Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142032 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #510 : 26.01.16 - klo:13:36 »
^Hyvä että mainitsit tuon Lumenen uutuusripsarin kuivahtamisesta ja varisemisesta. En ostakaan sitä seuraavaksi.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 27.01.16 - klo:09:27 »
Pari ihan mielenkiintoista ripsariuutuutta tullut markkinoille:

Rimmel Volume Colourist -kapea harja ja tuuheuttava ripsari, joka ilmeisesti myös ''kestovärjää'' ripsiä. Sisältää siis väriaineitta joka tummentaa ripsiä kestovärin tapaan.. En tiedä miten hyvää tekee silmille, mutta ulkonäöllisesti siro harja kiinnostaa.

Maybelline falsies push up drama -ihan pätevän näköinen harja, mutta ehkä hieman epäilyttää miten mahtaa sotkea..

Onko kenelläkään vielä kokemuksia näistä? :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 27.01.16 - klo:11:02 »
^ Mulla on kokemuista tuosta jälkimmäisestä, eli Maybellinestä. Ei mitään mullistavaa. MUAssa arvosana 2.5 ja kirjoitetut arviot pitää aika hyvin paikkansa. Harjalla tulee melko paljon massaa kerralla, joten kyllähän se hieman sotkee. Ei ole kovin erotteleva eikä minulla ainakaan tule mitään push up -effektiä. Suoristaa itse asiassa taivutukset aika tehokkaasti. Massa on aluksi aika märkää ja klimppaa ripset herkästi.

Sen sijaan tuo Rimmel Volume Colourist mua kiinnostaisi myös. Oon vaan yleensä ollut kovin pettynyt Rimmelin ripsareihin, niin epäilyttää ostaa. Mutta ehkä sen nyt voisi kokeilla kun hinta ei ole paha.

Edittiä. Ei ollut täällä sitä normaalia Essence Lash Princess False Lash Effectiä, vaan ainoastaan se musta Volume-versio, otin sit sen. Ja tää on ihan sairaan hyvä! Tosi hyvä harja tässä, samanlainen kuin Helena Rubinsteinin Fatal Blacksissa. Siis sellainen koukkumainen "kobranpää" harja. Tuuheuttaa, taivuttaa ja antaa sopivasti massaa ripsiin. Parilla kerroksella saa tosi näyttävän lopputuloksen. Me likey!
« Viimeksi muokattu: 27.01.16 - klo:11:39 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 27.01.16 - klo:16:50 »
Youtubessa katselin arvosteluvideoita Maybellinen falsies push up dramasta ja kaikki sanoivat sen paakuttavan. Eli ei taida olla kovin hyvä.

Onko noissa Essencen ripsareissa musta sävy sellainen oikeesti musta? Rupeeko varisemaan helposti? Lähteekö helposti pois pestäessä? Mulla on aika pitkät ja suorat ripset, joissa taivutus on haastavaa saada pysymään.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #514 : 28.01.16 - klo:11:33 »
Palasin Max Factor Clump Defy:hyn, iihanaa  :l Ripset on tosi erotellut ja levittäessä oikein näkee, kuinka ripset taipuu erilleen .

Tätäkin taisi olla kaksi eri versiota, en ymmärtänyt ikä niiden ero on, joten otin hopeisella tekstillä varustetun, jota on ennenkin ollut.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 28.01.16 - klo:11:48 »
^Minulle Clump Defy on vakkari niin sanotussa "no makeup" -meikissä :D Eli kun haluaa hivenen verran ehostautua, muttei kuitenkaan halua näyttää ilmiselvästi siltä, että meikkiä on naamassa. Paakkuista ja epäluonnollista jälkeä tuolla ei saa tekemälläkään, mutta samalla tietenkin mitään kovin näyttäviä räpsyttimiä ei myöskään saa aikaiseksi.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 28.01.16 - klo:13:12 »
^ Saatoit kyllä just myydä tuon mullekin... Mä en muunlaista ehostusta harrastakaan kun tuollaista. FLE:n lopputulos on varmaan yhä paras viime vuosina kokeilemistani, mutta harja on liian paksu ja itse maskara on vähän kuivattavaa ja liian kovettavaa mun ripsille. Tuossa CD:ssa on ilmeisesti ohuempi harja..? Tekeekö tuo teillä ripsista hyvin kovat?
1cFii, oma väri.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 28.01.16 - klo:13:30 »
^ Clump Defy on minunkin ehdoton lemppari (lila hylsy ja hopeinen teksti.) Mielestäni tällä saa siistit ja tuuheat ripset, tarvittaessa myös todella näyttävät kerrostamalla. Ei paakuta ja pysyykin hyvin. Harmi vaan, että Max Factorilla ripsarit tuppaa kuivahtamaan hylsyyn tosi nopeasti.

