Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 141694 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #525 : 10.02.16 - klo:16:51 »
^ No minä tietenkin ripsarihamstraajana olen kokeilut jo tuonkin. Kokemuksia muutaman päivän käytöllä: hyvä harja, ei sottaa, levittyy hyvin eikä massa ole liian märkää. Syvänmusta väri, yhdellä kerroksella ei saa kovin kummoista tuuheutta (pituutta kylläkin) mutta tuota on helppo kerrostaa. Normaalia haastavampi puhdistettava, mutta toisaalta aika kestävä vesiliukoiseksi ripsariksi. Ehkä siitä johtuen pitää myös tavallista ripsaria paremmin taivutuksetkin. Ihan kelpo ripsari! Tuosta värjäävyydestä en osaa sanoa kyllä mitään näin lyhyellä käytöllä. Kaikki väri on aina ripsistä lähtenyt. :P
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 17.02.16 - klo:11:58 »
Ei ollut täällä sitä normaalia Essence Lash Princess False Lash Effectiä, vaan ainoastaan se musta Volume-versio, otin sit sen. Ja tää on ihan sairaan hyvä! Tosi hyvä harja tässä, samanlainen kuin Helena Rubinsteinin Fatal Blacksissa. Siis sellainen koukkumainen "kobranpää" harja. Tuuheuttaa, taivuttaa ja antaa sopivasti massaa ripsiin. Parilla kerroksella saa tosi näyttävän lopputuloksen. Me likey!

Hieman jälkipuinteja kyseisestä ripsarista. Löysin tästä myös sen originaalin version ja se on kyllä myöskin yhtä toimiva kuin tuo volume-versio. Ja originaali tuntuu olevan vielä tuuheuttavampi versio. Mutta näissä molemmissa on yksi aika iso vika. Massa kuivahtaa todella nopeasti putkiloon ja alkaa kökkööntymään jo levittäessä. Tästä seuraa se, että ripsari myös varisee. En voi levittää kumpaakaan alaripsille enää, sillä se varisee heti parin tunnin kuluttua luomille. Ja ripsarin avauksesta ei ole edes kuukautta. Alkuun massa kummassakin oli tosiaan aivan erilaista. Eli tosi hyvä ripsari, mutta ei käyttöikää juurikaan. Joten luultavasti em. "vian" vuoksi en tule jatkossa näitä ostamaan...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 17.02.16 - klo:16:37 »
^ Aika jännä, koska mun mielestä taas toi nimenomaan pysyy pitkään käyttökelpoisena. :) Mä vasta joku aika sitten ostin uuden monta kuukautta käytetyn tilalle, enkä huomannut kovinkummoista eroa siinä vanhassa pitkään käytetyssä ja vasta-aukaistussa, mutta ajattelin että hyvä välillä vaihtaa ( ja raaskii vaihtaa ajoissa kun maksaa vaan 4 euroa). :D

Tosin ehkä se on myös se, että mä tykkään ripsareista jotka vähän kökkööntyy enkä todellakaan käytä mitään ripsikampoja. ;D Tykkään laittaa enemmän massaa ripsien tyviin ja siitä vaan levitän sitten "jämät" ripsien kärkiin niin ei tule kuitenkaan mitään ihan kauheita kökköripsiä. Eikä ole mulla ikinä varissut yhtään.
« Viimeksi muokattu: 17.02.16 - klo:16:41 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 29.02.16 - klo:16:17 »
Oon nyt kaksi kertaa käyttänyt Essence Lash Princess False Lash Effectiä ja tää on ihan kiva ripsari  :) Aikaisemmin käytin Maybellinen Lash Sensationalia ja sillä sai mahtavat ripset, mutta poistaminen oli aika vaivalloista minkä takia en jaksanut sitä enää käyttää. Juhlakäyttöön voisin tuon kyllä hankkia, koska lopputulos oli niin näyttävä ja piti taivutuksetkin tosi hyvin. Essencen LPFLE on kiva (ja halpa!) arkiripsari, itse kaipaisin lähinnä vaan parempaa taivutuksen kestoa. Ei siinä oikeastaan muuta vikaa olekaan.

