Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142700 kertaa)

Poissa salute

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #450 : 15.06.15 - klo:13:47 »
Nyt on oma Sensational testattu vedenkestävänä versiona, Sokoksella oli sopivasti tarjous. Tämä on jotenkin erilainen kuin kuvittelin, harja on esimerkiksi todella iso. Siksi pienikasvoisen on astetta vaikeampi saada tyviin väriä, edes sillä lyhytpiikkisellä puolella. Mutta tykkään tästä silti, todella paljon. :) Maskara pidentää todella nätisti, ei sellaisella tylppämäisellä tavalla vaan luonnollisen tehokkaasti (:D). Erottelevuuskin on hyvä, vaikka harjan käyttö vaatii vähän totuttelua. Tuuheutuksesta en osaa sanoa, koska itse en sellaista kaipaa. Lopputulos oli itselläni kelpo jo yhdellä kerroksella, mutta lisääkin pystyi mainiosti sutimaan.

Poistaminen oli myös tällä wp:lla aikamoinen prosessi, melkeinpä FLE wp:n luokkaa. Liotin ja nypin maskaraa L'oréalin wp meikinpoistoaineella sekä rypsiöljyllä. Lopulta väri antoi periksi, mutta poistoon tuhrautui melkein vartti. Toisaalta maskara kestää myös todella hyvin vettä, tuli testattua sekin. Tätä maskaraa laittaisin esim. vesipuistoon tai hautajaisiin.

Edit. Julkaisen viestin nyt uudelleen, kun tuli uutta mainitsemisen arvoista kerrottavaa. Olin uimassa viikonloppuna, ja tuo samainen ripsari kesti liukumäet, sukellukset ja räiskeet varisematta lainkaan koko päivänä! Olen vaikuttunut, vaikka illalla kesti taas poistaminen todella kauan. (Itse asiassa en yleensä laita vesipuistoihin yms. mitään silmämeikkiä, mutta tuon olin jo ehtinyt laittaa aamulla...)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 24.06.15 - klo:21:17 »
Minäkin olen nyt ihastunut Maybellinen Sensationaliin, mulla käytössä wp. Poistaminen ei ole ollut ongelma ja tällä saa tosi sievät ja siistit, mutta erotellut ja pitkät ripset. Ostin jo toisen jemmaan.
Raitoja käpälään!

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #452 : 24.06.15 - klo:21:50 »
^ Mitä ainetta ja tekniikkaa käytät poistamiseen? :) Oma Sensational vaatii irrotakseen ensin suihkun mittaisen muhituksen kookosöljyllä ja sitten usean pyyhkimisen//pikamuhituksen/nyppimisen L'oréalin waterproof poistoaineella. Nopeutusjipot olisivat tarpeen. Onneksi en käytä silmämeikkiä kuin keskimäärin pari kertaa viikossa, moinen rituaali vie aikaa.  

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 24.06.15 - klo:22:14 »
^Onpa pitkä poistorituaali. Etsin taas hyvää ripsiväriä, mutta yksi tärkeimmistä kriteereistä on se, että ripsiväri on helppo ja nopea poistaa.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 24.06.15 - klo:22:20 »
Myöskään minä en meinaa millään ilveellä saada Sensationalia ripsistä pois. Vaikka hyvä ripsari onkin, niin tuon poistamisen hankaluuden takia en osta toiste.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 25.06.15 - klo:21:02 »
Salute, minä olen pitkään käyttänyt Maybellinen omaa Cils Demasq wp poistoainetta kaikkeen silmämeikkiin, minusta siinä on paras hinta/laatusuhde. Pahin irrotettava on ollut Lumenen Blueberry ja sen käytöstä siirryinkin pois juuri tuskaisen poiston vuoksi, ihan tuskaista hinkuttamista. Lash Sensational lähtee tuolla mun vakkariaineella ihan ok. Pullon pohjilla on aina eniten öljyä suhteessa muuhun poistoaineeseen ja putsausteho paranee sitä mukaa kun aine vähenee. Nyt olen pullon puolessa välissä eli aika keskivertotasolla enkä ole huomannut juuri poistossa eroa Lash Sensationalin ja aikaisemman suosikkini Max Factor 2000 calories wp:n välillä.
Raitoja käpälään!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 25.06.15 - klo:22:25 »
Otin jokunen viikko sitten käyttöön LivBoxissa tulleen Rimmel Scandal' Eyes Rockin' Curves -ripsivärin. Tämä on aika ristiriitainen tapaus, en aio ostaa jatkossa, mutta käytän tämän kyllä loppuun. Värimassa on hyvää ja tällä saa ihan näyttävät ja selvästi kaareutuvat ripset, mutta harja ei toimi itselläni yhtään. Se on tosi iso ja omituinen s-kirjaimen muotoinen kiekura, jolla on vaikea saada väri ripsiin ilman, että sitä on joka puolella luomia. Jos asento ei ole hyvä, niin kilmppaa ja niitä on työläs saada auki. Yksinkertaisesti vain liian kömpelö malli.

