Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142691 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #60 : 20.05.12 - klo:21:52 »
^ 12-13 e jollen ihan omiani muista :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 21.05.12 - klo:00:15 »
Tämä aikaisempi Max Factorin FLE wp:n käyttäjä otti ripsipidennykset ja vaihtoi alaripsille öljyttömän ripsarin. Mukaan tarttui osittain arpapelillä valittu Lorealin False Lash Telescopic. Alaripsien perusteella nyt ei ehkä täysin rehellisesti voi arvioida, mutta ainakin alaripsistä tulee tällä ehkä jopa liiankin pitkän näköiset. Oikein harmittaa, etten aikaisemmin vaihtanut FLE:stä pois, sillä tämän vaikuttaa niin paljon toimivammalta! Harja on pienempi ja helpompi käyttää, värin koostumus ei liian nestemäinen ja ilmeisesti sisältää jotain kuituja jotka pidentävät huomattavasti ripsiä ilman paakkuja. Ainoa miinus, joka sekin vähän kakspiippunen juttu, on se että saa kärsivällisesti hinkata pois. Suosittelen kokeilemaan miltä tuntuu yläripsissä! ;)
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 22.05.12 - klo:17:49 »
^ Kävinkin jo Lorealin ketjussa kyselemässä juurikin tästä ripsarista kokemuksia, hyvä jos tännekin tulee kommentteja!  :)
Oih, kuulostaa kyllä oikein hyvältä ripsarilta! Jos ei tosiaankaan tee ripsistä paakkuisia, mitä itse epäilin kun kuulin noista kuiduista... kun tämä käytössä oleva telescopic carbon black (luottoripsarini, aivan paras!) loppuu, pitää ostaa FL kokeiluun  ;D

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 23.05.12 - klo:08:54 »
Kuuluuko IsaDoran Big Bold Mascarassa olla tuollainen epäsymmetrinen harja? Osa harjaksista on siis lähes olemattoman pituisia toiselta puolelta.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #64 : 23.05.12 - klo:12:24 »
^ Sokokselta saa Malu Wilz -sarjaa, jolla on 24H mascara, joka lähtee vaan lämpimällä vedellä. Aluksi on aika lirua koostumukseltaan, mutta sanotaan kuukauden jälkeen koostumus on hyvä. Enemmänkin pidentävä kuin tuuheuttava ripsari. Monta purkkia tyytyväisenä käytin, ennen kuin aloin haluamaan tuuheampaa lopputulosta.

edit. Tässä linkki Sokoksen verkkokaupasta kyseiseen tuotteeseen. Hintaa siis 13,90 euroa.

Osaisitko verrata tätä kanebon 38C -mascaraan tai Cliniquen Lash Poweriin? Alkoi kiinnostamaan. Onko harja erotteleva?

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 23.05.12 - klo:12:41 »
^^ei ainakaan itselläni ole. Tuotevirhe?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 23.05.12 - klo:13:51 »
^ Ai jaa, kyllä munkin Big Boldin harja on epäsymmetrinen! Toisella puolella on kohta, jossa ei periaatteessa ole ollenkaan harjaksia. Onpas erikoista.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #67 : 23.05.12 - klo:13:54 »
^Kuin myös täällä. Siinä on kait joku idea, että on ns "kuppipuoli", jossa on lyhemmät harjakset ja sitten se pidempikarvainen puoli. Itse en oikein tykännyt koko tuotteesta, joten en oikein nähnyt ton harjan etuja.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 23.05.12 - klo:22:22 »
Mäkään en ole tähän Isadoran Big Bold mascaraan erityisen tyytyväinen. Hankala levittää ilman paakkuja ja väri ei tunnu tarttuvan kunnolla, joutuu hinkkaamaan ihan urakalla, että saa massaa joka puolelle ripsiä. Lisäksi tämä varisee, eikä mulla mascarat yleensä koskaan varise, vaikka käytän aina vesiliukoisia. En myöskään pidä harjasta.

Saahan tällä ihan kivaa muhkeutta ripsiin, mutta kamalan vaivan takana se on, kun joutuu noita paakkuja irrottelemaan ja toisaalta samaan aikaan siksakkaamaan massaa ties kuinka kauan, että tarttuu.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 23.05.12 - klo:22:38 »
Haa, se on siis oma harjani jossa on tuotevirhe! ;D  Muttajoo, kyseinen ripsari ei täälläkään ole suosikki. Ihan turhaksi jäänyt, nyt koitan käytellä jonkin aikaa kun luottoripsarini Lorealin kaksipäisen ripsarin väripää kuivahti ja pohjustaja jäi. Laitan siis pohjustajaa ja sitten Big Boldia päälle, ei sotke tällä tavalla niin paljon mutta massa on vähän liian kosteaa pohjustajan päälle. Never again.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 29.05.12 - klo:15:05 »
Onko kellään kokemuksia Lumenen uudesta Excellenght Cloudberry-mascarasta. Harja näytti kiinnostavalta, mutta korkea hinta (18,90) ei houkuttele ihan vaan huvikseen ostamaan.