Mun oli pakko ostaa se Lumenen uusi ripsari kun monet on saaneet sillä hyvää jälkeä. Saa nähdä rupeaako nopeasti varisemaan niin kuin monet on sanoneet... Voin tulla raportoimaan jahka sen joskus korkkaan.

Onko joku muuten kokeillut Kicksin oman merkin ripsivärejä?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 29.02.16 - klo:16:24 »
^ Mun mielestä kans ainoa pieni vika tossa Essencen ripsarissa on se, että ei pidä kunnolla taivutuksia. No silti edes vähän paremmin kuin moni muu ripsari.

Itse ajattelin seuraavaksi kokeilla Essencen I Love Extreme-ripsiväriä vedenkestävänä. Noita normiversioita on ainakin paljon kehuttu (onko niitä sitten kahta erilaista), vaikuttaa aika samanlaisilta kuin tuo Lash Princess, mutta siitä on siis olemassa myös vedenkestävä versio josta en tosin kamalasti ole löytänyt kokemuksia.
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 29.02.16 - klo:19:12 »
Mikäköhän Essencen ripsareista pitää taivutukset parhaiten?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #531 : 01.03.16 - klo:15:01 »
Niille, joilla se taivutus vaan ei koskaan/mitenkään pysy vesiliukoisten kanssa: Mä oon varmaan joskus ennenkin ripsivärinpohjustajista hihkunut täällä täysiä. Mulla itselläni on piikkisuorat, paksut, vahvat ripset, jotka on täysin suorat ja sisänurkista menee alaspäin. Ennen käytin vaan vedenkestäviä, jotta se taivutus pysyisi, kunnes löysin korealaisten ja japanilaisten pohjustajat! Nykyään, kun niitä laittaa ja vesiliukoista päälle, taivutus pysyy tasan niin kauan kunnes meikin poistan! Ja peseytyy silti helposti pois (ainakin mulla, kun öljyllä poistan, nuo ei siis ole waterproof). Näitä ei toki Suomesta saa ja en ole löytänyt täältä semmosia, jotka taivutuksen pitäis. Mä käytän näitä:

Etude House, Dr. Mascara Fixer, Volume up: http://2.bp.blogspot.com/-4FTiWQ-bvbY/VLwOZNhZAaI/AAAAAAAAEs4/kAVNMdnf2Po/s1600/2.jpg
Mä oon kokeillut noista kumpaakin versiota, kummatkin toimii, mutta Volume parempi! Long-versiossa silmiä ärsyttävää kuituja. Maksaa 5-7 € posteineen (ostan omat eBaysta, löytyy myös amazonista ja varmasti monista koreakaupoista). Nää koreaversiot on ihania, kun vaikka ne pitää taivutuksen ja tuuhentaa, niin silti ripsari levittyy nätisti ja se valkoinen massa ei näy yhtään alta, koska se on hieman läpinäkyvää eikä mitään paksua tönkköä, mitä yleensä pohjsutajat on.

Missha Power Fix Mascara: http://missha.ee/system/images/274/big/powerfix.jpg
Toimii samalla tavalla kuin Etude House. Hintaa saman verran. Tykkään enemmän Etude Housesta, koska Misshan harja värjääntyy helpommin luomiväristä/rajauksesta tummaksi, mutta ei tuossa muuten mitään vikaa ole. Voisin hyvin tuotakin ostaa siis!

