Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142698 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #405 : 02.10.14 - klo:17:46 »
Mä olen vähän pettynyt Max Factorin Clump Defy-maskaraan. Halusin vesiliukoisen ripsivärin jossa olisi kaareva harja ja joka pitäisi taivutukset. Tässä harja on "kaareva" mutta ei siltä puolelta jolla ripsiväriä levitän, siltä puolelta harja on suora. Levitänkö ripsiväriä jotenkin väärin, koska en voi kyllä sillä kaarevallakaan puolella levittää, se on silloin ns. väärään suuntaan kaareva. Ja toisekseen tämä löpsäyttää ripset heti tikkusuoriksi, ei pidä taivutuksia yhtään. Mulla on pitkät ripset ja niitä on ihan sopivan paljonkin eli en tarvisi muuta kuin erottelevuutta ja taivutusten pitoa. Halusin kovasti tykätä tästä, mutta näköjään täydellisen ripsivärin metsästys jatkuu.

Mun edellinen ripsiväri oli Maybelline Colossal Cat eyes ja siinä on oikeasti kaareva harja, mutta harja on sellainen harjaksista tehty, ei siis kumiharja.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 04.10.14 - klo:20:55 »
^Rimmel Extra Wow Lashes on tähän mennessä kokeilemistani vesiliukoisista ehdottomasti paras taivutusten säilyttäjä. Muutenkin erinomainen perusmascara - ja hinta-laatusuhde ihan huippu.

Mä korkkasin juuri tänään tuon Extra Wow'n, ja ainakin näin yhden päivän kokemuksella olen kyllä aika pettynyt. Massa oli niin paksua ja kuivaa, että sain aikaan kamalat hämähäkkiripset, ja harjakin tuossa oli jotenkin kummallisen harva. Ja kaiken lisäksi taivutukset suoristuivat samantien. :P Kovin yksilöllistä siis taitaa tämä ripsivärin sopivuuskin olla.

Sinänsä en kyllä ihmettele, ettei Extra Wow vakuuttanut, koska olen testannut saman sarjan Extra Super Lashia sekä vesiliukoisena että vedenkestävänä ja nekin taisivat molemmat olla aika kehnoja. No, eipä onneksi ollut kallis kokeilu, ja varmaan tuokin tulee arkiripsarina pois käyteltyä. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 13.10.14 - klo:15:39 »
Nyt tuli kyllä ostettua kaikkien aikojen huonoin wp-ripsari tähän mennessä. Alennuksesta hintaan 4,90 bongasin Rimmelin Scandal Eyes -ripsivärin (oranssi tuubi), jota olen hieman miettinyt ostavani jo siitä asti kun se tuli kauppoihin. Mielestäni siinä on kiva iso harja ja todella musta massa. Mutta siihen se jääkin sit. Mitään muuta hyvää tuossa ei oo. :D Se suoristi taivutukset välittömästi, mitä ei ole ikinä tapahtunut millään mulla wp-ripsarilla. Enkä saanut tätä millään kerrostumaan, vaan massa limpitti ripset ja sai ne silti näyttämään ihan liian "laihoilta". En osaa oikein selittää paremmin. Mutta liian luonnollinen lopputulos mun makuun ja todella sotkuista tuo massakin. Eikä edes mitenkään kestävää. En ymmärrä tätä ripsaria ollenkaan. Onneksi ei maksanut enempää. ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 13.10.14 - klo:16:03 »
^ Onko se koostumukseltaan kovin löysää? Veikkaisin, että paranee vanhetessaan. :)  Tosi monen ripsivärin kanssa on näin ja ripsiväri paranee huomattavasti kun massa vähän jäykistyy ajan kanssa. Pumppailet sitä harjaa sisään ja ulos (ilmaa menee sisälle) ja annat olla vaikka pari viikkoa, sitten uusi kokeilu.
3a F ii

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 13.10.14 - klo:16:44 »
Million lashes waterproof oli niin hyvä aluksi, mutta kuivui kovin nopeasti ja nyt pitää laittaa kolme kerrosta että näkyy edes jotenkin. Näitä saa ostella jatkuvasti kun kaikki kuivuu tai alkaa rapista, mulla on ikävä pidennyksiä >:(

