Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142685 kertaa)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #45 : 15.05.12 - klo:07:46 »
^ Sokokselta saa Malu Wilz -sarjaa, jolla on 24H mascara, joka lähtee vaan lämpimällä vedellä. Aluksi on aika lirua koostumukseltaan, mutta sanotaan kuukauden jälkeen koostumus on hyvä. Enemmänkin pidentävä kuin tuuheuttava ripsari. Monta purkkia tyytyväisenä käytin, ennen kuin aloin haluamaan tuuheampaa lopputulosta.

edit. Tässä linkki Sokoksen verkkokaupasta kyseiseen tuotteeseen. Hintaa siis 13,90 euroa.
« Viimeksi muokattu: 15.05.12 - klo:07:50 kirjoittanut tiita »
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #46 : 15.05.12 - klo:10:48 »
Mulla toi Rimmelin Extra WOW-ripsari ei toiminut. Samaa luokkaa mitä monet muutkin yhtä halvat ripsarit. E tuuheuta paljon ollnkaan, ainoastaan hieman pidentää. Tykkään enemmän tosi tuuheista ripsistä. Mutta en kyllä jaksanut perehtyä koko tuotteeseen ja selvittää, lupaako se pidennystä vai tuuhennusta  :D Seuraavana ajattelin kokeilla Isadoran Big Bold-ripsaria.

Tähän mennessä on suosikeiksi muodostunut Max Factorin FLE ja Lorealin Million Lashes. Onko totta, että FLE:n koostumus on muuttunut? :o
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #47 : 15.05.12 - klo:13:22 »
Onko kellään kokemuksia Lumenen uudesta Excellenght Cloudberry-mascarasta. Harja näytti kiinnostavalta, mutta korkea hinta (18,90) ei houkuttele ihan vaan huvikseen ostamaan.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 15.05.12 - klo:16:40 »
^ Huhhuh mita hintoja Lumene nykyaan pyytaa tuotteistaan. Ziiiisus...:o
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 15.05.12 - klo:17:38 »
Ostin Yliopiston apteekin tarjouksesta Acon tuuheuttavan ripsarin herkilel silmille. Ihan hyvä/ok tuote: klimppaa hieman, mutta nyt allergia-aikaan silmät ei ole ärsyytynyt yhtään tai tuntuneet tikkuisilta  :) Kympin tästä voin maksaa, mutta ei ole enemmän arvoinen. Herkkäsilmäisen kannattaa kokeilla.

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 15.05.12 - klo:22:38 »
Jee, kiitos tiita! Täytyy käydä hakemassa. Pidentävä ja ohut koostumus kuulostaa just parhaalle  :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 16.05.12 - klo:06:13 »
Tähän mennessä on suosikeiksi muodostunut Max Factorin FLE ja Lorealin Million Lashes. Onko totta, että FLE:n koostumus on muuttunut? :o

Tuli sitten ostettua pitkästä aikaa max Factorin ihan perus FLE eilen ja mielestäni tässä on paljon parempi koostumus kuin FLEFssä.. Ihan kuin mascaroiden sisällöt olisivat vaihtaneet päittäin hylsystä toiseen  ::) Koostumus on huomattavasti juoksevampaa ja levittyy nätisti liukuen, toisin kuin FLEFssä joka jättää minulla ripset paakkuisiksi ja koppuraisiksi nykyään.. Noh, ihan hyvä juttu, ei mennyt rahat hukkaan :)

Ps. osaisiko joku kertoa millainen on poistaa 24HR FLE? Anttilassa ripsareihin oli lisätty tarrat ''vedenkestävä'' ilmeisesti aiheuttanut hämmennystä muissakin ihmisissä kuin minussa..  ::) Ainakin perus vedenkestävä FLE on niin työläs poistaa että jos 24HR mascara on samaa luokkaa niin ei kauheasti tee mieli sitä hankkia..
« Viimeksi muokattu: 16.05.12 - klo:15:32 kirjoittanut Neriana »

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #52 : 16.05.12 - klo:15:26 »
^ No täytyy sitten ostaa kokeiluun tuo uusi FLE  :)
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Retro

