Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142038 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #585 : 28.10.16 - klo:21:23 »
En ole koskaan käyttänyt waterproof ripsaria. Miten itkunkestäviä ovat? Olen menossa hautajaisiin ja haluaisin kuitenkin meikata vähän, mutten tiedä kestääkö mikään ripsari sitä koitosta ;D.

Mulla ainakin kaikki kokeilemani vedenkestävät ripsivärit kestää vaikka uimista, eivätkä itkusta liikahda.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 28.10.16 - klo:22:10 »
^En siis tarkoittanut sulle mitenkään tuota kommenttia, vaan itseäni, että onkohan tässä nyt asiallista edes mun tarjota kaikenlaisia kestovärjäyksiä kovin monisanaisesti, kun halusit varmaan vaan täsmävinkin kun on muutakin ajateltavaa :) Eli ymmärrän pohdintasi hyvin; mullakin on esim. niin värittömät ripset että näytän sairaalta jo jos niissä ei ole mitään väriä ja siihen vielä sitten hautajaisten itkeminen päälle, niin ei paranna tilannetta yhtään.

Joo siis en ottanut kommenttia pahalla, naurattaa vähän itseänikin miettiä tälläsiä, mutta en halua näyttää sellaiselta punasilmäiseltä haamulta just :D.

Morrigan, kiitos pitänee tehdä koeuinti ennen koitosta :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 29.10.16 - klo:11:05 »
Kyllä mun kokemuksen mukaan vedenkestävissä ripsareissa on eroja melko paljon. Mullakin on melko vetistävät silmät etenkin keväisin, joten silloin täytyy olla tosi kestävä ripsari käytössä. Esim. Lumene Bluberry Wild wp (vaaleansininen hylsy) on sellainen joka kestää hyvin kyyneleet ja vaikka vesisateen. Sen sijaan sitä taas on tosi ärsyttävä sitten poistaa ripsistä, pysyy kuin tauti.  ::) Mut omasta kokemuksesta voisin suositella tuota, osanotto rankkaan päivään. :(
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #588 : 29.10.16 - klo:11:20 »
Itse en käytä nää WP-ripsareita, mutta sellainen muistikuva on, että Max Factorin False Lash Effect vedenkestävänä pysyy kuin tauti. Se oli minulla opiskeluaikojen alussa luottoripsari kaiken maailman riennoissa. Pari kertaa tuli jopa nukuttua se silmissä, ja vielä seuraavakin päivä meni ihan ok. Joo, en tuota vikaa kohtaa kyllä suosittele kenellekään ::)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 29.10.16 - klo:13:36 »
Kiitoksia vinkeistä, Max Factorin False Lash Effect on ainakin saksassa törkyedullinen ja tuota Lumenea pitää koittaa etsiä kun tuun suomeen, täytyy ostaa pari ripsaria ja kokeilla niitä ennen! :)

Tyhmä kysymys, mutta millä nuo sitten lähtee veks? Silmämeikinpoistoaineella ainoastaan? Pitänee siis ostaa sitäkin.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #590 : 29.10.16 - klo:13:50 »
^Tuo FLE on sen verran tiukkaa tavaraa, että itse poistin sen aikoinaan kookosöljyllä.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 29.10.16 - klo:13:54 »
^^Tarviit tarkoitukseen tehdyn meikinpoistoaineen ja vanulappuja. Monelta perusmerkiltä löytyy sellainen. Nivealta esim double effect makeup remover on ihan ok. Tosin vedenkestävä ripsari on mun mielestä tosi hankala saada oikeasti kokonaan pois, jäämiä jää helposti mutta kyllä ne siitä ajan kanssa kuluu pois ::)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 29.10.16 - klo:14:12 »
Lähtee millä vaan öljyllä ja myös esim. Rainbowin puhdistusemulsiolla eli ei tarvi välttämättä mitään erillistä silmämeikin poistoainetta. Mun mielestä ne on helpointa hieroa vaan käsin suoraan silmiin. ;D Enemmän aikaa menee toki vedenkestävän poistamiseen.
3a F ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 30.10.16 - klo:02:00 »
Kiitos! :)

