Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142787 kertaa)

Takiainen

• Vieras
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #480 : 11.09.15 - klo:07:10 »
Vesiliukoinen pitää taivutukset ihan hyvin, tosin mulla on aika kaarevat ripset luonnostaan vaikka käytänkin myös taivutinta.  Aika harva ripsari onnistuu niitä kokonaan suoristamaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 11.09.15 - klo:15:29 »
Mulla se Lash Sensationalin normi ripsari on ollut ihan huippu sen takia, että se pitää taivutukset. Harva ripsari pitää mun ripsiä taivutettuina, mutta tuo on ollut ehkä paras.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #482 : 11.09.15 - klo:16:46 »
Hei kaikki joilla ongelmia poistaa tuota Lash Sensational wp:tä kokeilkaa sitä vauvaöljyä!!! Mä oon siitä huudellut monesti aiemminkin wp ripsareiden kanssa. Mä käytän ihan Pirkan versiota, kun se on ihan samaa kuin Natusan :) Lähtee ripsari kuin ripsari, silmät ei ärsyynny ja ripsiä ei lähde, päinvastoin, tullut vaan vahvemmat ripset. On myöskin halpa poistoaine. Eikä jätä kalvoa silmiin, kunhan vaan jonkin aikaa huuhtelee lämpöisellä vedellä (ja silti ei mene todellakaan ikuisuus). Mulle joskus lekuri neuvo vauvaöljyn, kun huomattiin, että poistoaineet aiheuttaa allergiaa (joiduin kerran mennä lekuriin siksi, kun silmät oli pahassa kunnossa poistoaineen jäljiltä), en edes muista monta vuotta on vauvaöljyn kanssa menty, sillä poistan siis vaan silmämeikin! Ja on riittoisa, pari pulloa menee vuodessa, maksaa alle 3 €.
« Viimeksi muokattu: 11.09.15 - klo:16:48 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 12.09.15 - klo:09:59 »
Onko kokemusta Lorkun Volume Million Lashes Felinestä? Se kuulostaa houkuttelevalta ja on tarjouksessa Cittarissa, mutta mulla on melkein kaikki aiemmat kokemukset merkin ripsareista olleet huonoja. Esim. Lash Architect oli aivan kauhea.

Tykkään tosi paljon MF:n Masterpiecestä, jos siitä on apua vertailussa. Klimppaavaa, paksua massaa en missään nimessä halua, erottelevuutta pitää olla. Taivutukset pysyvät hyvin itsestään enkä käytä vedenkestäviä.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 12.09.15 - klo:10:13 »
^ Ei ole montaa käyttökertaa takana, mutta tähän mennessä pidän Felinestä! Yleensä suosin tavallisia ripsiväriharjoja kumiharjojen sijaan, mutta tässä tuokin toimii: tuntuu erottelevan ripset hyvin. Pidän myös sen hieman kaarevasta muodosta. Erottelun lisäksi saan aika tuuheatkin ripset aikaiseksi.
Harvoin käytän Lorkun ripsivärejä, joten en pysty vertaamaan tätä muihin, mutta itselleni on Feline ollut onnistunut ostos. Normihinta (noin kaksikymppiä) on minusta kyllä paljon markettiripsarista, mutta onneksi omani ostin tällä viikolla Sokokselta -20%:n alelapulla.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 12.09.15 - klo:10:20 »
CM Mammuttimarkkinoiden tarjous on 10,90 ja se on jo niin hyvä, että ajattelin kokeilla. Tosin mun lempiripsiväri, jota saa vain Puolasta, maksaa pari euroa ja mulla on niitä neljä  ::)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 12.09.15 - klo:11:33 »
^ Triina, mulle on tulossa Puolan keikka, niin mitä tuo sun suosikkiripsari on ja mistä sitä saa?  ;D
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 14.09.15 - klo:08:07 »
^Tässä viestissä on kerrottu enemmän, on siis Wibon "alamerkki" Lovely*, jota löytyy ainakin Gdanskista suunnilleen jokaisesta Rossmannista (joita on siellä useita). Muitakin merkin ripsivärejä kannattaa tsekata, hinta on 2-3 euroa.

Merkki on puolalainen ja muualta sitä ei taida saada. Olen itsekin menossa Gdanskiin vajaan viikon päästä, tosin mulla on nyt hyvät jemmat jo ennestään.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 26.09.15 - klo:19:41 »
Pitääkö Lorkun Volume Million Lashes Feline taivutukset hyvin?