Vähän kalliimpi ja ollut mun lemppari jo vuosia, vuorottelen tätä ja Etude Housea eli Majolica Majorca Lash Bone in Black Fiber: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41TABS8PH3L._SY355_.jpg
Hintaa on about 16-17 €. Sisältää kuituja, mutta hyvin vähän, ei ärsytä tämmöstä herkkissilmää ;D Kampamainen harjasosa. Sama kuin edellisissä, toimii, toimii ja toimii <3

Kaikki nuo kestää helposti käytössä 6-8 kk. Enempää en uskaltais edes hygienian takia tietenkään käyttää. Tästä ei tietenkään hyötyä ole, jos ei pysty eBaysta/Amazonista/ulkomailta tilaamaan :( Mutta halusin näistä muistuttaa, jos jollekin ois edes apua! En enää ite vois olla ilman näitä, kun nykyään voi taas käyttää vesiliukoisia mascaroita ja taivutus todella pysyy! Ennen mulla on vesiliukoisten kanssa taivutus lähtenyt heti, kun on ripsarin laittanut. Näistä löytyy arvostelua myös youtubesta (ja netistä muutenkin), ainakin Etude Housesta ja moni korealainen on myös innoissaan näistä, niilläkin suurimmalla osalla alaspäin menevät, itsepäiset ripset kuitenkin. Nää pohjustajat auttaa myös siihen, että ripsari pysyy paremmin, ei leviä sateessa tai varise muutenkaan (ellei ripsari ole jo valmiiksi kuivaa tai vanhentunut) eikä tartte hirveesti kerrostaa, niin saa nätit ja tuuheat ripset. Silti vaikka tahtois luonnollisenkin tuloksen, näillä sen saa, koska massa ei jää tönköksi, ei tartte hämähäkkiripsiä pelätä.

Edit. Ja tää ois toki sopinut pohjustaja-ketjuun paremmin, mutta ehkä jotkut löytäis tän vinkin paremmin tästä ripsari-ketjusta :)
« Viimeksi muokattu: 01.03.16 - klo:15:13 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 01.03.16 - klo:15:31 »
Jeeee kiitos Chaos! Pitääkin heti tilata tuota Etude Housea kun hintakin tuntuisi olevan ihan kohdillaan. :)
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 01.03.16 - klo:19:20 »
Jee, munkin on pakko tilata tuollaista! Kiitos vinkistä!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #534 : 01.03.16 - klo:21:40 »
Kiva, että kokeilette ja varsinkin pinkpepper, oot tainnut aiemminkin menettää toivos taivutusten kanssa vesiliukosia käyttäessä! (ainakin muistelisin jonkun aiemman viestin ehkä...) Tulkaa kertomaan sitten mitä piditte :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 01.03.16 - klo:22:56 »
Itsekin omistan tuon Etude Housen Volume Up -ripsienpohjustajan ja munkin piikkiripsissä se pitää taivutukset. Tosin taidan olla vähän käsi sen levittämisessä, koska mulla ainakin liimaantuu helposti ripset yhteen tuon kanssa. Yritän sitten sormenpäällä heilutella ripsiä erilleen, koska en omista kunnollista ripsikampaa. :P
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 02.03.16 - klo:07:39 »
Juuh, olen täällä tuskastellut taivutusten kanssa  ;D Erotteleeko Missha kenties paremmin ripsiä kuin Etude House? Kuivattaakohan nuo paljon?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #537 : 02.03.16 - klo:11:30 »
Aijaa, mulla ei mitenkään liikaa liimaudu ripset yhteen Etude Housella, mutta veikkaan, että tää on vaan omista ripsistä kiinni :D

Jos mietin erottelevuutta tarkemmin, niin Missha erottelee tarkemmin, koska sillä tulee vähän ohuempaa jälkeä (saa myös kerrostettua). Tarkennatko tuota kuivattaako paljon? Mun ripset ainakin pysyy pehmeinä, riippuu enemmän siitä ripsarista mitä päälle pistää, että tuleeko kovemmat tms.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 02.03.16 - klo:19:48 »
Kuivattavuudella tarkoitin että kuivattaako ripsiä pidemmässä käytössä tai haurastuttaako/rasittaako?

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #539 : 03.03.16 - klo:00:29 »
Oon pettynyt Lumenen uutuuteen True Mystic Volume. Ensinnäkin en saa sillä siistiä tulosta, vaan tulee semmoset "harakanvarvasripset". Toiseksi väri ei pysy ripsissä vaan varisee päivän aikana. Luulin että olis hyvä, kun olen lukenut kehuja siitä. Pöh.