Outolintu blogi

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 30.10.16 - klo:15:24 »
Ruokaöljyt jättää mulla ainakin ihoon öljyisen tahman joka ei oikein lähde pois. Siksi kannustan hankkimaan sen tarkoitukseen tehdyn putsarin, ei maksa paljoa.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #595 : 30.10.16 - klo:21:59 »
Mie en ikinä oppinut ymmärtämään Maybellinen Lash Sensationalia oikeaoppisesti  0_0 Kyllä sillä nätit ripset sai, mutta en tajunnut miten sitä harjaa olisi pitänyt ripsissä pyörittää. Ostin nyt kokeiluun Rimmelin Extra 3D Lashin, koska tykkään semmoisista kumimaisista harjoista joissa piikit erottuvat selvästi. Omalla kohdallani sellaiset auttavat erottelemaan ripset parhaiten. Lisäksi tuohon harjaan tuntuu massaa tulevan maltillisesti, joten väriä voi sutia useamman kerran riippuen miten luonnollisen/näyttävän lopputuloksen haluaa. Harjan kärjestä joutuu värimassaa pyyhkäisemään pois enkä tällä harjalla tunnu pääsevän ihan sisänurkan pieniin ripsiin käsiksi, mutta se ongelma minulla on kaikkien markettiripsareiden kanssa ja ratkaisuna käytän sisäkulmien ripsiin Innisfreen microcaraa. Mutta hinta ja laatu on mielestäni tässäkin Rimmelin ripsarissa kohdallaan :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #596 : 01.11.16 - klo:14:00 »
Mä olen käyttänyt nyt yhden Dermosilin Moist Proof -ripsarin ja toinen tilattu odottamaan käyttöönottoa. Toimii samalla tavalla kuin Kanebon 38 mascara. Ei sillä ehkä mitään hillittömiä säihkyripsiä saa, mutta olen ollut erittäin tyytyväinen niin arjessa kuin menominingeissäkin! Uusi luottoripsari nykyään (aiempi oli MF Masterpiece (wp)! ...ja erityisesti plussaa siitä, että lähtee lämpimällä vedellä eikä tarvitse muita aineita. Ei valu, ei leviä, ei rapise. :T
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #597 : 10.11.16 - klo:16:46 »
^ Pitääkö Dermosilin mascara hyvin taivutukset? Etsin parhaillaan hyvää ja suht edullista 38-ripsiväriä, joka ei suoristaisi ripsiä. Oon toisaalta lähdössä muutaman kuukauden päästä Puolaan, joten kuulen mielelläni suosituksia myös sieltä suunnalta. :)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 10.11.16 - klo:20:56 »
Viimeisimmät ripsarihankinnat on Maybellinen push up drama (wp) ja Maybellinen lash sensational.

Tavallaan inhoan tuota push up dramaa. Se harja on jotenkin liian iso ja varsinkin harjan kärkeen kertyy liiaksi massaa joka helposti sotkee. Tuolla saa helposti myös aika klimppiset ripset, alaripsiin mun on turha edes yrittää saada laitettua ilman sotkua... mutta jos on todella huolellinen ja käyttää aikaa tuon työstämiseen ripsiin, niin tolla saa aivan hurjan näyttävät, pitkät ja tuuheat ripset. Todella hankala puhdistaa, ei meinaa irrota millään ei irtoa millään, parissa päivässä häviää vasta. Käyttelen juhlakäytössä, arkiripsarina aivan liian vaivalloinen.

Lash sensational on ihan ok. Harja on ehkä vähän hassu, mutta toimii kohtalaisesti. Kovin tuuheita räpsyjä tuolla ei saa, erottelee kuitenkin aika hyvin ja ei klimpitä. Tarjouksesta ostin, normihintaa ei tästä kannata maksaa. Tuskin ostan toiste.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #599 : 13.11.16 - klo:19:50 »
Mä olen tosi tykästynyt tuohon Maybellinen Lash Sensationaliin. Toi on paras, mitä olen aikoihin käyttänyt. Mun pitkäaikainen suosikki on Lancomen Hypnose Doll Eyes, joka on turhan kallis. Mutta toi Lash Sensational tekee samanlaista tulosta paljon parempaan hintaan :ts