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 07.10.15 - klo:11:31 »
Palaan uudelleen tähän Maybelline Lash Sensational wp ripsariin. Nyt n. kuukauden käytöllä tykkään tästä edelleen. Massa on hieman ehkä muuttunut, mutta ei onneksi ole kuivahtanut liikaa. Poistaminen on mielestäni ihan helppoa, lähtee Lorealin ja Maybellinen omilla wp silmämeikin putsareilla ongelmitta. Taivutuksetkin tää pitää oikein hyvin. Tykkään harjasta (kumiharja) ja sen muodosta, kaarevalla osalla saa hyvin levitettyä ripsarin ihan ripsien tyveen. Pienillä sivuharjasilla saa hyvin levitettyä myös alaripset sotkematta. En mä kyllä keksi tästä oikein mitään huonoa sanottavaa. :D Tää taitaa olla mun uus lempimascara. :) No yksi pieni miinus on ehkä se, että yhdellä kerroksella ei saa oikein tarpeeksi volyymia omaan makuuni. Mutta toisaalta tätä on helppo kerrostaa ilman klimppiytymisen vaaraa, niin ei sekään oikeastaan haittaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 07.10.15 - klo:13:29 »
^ Multakin kannatus Lash Sensationille! Mulla on ihan normaali vesiliukoinen versio, eikä ole tästäkään huonoa sanottavaa. Tekee hyvää, paakutonta jälkeä, kerrostuu hyvin, tuuheuttaa ja pidentää, pysyy hyvin ja lähtee helposti. Maksoin tästä 6 euroa, ja tulen jatkossakin hankkimaan tätä aina kun hyvään hintaan saa (tämänkin normaalihinta näyttää olevan 15,90 e - siis ihan älyttömissä hinnoissa markettiripsiväritkin nykyään!).
1c M ii BSL

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 07.10.15 - klo:16:47 »
Millä saat tuon Maybellinen Lash Sensationalin helposti pois, siis tuon vesiliukoisen?

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 08.10.15 - klo:16:28 »
^ Putsaan silmämeikit kasvopesussa samalla aineella kuin muunkin naaman, ja nyt mulla on ollut käytössä ihan perus Lidlin geeliputsari.
1c M ii BSL

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 26.10.15 - klo:20:52 »
^^^ Mielestäni hyvin tyypillinen wp ripsari, eli hieman saa hangata että saa poistettua. Pitää tulla kertomaan lisää kun pääsen kokeilemaan sitä useamman kerran. Itsekin kyllä inhoan sitä, että ripsaria pitää hangata pois. Esim. Lumenen ripsareita en voi tästä syystä ostaa kun ne ei tahdo lähteä irti millään. Mulla on ollut tästä Lash Sensationalista se tavisversiokin, ja se ei kyllä pitänyt taivutuksia ja siitä syystä en siitä taviksesta tykännytkään. Onneksi kuitenkin ostin tuon wp:n.

Jos etsitte helposti poistettavaa wp ripsaria, niin netistä (ebaystä) tilattava ZA (Shiseido) Killer Volume wp on paras mihin olen törmännyt. Lähtee esim. Maybelline Cils Demasquella todella kivuttomasti. Sen miinuspuoli vaan on, että pitää aina tilata netistä. Muutenkin se on todella hyvä ripsari, pitää taivutukset ja antaa volyymiä. Uusi on jo tulossa, mutta tässä välissä piti tehdä joku hätäostos koska tuo vanha on jo niin kuivahtanut.

Tuo ZA Killer Volume ripsari rupes kiinnostamaan! Onko siinä jokin tuoksu?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #494 : 26.10.15 - klo:21:01 »
Mulla on ollut nyt noin kuukauden ajan käytössä Isadoran Volume Lash Styler, jossa on hopeanvärinen hylsy ja muoviharja. Omat ripseni ovat melko pitkät, tuuheudeltaan käsittääkseni aika normaalit. Kaipaan ripsarilta pidentävyyttä, tuuheuttavuutta ja erottelevuutta - eli pidän näyttävistä ripsistä.  :D

Volume Lash Styler erottelee hyvin, ripsistä tulee nätin viuhkamaiset kuten ripsarin luvataankin tukevän. Ensisijaisesti pituutta kaipaavalle en tätä suosittelisi, sillä minusta tämä jättää ripseni lyhyemmän näköisiksi kuin esim. YSL:n Volume Effet Faux cils. Paksuutta yksittäisiin ripsiin tulee ihan hyvin. Ripsari on vesiliukoinen, mutta ei ole ainakaan minulla levinnyt mihinkään päivän aikana, ei edes lenkillä. Hyvä perusripsari. Jäin kuitenkin itse kaipaamaan vielä hieman enemmän näyttävyyttä ja pituutta ripsiin, joten luultavasti en osta tätä toiste. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan tätä, jos pitää hyvin erotelluista suht tuuheista ripsistä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.