Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142688 kertaa)

Poissa Belle

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #435 : 08.04.15 - klo:20:39 »
Minulla Isadoran All day long on pysynyt hyvin siistissä sisäkäytössä. Toki osasyy pysyvyyteen voi omalla kohdallani olla tosiaan tämä "sisäsiisteys". (En ole testannut miten pysyisi jumpassa / salilla tai vähän räväkämmissä ulko-olosuhteissa kuten fillaroidessa tai tihkusateessa.) Käytän ripsientaivuttajaa ennen ripsarin laittoa ja taivutus pysyy koko päivän, ei valahda suoraksi kuten joidenkin vesiliukoisten ripsarien kanssa.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 08.04.15 - klo:21:49 »
All Day Long Lash on jo pitkään ollut mun luottoripsari. Kokeilin välissä Isadoran Volume&Curl -ripsaria joka on myös samaa "lähtee lämpimällä vedellä" -sarjaa. Tuohon Volume&Curliin en tykästynyt vaan palasin takaisin All Day Long Lashiin - Volume&Curlissa on ärsyttävä harja joka klimpittää ripset, nykyään jos käytän tuota käytän vanhan MaxFactor Clump Defyn harjaa jonka olen pessyt ja säästänyt... Ei tuon ripsarin laittamisesta tule muuten yhtään mitään.

Mä en osaa sanoa mitään All Day Long Lashin taivutustenpitokyvystä kun mun ei tarvitse taivuttaa ripsiä. Mutta se on pysynyt siistinä säällä kuin säällä ja olenpa jokusen itkunkin päästänyt ja silti ei ole mitään massiivista leviämistä tapahtunut (lähinnä mustia hiutaleita silmien alla, lähtevät pyyhkäisemällä). Lisäksi olen monta kertaa nukkunut päiväunia ripsarit silmissä ja siltikään ei ole kuin hiukan rapistellut kuivia hiutaleita silmien alle. Miinuksena massan nopea kuivuminen putkiloon, jolloin loppua kohden variseminen hiukan pahenee, mutta ei se silti ole kuin helposti poispyyhkäistäviä mustia hiutaleita alaluomilla.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 11.04.15 - klo:08:38 »
Sokoksella oli tarjouksessa L'Orealin Double Extension, joten päätin kokeilla sitä vedenkestävänä versiona. Pohjustusaine sisältää pidentäviä kuituja, jotka joku taitavampi osaisi varmasti harjata ojennukseen, mut mulla ne kuidut jäävät sojottamaan miten sattuu. Tuloksena on karvaiset risuripset, jotka muuttuvat vielä epäsiistimmäksi kun aikaa kuluu. Ehkä pitää toivoa, että opin hyvän levitystavan tai sitten vaan käyttää tuo sisulla loppuun ja olla onnellinen, että oli edes tarjouksessa. Seuraavalla kerralla taidan ottaa suosiolla tutun ja hyväksi havaitun maskaran, koska niitä ei niin montaa ole tullut vastaan.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 12.04.15 - klo:18:34 »
^ Yhden putkilon kokeilleena samoja kokemuksia. Ripset jäi klimppisiksi ja aine kuivahti supernopeasti käyttökelvottomaan kuntoon. Muutenkin tuntui hankalalta tuo kaksivaiheinen levitys, ei enää tuon tyyppisiä minulle.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 08.05.15 - klo:09:23 »
Olen käyttänyt tuota L'Orealin Double Extensionia nyt muutaman viikon ja se on tosiaan hieman kuivahtanut kuten Belle sanoi, mutta se toisaalta tekee levittämisestä helpompaa. Pituutta tällä kyllä saa, tosin ripset suoristuvat aika nopeasti (ongelma, jota mulla ei ole muiden ripsivärien kanssa ollut) ja tuloksesta tulee pian epäsiisti.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 08.05.15 - klo:11:49 »
Mun täytyy hiukan perua puheitani tuon Isadoran Volume & Curlin suhteen. Nyt kun massa on hiukan kuivahtanut, sillä saa oikein kivat ripset. Eli ilmeisesti vika ei ollutkaan tuossa Volume& Curlin harjassa vaan massa oli liian märkää ja siksi klimpitti. Nyt pelittää paremmin. :)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 08.05.15 - klo:18:17 »
Pitkästä aikaa kokeilin L'orealin ripsiväriä, False lash wingsiä. Harjan muoto vähän etukäteen epäilytti, mutta toimiikin oikein hyvin: erottelee ripset tosi hyvin ilman minkäänlaisia paakkuja. Tuuheuttaakin jonkin verran. Mascara ei myöskään esim. varise päivän mittaan tai muuta ikävää. Tätä voisi ostaa joskus jopa toistekin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 31.05.15 - klo:16:17 »
Kokeilin tänään ekaa kertaa Maybellinen Lash Sensational ripsaria (tää on aika uutta, sellainen harmahtavan pinkki pakkaus) ja se on ihan m a h t a v a a ! Mulla on sitä vesiliukoista (saa myös vedenkestävänä) ja pitää taivutukset yllättävän hyvin, vaikka yleensä mulla suoristuu ripset heti vesiliukoisella ripsarilla. Erottelee myös hyvin ja tuuheutta ja pituuttakin tuli kivasti! Harja on mun mielestä tosi hyvä. Tästä tais tulla ihan suosikki, menee ehkä jopa Chanelin Inimitable wp:n ohi, jota oon käyttänyt jo niin monta vuotta että en edes muista. Hintakaan ei oo kovin paha ja nää on vissiin vähän väliä tarjouksessakin. Toivon mukaan wp on yhtä hyvää, sitä voisin ostaa seuraavaksi kokeiluun. Jei.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 31.05.15 - klo:16:22 »
Mä fanitan Isadoran ripsivärejä :ts. Taas löytyi Isadoralta uusi helmi, Volume lash styler maskara.
Ihanan pieni harja ja levittyy hyvin ja saa tuuheaa sekä myös pitkää erottelevaa jälkeä. Yes :)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 05.06.15 - klo:23:07 »
Jo monen käyttäjän mainitsemassa All Day Longissa on paljon positiivisia puolia. Ripsari tosiaan sekä pidentää että erottelee ripset tuuheaksi viuhkaksi, jo yhdellä kerroksella saa näyttävää jälkeä aikaan. Taivutuksetkin pysyvät omissa suorissa tyngissäni hyvin. Poistaminen ei myöskään ole ikinä ollut näin helppoa, väri liukenee uskomattoman kiltisti ja nopeasti lämpimään veteen. :) Mutta eish, tämä ei vain ole oikeasti vedenkestävää. :/ Ripsari varisee hieman, eikä todellakaan pidä kastuneena ripsiä eroteltuina. Kaltaiselleni kaappi-itkeskelijälle on kova paikka, kun maskarat paljastavat kyynelien olleen taas läsnä. Eli täydellisen tuotteen etsintä jatkuu.

