Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142045 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #600 : 15.11.16 - klo:12:55 »
^ Pitääkö Dermosilin mascara hyvin taivutukset? Etsin parhaillaan hyvää ja suht edullista 38-ripsiväriä, joka ei suoristaisi ripsiä. Oon toisaalta lähdössä muutaman kuukauden päästä Puolaan, joten kuulen mielelläni suosituksia myös sieltä suunnalta. :)

Kyllä mun mielestä pitää ihan hyvin, mutta oon vaan vähän laiska tekemään kunnon taivutuksia, niin en ole ehkä paras arvioimaan...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 15.11.16 - klo:20:45 »
Testauksessa Maybelline Lash Sensational Luscious. Ei voita perus Lash Sensationalia, mutta on silti hyvä ripsari! Massa on (ainakin uutena) tosi märkää ja tuuheuttaa kivasti, tosin lopputulos ei ole niin siisti/eroteltu kuin perusversiolla saa aikaiseksi. Plussaa siitä että ripset jää pehmeiksi ja väri on tosi musta. Taivutukset pysyy hyvin, vaikka mulla on ongelmana helposti suoristuvat ripset. Tätä voisin ostaa toistekin.  :)

Edit. Mies tuli illalla kotiin ja kommentoi huoneen toiselta puolelta että oho onpa näyttävät ripset  ;D (Meikkaan tosin harvoin että ehkä se vaikutti miehen kommenttiin...)
« Viimeksi muokattu: 15.11.16 - klo:21:15 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 15.12.16 - klo:18:52 »
Ostin kokeeksi Lumenen Mysticin, kun sitä on niin hehkutettu blogeissa. Periaatteessa tuotteessa on kyllä potentiaalia , mutta tämä kestää ikuisuuden kuivua.  Meinasin myöhästyä töistä, kun piti odottaa 2.kerroksen kuivumista ja siinä välissä siivota 1.kerroksen jättämät rannut kulmakarvojen alta. Mulla on kyllä aika raskaat luomet, mutta ei mikään muu mascara ole silti tähän mennessä sutannut näin pahasti nimenomaan ripsien kärjistä. :( Hyvä, jos kärkiin jäi mitään väriä. Mun tynkäripsille pituuden lisäys on aika must. Massaa tuppaa putkilosta myös tulemaan kerralla liikaa, tykkään erotellusta enkä paksusta jäljestä. Vedenkestävyyttä en vielä päässyt testaamaan, kun testikerralla ei satanut eikä itkettänyt. Auttaisikohan vaikeasti kuivuvaan koostikseen maskaran auki pitäminen turhaan? Toisaalta en haluaisi lyhentää merkittävästi käyttöikääkään, tämä on mielestäni kallis markettiripsariksi.

Olin aikaisemmin (melkein) tyytyväinen Lash Sensational wp:hen. Ainoita miinuksia on lyhyt käyttöikä (3kk?) sekä siksi vähänkään vanhemmassa putkilossa variseva koostumus. Toisaalta, pienet hippuset alaluomella eivät haittaa niin paljon kuin hiilenmustat viivat heti kulmakarvojen alapuolella. :D Keksin myös jossain vaiheessa, miten maskaran sai irti ripsistä suht kivuttomasti. Kastelin ensin vanulapun kauttaaltaan vedellä, tiputin ylimääräiset vedet pois ja vasta sitten laitoin lappuun wp:n poistoainetta (esim. Lumene). Pidin tällaista vanua hetken silmillä ja toistin prosessin.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 21.12.16 - klo:15:42 »
Olen yrittänyt etsiä halvempaa kilpailijaa Max Factorin clumb defy.lle, koska ko. ripsari alkaa olla jo melko hurjan hintainen plus se kuivahtaa putkiloon viikossa.
Eilen mukaan tarttuikin sitten Rimmelin Colourist joka vaikuttaa yllättävän hyvältä! Omalla levitystekniikallani sain aikaan nättiä ja tuuheaa lopputulosta suht vaivatta. Ainut mikä mietityttää, niin on jo valmiiksi kuivalta vaikuttava ripsivärimassa.. En tiedä onko se ominaista vai sattuiko minulle vain huono kappale  ::)
Oli kuivaa tai ei, niin ainakaan tuote ei ole varissut tässä päivän aikana yhtään. Saapi nähdä miten pitkään tuo ripsiväri pysyy hyvänä kun tosiaan jo nyt vähän kuivahkon oloinen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 21.12.16 - klo:17:49 »
Testauksessa Maybelline Lash Sensational Luscious. Ei voita perus Lash Sensationalia, mutta on silti hyvä ripsari! Massa on (ainakin uutena) tosi märkää ja tuuheuttaa kivasti, tosin lopputulos ei ole niin siisti/eroteltu kuin perusversiolla saa aikaiseksi. Plussaa siitä että ripset jää pehmeiksi ja väri on tosi musta. Taivutukset pysyy hyvin, vaikka mulla on ongelmana helposti suoristuvat ripset. Tätä voisin ostaa toistekin.  :)

