Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 141696 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #570 : 31.07.16 - klo:00:28 »
Pakko vähän ottaa ylistystä takaisin tuosta Maybellinen Lash Sensationalista  :P Se murustuu ja piilarisilmä ei tykkää, ei. Ja aika heti jo avaamisen jälkeen huomasin että tätä jos joutuu jotenkin silmiin, niin ärsyttää ja kutittaa. Nyt vielä helpommin, kun avaamisesta on kohta 2kk.

Mulla on ollut piilareiden kanssa käytössä Lumenen Mystic Volume ja se on kyllä mainiota tavaraa. Massaa on runsaasti ja se on aika märkää (edelleen parin kuukauden jälkeen), mutta se ei ärsytä yhtään ja tekee ripsistä tosi tuuheat ja intensiivisen mustat. Tykkään tästä ihan hulluna. Hyvä tietää, että tuo Lash Sensational ei ehkä ole paras valinta piilareiden kanssa, koska se oli mulla mahdollisena hankintana seuraavaksi listalla.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 31.07.16 - klo:11:50 »
Isadoran puna-mustahylsyinen Build Up Volume on ollut positiivinen yllätys. Perinteinen harja, saa levitettyä nätisti ilman paakkuja ja antaa kyllä volyymiä. Ei kuitenkaan liikaa vaan yhdellä kerroksella saa luonnollisen lopputuloksen. :) Ei ärsytä herkkiä silmiäni ja on hajusteeton. Tämä taitaa olla mun uusi lemppari.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #572 : 31.07.16 - klo:13:20 »
Pakko vähän ottaa ylistystä takaisin tuosta Maybellinen Lash Sensationalista  :P Se murustuu ja piilarisilmä ei tykkää, ei. Ja aika heti jo avaamisen jälkeen huomasin että tätä jos joutuu jotenkin silmiin, niin ärsyttää ja kutittaa. Nyt vielä helpommin, kun avaamisesta on kohta 2kk.

Mulla on ollut piilareiden kanssa käytössä Lumenen Mystic Volume ja se on kyllä mainiota tavaraa. Massaa on runsaasti ja se on aika märkää (edelleen parin kuukauden jälkeen), mutta se ei ärsytä yhtään ja tekee ripsistä tosi tuuheat ja intensiivisen mustat. Tykkään tästä ihan hulluna. Hyvä tietää, että tuo Lash Sensational ei ehkä ole paras valinta piilareiden kanssa, koska se oli mulla mahdollisena hankintana seuraavaksi listalla.

Hei hyvä tietää, että toi Lumenen Mystic toimii piilarisilmillä! En ole aikoihin ostanut Lumenen ripsareita (joku tarjousripsari oli joskus ja se oli surkea). Joskus vuosia, vuosia sitten mulla oli Lumenelta sitä herkkien silmien ripsaria, ja muistelen se olleen aika ok?
En kyllä välillä tajua näiden meikkien "käyttäytymistä", koska nyt mulla on parina päivänä ollut taas tuota Maybellinen Lash Sensationalia, eikä se nyt ole sitten taas murustunut. Veikkaan, että johtuu siitä että en ole laittanut nyt alaripsiin sitä ollenkaan. Tuntuu alaripsiin laitettu ripsari aina ajautuvan helpommin päivän mittaan silmämunaan.  :P

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #573 : 31.07.16 - klo:19:34 »
Onko Rimmelin ripsivärit mistään kotoisin? Oon tykännyt Maybellinen Lash Sensationalista, mutta nyt jostain käsittämättömästä syystä Rimmelin ripsarit alkoi kiinnostaa  :)
Rimmelin Extra wow lash on ainakin hinta-laatuna hyvä. Aluksi suttasin sill, mutta jahka vähän kuivahti, niin toimi itselläni paremmin :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 15.08.16 - klo:14:07 »
Kaksi viikkoa olen nyt yrittänyt saada Maybelline the falsies push up dramaa toimimaan, ja tekisi jo mieli heittää tuo roskiin... Massa on liian märkää ja sitä tulee liikaa harjaan ja näin ollen todella pahasti jättää ripset klimppiin. Vastaavaa täälläkin oli näköjään jo aiemmin kommentoitu.
Tilasin tämän Feeluniquesta Suomen hintaan verrattuna edullisesti (7,67 euroa) mutta minusta sekin on liikaa tästä ripsiväristä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 25.08.16 - klo:21:06 »
Onko joku ehtinyt kokeilla Lorealin Volume Million Lashes Fatalea? Onko siinä tuoksu?

Ostin Rimmelin Super Volume & Curl ripsarin (tjsp, violetti hylsy kuitenkin) ja aika mitään sanomaton mun ripsissä. Taivutuksetkaan ei pysyneet... Tuskin kokeilen muitakaan merkin ripsareita tämän perusteella...  :-\

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 22.10.16 - klo:21:22 »
Kokemuksia IsaDoran Insane Volume Lash Styler ripsarista (pinkki hylsy)? Kaupassa katselin testeriä ja siihen tuli tosi paljon massaa, joten tuleeko kunnon klimppiripset? Mitenkä pitää taivutukset?