Seuraavaksi arvon Maybellinen Rocketin ja Lash Sensationalin välillä. Osaisiko joku neuvoa, kumpi olisi enemmän pituutta ja erottelevuutta kaipaavan makuun? Vedenkestävän version olettaisin myös olevan oikeesti nesteenkestävää.

« Viimeksi muokattu: 05.06.15 - klo:23:11 kirjoittanut salute »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 06.06.15 - klo:11:04 »
^Mä tuossa ylempänä hehkutin tuota Maybellinen Lash Sensationalia  ;) Harja on mun mielestä just hyvä jos kaipaa erottelevuutta. Ja mulla ainakin tuli myös ihan kunnolla näyttävyyttä. Omasta puolestani voin ainakin suositella ihan täysin!! Tuota saa vedenkestävänäkin. Tuosta tuli mun suosikki ihan kertaheitolla.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #446 : 06.06.15 - klo:11:48 »
^^ Minäkin voin suositella Lash Sensationalia. Erottelee ja pidentää mukavasti, näyttävään lopputulokseen tosin pitää vedellä aika monta kerrosta. Arkiripsariksi tosiaan aivan mainio. On muuten lisäksi yksi harvoja vesiliukoisia ripsareita, joka pitää taivutukset tikkusuorissa ripsissäni koko päivän. Rocketkin on ihan hyvö ripsari, mutta se onkin jo selkeästi tuuheuttavampi tapaus.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 06.06.15 - klo:12:05 »
^Mulla oli muuten ongelmia tuon Lash Sensationalin poistossa. Yritin puhdistaa sitä Lorealin vedenkestävän silmämeikinpoistoaineella, mutta ei meinannut lähteä irti. Kuuluisikohan tuo poistaa lämpimällä vedellä? Muistelisin, että ns. 38-maskarat ei lähdekään poistoaineella pois vaan nimenomaan lämpimällä vedellä. Mutta onko Lash Sensational tuollainen?

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 06.06.15 - klo:13:11 »
Kiitokset suosituksista molemmille, eli valinta taitaa siis olla selvä. :) Kerrostaminenkin on pieni vaiva, jos muut kriteerit täyttyvät.

Pinkpepper, huomasin kyllä viestisi ylempää. Mut aattelin, että sulla on kuitenkin megapitkät räpsyt jo ehkä luonnostaankin. :) Omissani ei kuitenkaan toimi ihan mikä tahansa tuon lyhyyden vuoksi. Poistosta sen verran, että omat kolmekasit eivät ole lähteneet meikinpoistoaineella, mutta lämpimällä vedellä hyvinkin helposti. Kokeile seuraavalla kerralla tarpeeksi kuumalla vedellä, jolloin tuote voisi lähteä joko liukenemaan tai liuskoittumaan. Olisi kyllä reilua, jos tuossa putkilossa olisi joku maininta poistotavasta.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 06.06.15 - klo:20:48 »
Mäkään en saa Lash Sensationalia pois oikein millään. Usein käytän Sensain tai Cliniquen 38-ripsaria alaripsissä ja ne saan kyllä pois ok, mutta toi Lash Sensational vaan sotkeentuu pitkin naamaa. Parhaiten oon saanut sen pois Lumenen silmämeikin poistoaineella ja sit vielä jotain muuta putsaria päälle (nyt oon käyttänyt Misshan Creamy Latte Chocolate Cleansing Foamia). Eli ei toi mun mielestä mikään 38-ripsari ole.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!