Edit. Mies tuli illalla kotiin ja kommentoi huoneen toiselta puolelta että oho onpa näyttävät ripset  ;D (Meikkaan tosin harvoin että ehkä se vaikutti miehen kommenttiin...)

Olen nyt kokeillut ripsivärejä laidasta laitaan, on Lancomet, Cliniquet yms. ja olen nyt päätynyt Maybellinen Lash Sensational perus sekä Luscious ripsiväreihin ja molemmathan pelittää tosi hienosti ripsissä. Voittaa kalliimmatkin ripsivärit mennen tullen palatessa :ts harmi vaan, että olen tuhlannut aivan liian paljon rahaa ripsiväreihin ja suosikit löytyi noinkin läheltä ja jopa aika halvalla. Maybellinen ripsiväreillä saan aikaan pitkät ja tuuheat ripset ja väriäkin tulee juuri sopivasti.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 30.12.16 - klo:19:23 »
IsaDoran Volume & Curl on aika pettymys. Harja on hieman kömpelö, ei kuitenkaan mahdoton. Mutta tässä mascarassa häiritsee se, että vaikka tämän pitäisi olla tuubimascara ja lähteä sillä 38-asteisella vedellä - niin tuntuu tahraavan helposti. Yksikään tuubimascara ei ole minulla käyttäytynyt näin. En tykkää.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 06.01.17 - klo:19:01 »
Testasin Betteboxista tullutta Maybellinen Push Up Angel -ripsaria. Kun ensin näin harjan, ajattelin että onkohan mulle tullut joku maanantaikappale, tai onko tää kaksipäinen ripsari, kun tuntui että eihän noin minikokoisilla harjaksilla voi saada mitään aikaan. Jälki oli kuitenkin ihan loistavaa. Tää löytää pienimmätkin ripset, mutta ei paakuta, vaan tulos on tosi eroteltu ja siisti, mutta silti kohtuullisen näyttävä. Pienellä harjalla ei myöskään helposti sotke luomia, kuten yleensä teen. Laitoin ripsaria jopa alaripsiin, mitä en yleensä tee, kun se ei jotenkin koskaan näytä mulla hyvältä, mutta tää sopi siihenkin. Harmi ettei ole vedenkestävä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 06.01.17 - klo:19:35 »
Joo siis mulla on saman oloinen harja yhdessä ripsarissa luin tuossa maybellinen ripsarissa ja se on aivan mahtava! Lopputulos todella nätti eikä koskaan paakuta tai liimaa ripsiä yhteen kuten mulla on tapana käydä.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 08.01.17 - klo:12:25 »
^^ Mä myös tykästyin tosi paljon tähän uuteen Maybellinen Push up Angel -ripsariin. Tykkään tuosta kampamaisesta harjasta tosi paljon. Sillä saa tosi siistiä jälkeä ja tuote levittyy tasaisesti myös ripsien tyveen. Tosi hyvä ripsari!
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 09.01.17 - klo:11:09 »
Täytyypä itsekin etsiä tuo Maybellinen Push up angel! Kuvien perusteella harja näyttää juuri sellaiselta mitä olen etsinyt. Muistaakseni Maybellinella oli vuosia sitten tuollainen samantyyppinen kampamainen ripsiväri, joka tosin oli suora, ja se oli ihan yksi lemppareistani koskaan. Harmillisesti poistivat sen kuitenkin valikoimista.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #610 : 10.01.17 - klo:07:15 »
IsaDoran Volume & Curl on aika pettymys. Harja on hieman kömpelö, ei kuitenkaan mahdoton. Mutta tässä mascarassa häiritsee se, että vaikka tämän pitäisi olla tuubimascara ja lähteä sillä 38-asteisella vedellä - niin tuntuu tahraavan helposti. Yksikään tuubimascara ei ole minulla käyttäytynyt näin. En tykkää.

Samat havainnot mulla, kirjoitin tästä tuotteesta oman kokemukseni tänne: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2371.45

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #611 : 27.03.17 - klo:09:11 »
Dermosilin 38-mascara Sport & Beach on ollut yllättävänkin hyvä! Mun ripset on luonnostaan aivan suorat ja vedenkestävällä ripsarillakin taivutusten pysyminen on ollut aika haastavaa. Dermosilin mascara oli aluksi aika märkää ja veti ripset suoraksi jo levitettäessä, mutta lomakäytön aikana massa ehti kuivua sopivasti ja on sen jälkeen toiminut todella hyvin. Nyt ripsari on ollut käytössä kolmisen kuukautta ja massa on edelleen hyvä eikä liian kuiva. En ole testannut kestävyyttä ääriolosuhteissa, mutta mulle on jo riittävää että väri ei päivän aikana ei tuhraannu ihan yhtään alaluomelle, mistä oon aina saanut pyyhkiä vedenkestävää ripsiväriä. Lisäksi meikinpuhdistus on ihanan vaivatonta varsinkin matkoilla. Mun ripset on tämän muutaman kuukauden aikana olleet selkeästi paremmassa kunnossa kun meikinpoistoon tarvitsee vain vettä. Ja tosiaan, kyseisen ripsivärin hinta Dermoshopissa on 7,90€ :D

Ostin ulkomailta kokeiluun muutaman tuubin luonnonkosmetiikkamerkin Alverden Schwung & Präzision ripsiväriä ja ne ovat varmaan seuraavaksi vuorossa, vaikka oon aika epäileväinen sen suhteen miten vesiliukoinen ripsiväri toimii mun ripsissä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #612 : 27.03.17 - klo:11:41 »
Onko kellään kokemuksia L'Oréalin False Lash Superstar Xfiber Mascarasta, jossa pohjustusripsari on myös mustaa valkoisen pohjustustuotteen sijaan? Hintahan tuolla ripsarilla on ihan hirveä markettituotteeksi, mutta jos sen saisi tilattua jostain vähän edullisemmin, niin se voisi olla kokeilemisen arvoinen tuote. Musta nimittäin tuntuu, että imetyksen lopettamisen aiheuttama hiusten sulkasato on myös iskenyt ripsiin, jotka ovat selvästi harventuneet, joten tuollainen kaksivaiheinen kuituripsari saattaisi tuuhentaa ja pidentää mun ripsentynkiä.

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #613 : 29.03.17 - klo:10:27 »
Haussa edullinen ja pdentävä perusripsari. Näyttä monilla olevan hintaa aivan järjettömästi, marketissakin.
Midnight Blue

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 29.03.17 - klo:10:35 »
^Tutustu Essencen tai Catricen valikoimaan, löytää hyviä muutamalla eurolla.