Joskus köyhyyksissäni olen käytellyt tätä niin, että käytän jonkin halvemman ripsarin massaa mutta sudin sitä Clump Defyn harjalla.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 29.01.16 - klo:08:56 »

Harjassa on hyvä "kaari" ja se on tuollaista kovaa muovia, ei olenkaan lötkö (kuten monet silikoniharjakset). Ja piikit on soivan "teräviä" niin että kampaavat ripset hyvin.

Mutta joo, tykkään sellaisesta melko luonnollisesta ei-klimppisestä ripsarista muutenkin. :)
Joskus teen harharetken toisiin ripsareihin, mutta aina sitä muistaa, että miksi korjata jotain joka ei ole rikki. ;)

Ilmeisesti se kultainen version on Clump defy Extensions-ripsari, jossa tulee kuituhituja mukaan. Joku teki arvostelunkin:

http://www.maliberrymakeup.com/2015/02/max-factor-clump-defy-extensions.html
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa khissu

• Haiven
  • *
« Vastaus #519 : 30.01.16 - klo:16:18 »
Mikäs on teidän suosikki vedenkestävistä tällähetkellä. Alan kyllästymään maybellinen colossal versioon vedenkestävästä. Uutta tarvis etsiä. Mietin että onko nuo lorealin millionlashes ripsivärien vedenkestävät versiot hyviä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 01.02.16 - klo:21:33 »
No mä ostin sitten tuon MF Clump Defyn! Sen harja ei kyllä taidakaan olla ihan mun juttu, oon jotenkin ihan kyvytön sen kanssa, ehkä mulla on väärän muotoiset silmät... Mutta ei se mitään, lopputulos on kyllä pitkälti sitä mitä haluan! Ei tullut paakkuja, väri menee nätisti tyveen asti ja tulos on siisti, sopivasti särmikäs mutta luonnollinen. Peseytyi vaivatta kasvoputsarilla. Mulla on tästä se mustanruskea, ja palautui kyllä mieleen, ettei mun muita kannattaisi kokeillakaan kuin FLE-variaatioita tässä värissä. Mikä tahansa perusmaskara etenkin mustana jättää mut väsyneen ja sairaan näköiseksi pallosilmäksi, mutta nämä jotenkin onnistuvat fiksaamaan silmät luonnollisen skarpilla tavalla. Nää on ainoita, joiden jälkeen oikeasti tykkään näkymästä. Hyvä ostos!
1cFii, oma väri.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 02.02.16 - klo:08:31 »
^Minulla oli myös alkuun haasteita sen harjan kanssa kun en ollut aikaisemmin tottunut käyttämään kaarevaa harjaa :) Vaati hieman harjoittelua, mutta äkkiä sitä oppii miten harjaa kannattaa omiin ripsiin käännellä! Älä luovuta heti, tuo on oikeasti tosi hyvä ripsari  ;)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 02.02.16 - klo:15:44 »
^ Haha, joo en luovuta, kyllä se lopputulos pienen harjoittelun arvoinen on! ;D Huvittavaa kyllä, että vaikka sitä on elämänsä aikana melkoisen montaa maskaraa käyttänyt, niin vieläkin kun saa käteensä vähän erilaisen harjan, niin on niin kuin ei olisi ikinä nähnyt mitään vastaavaa, eikä suunnilleen tiedä, missä kulmassa ohjata silmää päin... alien technology
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 05.02.16 - klo:19:52 »
Mistäköhän Too Facedin Better Than Sex ripsarin saisi tilattua? BeautyBayssä ei näytä olevan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 10.02.16 - klo:13:53 »
Onko joku kokeillut Rimmelin Volume Colourist Mascaraa?

Tuotteen idea on normaalin poispestävän ripsivärin lisäksi asteittain värjätä ripsiä käytön myötä. Kuulostaa periaatteessa hyvältä, mutta toimivuus, sottaavuus ja silmäturvallisuus mietityttää. Harja on lupaavan näköinen ja hinta edullinen.