mä kaipailisin suosituksia vesiliukoisista tai lämpimällä vedellä poistettavista ripsareista, jotka eivät suoristaisi taivutuksia.

Mun ripseni kun ovat jäykät ja sojottavat alaviistoon, niin mekaaninen taivutus on aika välttämätön ennen ripsiväriä.

Mulla on myös jäykät, alaviistoon sojottavat ripset. Mulla on vesiliukoisista taivutukset pitänyt parhaiten L'orealin False lash wings -ripsiväri, jota olen käyttänyt nyt jo useamman kappaleen. Yleensä siis mullakin taivutukset suoristuu vesiliukoisella ripsarilla hyvinkin nopesti, minkä jälkeen edestäpäin näyttää, ettei mulla olisi ripsiä ollenkaan, mutta tuolla ripsarilla taivutukset pysyy huomattavasti muita kokeilemiani vesiliukoisia paremmin.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.