• Vieras
« Vastaus #53 : 16.05.12 - klo:15:31 »
Onko kellään kokemuksia Lumenen uudesta Excellenght Cloudberry-mascarasta. Harja näytti kiinnostavalta, mutta korkea hinta (18,90) ei houkuttele ihan vaan huvikseen ostamaan.
Mahtaakohan tämä olla uusi versio pelkällä Excellength-nimellä kulkeneelle ripsarille? Nimi ja ominaisuudet ainakin vaikuttaisivat samalta... Ostin tuo vanhan Excellengthin alekorista ja rakastuin ikihyviksi juurikin tuohon pieneen harjaan, jolla saa törkeän pitkät ja erotellut ripset. Aika hurjan hinnan ovat tosiaan uutuudelleen laittaneet.  :o

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 16.05.12 - klo:15:31 »
^^ ei FLE ole itsessään uusi, ainoastaan siitä tehty 24h versio on uutuus :)

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #55 : 16.05.12 - klo:17:03 »
^ Ai! Luin huolimattomasti  ;D Oon kyllä nähnyt sitä uutta versiotakin kaupoissa, en sitten tiedä ostanko sen vai perus FLE'n..

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 16.05.12 - klo:19:40 »
Ps. osaisiko joku kertoa millainen on poistaa 24HR FLE? Anttilassa ripsareihin oli lisätty tarrat ''vedenkestävä'' ilmeisesti aiheuttanut hämmennystä muissakin ihmisissä kuin minussa..  ::) Ainakin perus vedenkestävä FLE on niin työläs poistaa että jos 24HR mascara on samaa luokkaa niin ei kauheasti tee mieli sitä hankkia..

Minulla on FLE 24HR käytössä ja poistamista lukuunottamatta tykkään tuosta todella paljon. Väri on aika "märkää", joten onnistun sotkemaan tuolla aina hieman yläluomea, mutta lopputuloksena ripsistä tulee pitkät, tuuheat ja erotellut. :) Isoin ongelma on tosiaan tuo poistaminen, silmämeikinpoistoainetta saa käyttää käyttää reilusti ja useamman kerran, mutta siitä huolimatta tuntuu, että väriä irtoaa vielä tuon jälkeenkin ja silmänaluset ovat mustat. Minulla on ollut ongelmia poistamisessa myös useiden Lumenen ripsareiden kanssa, mutta tämä FLE:n pysyvyys on kyllä ihan omaa luokkaansa.
2aMii

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 20.05.12 - klo:11:07 »
Mä en ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt parempaa ripsiväriä kuin Maybellinen Colossal wp. Joskus pari-kolme vuotta sitten vannoin vielä MF FLE:n nimeen, mutta tuo Colossal on mulle vaan niin paljon parempi.

Omat ripseni ovat melko pitkät ja tuuheat, mutta piikkisuorat. Haen ripsarilta vedenkestävyyttä (taivutukset ei muuten pysy ja muutenkin wp on idioottivarma ratkaisu, eipähän lähde leviämään) ja näyttävää jälkeä. Colossalia huolellisesti kerrostamalla saan suorastaan massiiviset ripset, kuitenkin ilman sotkua ja paakkuja. Massa ei ole litkumaisen märkää edes uutena. Myös harja on musta tosi hyvä, tarpeeksi iso mutta ei kuitenkaan kömpelö.

No huh, tulipahan ylistyslaulu ;D Mä vaan tykkään Colossalista niin hirveästi ja olen iloinen, että tällainen tuote löytyy markettisarjasta. Käytän paljon ripsiväriä, yksi puteli kestää mulla käytössä ehkä kuukauden tai puolitoista, joten selektiivisestä ripsarista en olisi valmis maksamaan.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #58 : 20.05.12 - klo:21:17 »
^ Aloin kans miettimään että pitäisi hankkia kesäksi vedenkestävä ripsari, joka kestäisi hyvin rannallakin. Tavallisesti oon käyttäny vesiliukoista ripsaria, ja oonkin käyttänyt kaksi putkiloa Colossalia: yhden "tavallisen" ja toisen Cat eyes-version. Pidin enemmän tavallisesta Colossalista  :) Kenties voisi taas harkita sen hankkimista.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 20.05.12 - klo:21:46 »
Kiitos Sagu ylistyspuheestasi! :D Nimittäin ihan tuon perusteella mun seuraava ripsivärini tulee olemaan tuo Colossal. Oon käyttänyt nyt useamman kerran putkeen myöskin tuota MF FLE wp:tä ja haluan kyllä kokeilla jotain muuta. Minkäs hintainen tuo muuten olikaan?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.