Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142695 kertaa)

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #555 : 09.04.16 - klo:20:06 »
Tarttis jonku ripsarin pitkään luottotuotteena toimineen Rimmel Sexy Curvesin tilalle, joka lopuollaan. Pitäis olla pidentävä ja pysyä koko päivän ripsillä.
Kandeisko tuota Lumenen True Mysticia kokeillakaan`?
Midnight Blue

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 09.04.16 - klo:23:33 »
^ No Lumenen True Mystic Volume ripsaria kokeilleena, voin todeta, että arvostelut siitä pitävät täysin paikkansa. Pidentää ja tuuheuttaa mukavasti, mutta varisee jo heti alkuunsa eli ei ole pitkäkestoinen. Etenkin alaripsistä ja yläripsien päistä varisee värit jo muutaman tunnin päästä. Omasta mielestä ei sen ~20 euron arvoinen.

Pidentävä ja pitkäkestoinen mistä ite tykkään nykyään ihan sikana on Yves Rocherin Sexy Pulp ripsari. Mä suosittelisin siis sitä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 12.04.16 - klo:08:08 »
Sexy Pulp on hyvä ja Yves Rocherin ripsarit ovat muutenkin olleet todella positiivinen yllätys. Mulla on nyt käytössä hopeahylsyinen Volume Vertige, jolla saa kauniit, pitkät ja erotellut, tuuheat ripset. Massa on mukavan notkeaa eikä jätä kovaa lopputulosta.

Markettiripsivärit ovat kauttaaltaan menneet laadussa hurjasti eteenpäin viimeisten 5-10 vuoden aikana. Ehkä selektiivisetkin ovat, mutta en ole kokenut mitään tarvetta ostaa kalliimpaa kun edullisimmilla saa niin hyvän tuloksen. Toisaalta marketissakin on kyllä hinnat suhteessa aika korkeat, 18 euroa on aika paljon jostain perus-Lumenesta. Onneksi sitten löytyy ihan tosi edullisiakin, kuten kahden-kolmen euron puolalainen Wibo Lovely, ihan huippu :)

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #558 : 13.04.16 - klo:11:20 »
Onko Oriflamen Wonder Lashin koostumus muuttunut? Kokemuksia?
 Kävin Oriflamen sivuilla ja en aluksi löytänyt kyseistä ripsaria, kun oli puteli ja nimi vähän muuttunut. Siellä porukka kommenteissa valitti, ettei olisi samaa kamaa kuin ennen. Tämä on tosi harmillista jos pitää paikkansa, siitä aiemmasta versiosta kun ehti tulla mun lempi ripsari.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #559 : 18.04.16 - klo:00:49 »
Pitkästä aikaa kiva uusi ripsari mulla! Loreal volume million lashes -sarjasta ostin kaksi erilaista versiota alesta, violetin ja vihreän. Näistä on nyt käytössä jälkimmäinen, Feline nimeltään, ja tällä saa kyllä näyttävät ripset. Jonkin verran meinaa klimpittää nyt alkuun, kun massaa on paljon ja se on suht märkää. Ripsiväri on myös suht voimakkaasti hajustettu, miksi oi miksi!? Ostin aiemmin nostalgiapuuskassa Max factorin Masterpiecestä jonkun version, ihan hyvä sekin, mutta kyllä tämä Loreal vie voiton. Vähän vaikea puhdistaa, käyttäytyy samalla tavalla kuin 38, mutta ei pitäisi olla sellainen.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 21.04.16 - klo:11:38 »
Kokeilin hehkutettua Max Factor False Lash Effect ripsiväriä vedenkestävänä. Tämä ei todellakaan ole vedenkestävä, vaan sottaa jopa pahemmin, kuin ei-vedenkestävät ripsivärit. Tuuheutta tulee kivasti, mutta omat ripset on jo valmiiksi tuuheat ja pitkät. En osta uudelleen tätä, ja ihmetyttää tämän ripsivärin hintakin- aivan liian korkea laatuun nähden.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #561 : 21.04.16 - klo:16:42 »
Onko Oriflamen Wonder Lashin koostumus muuttunut? Kokemuksia?
 Kävin Oriflamen sivuilla ja en aluksi löytänyt kyseistä ripsaria, kun oli puteli ja nimi vähän muuttunut. Siellä porukka kommenteissa valitti, ettei olisi samaa kamaa kuin ennen. Tämä on tosi harmillista jos pitää paikkansa, siitä aiemmasta versiosta kun ehti tulla mun lempi ripsari.

