Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142781 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #390 : 24.08.14 - klo:20:59 »
Mä suosittelen taivutusongelmaan Isadoran volume&curl ia. Samalla idealla kun All day long lash, mutta mulle helpompi poistaa. :)
Veni, vidi, Visa.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 26.08.14 - klo:17:22 »
Tännehän oli tullut paljon hyviä suosituksia, kiitos!

Miten mä en aiemmin ole tullut ajatelleeksikaan tuollaista lämpenevää ripsienkiharrinta? Sellainen täytyy kyllä hommata. Millainen ellen se sun kihartimesi on? Nopean googlailun perusteella noita näyttäisi olevan sellaisia perinteisen ripsentaivuttaja mallisia tai sitten vähän tavallista ripsiväriharjaa muistuttavia.

Mulla on myös jäykät, alaviistoon sojottavat ripset. Mulla on vesiliukoisista taivutukset pitänyt parhaiten L'orealin False lash wings -ripsiväri, jota olen käyttänyt nyt jo useamman kappaleen. Yleensä siis mullakin taivutukset suoristuu vesiliukoisella ripsarilla hyvinkin nopesti, minkä jälkeen edestäpäin näyttää, ettei mulla olisi ripsiä ollenkaan, mutta tuolla ripsarilla taivutukset pysyy huomattavasti muita kokeilemiani vesiliukoisia paremmin.

Tuon False Lash Wingsin olen muutenkin meinannut ostaa kokeiluun, ja jos se tosiaan pitää taivutuksetkin vesiliukoiseksi hyvin, niin täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #392 : 26.08.14 - klo:17:56 »
^ Mulla on sellainen ripsiväriharjaa muistuttava kapistus, ei siis tavallinen ripsientaivutin, joka lämpiää. Noita saa todella edullisesti eBaysta, maksavat ihan vain muutaman euron. Kestävyys ei ole noissa kapistuksissa mikään erityinen, mutta koska ovat niin edullisia, niin olen ostanut uuden heti, kun vanha tuntuu tehottomalta/surkealta.

Vinkkinä vielä, että noissa laitteissa kannattaa käyttää akkuparistoa, jota ei kannata jättää laitteeseen sisään käyttöjen välillä, vaan kannattaa ottaa paristo pois käytön jälkeen ja taas laittaa paristo sisään, kun meikkaa. Olen huomannut, että nuo lämpiävät ripsientaivuttimet kuluttavat paristoja tosi paljon, tavallinen paristo kuluu tosi nopeaan tahtiin ja siksi akkukäyttöinen paristo tulee edullisemmaksi.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 26.08.14 - klo:19:04 »
^ Tuon mallista mäkin katselin, kun se vaikutti jotenkin toimivammalta kuin sellainen perinteisen muotoinen. Kiitos vielä vinkistä, pitää pistää tilaukseen!
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #394 : 27.08.14 - klo:10:13 »
Mua ärsyttää, kun Max Factorin ripsiväreissä ei ole mitään sinettiä. Juuri äsken kävin Stockalla katselemassa ripsiväriä ja olin jo ostamassa Clump Defyn, mutta juuri samaan aikaan MF:n pisteellä oli asiakas myyjän kanssa arpomassa ripsivärien välillä ja nainen kiersi yhtä myyntikappaletta korkista auki, juuri sen verran, että putkiloon pääsi ilmaa.

Tilasin sitten eBaystä Cover Girlin Clump Crusherin, joka on ilmeisesti ihan sama tuote. Hintaakin tuli lopulta puolet siitä, mitä ripsiväri maksoi Stockalla.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 02.09.14 - klo:16:43 »
Onko kukaan testannut Isadoran Flashing Volume maskaraa?
Tykkään Isadoran ripsiväreistä ja tuo voisi olla myös kokeilemisen arvoinen harjansa ansiosta.

Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #396 : 06.09.14 - klo:14:50 »
Tilasin sitten eBaystä Cover Girlin Clump Crusherin, joka on ilmeisesti ihan sama tuote. Hintaakin tuli lopulta puolet siitä, mitä ripsiväri maksoi Stockalla.