Mua kiinnostaisi kans tämä kovasti, mutta hinnan takia en ole vielä ostanut. Tykkäsin  Blueberry Excellenght-mascarasta, joten tuokin kiinnostaisi.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 29.05.12 - klo:17:58 »
Onko kellään kokemuksia Lumenen uudesta Excellenght Cloudberry-mascarasta. Harja näytti kiinnostavalta, mutta korkea hinta (18,90) ei houkuttele ihan vaan huvikseen ostamaan.

Kävin testaamassa Sokoksella (juu, kauhistelkaa nyt ;D), ja ei tuo mitenkään ihmeellistä ollut. Massa aika löysää, sai aikaan luonnolliset ripset. Pidensi kyllä, mutta tuuheutta ei tullut ollenkaan. Erittäin kiva arkimascara, ei varissut eikä levinnyt :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #72 : 03.06.12 - klo:14:07 »
Mun suosikkina ollut parin putkilon verran IsaDoran Wigwham ja edelleen toki tekee näyttävät ja kauniit  ripset, varsinkin mun lempiripsiväripohjustajan päälle (ei enää taivuts laske eli ei tartte käyttää vedenkestäviä vaan jos haluaa taivutuksen pysyvän tai olla pahis ja taivuttaa ripsarin jälkeen). Ostin eBaystä halvemmalla L'Orealin False Lash Telescopicin ja kiilas heti Wigwhamin ohi! Siis vau 8) Mulla nyt muutenkin on omasta takaa pitkät ripset niin tuolla tulee tosi räpsyttimet. Eikä varise päivän mittaan ja  pysyy hyvin ja on ihan musta väri. Ja yleensä ripsarit on vasta parin viikon päästä täydellisiä niin tuo oli jo ekan käyttökerran jälkeen. Mahtavaa. Toivottavasti tämä ei vaan kuivu liian nopeaa putkiloonsa. Edes sen kolme kuukautta, kun kestäis avattuna, niin oon tyytyväinen. Mun ripsiin siis toimii kuituja sisältävät ripsarit tosi hyvin. Ja L'Oreal ei pettänyt tälläkään kertaa. Oon tykännyt normaali Telescopicista myös, mutta tämä on vieläkin parempi! Aion vielä joskus ostaa kokeeksi sen L'Oreal Lash Arcitecht 4D:n, koska tämän aiempi versio oli tosi hyvä, mutta kuivui putkiloonsa liian nopeasti. Varmaan testaan tuon vedenkestävänä, koska käytän vedenkestävää aina sadepäivinä ja iltamenoissa/juhlissa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 10.06.12 - klo:12:53 »
Mä menin ostamaan eilen MF False Lash Effect 24 mikälie ripsarin, siis musta purkki+pinkit kuviot. Näkyi jotain kommentteja olevankin tuosta pari sivua aiemmin.

Mutta mulle tuli ihan yllärinä, että se onkin vedenkestävä! Ei missään ollut mitään mainintaa asiasta, enkä olisi todellakaan halunnut vedenkestävää ripsaria kun silmät ei tahdo kestää sen poistamista.

Yritin eilen poistaa ihan kasvojen pesuaineella millä normisti lähtee ripsarit sekä manteliöljyllä, monta kertaa peräkkäin enkä saanut silmiä puhtaiksi. Millä te saatte tän irtoamaan? Muutenkin oli ihan lirua ainetta ja huono lopputulos. Vaan sen verran hintavaakin tavaraa, että ärsyttää jos pitää roskiin vaan heittää  >:(

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 13.06.12 - klo:17:33 »

Mua kiinnostaisi kans tämä kovasti, mutta hinnan takia en ole vielä ostanut. Tykkäsin  Blueberry Excellenght-mascarasta, joten tuokin kiinnostaisi.

Ostin kauppareissun lomassa tämän uuden Cloudberry maskaran ja testasin sitä ensin kaupassa ja vaikutti yllättävän hyvältä ja erottelevalta, joten lähti mukaan ostoskärryyn ja Prismassa maksoi 15,90 € eli aika siinä normihinnoissa.
Täytyy vielä kokeilla huomenna paremmin. Pidän siitä, että maskara erottelee ripset ja antaa pituutta.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.