Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142706 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #495 : 27.10.15 - klo:16:45 »
Mulla olisi haussa sellainen supertuuheuttava ripsari. Ei tarvitse tuoda pituutta tms. vaan pelkästään tuuheuttaa. Kävin tätä ketjua läpi ja googlailin, mutte löytänyt mitään supertuuheuttavaa draamaripsiväriä.

Vinkkejä?
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 27.10.15 - klo:16:58 »
^ Essence Lash Princess false lash effect mascara! Siitä on myös tuuheuttava versio, mutta tuo false lash effect on "dramaattisempi". :D Sillä tulee mielestäni yhdellä kerroksella samanlainen tulos, minkä yleensä saa hyvä jos kolmella kerroksella jotain muuta hyvää ripsaria. Yhdellä kerroksella lopputulos on vielä näyttävät, mutta siistit ripset, useammalla tulee sitten jo vähän klimppejä jos tykkää hämähäkki ripsistä. ;D
3a F ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 27.10.15 - klo:17:00 »
Tämähän tuli edulliseksi! Oon perjantaina köröttelemässä taas Saksaan Essencen ständille.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 15.11.15 - klo:16:02 »
Kokeilin Maybellinen Lash Sensationalin wp:tä ja on kyllä aika surkeaa verrattuna normi Lash Sensationaliin. Tosi kuiva koostumus, jolla ei saa kovinkaan paljoa näyttävyyttä. Vedenkestävään pettyneenä ostin Lash Sensationalin ja siitä sen ekstramustan version. Härreguud!! Ihan mahtava ripsari! Paras ikinä! Mulla on ongelmana taivutuksien pysyminen mutta tällä ne pysyi. Tuuheutta tuli myös kunnolla ja ripset näytti kerta kaikkiaan ihanilta, kaverikin kehui. Luulin tavallisen Lash Sensationalin olevan HG-ripsari mulle, mutta se ekstramusta versio on todellinen HG.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #499 : 13.01.16 - klo:23:58 »
^Rapiseeko tai valuuko tuo kuinka herkästi? Nyt kun lunta tulee ja naama kastuu koko ajan, alkaa himoitsemaan vesiliukoista ripsaria joka ei kuitenkaan valuisi joka vesitipasta pitkin naamaa.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 14.01.16 - klo:14:49 »
Maybellinen Lash Sensational on mun mielestä hyvin pysyvä eikä varise. En tykännytkään siitä ekstra mustasta pidemmän päälle, koska se kuivahti aika äkkiä ja alkoi paakuttaa. Se normi Lash Sensational on mun lemppari tällä hetkellä.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 17.01.16 - klo:11:52 »
Kävin ostamassa eilettäin tuon Lash Sensationalin, en kyllä tiedä onko se tavallinen vai ei, mutta ihan hyvältä kyllä vaikuttaa :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #502 : 17.01.16 - klo:14:18 »
Minulla on tuo Maybellinen Lash Sensational wp ja en kyllä pidä sitä mitenkään kauhean kuivana. ??? Enemmänkin se on omaan makuun jopa liian märkä. Harja aiheutti alkuun kyllä kummastelua, että miten päin sitä kannattaa sorkkia ripsiinsä. Jos sisäkaarella sutii pelkästään niin tulee aika vaatimattoman näköistä jälkeä ja ainakin ulkonurkasta ripset jäävät ilman väriä. Ulkokaarella saa hieman enemmän volyymia, mutta eniten massaa nähtävästi tulee sivulta (vähän jo liikaakin). Ehkä tuohon tottuu, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että seuraava ripsiväri saanee olla sellainen jonka kanssa ei tarvitse noin paljon säätää.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 17.01.16 - klo:14:27 »
Onko kukaan kokeillut sitä Lumenen uutta Mystic(?) ripsaria?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 17.01.16 - klo:15:26 »
^ En oo kokeillut, mutta kävin testerin katsastamassa. Idealtaan tuo olisi sitä, mitä maskaralta odotan: perinteinen harja, voidemainen massa, ei kuituja, saatavilla myös ruskeana. Olisin saattanut ostaa, ellei putkilo olisi vaikuttanut niin kehnolta. Putkilon suu ei karsinut harjasta juuri yhtään ylimääräistä massaa, vaan ulos tuli harjan mukana varmaan puolet putkilon sisällöstä. Näytti ihan karmean sottaiselta.
1cFii, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 20.01.16 - klo:11:08 »
Kävin ostamassa eilettäin tuon Lash Sensationalin, en kyllä tiedä onko se tavallinen vai ei, mutta ihan hyvältä kyllä vaikuttaa :)

Mä en osaa ajaa tuota ripsaria, miten ihmeessä sitä on tarkoitus käyttää :D Siis saa sillä nätit ripset, mutta harjaa on ilmeisesti tarkoitus jotenkin pyöräyttää siinä vedon aikana? :D

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #506 : 20.01.16 - klo:13:34 »
^En ole ikinä osannut noita pyöräytysjuttuja omien ripsien kanssa (epäilen ettei pituus riitä), mutta yleensä paras tulos on tullut sillä, että sorkin ensin ulkokaarella + sivuilla tarpeeksi massaa ripsiin ja sitten sillä sisäkaareilla erottelen. Mutta siis tämäkin lähinnä yleensä, joskus tuosta tulee niin paljon massaa ulos, että klimppaa ripset yhteen. Mystinen ripsiväri, ei voi muuta sanoa. Tuntuu, että saan tuolla jokaisella kerralla erilaiset ripset. ;D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #507 : 20.01.16 - klo:15:58 »
Onko kukaan kokeillut sitä Lumenen uutta Mystic(?) ripsaria?

Mä olen kokeillut ja tykkäsin tosi paljon! Tähän asti olen vältellyt Lumenen mascaroita, koska ne ei tee juuri mitään, mutta tämä oli oikeasti tosi hyvä. Pituutta tuli todella hurjasti ja erottelevuutta myös.

Maybellinen Lash sensationilla olen saanut ihan tavallisella tekniikalla huiman pitkät ripset samaan tyyliin kuin tuolla Lumenen uutuudella :)
« Viimeksi muokattu: 20.01.16 - klo:16:02 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 20.01.16 - klo:19:57 »
Pitääköhän tuo Lumene taivutukset? Tuo Lash Sensational on mun lemppari siitä syystä että pitää taivutukset tosi hyvin.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 26.01.16 - klo:12:35 »
^ Essence Lash Princess false lash effect mascara! Siitä on myös tuuheuttava versio, mutta tuo false lash effect on "dramaattisempi". :D Sillä tulee mielestäni yhdellä kerroksella samanlainen tulos, minkä yleensä saa hyvä jos kolmella kerroksella jotain muuta hyvää ripsaria. Yhdellä kerroksella lopputulos on vielä näyttävät, mutta siistit ripset, useammalla tulee sitten jo vähän klimppejä jos tykkää hämähäkki ripsistä. ;D

Kiitti Memmuuh tästä vinkistä! Pitääpä itsekin suunnistaa taas kerran Essencen kojulle.

Tuosta Lumenen uutuusripsarista oli monet valitelleet niiden Facebook-sivuilla, että kuivahtaa ja varisee tosi nopeasti. Mä en kyllä muutenkaan jotenkin osaa sulattaa Lumenen ripsarista tuota 19,90e hintaa. ::) Olkoonkin miten hienossa pakkauksessa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.