Mä tykkäsin tosi paljon Wonder Lashista, kun joskus viime vuonna tilasin sen Make Up by Riina-blogin hehkutuksen perusteella. Nyt sitten tilasin valitettavasti 2kpl lisää ja oon tosi pettynyt, kun en saa enää hyvää tulosta tuolla ripsarilla. Joko koostumus on tosiaan muuttunut, tai sitten vedenkestävä versio vaan on tosi paljon huonompi (en muista oliko ekalla kerralla vedenkestävä vai ei). Ei pidennä tai tuuhenna ripsiä mun mielestä oikein ollenkaan ja siististi levittäminenkin tuntuu hankalalta. Kyllästyin, ja kävin ostamassa Lancomen Hypnosen - ja oon tosi tyytyväinen! Harmi vaan että noita wonder lasheja nyt lojuu 2kpl turhaan laatikon pohjalla :(

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 24.04.16 - klo:22:58 »
Ostin kokeeksi Essencen Lash Princess Volume mascaran (3,25€) ja Essencen I love Extreme Mascaran (2,75€), kun en ole koskaan Essencen ripsivärejä kokeillut. Edullisiahan ne on ja valikoimaa oli ihan sairaasti! Heti tuubista vetäessä huomasin, että niissä on ihan hervoton määrä massaa, mutta pyyhkäisin kevyesti vanulappuun ennen kuin laitoin ripsiin. Lash Princessillä lopputulos vähän erotellumpi ja Extremellä taas tuuheat kaarevat nukkeripset. Tein tänään myös kenttätestin ja laitoin I love extreme mascaraa toiseen silmään ja toiseen saman tapaisen lopputuloksen tuovaa Lancomen Doll Eyes riparia. Eipä noissa nyt kauheasti ole eroa, jos ihan rehellisesti lopputulosta tutkin. Hyvin kesti Essence myös kenttätestissä, ei varissut, eikä karannut mihinkään päivän mittaan vaikka ravintolassa oli viimeiset kaksi tuntia ihan tuskallisen kuuma. Hintaansa nähden mollemmat tosi hyviä ripsivärejä.  Peukku näille! Seuraavalla kerralla otan pari muutakin rispiväriä testiin, sen verran halpoja ovat.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 15.05.16 - klo:20:41 »
Onko joku kokeillut Kardashian ripsareita? Lähteekö puhdistettaessa helposti pois?

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #564 : 26.05.16 - klo:14:00 »
Löytyykö jostain värillisiä ripsivärejä? Jostain syystä on tullut himo violettiin ripsariin.   ;D

Nyxiltä näyttäisi löytyvän oikea sähäkkä violetti. :) http://www.nordicfeel.fi/meikit/silmat/ripsivarit/nyx-color-mascara-31544

Kiitos, kävin tuon nyt ostamassa!
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 31.05.16 - klo:22:00 »
Ostin viime viikolla itselleni L'Oréal Voluminous Butterfly Mascaran. On tosi kiva erotteleva ja kivasti volymia antava ripsari. Mulla helposti liimautuu ripset toisiinsa, mutta tämän harja on kyllä erinomainen erottelemaan. Tosi dramaattisia ripsiä en osaa tällä tehdä, mutta sellainen hyvä arkiripsari joka on kestänyt mun päikkärit ja hikiset lennot.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #566 : 01.06.16 - klo:22:12 »
Laivalla käydessäni ostin Maybellinen Lash Sensationalin, kun hintaa oli 8,50 eur ja olen melko monesta blogista yms. lukenut kehuja. Ja ohan tää hyvä! Massa on tarpeeksi kosteaa, kumiharja toimii ja tuloksena on erotellut, siistit, mutta sopivan näyttävät ripset. Hellepäivän kesti sotkematta, vaikka mulla ei ollut edes muuta meikkiä ripsarin ja kulmavärin lisäksi. (Ja mulla on melkoisen helposti rasvoittuva iho, rasvoittuu siis myös silmäluomilta ja kulmaluilta ---> moni muu ripsari sotkee helposti.)
Ainoa, mikä nyt harmittaa, on etten ostanut näitä kahta.

Mulla ollut tähän asti käytössä Essencen False Lash Princess tmv., ja luulen että se on aika heittää pois, nyttemmin sillä on ollut tosi hankalaa saada siistejä ripsiä, se klimppaa liikaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 08.06.16 - klo:17:12 »
Essencen Lash Princess (se mintunvihreä) korkattu käyttöön ja vaikuttaa kyllä todella hyvältä. Tällä saa pituutta ja näyttävyyttä ripsiin ilman isompaa klimppiongelmaa ja harja on hyvä. Hiukan hankalaa työstää silmien nurkkiin ja poistaminen ei ollut niin helppoa kuin useimmilla muilla ripsiväreillä, mutta ei mitään isoa moitittavaa. Hinta-laatusuhde todella mainio.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #568 : 27.07.16 - klo:21:08 »
Pakko vähän ottaa ylistystä takaisin tuosta Maybellinen Lash Sensationalista  :P Se murustuu ja piilarisilmä ei tykkää, ei. Ja aika heti jo avaamisen jälkeen huomasin että tätä jos joutuu jotenkin silmiin, niin ärsyttää ja kutittaa. Nyt vielä helpommin, kun avaamisesta on kohta 2kk.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 30.07.16 - klo:21:17 »
Onko Rimmelin ripsivärit mistään kotoisin? Oon tykännyt Maybellinen Lash Sensationalista, mutta nyt jostain käsittämättömästä syystä Rimmelin ripsarit alkoi kiinnostaa  :)