Mulla on nyt ollu käytössä tuo Lorkun violetti hylsyinen ripsari josta kyselin edellisessä viestissä. Se on ihan ok, levittämisessä pitää olla nopea kun kuivuu aika nopsaan. Ei ole mitään tuoksua. Taivutukset pysyy hyvin!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 23.10.16 - klo:15:06 »
Kokemuksia IsaDoran Insane Volume Lash Styler ripsarista (pinkki hylsy)? Kaupassa katselin testeriä ja siihen tuli tosi paljon massaa, joten tuleeko kunnon klimppiripset? Mitenkä pitää taivutukset?

Mulla oli tämä vastikään ja tykkäsin tosi paljon! Ostin tilalle Isadoran sen kultahylsyisen Grand Volume Lash Stylerin ja se ei ole läheskään yhtä hyvä kuin tuo pinkki. Molempiin harjoihin tulee paljon massaa kerralla, mutta itse kyllä tykkään näistä tuuheuttavista ripsareista. Tuossa pinkissä oli se harja vaan parempi, sillä sai myös erottelevuutta paremmin kuin tuolla kultaisella ja värimassan siistimmin levitettyä. Taivutusten pitävyydestä en osaa sanoa, koska mun ripset on semmoiset vammaiset, että taivutukset pysyy vain wp-ripsareilla. ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 23.10.16 - klo:18:19 »
Mulla on tosi vaikeeta löytää se oikea ripsiväri. Ostin vastikään Lorealin superstar ja täyssusi. Massa oli jo valmiiksi kuivahkoa ja ripsiin ei tartu kunnolla väriä.
Ostinpa taas sitten uuden Isadoran kultahylsyisen ja ihan ok. Kiva harjaosa ja ripsistä tulee tuuhean näköiset. Olisin ostanut sen pinkkiversion, mutta myyjä vakuutti mut, et se klimppaa ripset. Mulla on onnettoman vaaleat ripset ja haluan niistä pitkät, tuuheat säihkysilmät ja olen kyllä kokeillut laidasta laitaan ripsivärejä ja sitä todellista true matchia en ole vielä löytänyt. Harja ei saa olla liian iso, eikä taas liian pienikään ja värin pitää tarttua ja erotella ripset kauniisti ja tuuheasti. Mission impossible 0_0
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 28.10.16 - klo:09:08 »
Ootko kokeillut Maybellinen Lash Sensational ripsaria? Se on mun ihan ehdoton lemppari! Se tekee oikeastaan kaiken mitä ripsarilta voi toivoa ja on usein tarjouksessa 10€. Ja siitä siis se ihan perusversio. Blackest black (tjsp) klimppasi eikä ollut muutenkaan niin hyvä kuin tuo perusversio.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 28.10.16 - klo:13:35 »
En ole koskaan käyttänyt waterproof ripsaria. Miten itkunkestäviä ovat? Olen menossa hautajaisiin ja haluaisin kuitenkin meikata vähän, mutten tiedä kestääkö mikään ripsari sitä koitosta ;D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 28.10.16 - klo:16:36 »
Osanottoni, Aridith. Musta tuntuu että vedenkestävät kestää mulla lähinnä sadepisararoiskeita, mutta kyynelten kanssa nekin leviää ennen pitkää pandasilmiksi, joiden väri oikein jämähtää ihoon kiinni. Itse olen siksi mieluummin käyttänyt esim. juuri hautajaisissa vedenkestävien sijaan kuituripsareita, joista mahdollisesti lähtevät palaset on helppo välillä pyyhkiä irtonaisina pois. Kanebon/Sensain 38:lla on menty yhdet ja Estee Lauderin Double-Wear Zero-Smudgella toiset hautajaiset :/

Tuntuu makaaberilta pohtia tässä tarkoituksessa meikkejä, mutta entäpä yhtenä vaihtoehtona ripsien kestovärjäys sitä ennen niin saa jotain väriä? Ei sekään kestä kuin muutaman viikon, mutta varmastikin leviämättä sitten sen päivän.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 28.10.16 - klo:17:24 »
Kiitos ja nojoo, vähän pinnallista miettiä meikkejä, mutta haluan ainakin näyttää vähän ihmiseltä turvonneen turpani kanssa :D. Tuo Sensai voisi olla vaihtoehto! Sisko ehdotti, että laittaa irtoripset, mutta olen allerginen sille liimalle.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 28.10.16 - klo:17:44 »
^En siis tarkoittanut sulle mitenkään tuota kommenttia, vaan itseäni, että onkohan tässä nyt asiallista edes mun tarjota kaikenlaisia kestovärjäyksiä kovin monisanaisesti, kun halusit varmaan vaan täsmävinkin kun on muutakin ajateltavaa :) Eli ymmärrän pohdintasi hyvin; mullakin on esim. niin värittömät ripset että näytän sairaalta jo jos niissä ei ole mitään väriä ja siihen vielä sitten hautajaisten itkeminen päälle, niin ei paranna tilannetta yhtään.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 28.10.16 - klo:17:47 »
Ootko kokeillut Maybellinen Lash Sensational ripsaria? Se on mun ihan ehdoton lemppari! Se tekee oikeastaan kaiken mitä ripsarilta voi toivoa ja on usein tarjouksessa 10€. Ja siitä siis se ihan perusversio. Blackest black (tjsp) klimppasi eikä ollut muutenkaan niin hyvä kuin tuo perusversio.

Tuota täytyy kokeilla. Olen kuullut Mayebelinesta paljon kehuja, Kiitos :)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.