Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142705 kertaa)

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #540 : 03.03.16 - klo:17:58 »
Mä tilasin Misshan Power Fixin. Tuun kertomaan sitten kokemuksia kun kerkeen kokeilemaan (Lumenen ripsari myös testijonossa). Tilasin myös Yves Rocherin Sexy Pulp ripsarin jolla saan mahtiräpsyt, ainut vaan että se ei pidä taivutuksia, mutta nyt se pääsee sitten kunnon testiin tuon Misshan kanssa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #541 : 03.03.16 - klo:21:27 »
pinkpepper, ei noista mikään haurastuta tai kuivata ripsiä. Tosin en tiedä oonko paras arvioimaan tuota, kun omaan vahvat ripset, mulla tosi harvoin esimerkiksi lähtee ripsiä, vaikka niitä meikatessa aina taivutankin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #542 : 09.03.16 - klo:22:34 »
Löytyykö jostain värillisiä ripsivärejä? Jostain syystä on tullut himo violettiin ripsariin.   ;D
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 16.03.16 - klo:08:24 »
Tilasin sen Etude Housen Volume ripsivärinpohjustajan ja uskallan kyllä vähän jo hehkuttaa sitä, vaikka kokeilin vasta nyt aamulla ensimmäistä kertaa. ;D Yleensä mulla taivutukset suoristuu jo melkeinpä heti ripsivärin levityksen jälkeen ja mulla onkin ollut tapana ylitaivuttaa ripset, jotta edes jotain kaarevuutta jäisi jäljelle. No se oli moka tuon pohjustajan kanssa, koska ripset jäi tasan siihen asentoon mihin ne taivutin! Saattaa ne toki päivän aikana vähän suoristua, mikä ei tosin haittaa koska sielä sitä taivutusta silti vielä taatusti on, lähtee vaan liiat pois. :D Vaikuttaa kyllä ihan tosi loistavalta tuotteelta! Ja kiva tosiaan kun tämä ei ole sellaista valkoista, vaan vähän maitomaisen kirkasta eikä yksikseenkään erottunut ripsistä paljoa.

Mutta infoan vielä vaikka tähän samaan viestiin päivän päätteeksi kuinka taivutukset lopulta pysyi. :)
3a F ii

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 16.03.16 - klo:09:40 »
Mä oon pari kertaa ehtinyt testailemaan Misshan Power Fixiä ja vitsit sentään! Ehkä paras löytö kosmetiikan saralla  :D Eli pitää ripset taivutettuina. Ainut miinus mitä keksin on se, että kun ripsaria levittää päälle, harja ei liu-u (öö miten liukua kuuluu taivuttaa tähän muotoon?) niin smoothisti kuin ilman pohjustaa. Se ottaa ikäänkuin vähän kiinni. Onkohan tämä sama ilmiö kaikkien pohjustajien kanssa? Eihän tuo nyt suuri "vika" ole kylläkään.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 16.03.16 - klo:12:22 »
^ Joo toi Etude Housen pohjustaja kans tekee siis ripset sellaisiksi vähän niinkuin ne olisi liimattu siihen asentoon tai jos vertaa hiuksiin niin ihan kun olisi suihkittu voimakasta hiuslakkaa niin paljon että tulee sellainen kunnon lakkakypärä. :D Eli periaatteessa niitä ripsiä ei saa enää harjattua ja väri vaan tulee siihen päälle tai jotain, mutta mua ei kyllä haittaa, koska toi pohjustaja tekee kyllä ihan nättiä ja näyttävää jälkeä. :)