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 13.10.14 - klo:17:22 »
Mä ostin We Care Iconin Funky & Fabulous ripsarin (tai jotain sinne päin) missä on kaareva harja. Yleensä käytän wp:tä jotta taivutukset pysyisi, mutta tämä pitää taivutuksen yllättävän hyvin ollakseen vesiliukoinen. Lopputulos ihan jees, luulen että saa näyttävämpää jälkeä kunhan vähän kuivahtaa. Voisi erotella vähän paremmin, olen tottunut erityyppiseen harjaan... Tätä voisin kyllä ostaa toistekin. Seuraavaksi kokeilen IsaDoran kaarevaa harjaa.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 06.01.15 - klo:15:10 »
Lorealin ripsarit on kyllä ihan verrattavissa Lancomen ripsareihin kestävyydessä. Ne kuivahtaa siis todella nopeasti! Ärsyttävää. Ostin sen Loreal False Lash Wings -ripsarin wp:nä (se tavallinen versio oli kyllä aivan kammottavan surkea...) koska sitä yks kaveri on niin hehkuttanut. Ja on se wp-versio kyllä todella hyvä muuten, mutta massa tosissaan kuivahtaa ihan liian nopeasti sellaiseksi, että pakko kerrostaa monta kertaa ennenkuin on hyvä lopputulos. Ja lopulta ripsari alkaa sitten varista. Saman ilmiön oon kokenut lähes kaikkien Lorealin ja Lancomen ripsarien kanssa. Jatkossa pitäydyn kyllä suosiolla eBay:n korealaisten ja japanilaisten ripsarien tarjonnassa. Ne on vaan jotenkin niin paljon parempia ja monesti halvempiakin. :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 06.01.15 - klo:15:50 »
Loreal alkaa hinnassakin olla kohta jo Lancomen tasossa  0_0

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 06.01.15 - klo:20:39 »
Jatkossa pitäydyn kyllä suosiolla eBay:n korealaisten ja japanilaisten ripsarien tarjonnassa. Ne on vaan jotenkin niin paljon parempia ja monesti halvempiakin. :D
Menee vähän OT:ksi mutta olisko sulla vinkata jotain hyviä vaihtoehtoja? ;D

Mä en halua enää ostaa We Care Iconia. Viimeksi kun ostin Sokoksen alepäiviltä WCI:n ripsivärin ja noin kuukauden päästä kun olin ottamassa sitä käyttöön niin olikin ihan kuivahtanutta roskiskamaa. Todella ärsyttävää!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 06.01.15 - klo:21:55 »
^Minua kiinnostaisi myös :). Tilasin eBaysta jonkun ripsivärin kiinalaiselta myyjältä, n. 1.50 e/kpl, joten ei ole kallista. Luin kuitenkin netistä joidenkin mielipiteitä, että eivät ostaisi meikkejä Kiinasta/eBaysta, koska niissä voi olla lyijyä tms. Onko nyt niin, ettei tuota ripsiväriäkään ole järkevää käyttää?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 07.01.15 - klo:00:26 »
^Mulla ei ole näyttää mitään tutkimustietoa, mutta itse en osta noita ebayn halpoja kiinalaisia epämääräisyyden takia. En ota kantaa tuohon, kannattaako käyttää. Japanilaiset ja korealaiset ovatkin kuitenkin asia ihan erikseen, tuotteet tapaavat olla erittäin laadukkaita, vaikkakaan ei niitä noin halvalla saa.

Itsekin ostan ripsarini (kuten valtaosan muustakin kosmetiikasta) Japanista ja koreasta nykyään, mutta esim. Imjua (Fiberwig ym.) myydään kyllä Suomessakin. Tilaamalla säästää yleensä hiukan, mutta mun suosikkini ovat vähän toistakymmentä euroa netissäkin.

