Avasin Essencen joulukalenterista tulleen I Love Extreme-ripsivärin joku aika sitten, mutta otin sen päivittäiseen käyttöön viime viikolla. En oikein edes tykännyt siitä, se tekee mun makuun liian suttuiset ripset ja harja on liian iso. No sitten eilen vihdoin tajusin, että mun silmien vuotaminenhan johtuu tuosta ripsiväristä. Oon muutaman päivän ihmetellyt kun silmät on iltapäivällä vähän punaiset ja vuotaa, mutta luulin sen olevan väsymystä, silmäluomien rasvoittumista tai jotain kevätallergiaa. Tänään sitten avasin Lidlin Cien Volume mascaran eikä silmät vuoda vieläkään. Onneksi, koska se vuotaminen oli tosi ärsyttävää ja eilenkin oli pakko poistaa silmämeikit kotiin tullessa kun silmiä jotenkin kirveli.
Tää Lidlin ripsiväri yllätti positiivisesti! Tykkään kumiharjasta, erottelee hyvin ja levittyy siististi eikä nyt ainakaan heti löpsäyttänyt taivutuksiakaan. Sellainen siisti arkiripsari. Tulee vähän Lumene Blueberry Curl-vibat mutta siitä on kyllä hetki kun oon sitä käyttänyt. Poispeseytymisestä en tietty vielä tiedä, mutta aamulla sutut lähti helposti veteen kastetulla topsilla.