Itse kans mietin tuosta Etude Housesta, että ehkä paras meikkituote ikinä! :D Eli tuhannet kiitokset Chaos! :-*
3a F ii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #546 : 16.03.16 - klo:22:08 »
Mä tilasin myös tuon Etude Housen pohjustajan ja sain sen eilen ja testasin heti, toimii mullakin!  Ripset jäi kyllä juuri siihen asentoon mihin ne taivutti ja pysyivät siinä koko päivän :) Mulla on vielä sen verran pitkät ripset, että ne osuvat taivutettuina kulmaluuhun niin tuntui ensin vähän hassulta :D Sen huomasin että ripsiväri ei lähtenyt niin helposti pois Herbinan misellivedellä kuin pelkkä ripsari vaan piti poistaa öljyputsarilla mutta se on pieni vaiva tuosta hyvästä :) Kiitos tosiaan Chaos!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #547 : 17.03.16 - klo:12:10 »
Ei mitään tytöt, ilahduttaa vaan, että muutkin nuo löytäneet <3

Mä oon tehnyt niin, että kun oon laittanut ripsarin, niin kampaan ripset metallisella ripsikammalla, se erottelee kyllä kunnolla, jos erottelevuutta kaipaa. Tosiaan pohjustajilla ei pehmeitä ripsiä saa, mutta mulle tärkeintä on se, että ripset taipuu ylös- eikä alaspäin ;D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 17.03.16 - klo:12:56 »
Heii, onko tuossa Missha Power Fix -pohjustajassa irtokuituja? Kun tykkäisin muuten tuosta Etude Housesta mutta siinä on ihan liikaa niitä "pidentäviä" kuituja ja en tykkää kun ne ärsyttää silmiä ja tarttuu ripsiin niin että lopputulos on kauheat hämähäkin jalat.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 17.03.16 - klo:13:31 »
En ihan tarkkaan tiedä mitä irtokuidut ovat, mutta en tuossa Misshassa ainakaan ole mitään sentapaisia huomannut.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 17.03.16 - klo:14:10 »
^^ Etude Housen Volume pohjustajassa ei ole kuituja, pidentävässä versiossa on. Eli siis niitä on kahta erilaista versiota olemassa. :)
3a F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #551 : 17.03.16 - klo:14:45 »
Heii, onko tuossa Missha Power Fix -pohjustajassa irtokuituja? Kun tykkäisin muuten tuosta Etude Housesta mutta siinä on ihan liikaa niitä "pidentäviä" kuituja ja en tykkää kun ne ärsyttää silmiä ja tarttuu ripsiin niin että lopputulos on kauheat hämähäkin jalat.

Jep tosiaan, mä en voinut käyttää pidentävää versiota, koska se ärsytti pahasti silmiä. Tuo Volume parempi ja tuo Misshan niin kuin tytötkin sanoi!

Poissa Mini-Me

• Haiven
  • *
« Vastaus #552 : 26.03.16 - klo:20:27 »
Mä ostin just Lumenen True Mystic Volume ripsarin. En ole ihan varma mitä mieltä olen siitä. Ensinnäkin ainetta tulee aivan liian paljon harjaan. Kaavin sitä takaisin purkkiin ja sen jälkeen putsaan harjan vielä vessapaperiin. Sen jälkeen kun sutii niin tulee ihan ok mutta harmittaa kun hyvää (kallista) ainetta menee hukkaan. Pitää vielä harjoitella pari päivää mutta näin ekat ajatukset on 'en osta enää'.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 30.03.16 - klo:21:36 »
Löytyykö jostain värillisiä ripsivärejä? Jostain syystä on tullut himo violettiin ripsariin.   ;D

Nyxiltä näyttäisi löytyvän oikea sähäkkä violetti. :) http://www.nordicfeel.fi/meikit/silmat/ripsivarit/nyx-color-mascara-31544
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 01.04.16 - klo:20:49 »
Tilasin tuon Etude Housen pohjustajan, tuli kuin tilauksesta tämä suositus. Mulla on tähän asti ollut luonnostaan melko taipuisat ripset enkä ole joutunut miettimään taivutuksien pysymistä, arkena en itse asiassa juuri ole taivuttajia edes käyttänyt. Nyt ripset ovat kuitenkin jotenkin suorana sojottavat ja ripsiväri tosi vaatimattoman näköinen, en tiedä yhtään mistä johtuu. Toivottavasti ei ole pysyvä tila ja toivon mukaan tuo pohjustaja osoittautuu toimivaksi.