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #416 : 07.01.15 - klo:13:56 »
Kiss Me Heroine Make Up Long & Curl -maskarasta (pinkki tuubi) olen kuullut kehuja. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta kuulemma pitää taivutukset erinomaisesti, pidentää nätisti eikä "sula" tai varise ripsistä silmänalusille. Kyseeessä on kuitenkin kuitumaskara, joiden kanssa jotkut eivät yksinkertaisesti tule toimeen.
Sources or didn't happen.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 07.01.15 - klo:20:04 »
Jatkossa pitäydyn kyllä suosiolla eBay:n korealaisten ja japanilaisten ripsarien tarjonnassa. Ne on vaan jotenkin niin paljon parempia ja monesti halvempiakin. :D
Menee vähän OT:ksi mutta olisko sulla vinkata jotain hyviä vaihtoehtoja? ;D

Japanilaisista esim. Fairy Drops (molemmat wp:t sekä kuitumaskara, tosin itse tykkään enemmän wp:stä), ZA (Shiseido) Killer ja Perfect Action (kummatkin wp:t, itse tykkään enemmän Killeristä ja jommasta kummasta taitaa olla kuitumaskarakin), Koji Dolly Wink (kuitumaskara). Korealaisista The Face Shop Pressian Big Mascara (kuitumaskara), TonyMoly Volume Pang (kuitumaskara), A'Pieu Pro Curling (kuitumaskara). Noissa kuitumaskaroissa koostumukset vaihtelee kyllä hirveesti. Tuo The Face Shopin ripsari oli nyt viimeisin ostos ja se on kyllä hintaansa nähden aivan superhyvä. Massa on tosi syvänmustaa, sellainen vinyylimäinen koostumus ripsissä (eli kiiltävät, ei ole yhtään matta) ja yhdellä kerroksella saa jo tosi näyttävät. Ainut miinus on että se on vähän hankalampi poistaa. Tai siis se leviää aika sotkuksi. Mut muuten tosi hyvää ja varmasti tilaan toistekin.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 07.01.15 - klo:20:44 »
Ei nyt suoranaisesti liity tämän ketjun aiheeseen, mutta esimerkiksi keeshan listaamissa on muutama ripsiväri jotka kiinnostaisivat minua. Osaisiko joku neuvoa hyviä ja luotettavia nettikauppoja joista noita voisi tilailla? En ole Ebay:ta harrastanut, joten olisi kiva tietää löytyisikö esimerkiksi tuota Fairydropsia jostain nettikaupasta :) Muutkin japanilaiset ja korealaiset ripsivärit kiinnostaisivat!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 08.01.15 - klo:13:13 »
^ Niin joo, oisin tietysti voinut linkata niitä myyjiäkin. :D

Fairy Dropsia oon tilannut sekä ebaystä että Sasa.comista. Nyt tuolla Sasassa näyttäis olevan kyllä vaan tuota tavallista versiota. Sasassa tais olla aika kalliit postikulutkin jos ei tilaa kerralla paljon.

http://web1.sasa.com/SasaWeb/eng/product/viewProductDetail.jspa?itemno=105130701002

Ebay-myyjiä joilta oon ostanut:
http://www.ebay.com/itm/New-FAIRY-DROPS-Volume-Burst-Mascara-2-types-Japan-/221557349045?pt=US_Skin_Care&var=&hash=item3395d8dab5
http://www.ebay.com/itm/FAIRY-DROPS-Japan-Volume-burst-Mascara-Waterproof-F-S-/111543954044?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item19f889aa7c
http://www.ebay.com/itm/FAIRY-DROPS-Japan-Volume-burst-Mascara-Film-type-/141508594172?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item20f291c9fc

The Face Shop Big Pressian Mascaraa oon ostanut tältä ebay-myyjältä:
http://www.ebay.com/itm/291089359562?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=590244847645&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

ZA ripsareita oon ostanut tältä ebay-myyjältä:
http://stores.ebay.com/SuperMonskey/_i.html?_nkw=za+mascara&submit=Search&_sid=30462112

TonyMoly Volume Pang (keltainen hylsy). Varmaan nuo muutkin vois olla ihan jees, en oo kokeillut.
http://w2beauty.com/en/tony-moly-makeup/9876-tony-moly-double-needs-pangpang-mascara.html#/color_tone-1

A'pieu Pro Curling:
http://w2beauty.com/en/a-pieu-mascara-eyebrow/11203-a-pieu-pro-curling-mascara-curl-volume.html

Tuolla W2beauty.comissa on aika hyvä valikoima kaikenlaisia ripsareita, jos ei halua ebaystä ostaa.

Ebay:ssä:
http://www.ebay.com/itm/APIEU-Pro-Curling-Mascara-7ml-Curl-Volume-/331203925240?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item4d1d4ad4f8