Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142036 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #645 : 04.10.17 - klo:00:04 »
^ Mitä olet FairyC tykännyt tuosta vähän pidemmän käytön perusteella?

Huteja on kertynyt nyt muutama kun olen just tuollaista 38-tyyppistä ripsaria etsinyt. Dermosilin Moist Proofin massa oli ihan liian vetistä ja se yhdistettynä suht harvaan harjaan ja hentoisin ripsiin, niin lopputulos oli että ripset oli kolmessa märässä klöntissä.  ;D
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #646 : 04.10.17 - klo:07:21 »
Olen kyllä tykännyt. Varsinkin nyt, kun otin ripsien kestotaivutuksen, jälki on hyvää. Ripset on tuuhean näköiset, mutta erotellut. Peseytyy myös melkoisen helposti pois lämpimällä vedellä. Suosittelen!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #647 : 04.10.17 - klo:23:04 »
^Täytyy vielä mainita tuosta HM:n ripsarista, että ihan pomminvarma ei ole. Tänään rankkasateessa oli lähtenyt hienan karkaamaan yläluomelle, mutta onneksi ei kunnon pandasilmiä tehnyt. Mun rasvoittuvilla luomilla kestää kyllä. Varsin pätevä arkiripsari siis.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #648 : 11.10.17 - klo:01:16 »
^ Itse kans huomasin ettei kyseinen ripsari kestä kyyneleitä, vaan pienen itkun jälkeen sai nessulla pyyhkiä silmänalusia jonkin verran.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #649 : 11.10.17 - klo:21:39 »
^Niin on minullakin tehnyt. Harmi homma, koska muuten olisi kyllä tosi hyvä ripsari. Hyvän kolmekasimascaran etsintä jatkuu siis edelleen.  :-\

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #650 : 11.10.17 - klo:22:53 »
Ostin Cittarin tarjouksesta Lorealin uuden Paradise Extatic-mascaran hermostuttuani Dermosilin Moist proofiin kun se tekee niin kovat ja tikkusuorat ripset. Loreal tekee kyllä ripsistä tosi pehmeät ja massa on voidemaisempaa ja kerrostuvampaa. Pitää myös taivutukset paremmin kuin Dermosil ja peseytyy pois helposti. Ainoa mistä en niin välitä on harja, joka on aika iso ja hieman tiimalasin muotoinen perusharja. Tykkäisin vähän siistimmästä ja sirommasta (silikoni)harjasta, mutta saa tälläkin ihan siistit ripset aikaan. Ei yhtään huono ostos kun maksoin tästä vain reilut 8€!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #651 : 20.10.17 - klo:16:43 »
^ Eilen meni lopullisesti hermot tuon Lumenen ja HM:n kanssa. Olen nyt itsepäisesti koittanut käyttää niitä, mutta kun ei vaan sovi. Tosiaan molemmat eivät ole ainakaan minulla mitään pomminvarmoja, vaan suttaavat mm.alaluomea ainakin viimeistään työpäivän loppupuolella. Kumpikaan ei myöskään kestä kunnon vesisadetta. Marssin teilen Jyväskylän Sokkarille ja Macin standille. Mukaan lähti vanha luottoripsari Extend Playlash Gigablack. Miksipä olin edes turhaan koittanut kokeilla muuta. Tällä saa tosi kaunista jälkeä, pysyy pomminvarmasti ja poistaminenkin on oikeasti helppoa lämpimällä vedellä. Ei murusia eikä tiukkaa ripsivärikerrosta silmien alla,  joka pitäisi hinkata pois jollain jytäkämmällä aineella, vaan ripaiväri vaan liukuu pois lämpimällä vedellä. Nyt en enää vainda tätä pois.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 20.10.17 - klo:22:53 »
^Niin on minullakin tehnyt. Harmi homma, koska muuten olisi kyllä tosi hyvä ripsari. Hyvän kolmekasimascaran etsintä jatkuu siis edelleen.  :-\

