Nyt on oma Sensational testattu vedenkestävänä versiona, Sokoksella oli sopivasti tarjous. Tämä on jotenkin erilainen kuin kuvittelin, harja on esimerkiksi todella iso. Siksi pienikasvoisen on astetta vaikeampi saada tyviin väriä, edes sillä lyhytpiikkisellä puolella. Mutta tykkään tästä silti, todella paljon.

Maskara pidentää todella nätisti, ei sellaisella tylppämäisellä tavalla vaan luonnollisen tehokkaasti (

). Erottelevuuskin on hyvä, vaikka harjan käyttö vaatii vähän totuttelua. Tuuheutuksesta en osaa sanoa, koska itse en sellaista kaipaa. Lopputulos oli itselläni kelpo jo yhdellä kerroksella, mutta lisääkin pystyi mainiosti sutimaan.
Poistaminen oli myös tällä wp:lla aikamoinen prosessi, melkeinpä FLE wp:n luokkaa. Liotin ja nypin maskaraa L'oréalin wp meikinpoistoaineella sekä rypsiöljyllä. Lopulta väri antoi periksi, mutta poistoon tuhrautui melkein vartti. Toisaalta maskara kestää myös todella hyvin vettä, tuli testattua sekin. Tätä maskaraa laittaisin esim. vesipuistoon tai hautajaisiin.
Edit. Julkaisen viestin nyt uudelleen, kun tuli uutta mainitsemisen arvoista kerrottavaa. Olin uimassa viikonloppuna, ja tuo samainen ripsari kesti liukumäet, sukellukset ja räiskeet varisematta lainkaan koko päivänä! Olen vaikuttunut, vaikka illalla kesti taas poistaminen todella kauan. (Itse asiassa en yleensä laita vesipuistoihin yms. mitään silmämeikkiä, mutta tuon olin jo ehtinyt laittaa aamulla...)