Ripsiväri tuli eilen ja kahden testikerran perusteella tämä on lempiripsivärini. Yhdellä kerroksella saan siistit ja erotellut ripset eli juuri sellaiset kuin haluankin. Pituutta tai tuuheutta ei ainakaan yhdellä kerroksella juuri tule, mutta toisaalta haluan vain saada ripsiin väriä, jotta ne erottuvat. Ruskeanmusta sävy osui juuri nappiin, tarpeeksi tumma, mutta luonnollisen näköinen. Poistaminen onnistuu hyvin Garnierin misellivedellä.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 08.09.14 - klo:13:47 »
Kävin ostamassa Kicksistä uuden Isadoran Flashing volume maskaran ja en pettynyt odotuksiin.
Harja on tosi kätevä ja pieni, jolla saa sekä pituutta että volyymia ja jopa erotteleekin ripset.
Ensimmäisen käyttökerran testanneena voin suositella :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 08.09.14 - klo:19:42 »
Mun mielestä se L'Orealin Manga mascara oli kyllä yks parhaita mitä oon käyttäny - Nyt kesällä käytin niin vähän ripsaria että kevättalvella kun sen olin jo ostanu, enkä sitte paljo käyttäny kuitenkaan, niin kun se oli jo 5 -6 kk sitte avattu ja otettu käyttöön niin heitin sen pois vaikka suurin osa mönjästä oli varmaan viel tallella.

Ostin joku aika sitten Rimmelin tollasen mis on curvy kihartava harja - mielestäni se on huono, sen harjan kaarevuus ei millään tavalla auta kihartamaan ripsiä, helpommin vaan tökkää silmään, tollasilla curvyillä ei oo mitään käyttöä.
Se on se harjan muut ominaisuudet ja mönjän ominaisuudet jotka ratkasee.

Yves Rocherin Lash Plumpkin on ollu yks parhaita noista halvoista.

Pidin myös aikoinaan Maybellinen Sky high curves mascarasta, saakohan sitä vielä.

------

Mutta kaikkein parhaimpia on kyllä ollu Lancomen ripsarit, kai niitäkin joistakin marketeista saa ? En nyt muista.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 08.09.14 - klo:20:42 »
Mulla on nyt ollut pari Lancomen ripsiväriä, Doll Eyes ja Drama ;mutta en huomaa mitään suurempaa eroa esim. Isadoran ripsiväreihin, vaikka ihan hyviä Lancomet olivatkin.

Tykkäsin myös Lorealin Mangasta, myös yksi parhaimmistä ja voin ostaa vielä uudelleen harjan ansiosta.
Tykkään näyttävistä pitkistä ripsistä sekä tietty erottelevuus on aina plussaa.

Haluttaisi vielä kokeilla paljon kehuttuja Yves Rocherin Sexy Pulp sekä Lash Plumpkin ripsareita.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 11.09.14 - klo:21:00 »
Tuli mieleen, että onko uimahallin kestävää ripsiväriä, ihan markettikamaa?
Max Factor, Lumene?
Pääasia, että jos vesi roiskuu , niin ripsiväri ei leviä.
En nyt kovin sukeltele siellä, mutta kuitenkin pojan kanssa tulee temmellettyä :D.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 12.09.14 - klo:22:02 »
^Mulla ainakin max factorin 2000calories vedenkestävänä kestää kyllä isommatkin pärskimiset leviämättä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 13.09.14 - klo:23:29 »
Tuli mieleen, että onko uimahallin kestävää ripsiväriä, ihan markettikamaa?
Max Factor, Lumene?
Pääasia, että jos vesi roiskuu , niin ripsiväri ei leviä.
En nyt kovin sukeltele siellä, mutta kuitenkin pojan kanssa tulee temmellettyä :D.

Kyllähän kaikki vedenkestävät ripsivärit kestävät vettä, jopa sitä sukeltelua. :) (Kokemusta on.) Ne kun liukenevat rasvaan, eivät veteen. :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 28.09.14 - klo:16:59 »
Millä merkeillä on sellaisia kaarevia harjoja? Vedenkestävä olis kiva, mutta ei pakollinen.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 02.10.14 - klo:15:38 »
Ainakin We Care Iconin ripsivärin harja on kaareva. Ei tosin ole vedenkestävä.