Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142702 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #420 : 30.01.15 - klo:12:04 »
eBaysta saapui ripsiväri, Generation Lash Power Extension Visible Mascara. Tässä on kuminen harja, ei paakuta, ripsistä tulee luonnolliset, mutta väriä on silti tarpeeksi. Pääasia on, että ei paakuta. Omat ripseni on pitkät ja tuuheat jo valmiiksi, joten mitään ihmeitä en tarvitse, kunhan ripsiväri antaa siistin lopputuloksen ja pysyy hyvin. Tämä on vedenkestävä. Pääsin testaamaan tätä räntäsateeseen pyörälenkille, ja pysyi kyllä moitteetta :ts. Suosittelen kyllä! Lähti hyvin ripsistä pois Vivalin silmämeikin puhdistuslapuilla. Tämä on halpa, hintaa oli vain 1.49 £.

INCI:

Demineralized water, PVP/VA Copolymer acrycates, Carnauba wax, Candelilla Wax, Bees Wax, Stearic Acid Polysorbate 20, Polyisobutene, Methylparaben, Propylparaben, CI77499

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 30.01.15 - klo:12:07 »
Ostin joulun jälkeen alennuksesta Lorealin Miss Mangan. Halusin vaihteeksi kokeilla tuuheuttavaa ja tässä tuo harjan muoto houkutteli. Aikamoinen pettymys tämä kuitenkin oli, mulla ei mielestäni kovin helposti varise ripsarit, mutta tämä kyllä varisee  jo pian laiton jälkeen. Ihan ok ripset tällä saa, mutta pidentävät ja erottelevat ripsarit sopii itselle paremmin. Pitäydyn siis turvallisessa Lancomen Definicils:ssä ja lopetan harharetket. Onneksi Miss Manga oli tosiaan tarjouksessa, normihintahan tällä taitaa olla melkein kaksikymppiä.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 31.01.15 - klo:16:57 »
Mulla on myös Miss Manga ripsiväri ja toimii ihan hyvin. Saa tuuheat pitkät ripset, mutta edelleen se paras ripsiväri haaveissa. Joudun laittamaan myös jotain pidentävää ripsiväriä vielä lisänä tuon Mangan kanssa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 05.02.15 - klo:18:13 »
Tuleeko kenelläkään markettiripsareista mieleen siedettävää harmaata ripsaria? En halua helmiäistä tai hopeankimalletta, vaan tasaisen harmaan. Muut ominaisuudet voivat olla melkein mitä vaan, kunhan itse massa ei ole jotain rapisevaa tai leviävää huttua. Hintaa ei tarvitsisi olla paljon, sillä käyttelen harvakseltaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 22.02.15 - klo:19:34 »
Että mua risoo Lumenen uusi ripsiväriuudistus. Rakastin sitä edellistä Blueberry curlia erityisesti sen litistetyn harjan vuoksi! Ja nyt ne ovat uudistaneet sarjan, ja litistettyä harjasta saa vain vedenkestävässä ripsivärissä. Ostin urpona sellaisen, ja sehän on ihan kamalaa ainetta. Klimppistä töhnää jota ei saa pestyä kunnolla pois.

Onko jollain muulla ripsarimerkillä käytössä sellaista litistettyä harjasta?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 05.04.15 - klo:06:02 »
Olin tulossa kyseemään josko 38 ripsareiden maailmaan on ilmestynyt uusia tulokkaita ja kas, näemmä Isadoran valikoimaan on tullut All Day Long.

Olen käyttänyt tyytyväisenä viiden vuoden ajana lämpimällä vedellä irtoavia ripsareita. Valikoima on kitenkin aika suppea ja hintaa näillä kuitenkin lähemmäs kolme kymppiä, niin olen ihan innoissani tästä alle kahden kympin Isadoran versiosta. Täytyy ostaa tämä seuraavalla kauppareissulla. Odotan fiiliksissä jo  :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 05.04.15 - klo:09:54 »
Onko joku kokeillut Kikon ripsareita? Näitä ei siis myydä Suomessa, mutta en oikein tiedä missä ketjussa olisin kysellyt.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 05.04.15 - klo:10:07 »
Otin jokunen viikko sitten käyttöön LivBoxissa tulleen Rimmel Scandal' Eyes Rockin' Curves -ripsivärin. Tämä on aika ristiriitainen tapaus, en aio ostaa jatkossa, mutta käytän tämän kyllä loppuun. Värimassa on hyvää ja tällä saa ihan näyttävät ja selvästi kaareutuvat ripset, mutta harja ei toimi itselläni yhtään. Se on tosi iso ja omituinen s-kirjaimen muotoinen kiekura, jolla on vaikea saada väri ripsiin ilman, että sitä on joka puolella luomia. Jos asento ei ole hyvä, niin kilmppaa ja niitä on työläs saada auki. Yksinkertaisesti vain liian kömpelö malli.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #428 : 05.04.15 - klo:10:30 »
Että mua risoo Lumenen uusi ripsiväriuudistus. Rakastin sitä edellistä Blueberry curlia erityisesti sen litistetyn harjan vuoksi! Ja nyt ne ovat uudistaneet sarjan, ja litistettyä harjasta saa vain vedenkestävässä ripsivärissä. Ostin urpona sellaisen, ja sehän on ihan kamalaa ainetta. Klimppistä töhnää jota ei saa pestyä kunnolla pois.