Täytyy tulla uudelleen kehumaan Innisfreen Microcara-ripsaria. On juuri täydellinen 38-mascara mulle  :l Pienen pieni harja ja lopputuloksena on mukavan erotellut ripset. Ja massa lähtee hyvin lämpimällä vedellä, mutta pysyy ripsissä muuten kuin tauti. Eihän tätä marketista saa, mutta hinnaltaan ehdottomasti kuuluu tähän luokkaan. Viimeisimmät kappaleet ovat muistaakseni tulleet Koreasta noin 6-7 euron hintaan. Ei todellakaan tarvetta testailla muita, kunhan muistaa pitää aina yhden tai kaksi ripsaria puskurivarastossa kotona.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #653 : 21.10.17 - klo:15:33 »
Mun mielestä toi Lorealin Paradise Extatic (hitto mikä nimi...) on tosi hyvä kyllä. Varmaan ostan jatkossakin.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #654 : 25.10.17 - klo:19:15 »
Olen testaillut nyt Lumenen True Mystic volume ripsiväriä ja ihanan tuuheat räpsyt tällä kyllä saa! En ollut vuosiin ostanut mitään Lumenen meikkejä enkä oikeastaan ihonhoitojuttujakaan, mutta nyt intouduin kokeilemaan. Ainoa miinus tuossa on se, että varisee todella voimakkaasti. Itsellä esim. Maybellibet varisee lähes poikkeuksetta aina. Tänään puuteroin ripset ennen ripsiväriä ja se ehkä hieman helpotti tilannetta. Nyt peiliin katsoessani, ei ripsarimurua ollut niin paljoa poskilla  :ts Tuskinpa silti toista kappaletta ostan.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #655 : 29.10.17 - klo:02:48 »
Musta tuntuu, että osa silmieni ärtyneisyydestä johtuu ihan ripsarista ja mietin, mitä vesiliukoista ripsaria testaisi seuraavaksi. Mulla siis silmät väsyy ja kuivuu herkästi, mutta oon pähkäillyt, että helposti variseva ripsari myös edesauttaa epämukavia tuntemuksia.

Olen kokeillut monia Essencen ripsareita ja loppujen lopuksi tuntuu, että kaikki testaamani kuivahtavat putkiloon suht nopeasti ja alkavat herkästi varista päivän mittaan. Haluan kuitenkin päästä mahdollisimman halvalla ripsarin suhteen, mutten tiedä jatkaisinko vielä Essencen ripsareiden testailua vai siirtyisinkö jo muuhun merkkiin. Välillä kun olen käyttänyt esimerkiksi Lorealin ripsaria olen huomannut sen kestäneen käytössä pidempään, mutta varisevuuden suhteen en muista toimivuutta.

Onko esimerkiksi se Lumenen herkille silmille tarkoitettu ripsari mistään kotoisin? Mulla ei ole edes mitään hajua Lumenen nykyhinnoista ja Essencen hintatasoon tottuneena markettiripsareiden hinnat on tosiaan järjettömät. Oon melko pihalla, mitä tässä seuraavaksi kokeilisi, jotta välttyisi täydelliseltä hutiostokselta. Yhtään vinkkejä?  ::) ;D
« Viimeksi muokattu: 29.10.17 - klo:02:49 kirjoittanut purppura »

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 29.10.17 - klo:02:57 »
Purppura, mulla ihan samat fiilikset Essencen kanssa. Ne toimii mulla yhtä mascaraa lukuunottamatta vain kikkailemalla eivätkä säily päivää hyvän näköisenä.

Ootko kokeillut Catricen ripsareita? Glam & Doll mascaran ostin viime perjantaina ja oon todella vaikuttunut. Löytyy myös waterproof versiona. Sitä oli täällä hyllyssä monta riviä, myyjän mukaan todella suosittu. Mä en itse voi waterproof mascaroita käyttää, en tiedä mikä siinä on, mut silmät suunnilleen vuotaa verta seuraavana päivänä ja on superkipeät :(. Toi normaali ripsari ei ärsytä mua yhtään, waterproofia en uskalla kokeilla.

Lumenen nykyhinnat sai mulle aikaan kevyen paskahalvauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.10.17 - klo:02:58 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #657 : 29.10.17 - klo:09:23 »
Mie oon tainnu kans kehua tuota Catricen G&D wp:nä. Miulla on arat ja kutiavat silmät ja ongelmana ripsareiden variseminen, mut tuo on toiminu yllättövän hyvin. Sopivaa meikinpoistoainetta en ole viel löytäny et vähän hinkkaamiseksi menee, mutta ripsari itsessäön on hinta/laadultaan ollut hyvä ostos.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #658 : 29.10.17 - klo:11:18 »
Catrice onkin mulle ihan tuntematon merkki, mutta täytyypä seuraavaksi suunnata Citymarkettiin. Kiitos vinkista Aridith ja catjuska! Toivoisin löytävän varisemattoman vesiliukoisen ripsarin, mutta täytyy harkita vahvasti paluuta vedenkestäviin ja katsoa toi wp versio. Oon jo miettinyt, että vedenkestävä saattaisi paremmin ratkaista mun ongelmaa, vaikka poispeseminen onkin aina asteen työläämpää.

Ja joo, vähän samaa uumoilin Lumenen hintojen suhteen. Ei ne hinnat todennäköisesti alaspäin oo menneet.  ;D

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 29.10.17 - klo:12:04 »
Tää vesiliukoinenkin on toiminut hyvin. Ei varise ja tosi luonnollinen, mutta näyttävä samaan aikaan! Ei ainakaan hollannin kosteassa ilmastossa lähmää tai varise.

Lumenen ripsaria minäkin ajattelin, kun vanha loppui ja halusin kokeilla uutta. Kun näin hinnat muutin mieleni. Ne, joita haluaisin kokeilla melken 20€->. Sellaisen ripsarin kanssa odotukset jo ihan eri luokkaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi