Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142474 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #615 : 29.03.17 - klo:11:09 »
^^Essencelle ääni täältäkin, käytössä tällä hetkellä oleva maximum definition volume mascara on aivan huippu :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 29.03.17 - klo:11:17 »
Joo Essencellä on monia hyviä ripsivärejä! Tietenkään kaikki ei toimi kaikilla ja riippuu myös mitä hakee, mutta valikoimassa on sen verran vaihtoehtoja, että uskoisin löytyvän melkein jokaiselle joku mieleinen. :) Hinnat niillä on max. 5 euroa vai liekkö kallein jotain 4?

Monet markettiripsivärit on kyllä nykyään ihan törkykalliita! Eikö monet ole melkein 20 euroa tai jopa vähän päällekin?
« Viimeksi muokattu: 29.03.17 - klo:11:19 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 29.03.17 - klo:11:34 »
Essencellä ei taida olla 38-maskaraa?

Kiinnostaisi se Rimmelin uutuus, onko kokemuksia siitä? Se ei valitettavasti ole niin edullinen kuin toivoin, mutta olisi silti hyvä tietää joku markettiripsari, jota voi käyttää.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 29.03.17 - klo:13:05 »
Toi maximum definition volume mascara on ihan huippu, lähetin niitä just siskolle kolme hylsyä, kun kaikki kysyy jatkuvasti sen ripsarin perään :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 29.03.17 - klo:15:37 »
^ Mä en ole vielä muutamien testailuiden perusteella päässyt mukaan tuohon maximum definition hypetykseen. Mulla ripsari ei tee oikeastaan muuta kuin värjää ripset, ei edes erottele kovin tarkasti. Toivon, että alkaa toimia paremmin ajan myötä. Testattu ainakin neljä essencen ripsaria, enkä omaa suosikkia ole vielä löytänyt. Hyviä ominaisuuksia monessa, mutta sitä täydellistä ei vaan löydy  :-\.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 02.04.17 - klo:15:31 »
Minulle on nyt vähän tullut ripsivärihuteja - ensiksi IsaDoran tuubimaskara, joka sotkee - ja Essencen muuten hyvä mascara, mutta leviää minulla kosteudesta tosi herkästi. Löysin kaappia siivotessa avaamattoman H&M mascaran (High and Mighty, kultainen hylsy) - ostin tämän ja nestemäisen rajausvärin jouluostoksilla ollessa, jälkimmäinen vielä testaamatta - ja tämähän on osoittautunut hyväksi! Näppäränkokoinen, erotteleva, tasapaksu kumiharja, hyvä massa, joka ei täysin suorista ripsiä, ensimmäinen kerros antaa kaunista eroteltua väriä, mutta lisäkerroksilla saa volyymiakin. Ripset jäävät pehmeiksi, ei varise herkästi - no, tihkusade-olosuhteet vielä testaamatta. Siihen tuskin monta päivää menee  ;D .

En oikein tiedä meneekö tämä markettiripsiväreihin, mutta aika hyvin saatavilla ja hinta mukava kymppinen. H&M meikit ovat periaatteessa cruelty free, mutta kiinapolitiikasta en tiedä varmuudella. H&M lobbaa kyllä Kiinassa eläinkoepakon poistamiseksi.

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 09.04.17 - klo:14:39 »
Mä myös sorrun aina ripsiväreihin ja etsin sitä oikeaa :). Nyt ostin Maybelinelta sen uusimman Angel version ja ihan hyvin se toimi. Sitten ostin vasta Kicksistä kuituripsivärin, mutta ei mitenkään erikoinen. Mulla toimii enemmän pienet harjat, joilla saan hyvin juurista asti pituutta ja voluumia. Isadoralta mulla on sellainen erikoinen harja, jossa on tupsu ja sekin ihme kumma on toiminut ihan jees.
Rahaa olen kyllä saanut noihin menemään ja tuntuu, että kaikki ripsivärit maksavat jo n.20 €.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #622 : 11.04.17 - klo:08:53 »
H&M:n valikoimissa näyttää olevan myös ns. "kolmekasimascara", Pure definition mascara.  En sitten tiedä, kuinka hyvä on, mutta on ainakin edullisemi kuin nuo normi markettiripsarit yleensä. Pitänee ostaa testiin seuraavaksi, kun ripsaria tarvin.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #623 : 10.05.17 - klo:16:13 »
Avasin Essencen joulukalenterista tulleen I Love Extreme-ripsivärin joku aika sitten, mutta otin sen päivittäiseen käyttöön viime viikolla. En oikein edes tykännyt siitä, se tekee mun makuun liian suttuiset ripset ja harja on liian iso. No sitten eilen vihdoin tajusin, että mun silmien vuotaminenhan johtuu tuosta ripsiväristä. Oon muutaman päivän ihmetellyt kun silmät on iltapäivällä vähän punaiset ja vuotaa, mutta luulin sen olevan väsymystä, silmäluomien rasvoittumista tai jotain kevätallergiaa. Tänään sitten avasin Lidlin Cien Volume mascaran eikä silmät vuoda vieläkään. Onneksi, koska se vuotaminen oli tosi ärsyttävää ja eilenkin oli pakko poistaa silmämeikit kotiin tullessa kun silmiä jotenkin kirveli.

Tää Lidlin ripsiväri yllätti positiivisesti! Tykkään kumiharjasta, erottelee hyvin ja levittyy siististi eikä nyt ainakaan heti löpsäyttänyt taivutuksiakaan. Sellainen siisti arkiripsari. Tulee vähän Lumene Blueberry Curl-vibat mutta siitä on kyllä hetki kun oon sitä käyttänyt. Poispeseytymisestä en tietty vielä tiedä, mutta aamulla sutut lähti helposti veteen kastetulla topsilla.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #624 : 12.05.17 - klo:17:27 »
^ Minullakin tuo I Love Extreme aiheutti kutinaa silmissä vaikken ole koskaan mieltänyt olevani mitenkään herkkäsilmäinen. Pitääpä testailla tuota Ludlin ripsaria jos osuu joskus silmään :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 23.05.17 - klo:12:36 »
Mustakin markettiripsarit on aika törkeän hintaisia. :/ Niinku suhteessa siihen, että tuotettahan on siinä putelissa tosi vähän ja se ehkä pilaantuu / kuivuu nopeammin kuin muut tuotteet. Itsehän käytän samaa ripsaria niin kauan, etten ees kehtaa sanoa. Oon tykännyt MaxFactorin Clump Defysta, mutta sen hinta alkaa olla kipurajan tuolla puolen. Vaihdan varmaan Essenceen jatkossa ja toivon, että sieltä löytyisi joku kiva vesiliukoinen.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 23.05.17 - klo:19:28 »
En koskaan osta markettiripsareita normaalihinnalla. n. 12e on mun ehdoton kipuraja, mutta yleensä alle kympillä saa ostettua kun niitä on vähän väliä tarjouksessa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 23.05.17 - klo:20:08 »
Täytyy sanoa, että olen tykännyt tuosta H&M-ripsarista todella paljon! Hyvin kestää pienet tihkut - ja aina tulee nätit ripset!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #628 : 11.06.17 - klo:19:32 »
Ostin kolme erilaista Essencen ripsaria ja tykästyin The False Lashes Mascaraan, kunnes käytin ripsaria koko päivän. Se alkoi levitä yläluomelle, kun iho alkoi rasvoittua ja illalla olikin sitten ripsaria kulmien alla kunnon läikkinä. Muuten kiva ripsari, joka tuuheutti ja eritteli, mutta pysyvyys ei ollut rasvaiselle iholle sopiva.

Senpä takia metsästin jälleen kerran eBaysta halpoja Max Factorin False Lah Effect -ripsareita, sillä parikymppiä markettiripsarista on mielestäni ihan liikaa, vaikka muuten onkin täydellinen ripsari. Yritän aina etsiä FLE:lle edullista korvaajaa, mutta mikään muu ripsari ei ole ollut niin hyvä kuin FLE :-[ .

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 12.06.17 - klo:09:34 »
Markettiripsarit on kyllä nykyään ihan törkeän hintaisia! Itse käytän Max factorin clump defyta ja muistan kun se maksoi tyyliin 14e, niin nykyään se maksaa kalleimmissa paikoissa 22e  ::) Olenkin piheyksissäni säästänyt tuon hylsyn ja käytän sitä harjaa halvempien ripsareisen levityksessä. Halpoja ripsivärisuosituksia otan kyllä vastaan mielelläni! Eccenseä on tosi huonosti saatavilla ja hylly aina tyhjä, eli jos on jotain muita suosituksia niin saa ehdotella :)