Mua risoo aivan sama! :( Litistetyistä harjoista en tiedä, mutta aiempi mustikkaripsari oli loistavaa kamaa ja sai mun ripsistä tosi kauniit ja erotellut. Vasta olin uuden ripsarin tarpeessa ja mietin kaupassa pitkään FLE:n ja tuon uuden Blueberry curlin välillä, ja vikatikki tuli vedettyä kun otin jälkimmäisen. Aivan kamalaa, tuntui ettei ripsaria saa mitenkään laitettua siistin näköisesti ja poistaminen se vasta kaameaa olikin. Lähti vaikka miten paljon ripsiä kun koitin saada niitä klimppejä pois ripsien tyvistä :o Hainpa sitten sen hyväksi havaitun vedenkestävän FLE:n ja taidan pysyä siinä jatkossakin..
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 05.04.15 - klo:19:10 »
Olin tulossa kyseemään josko 38 ripsareiden maailmaan on ilmestynyt uusia tulokkaita ja kas, näemmä Isadoran valikoimaan on tullut All Day Long.

Olen käyttänyt tyytyväisenä viiden vuoden ajana lämpimällä vedellä irtoavia ripsareita. Valikoima on kitenkin aika suppea ja hintaa näillä kuitenkin lähemmäs kolme kymppiä, niin olen ihan innoissani tästä alle kahden kympin Isadoran versiosta. Täytyy ostaa tämä seuraavalla kauppareissulla. Odotan fiiliksissä jo  :D

Kerrothan sit Tukkis sun kokemuksista? Oon miettinyt tuon samaisen ripsarin hankkimista jo pitkään.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 06.04.15 - klo:16:11 »
Isadoran All day long on todella hyvä tuote, mun uusi luottoripsari! Olen vuosia käyttänyt Kanebo / Sensaita, jonka  hinta on tosiaan aika suolainen ottaen huomioon miten nopeasti se kuivahtaa. Isadoran ripsari taivuttaa upeasti ja pysyy ihan yhtä hyvin kuin Kanebo / Sensai. Anttilassa oli vasta Plussakorttitarjouksena noin 13e eli ei paha hinta, normihinta n. 18-19e eli aika lailla edullisempi. Tätä en vaihda! Suosittelen lämpimästi  :D.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 06.04.15 - klo:21:58 »
^Pysyykö tuolla IsaDoralla taivutukset koko päivän? Variseeko? Mulla oli IsaDoralta joku ripsari missä oli kaareva harja, mutta se ainakin varisi päivän aikana.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 07.04.15 - klo:14:02 »
Toi Isadora kuulostaa tosi hyvälle! Mulla on ollut käytössä Sensai, mutta se varisee hirveästi ja kuivahtaa nopeasti. Nykyisin käytän Cliniquen vastaavaa, joka on ihan jees. Saako Isadoraa tilattua UK:hon mistään?

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 07.04.15 - klo:15:36 »
^En tiedä toimittavatko, mutta kannattaa katsoa ruotsalaiset nettikaupat. Tilasin itse Ruotsista ruskean sävyn, koska sitä ei saa Suomesta. Silloin oli joku ale, joten sain sen aika edullisesti.

All Day alkaa varista loppua kohden, mutta niinhän kaikki ripsivärit. Tuoreena ei minusta varise. Minulla on kyllä sellainenkin ongelma, että kun sävytän juuret eyelinerilla niin taivutukset katoavat.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 07.04.15 - klo:19:10 »
Itse aluksi tykästyin tuohon isadoran all day long-ripsariin. Vuosia olin käyttänyt vedenkestäviä ripsareita ja tuo oli ihanan helppo puhdistaa pois. Loppua kohden ripsari alkoi kuitenkin varisemaan aika pahasti ja lopulta kyllästyin siihenkin että tuo ei tuuheuta ripsiä kyllä yhtään.

Pitkästä aikaa ostin max factorin masterpiecen vesiliukoisena ja sen aikaansaama tuuheus on megalomaanista verrattuna tuohon isadoraan. Muutamat tihku- ja räntäsateet töihin pyöräilleenä olen oikeastaan yllättynyt ettei tuo masterpiece ole ihan mahdottomasti edes levinnyt. Päikkäreitä sillä ei kyllä vedetä tai sit on mullakin ripsarit poskilla :P
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.