Tätä on vieläkin jäljellä, on ollut riittoisaa eikä ole kuivunut ollenkaan. Olen oppinut levittämään ilman massiivista sotkua, mutta vanupuikolla saa silti aina vimeistellä. Jälki on sen verran kaunista, että ehkä tätä voisi kuitenkin ostaa jatkossakin :)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 26.06.15 - klo:08:27 »
Aika jännä, miten iso ero tuossa Lash Sensationalissa on vesiliukoisen ja wp:n välillä. Minulla taas tuo vesiliukoinen versio on ehkä yksi helpoiten poistettavista ripsiväreistä, mitä olen käyttänyt. Eilenkin olin meikinpoiston kanssa ihan superlaiska ja pesin naaman hieman leväperäisesti Philosophyn Purity Made Simplellä, eikä pyyhkeeseen jäänyt minkäänlaisia mustia läiskiä. Vertailun vuoksi Maybellinen The Rocketin kanssa teen aina tuplapesun (misellaarivesi + naamapesu), ja silti joskus jääripsarijämiä silmien alle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 02.07.15 - klo:12:31 »
Paras tapa Maybellinen Lash Sensationalin poistoon näyttäisi itselläni olevan se, että ensin kastaa vanulapun mahdollisimman kuumaan veteen, pitää hetken ripsien päällä ja sitten alkaa pyyhkimään ripsiväriä pois koko ajan kastaen vanulappua kuumaan veteen. Lopuksi pyyhkäisen vielä Lorealin wp meikinpoistoaineella.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 14.07.15 - klo:13:03 »
Kaikki ripsarin poistamisen kanssa tuskailleet: suosittelen lämpimästi  Garnierin 2in1-meikinpoistoainetta. En olisi ikinä uskonut, että ripsivärin voi saada näin helposti pois! Jopa yleensä tuskaa aiheuttava FLE:n wp-versio lähti muutamalla pyyhkäisyllä. Pullo mainostaa vielä tuuheuttavansa ripsiä. En toki pistäisi pahakseni tuuheampia ripsiä, mutta tämä pullo vakuuttaa jo poistotehollaan.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 14.07.15 - klo:13:37 »
^Onkohan tehokkaampaa kuin Lorealin wp poistoaine?

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 14.07.15 - klo:14:43 »
Ei ole L'Orealin aineesta kokemusta, mutta ainakin tosi monen suosiman Maybellinen Cils demasquen tuo Garnier pesee mennen tullen.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #462 : 17.07.15 - klo:13:32 »
Mä tykkään kans tuosta Garnierin poistoaineesta minkä Eleven mainitsi, mutta en voi käyttää usein, koska mun silmät ei kestä hankaamista millään lapuilla :-X Käytän sitä välillä silti jos aamuyöstä väsyneenä tahtoo pikaisesti meikit pois ja misellivedellä loppupyyhkäisy, ilman, että vedellä tarttee läträtä. Mulle vaan paras edelleen on vauvaöljy poistamiseen ;D Sillä lähti jopa se kamalaksi parjattu Maubelline Lash Sensational vedenkestävä! Ei kauaa tarvinnut hinkkailla ja mulla Pirkan hoitoöljy peseytyy pois ilman, että silmiin mitään kalvoa jää. En edes tiedä monetta vuotta poistan vauvaöljyllä meikkini silmistä! Halpa ja paras <3
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #463 : 04.08.15 - klo:21:51 »
Nyt on pienoinen ripsiväriongelma. Eli pitäisi löytää ripsari, joka ei lähde leviämään (joudun käyttämään silmätippoja joitain kertoja päivässä), mutta joka kuitenkin lähtisi pois ilman hankaamista tai vahvoja meikinpoistoaineita (yleiskäytössä Erisanin rauhoittava puhdistusemulsio). Ripsivärin ei tarvitse välttämättä olla markettituote, tykkään käyttää ripsaria lähes päivittäin, joten siihen on valmis ihan sijoittamaan tai tilaamaan maailmalta :)

Muita positiivisia ominaisuuksia olisi erottelevuus ja taivutusten säilyttäminen, mutta ne ovat toissijaisia. Silmät tosiaan laseroitiin vajaa pari viikkoa sitten ja silmätippoja pitää varautua käyttämään jopa vuoden ajan tai pitempäänkin.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 04.08.15 - klo:21:56 »
^Dermosilin Moist Proof-ripsiväri on mielestäni hyvä, mutta sitä saa hangata jonkin verran poistettaessa. En osaa sanoa sen ominaisuuksista tarkemmin, koska minulle ripsiväri kuin ripsiväri tekee hämähäkkiripset tai en ainakaan saa mitään upeita räpsyripsiä. Ainakin tuo on edullinen.

https://www.dermoshop.com/fi/products/3683-moist-proof-ripsivari
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)